-
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το αμάξι ενός φίλου, θέλει να αλλάξει καπάκι κεφαλής και δε ξέρει πόση δύναμη χρειάζεται σφίξιμο και αν χρειάζεται να βάλει καινούριες βίδες το αμάξι είναι νισσαν αλμερα 1.4 κυβ 97 μοντέλο.
-
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το αμάξι ενός φίλου, θέλει να αλλάξει καπάκι κεφαλής και δε ξέρει πόση δύναμη χρειάζεται σφίξιμο και αν χρειάζεται να βάλει καινούριες βίδες το αμάξι είναι νισσαν αλμερα 1.4 κυβ 97 μοντέλο.
-
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το αμάξι ενός φίλου, θέλει να αλλάξει καπάκι κεφαλής και δε ξέρει πόση δύναμη χρειάζεται σφίξιμο και αν χρειάζεται να βάλει καινούριες βίδες το αμάξι είναι νισσαν αλμερα 1.4 κυβ 97 μοντέλο.
-
Μονος του θα την αλλαξει?Οχι οτι ειναι τιποτα φοβερο αλλα νταξει.Αν εχεις καποιον γνωστο με συνεργειο πας στον υπολογιστη του και τα κατεβαζεις ολα απο εκει.Αν οχι.........δεν ξερω
-
Θέλει λέει να το φτιάξει μόνος του αυτό του είπα και εγώ αλλά μου λέει ότι και καλά δε λέει κανείς, ξέρεις για να το πας εκεί.
-
Λογικα αν αγορασει φλατζα και βιδες ...ειτε το σετ των βιδων ειτε η φλατζα θα λενε την ροπη συσφιξης κτλ.Εσχατη λυση αντιπροσωπεια αν και θα σε κοιτανε με μισο ματι....
-
Βιδώνεις μέχρι τα 29,4 Nm.
Ξαναβιδωνεις μεχρι τα 58,8 Nm.
Ξεβιδώνεις τελειως.
Βιδώνεις μέχρι τα 29,4 Nm.
Ξαναβιδωνεις μεχρι τα 58,8 Nm. +- 4,9 Nm -
πρωτα με κιλα και μετα με μοιρες ειναι, απ οτι θυμαμαι απ εξω 4-4.5 κιλα και 60 μοιρες και μετα αλλες 60 μοιρες, κοντα στα 10 κιλα βγαινει παντως αν δεν εχεις μοιρογνωμονιο.
-
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις
-
Επι την ευκαιρια θα ηθελα να ρωτησω κατι μην ανοιγω αλλο θεμα για μια ερωτηση.Αν θελω να κανω μονος μου επισκευη σε κινητηρα με 550.000 χιλιομετρα αλλαζω σετ καδενας (γλυστρες τεντοτηρας),οδηγους βαλβιδων,σετ φλαντζες,ελατηρια πιστονιων.Εως εδω πιστευω οτι ειμαστε συμφωνοι πως η αλλαγη τους ειναι απαραιτητη.Ομως πυρους πιστονιων,κουζινετα και αντλια λαδιου αλλαζω?Φυσικα αφου μετρηθουν οι κυλινδροι αν ειναι οβαλ.Για ελατηρια πιστονιων υπαρχουν πολλες επιλογες ως προς την διασταση τους.Ο κινητηρας δεν θα καιει λαδια και ο υτε συμπιεση θα χει χασει.Βαζω παλι καινουργια ελατηρια αλλα ιδια με τα μανατα ή αν μετρησω τον κυλινδρο και τον βρω +0.15 σε ολο το υψος του(λεω ενα νουμερο), θα παω στο ελατηριο που ειναι στο +0.15?
Σας ευχαριστω αν και η ερωτηση ειναι λιγο -
με οβαλ 0,15 κανεις ρεκτιφιε και βαζεις και μεγαλυτερα εμβολα μαζι με πειρους-ελατηρια, κουζινετα παντα, με τα χιλιομετρα σου και αντλια λαδιου.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
με οβαλ 0,15 κανεις ρεκτιφιε και βαζεις και μεγαλυτερα εμβολα μαζι με πειρους-ελατηρια, κουζινετα παντα, με τα χιλιομετρα σου και αντλια λαδιου.Θα ειναι σιγουρο πως θα ειναι οβαλ?Αν λεμε αν δεν ειναι και ειναι εντος των οριων πως πραττω?Αντλια λαδιου αφου εβγαλε τοσα χιλιομετρα συνεπεια οτι η περιπτωση αστοχιας απο το εργοστασιο εχει εξαλειφθει.Με νεα αντλια δεν θα ξαναεπαναφερω στο προσκηνιο την περιπτωση να ειναι ελαττωματικη?Εχει μεγαλες πιθανοτητες η ηδη υπαρχουσα να παραδωσει πνευμα?
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Θα ειναι σιγουρο πως θα ειναι οβαλ? αν δεν ανοιξεις να μετρησεις τι να λεμε? Αν λεμε αν δεν ειναι και ειναι εντος των οριων πως πραττω? γυαλισμα και νεα ελατηρια Αντλια λαδιου αφου εβγαλε τοσα χιλιομετρα συνεπεια οτι η περιπτωση αστοχιας απο το εργοστασιο εχει εξαλειφθει. δεν θα χαλασει ποτε δηλαδη? Με νεα αντλια δεν θα ξαναεπαναφερω στο προσκηνιο την περιπτωση να ειναι ελαττωματικη?Εχει μεγαλες πιθανοτητες η ηδη υπαρχουσα να παραδωσει πνευμα? περισσοτερες κατα 550.000km απο μια καινουρια[/quote]
-
Οοοοκ ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου.Οταν πραξω το εγχειρημα θα ενημερωσω!!!
νισσαν αλμερα