-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Καραγκιοζιλικι, γυφταριο το παραπανω tt...
Καρφωτος για alfa gt 1.8 θα πηγαινα...Γτ γυφταριο; ωραια η αλφα νονε αλλα δεν εχει δυναμη,
Ελεεινο εσωτερικο και ζαντολαστιχα το συγκεκριμενο.. κατηργησε και το οποιο πορτμπαγκαζ...
Αν αντεχεις με τα ιδια λεφτα πας σε 2.0 η 3.2.. και μετα θα λες ' TT και μλκιες..'Χαιρω πολυ,αν αντεχα διλιτρο στην δηλωση θα πηγαινα σε scubi wrx και τελος.
-
Ενταξει Γιωργο,το εμπεδωσα θεωρω..
-
Xαχαχαχαχα τι εγινε εδω ρε παιδια....αλλα το θεμα ειναι οτι το καταλαβες
-
Σημερα ειχαμε για test drive ενα audi s3 του 2002(225 δεν ειναι αυτο;) 135,000 χλμ και το δινει 6000 σε αριστη κατασταση,με μονο πταισμα καποιες γρατσουνιες πισω και στο μπροστα σποιλερ αλλα μηχανικα κομπλε.
Μας αρεσε παρα πολυ,πολυυυυυυ δυνατο με δευτερα και τριτη σε κολλαει στο καθισμα και το ευχαριστιεσαι και στους δρομους των Χανιων(σαπουνι)κανεις φοβερα μπασιματα με τα 4,το τιμονι ειναι καπως 'ουδετερο' αλλα σε σχεση με το υπολοιπο συνολο ειναι καπως λεπτομερεια,επισης δεν ειχε τριγμους. -
Σημερα ειχαμε για test drive ενα audi s3 του 2002(225 δεν ειναι αυτο;) 135,000 χλμ και το δινει 6000 σε αριστη κατασταση,με μονο πταισμα καποιες γρατσουνιες πισω και στο μπροστα σποιλερ αλλα μηχανικα κομπλε.
Μας αρεσε παρα πολυ,πολυυυυυυ δυνατο με δευτερα και τριτη σε κολλαει στο καθισμα και το ευχαριστιεσαι και στους δρομους των Χανιων(σαπουνι)κανεις φοβερα μπασιματα με τα 4,το τιμονι ειναι καπως 'ουδετερο' αλλα σε σχεση με το υπολοιπο συνολο ειναι καπως λεπτομερεια,επισης δεν ειχε τριγμους. -
Εγρίνω ευτυχής κάτοχος από τον αύγουστο , βουνά ροπής και κράτημα το πήρα με 100000 χιλ και το έχω κάνει άλλες 9000 σε κάθε είδους διαδρομή χωρίς κανένα θέμα , είναι ωραίο οδηγικά δεν έχει παιχνίδι με το πίσω μέρος μόνο με μεταφορά βάρους , επίσης δν το έχω αισθανθεί ποτέ βαρύ σημαδεύεις το άπεξ και τα υπόλοιπα τα κάνει μόνο του ειδικά όταν το άλλαξα λάστιχα ( sports contact 5) α έχει και καλό τιμόνι με καλύτερη αίσθηση απ τα πιο καινούρια audi και πιο γρήγορο απ τα παλαιότερα . Αν είναι ελληνικό μαμά και του 02 προχώρα είναι τα τελευταία και ο κωδικός κινητήρα είναι ΒΑΜ με τα 225 να το διασταυρώσεις .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Εγρίνω ευτυχής κάτοχος από τον αύγουστο , βουνά ροπής και κράτημα το πήρα με 100000 χιλ και το έχω κάνει άλλες 9000 σε κάθε είδους διαδρομή χωρίς κανένα θέμα , είναι ωραίο οδηγικά δεν έχει παιχνίδι με το πίσω μέρος μόνο με μεταφορά βάρους , επίσης δν το έχω αισθανθεί ποτέ βαρύ σημαδεύεις το άπεξ και τα υπόλοιπα τα κάνει μόνο του ειδικά όταν το άλλαξα λάστιχα ( sports contact 5) α έχει και καλό τιμόνι με καλύτερη αίσθηση απ τα πιο καινούρια audi και πιο γρήγορο απ τα παλαιότερα . Αν είναι ελληνικό μαμά και του 02 προχώρα είναι τα τελευταία και ο κωδικός κινητήρα είναι ΒΑΜ με τα 225 να το διασταυρώσεις .Ειναι 'σχεδον' μαμα,εχει αλλαγμενη εξατμιση απο τον καταλυτη και πισω και ελευθερο φιλτρο αλλα δεν ακουγεται ασχημα ισα ισα που ακους την τουρμπινα και την σκαστρα λιγο περισσοτερο.
Αν και η καταναλωση ξερω πολυ καλα οτι ειναι κατι σχετικο,με νορμαλ οδηγηση χωρις πιεση ποσο θελεις;γιατι οπως και να χει θα κανει αρκετα χιλιομετρα και μετραει και αυτο.
p.s τα ελαστικα του αν και με πολυ πελμα ειναι καπως ξεραμενα,εξ ου και τα γλυστριματακια -
Όταν λές πολλά χλμ πόσα δηλαδή? Γιατί πολλά χλμ και 'ειδικό' αυτοκίνητο δεν πάνε μαζί. Εκτός κι αν το χρήμα ρέει άφθονο οπότε οτι και να πάρει δεν θα έχει πρόβλημα.
-
Γυρω στα 10-12 για τα επομενα 3 χρονια αμα πανε ολα 'βαση σχεδιου' αλλα δεν το λες και ειδικο αυτοκινητο το s3,απλα η σκεψη ειναι οτι αφου ο bro δεν εχει ενοικιο τον παιρνει να δινει κατιτης παραπανω στα καυσιμα.
Απο δευτερα θα το παμε και σε μηχανικο ετσι για επιβεβαιωση και προχωραμε. -
κατανάλωση απο 8,5 εθνική με υψηλές ταχύτητες 10-11 πόλυ 15-18 στροφοδιαδρομή να πούμε με γειά ;
-
Πηγαμε στον μηχανικο που απλα επιβεβαιωσε την κατασταση του αυτοκινητου,το μονο που θελει ειναι λαστιχα τακακια και δυο μπαλακια που εχουν φθαρει και χτυπανε πολυ λιγο.
Θα του κανω κουβεντα αν ειναι να μου κοψει κατι απο την τιμη για να τα πατσισουμε να μην δινω στο καπακι την 500αρα για τα λαστιχα.
audi tt vs cooper s vs ;;;