-
Έχω ένα σοβαρό πρόβλημα στο σύστημα διευθυνσης του αυτοκινήτου μου. Αφορά BMW E36.
Το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο όταν το αυτοκίνητο στρίβει αριστερά, σε ανοικτές καμπές, με ταχύτητες από ~70km/h και πάνω. Όταν δλδ αναπτύσσεται μία πίεση γενικά στο μπροστινό σύστημα. Σε αριστερές στροφές σε κίνηση πόλης και σε χαμηλότερες ταχύτητες από αυτή που αναφέρω, δεν το κάνει ποτέ.
Αυτό που παρουσιάζεται είναι το εξής. Ξεκινώντας να στρίβω το τιμόνι προς τα αριστερά, υπάρχει ένα σημείο σε μία γωνία του τιμονιού περί τις 10 μοίρες, όπου το τιμόνι κάνει ένα 'σκαλάκι', ένα μικρό άλμα και μετά συνεχίσει να στρίβει κανονικά. Δλδ, δεν μπορεί να τοποθετηθεί για παράδειγμα στο διάστημα 11-13 μοίρες. Πηδάει δλδ από τις 10 στις 14 μοίρες. Λίγο πριν φτάσει στις 10 μοίρες, παρατηρείται ένα 'σφίξιμο' του τιμονιού και αν στρίψεις κι άλλο, θα κάνει αυτό το σκαλάκι. Όσο μεγαλώνει η ταχύτητα και αυξάνεται η πίεση στο μπροστινό σύστημα, τόσο πιο έντονο είναι αυτό. Όπως ανέφερα, σε συνθήκες πόλης και εν στάση δεν παρουσιάζεται κάτι τέτοιο.
Το μπροστινό σύστημα δεν έχει κανένα απολύτως τζόγο. Τα πάντα από σινεμπλόκ είναι καινούργια ή σε πολύ καλή κατάσταση. Υπάρχει μόνο ένας πολύ μικρός τζόγος στο δεξιό ημίμπαρο, αλλά ο μηχανικός μου είπε ότι είναι αμελητέο, δεν προκαλεί τίποτα και δεν μπορεί να γίνει αντιληπτό.
Η κρεμαγιέρα δεν χάνει λάδια και έχει αλλαγμένα υγρά και σε κανονική στάθμη.
Είναι ευθυγραμμισμένο και ζυγοσταθμισμένο.
Δεν έχω χαμηλωμένο αυτοκίνητο. Είναι εργοστασιακή η ανάρτηση.Ξαναλέω...μόνο όταν στρίβω αριστερά, σε ταχύτητες από ~70 και πάνω.
-
Έχω ένα σοβαρό πρόβλημα στο σύστημα διευθυνσης του αυτοκινήτου μου. Αφορά BMW E36.
Το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο όταν το αυτοκίνητο στρίβει αριστερά, σε ανοικτές καμπές, με ταχύτητες από ~70km/h και πάνω. Όταν δλδ αναπτύσσεται μία πίεση γενικά στο μπροστινό σύστημα. Σε αριστερές στροφές σε κίνηση πόλης και σε χαμηλότερες ταχύτητες από αυτή που αναφέρω, δεν το κάνει ποτέ.
Αυτό που παρουσιάζεται είναι το εξής. Ξεκινώντας να στρίβω το τιμόνι προς τα αριστερά, υπάρχει ένα σημείο σε μία γωνία του τιμονιού περί τις 10 μοίρες, όπου το τιμόνι κάνει ένα 'σκαλάκι', ένα μικρό άλμα και μετά συνεχίσει να στρίβει κανονικά. Δλδ, δεν μπορεί να τοποθετηθεί για παράδειγμα στο διάστημα 11-13 μοίρες. Πηδάει δλδ από τις 10 στις 14 μοίρες. Λίγο πριν φτάσει στις 10 μοίρες, παρατηρείται ένα 'σφίξιμο' του τιμονιού και αν στρίψεις κι άλλο, θα κάνει αυτό το σκαλάκι. Όσο μεγαλώνει η ταχύτητα και αυξάνεται η πίεση στο μπροστινό σύστημα, τόσο πιο έντονο είναι αυτό. Όπως ανέφερα, σε συνθήκες πόλης και εν στάση δεν παρουσιάζεται κάτι τέτοιο.
Το μπροστινό σύστημα δεν έχει κανένα απολύτως τζόγο. Τα πάντα από σινεμπλόκ είναι καινούργια ή σε πολύ καλή κατάσταση. Υπάρχει μόνο ένας πολύ μικρός τζόγος στο δεξιό ημίμπαρο, αλλά ο μηχανικός μου είπε ότι είναι αμελητέο, δεν προκαλεί τίποτα και δεν μπορεί να γίνει αντιληπτό.
Η κρεμαγιέρα δεν χάνει λάδια και έχει αλλαγμένα υγρά και σε κανονική στάθμη.
Είναι ευθυγραμμισμένο και ζυγοσταθμισμένο.
Δεν έχω χαμηλωμένο αυτοκίνητο. Είναι εργοστασιακή η ανάρτηση.Ξαναλέω...μόνο όταν στρίβω αριστερά, σε ταχύτητες από ~70 και πάνω.
-
Έχω ένα σοβαρό πρόβλημα στο σύστημα διευθυνσης του αυτοκινήτου μου. Αφορά BMW E36.
Το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο όταν το αυτοκίνητο στρίβει αριστερά, σε ανοικτές καμπές, με ταχύτητες από ~70km/h και πάνω. Όταν δλδ αναπτύσσεται μία πίεση γενικά στο μπροστινό σύστημα. Σε αριστερές στροφές σε κίνηση πόλης και σε χαμηλότερες ταχύτητες από αυτή που αναφέρω, δεν το κάνει ποτέ.
Αυτό που παρουσιάζεται είναι το εξής. Ξεκινώντας να στρίβω το τιμόνι προς τα αριστερά, υπάρχει ένα σημείο σε μία γωνία του τιμονιού περί τις 10 μοίρες, όπου το τιμόνι κάνει ένα 'σκαλάκι', ένα μικρό άλμα και μετά συνεχίσει να στρίβει κανονικά. Δλδ, δεν μπορεί να τοποθετηθεί για παράδειγμα στο διάστημα 11-13 μοίρες. Πηδάει δλδ από τις 10 στις 14 μοίρες. Λίγο πριν φτάσει στις 10 μοίρες, παρατηρείται ένα 'σφίξιμο' του τιμονιού και αν στρίψεις κι άλλο, θα κάνει αυτό το σκαλάκι. Όσο μεγαλώνει η ταχύτητα και αυξάνεται η πίεση στο μπροστινό σύστημα, τόσο πιο έντονο είναι αυτό. Όπως ανέφερα, σε συνθήκες πόλης και εν στάση δεν παρουσιάζεται κάτι τέτοιο.
Το μπροστινό σύστημα δεν έχει κανένα απολύτως τζόγο. Τα πάντα από σινεμπλόκ είναι καινούργια ή σε πολύ καλή κατάσταση. Υπάρχει μόνο ένας πολύ μικρός τζόγος στο δεξιό ημίμπαρο, αλλά ο μηχανικός μου είπε ότι είναι αμελητέο, δεν προκαλεί τίποτα και δεν μπορεί να γίνει αντιληπτό.
Η κρεμαγιέρα δεν χάνει λάδια και έχει αλλαγμένα υγρά και σε κανονική στάθμη.
Είναι ευθυγραμμισμένο και ζυγοσταθμισμένο.
Δεν έχω χαμηλωμένο αυτοκίνητο. Είναι εργοστασιακή η ανάρτηση.Ξαναλέω...μόνο όταν στρίβω αριστερά, σε ταχύτητες από ~70 και πάνω.
-
Στις αριστερές στροφές φορτίζεται η δεξιά μερία που έχεις το πρόβλημα ότι είναι χαμηλότερη;;
-
κοιτα το δεξι τοπ μαουντ.
-
Ναι, φορτίζεται η δεξιά που έχει το θέμα ύψους...δεν μπορώ να τα συνδυάσω όμως...
Το τοπ μαουντ το άλλαξα από περιέργεια, μπας και έφταιγε για το ύψος. Τίποτα όμως δεν άλλαξε, ούτε και στο πρόβλημα με το τιμόνι άλλαξε κάτι...
-
οπως το περιγραφεις καπου εχεις τζογο και υποθετω οτι αυτος ειναι απο την δεξια πλευρα του αυτοκινητου, τωρα απο το πληκτρολογιο δεν μπορει να γινει κατι παραπανω.
-
Πάντως μου είπαν ότι είναι αμηλητέος και δεν είναι δυνατόν ούτε να τον καταλάβεις, ούτε να προξενήσει κάποιο σύμπτωμα. Όντως, το πρόβλημα που παρουσιάζεται είναι σοβαρό.
Από την άλλη έχω παρατηρήσει ότι ύστερα από ευθυγράμμιση, το πρόβλημα εξαφανίζεται...μετά από κάποιο χρονικό διάστημα ξαναεπανέρχεται. Κάτι που όμως δεν συνέβη στην τελευταία ευθυγράμμιση που έκανα παραδόξως. Κατά την ευθυγράμμιση σφίγγουν ακρόμπαρα-ημίμπαρα κλπ;;;
Αν φταίει όντως αυτός ο τζόγος, μου κάνει εντύπωση πως δεν μου είπαν να το αλλάξω το ημίμπαρο...έπειτα δεν θα είχα κ άλλα συμπτώματα;;; Το μπροστινό σύστημα πάντως είναι πολύ στιβαρό...επιβεβαιωμένο και από άλλον έμπειρο οδηγό...
-
Πήγαινέ το σε έναν αναρτησά(εξειδικευμένο),να το σηκώσει και να το τσεκάρει...μη κυκλοφορείς έτσι,ποτέ δε ξέρεις πότε θα σε 'κρεμάσει'!! ....φιλικά,μή το πηγαίνεις όπου κι όπου για ευθυγράμμιση....
-
Στην ευθυγράμμιση δεν φαίνεται τίποτα. Ο ευθυγραμμισάς που το πηγαίνω είναι αντικειμενικά κορυφαίος και δεν τπ πηγαίνω όπου να 'ναι. Δεν αναφέρω το όνομά του για να μη θεωρηθεί διαφήμιση. Δεν φαίνεται τίποτα το μεμπτό στο μπροστινό σύστημα. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση.
Θα μπορούσε να οφείλεται στην κρεμαγιέρα;;;
-
Ο χρήστης jackson_guitar έγραψε:
Στην ευθυγράμμιση δεν φαίνεται τίποτα. Ο ευθυγραμμισάς που το πηγαίνω είναι αντικειμενικά κορυφαίος και δεν τπ πηγαίνω όπου να 'ναι. Δεν αναφέρω το όνομά του για να μη θεωρηθεί διαφήμιση. Δεν φαίνεται τίποτα το μεμπτό στο μπροστινό σύστημα. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση.Θα μπορούσε να οφείλεται στην κρεμαγιέρα;;;
...ωραίος!!..Ρε συ,πήγαινέ το να το δούνε...και άσε την τηλεδιάγνωση....σου είπε'τίποτα το μεμπτό' και το έδεσες!!'Έκαστος εφ' ώ ετάχθη'....
-
Μα αυτό εξηγώ...το έχει δει κ το συνεργείο μου κ ο ευθυγραμισάς...
Δεν φαίνεται τίποτα. Και το θέμα είναι ότι δεν μπορούν να το οδηγήσουν για να το δουν από πρώτο χέρι...καθότι πρέπει να είσαι σε ανοιχτό δρόμο με αριστερή κατάλληλη καμπή κλπ...
Τον τελευταίο μήνα άλλαξα κάποια σινεμπλόκ του έκανα και ευθυγράμμιση, ελέγθηκε το αυτοκίνητο.
Σύστημα διέυθυνσης - σοβαρό πρόβλημα