Έχω ένα σοβαρό πρόβλημα στο σύστημα διευθυνσης του αυτοκινήτου μου. Αφορά BMW E36.
Το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο όταν το αυτοκίνητο στρίβει αριστερά, σε ανοικτές καμπές, με ταχύτητες από ~70km/h και πάνω. Όταν δλδ αναπτύσσεται μία πίεση γενικά στο μπροστινό σύστημα. Σε αριστερές στροφές σε κίνηση πόλης και σε χαμηλότερες ταχύτητες από αυτή που αναφέρω, δεν το κάνει ποτέ.
Αυτό που παρουσιάζεται είναι το εξής. Ξεκινώντας να στρίβω το τιμόνι προς τα αριστερά, υπάρχει ένα σημείο σε μία γωνία του τιμονιού περί τις 10 μοίρες, όπου το τιμόνι κάνει ένα 'σκαλάκι', ένα μικρό άλμα και μετά συνεχίσει να στρίβει κανονικά. Δλδ, δεν μπορεί να τοποθετηθεί για παράδειγμα στο διάστημα 11-13 μοίρες. Πηδάει δλδ από τις 10 στις 14 μοίρες. Λίγο πριν φτάσει στις 10 μοίρες, παρατηρείται ένα 'σφίξιμο' του τιμονιού και αν στρίψεις κι άλλο, θα κάνει αυτό το σκαλάκι. Όσο μεγαλώνει η ταχύτητα και αυξάνεται η πίεση στο μπροστινό σύστημα, τόσο πιο έντονο είναι αυτό. Όπως ανέφερα, σε συνθήκες πόλης και εν στάση δεν παρουσιάζεται κάτι τέτοιο.
Το μπροστινό σύστημα δεν έχει κανένα απολύτως τζόγο. Τα πάντα από σινεμπλόκ είναι καινούργια ή σε πολύ καλή κατάσταση. Υπάρχει μόνο ένας πολύ μικρός τζόγος στο δεξιό ημίμπαρο, αλλά ο μηχανικός μου είπε ότι είναι αμελητέο, δεν προκαλεί τίποτα και δεν μπορεί να γίνει αντιληπτό.
Η κρεμαγιέρα δεν χάνει λάδια και έχει αλλαγμένα υγρά και σε κανονική στάθμη.
Είναι ευθυγραμμισμένο και ζυγοσταθμισμένο.
Δεν έχω χαμηλωμένο αυτοκίνητο. Είναι εργοστασιακή η ανάρτηση.
Ξαναλέω...μόνο όταν στρίβω αριστερά, σε ταχύτητες από ~70 και πάνω.