Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σύστημα διέυθυνσης - σοβαρό πρόβλημα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σύστημα διέυθυνσης - σοβαρό πρόβλημα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    11
    384
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jackson_guitar last edited by

      Έχω ένα σοβαρό πρόβλημα στο σύστημα διευθυνσης του αυτοκινήτου μου. Αφορά BMW E36.

      Το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο όταν το αυτοκίνητο στρίβει αριστερά, σε ανοικτές καμπές, με ταχύτητες από ~70km/h και πάνω. Όταν δλδ αναπτύσσεται μία πίεση γενικά στο μπροστινό σύστημα. Σε αριστερές στροφές σε κίνηση πόλης και σε χαμηλότερες ταχύτητες από αυτή που αναφέρω, δεν το κάνει ποτέ.

      Αυτό που παρουσιάζεται είναι το εξής. Ξεκινώντας να στρίβω το τιμόνι προς τα αριστερά, υπάρχει ένα σημείο σε μία γωνία του τιμονιού περί τις 10 μοίρες, όπου το τιμόνι κάνει ένα 'σκαλάκι', ένα μικρό άλμα και μετά συνεχίσει να στρίβει κανονικά. Δλδ, δεν μπορεί να τοποθετηθεί για παράδειγμα στο διάστημα 11-13 μοίρες. Πηδάει δλδ από τις 10 στις 14 μοίρες. Λίγο πριν φτάσει στις 10 μοίρες, παρατηρείται ένα 'σφίξιμο' του τιμονιού και αν στρίψεις κι άλλο, θα κάνει αυτό το σκαλάκι. Όσο μεγαλώνει η ταχύτητα και αυξάνεται η πίεση στο μπροστινό σύστημα, τόσο πιο έντονο είναι αυτό. Όπως ανέφερα, σε συνθήκες πόλης και εν στάση δεν παρουσιάζεται κάτι τέτοιο.

      Το μπροστινό σύστημα δεν έχει κανένα απολύτως τζόγο. Τα πάντα από σινεμπλόκ είναι καινούργια ή σε πολύ καλή κατάσταση. Υπάρχει μόνο ένας πολύ μικρός τζόγος στο δεξιό ημίμπαρο, αλλά ο μηχανικός μου είπε ότι είναι αμελητέο, δεν προκαλεί τίποτα και δεν μπορεί να γίνει αντιληπτό.
      Η κρεμαγιέρα δεν χάνει λάδια και έχει αλλαγμένα υγρά και σε κανονική στάθμη.
      Είναι ευθυγραμμισμένο και ζυγοσταθμισμένο.
      Δεν έχω χαμηλωμένο αυτοκίνητο. Είναι εργοστασιακή η ανάρτηση.

      Ξαναλέω...μόνο όταν στρίβω αριστερά, σε ταχύτητες από ~70 και πάνω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jackson_guitar last edited by

        Έχω ένα σοβαρό πρόβλημα στο σύστημα διευθυνσης του αυτοκινήτου μου. Αφορά BMW E36.

        Το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο όταν το αυτοκίνητο στρίβει αριστερά, σε ανοικτές καμπές, με ταχύτητες από ~70km/h και πάνω. Όταν δλδ αναπτύσσεται μία πίεση γενικά στο μπροστινό σύστημα. Σε αριστερές στροφές σε κίνηση πόλης και σε χαμηλότερες ταχύτητες από αυτή που αναφέρω, δεν το κάνει ποτέ.

        Αυτό που παρουσιάζεται είναι το εξής. Ξεκινώντας να στρίβω το τιμόνι προς τα αριστερά, υπάρχει ένα σημείο σε μία γωνία του τιμονιού περί τις 10 μοίρες, όπου το τιμόνι κάνει ένα 'σκαλάκι', ένα μικρό άλμα και μετά συνεχίσει να στρίβει κανονικά. Δλδ, δεν μπορεί να τοποθετηθεί για παράδειγμα στο διάστημα 11-13 μοίρες. Πηδάει δλδ από τις 10 στις 14 μοίρες. Λίγο πριν φτάσει στις 10 μοίρες, παρατηρείται ένα 'σφίξιμο' του τιμονιού και αν στρίψεις κι άλλο, θα κάνει αυτό το σκαλάκι. Όσο μεγαλώνει η ταχύτητα και αυξάνεται η πίεση στο μπροστινό σύστημα, τόσο πιο έντονο είναι αυτό. Όπως ανέφερα, σε συνθήκες πόλης και εν στάση δεν παρουσιάζεται κάτι τέτοιο.

        Το μπροστινό σύστημα δεν έχει κανένα απολύτως τζόγο. Τα πάντα από σινεμπλόκ είναι καινούργια ή σε πολύ καλή κατάσταση. Υπάρχει μόνο ένας πολύ μικρός τζόγος στο δεξιό ημίμπαρο, αλλά ο μηχανικός μου είπε ότι είναι αμελητέο, δεν προκαλεί τίποτα και δεν μπορεί να γίνει αντιληπτό.
        Η κρεμαγιέρα δεν χάνει λάδια και έχει αλλαγμένα υγρά και σε κανονική στάθμη.
        Είναι ευθυγραμμισμένο και ζυγοσταθμισμένο.
        Δεν έχω χαμηλωμένο αυτοκίνητο. Είναι εργοστασιακή η ανάρτηση.

        Ξαναλέω...μόνο όταν στρίβω αριστερά, σε ταχύτητες από ~70 και πάνω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jackson_guitar last edited by

          Έχω ένα σοβαρό πρόβλημα στο σύστημα διευθυνσης του αυτοκινήτου μου. Αφορά BMW E36.

          Το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο όταν το αυτοκίνητο στρίβει αριστερά, σε ανοικτές καμπές, με ταχύτητες από ~70km/h και πάνω. Όταν δλδ αναπτύσσεται μία πίεση γενικά στο μπροστινό σύστημα. Σε αριστερές στροφές σε κίνηση πόλης και σε χαμηλότερες ταχύτητες από αυτή που αναφέρω, δεν το κάνει ποτέ.

          Αυτό που παρουσιάζεται είναι το εξής. Ξεκινώντας να στρίβω το τιμόνι προς τα αριστερά, υπάρχει ένα σημείο σε μία γωνία του τιμονιού περί τις 10 μοίρες, όπου το τιμόνι κάνει ένα 'σκαλάκι', ένα μικρό άλμα και μετά συνεχίσει να στρίβει κανονικά. Δλδ, δεν μπορεί να τοποθετηθεί για παράδειγμα στο διάστημα 11-13 μοίρες. Πηδάει δλδ από τις 10 στις 14 μοίρες. Λίγο πριν φτάσει στις 10 μοίρες, παρατηρείται ένα 'σφίξιμο' του τιμονιού και αν στρίψεις κι άλλο, θα κάνει αυτό το σκαλάκι. Όσο μεγαλώνει η ταχύτητα και αυξάνεται η πίεση στο μπροστινό σύστημα, τόσο πιο έντονο είναι αυτό. Όπως ανέφερα, σε συνθήκες πόλης και εν στάση δεν παρουσιάζεται κάτι τέτοιο.

          Το μπροστινό σύστημα δεν έχει κανένα απολύτως τζόγο. Τα πάντα από σινεμπλόκ είναι καινούργια ή σε πολύ καλή κατάσταση. Υπάρχει μόνο ένας πολύ μικρός τζόγος στο δεξιό ημίμπαρο, αλλά ο μηχανικός μου είπε ότι είναι αμελητέο, δεν προκαλεί τίποτα και δεν μπορεί να γίνει αντιληπτό.
          Η κρεμαγιέρα δεν χάνει λάδια και έχει αλλαγμένα υγρά και σε κανονική στάθμη.
          Είναι ευθυγραμμισμένο και ζυγοσταθμισμένο.
          Δεν έχω χαμηλωμένο αυτοκίνητο. Είναι εργοστασιακή η ανάρτηση.

          Ξαναλέω...μόνο όταν στρίβω αριστερά, σε ταχύτητες από ~70 και πάνω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kospapad last edited by

            Στις αριστερές στροφές φορτίζεται η δεξιά μερία που έχεις το πρόβλημα ότι είναι χαμηλότερη;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ilias-a last edited by

              κοιτα το δεξι τοπ μαουντ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • J
                jackson_guitar last edited by

                Ναι, φορτίζεται η δεξιά που έχει το θέμα ύψους...δεν μπορώ να τα συνδυάσω όμως...

                Το τοπ μαουντ το άλλαξα από περιέργεια, μπας και έφταιγε για το ύψος. Τίποτα όμως δεν άλλαξε, ούτε και στο πρόβλημα με το τιμόνι άλλαξε κάτι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ilias-a last edited by

                  οπως το περιγραφεις καπου εχεις τζογο και υποθετω οτι αυτος ειναι απο την δεξια πλευρα του αυτοκινητου, τωρα απο το πληκτρολογιο δεν μπορει να γινει κατι παραπανω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jackson_guitar last edited by

                    Πάντως μου είπαν ότι είναι αμηλητέος και δεν είναι δυνατόν ούτε να τον καταλάβεις, ούτε να προξενήσει κάποιο σύμπτωμα. Όντως, το πρόβλημα που παρουσιάζεται είναι σοβαρό.

                    Από την άλλη έχω παρατηρήσει ότι ύστερα από ευθυγράμμιση, το πρόβλημα εξαφανίζεται...μετά από κάποιο χρονικό διάστημα ξαναεπανέρχεται. Κάτι που όμως δεν συνέβη στην τελευταία ευθυγράμμιση που έκανα παραδόξως. Κατά την ευθυγράμμιση σφίγγουν ακρόμπαρα-ημίμπαρα κλπ;;;

                    Αν φταίει όντως αυτός ο τζόγος, μου κάνει εντύπωση πως δεν μου είπαν να το αλλάξω το ημίμπαρο...έπειτα δεν θα είχα κ άλλα συμπτώματα;;; Το μπροστινό σύστημα πάντως είναι πολύ στιβαρό...επιβεβαιωμένο και από άλλον έμπειρο οδηγό...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      touring-the-m3-1-6 last edited by

                      Πήγαινέ το σε έναν αναρτησά(εξειδικευμένο),να το σηκώσει και να το τσεκάρει...μη κυκλοφορείς έτσι,ποτέ δε ξέρεις πότε θα σε 'κρεμάσει'!! ....φιλικά,μή το πηγαίνεις όπου κι όπου για ευθυγράμμιση....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jackson_guitar last edited by

                        Στην ευθυγράμμιση δεν φαίνεται τίποτα. Ο ευθυγραμμισάς που το πηγαίνω είναι αντικειμενικά κορυφαίος και δεν τπ πηγαίνω όπου να 'ναι. Δεν αναφέρω το όνομά του για να μη θεωρηθεί διαφήμιση. Δεν φαίνεται τίποτα το μεμπτό στο μπροστινό σύστημα. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση.

                        Θα μπορούσε να οφείλεται στην κρεμαγιέρα;;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          touring-the-m3-1-6 last edited by

                          Ο χρήστης jackson_guitar έγραψε:
                          Στην ευθυγράμμιση δεν φαίνεται τίποτα. Ο ευθυγραμμισάς που το πηγαίνω είναι αντικειμενικά κορυφαίος και δεν τπ πηγαίνω όπου να 'ναι. Δεν αναφέρω το όνομά του για να μη θεωρηθεί διαφήμιση. Δεν φαίνεται τίποτα το μεμπτό στο μπροστινό σύστημα. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση.

                          Θα μπορούσε να οφείλεται στην κρεμαγιέρα;;;

                          ...ωραίος!!..Ρε συ,πήγαινέ το να το δούνε...και άσε την τηλεδιάγνωση....σου είπε'τίποτα το μεμπτό' και το έδεσες!!'Έκαστος εφ' ώ ετάχθη'....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jackson_guitar last edited by

                            Μα αυτό εξηγώ...το έχει δει κ το συνεργείο μου κ ο ευθυγραμισάς...

                            Δεν φαίνεται τίποτα. Και το θέμα είναι ότι δεν μπορούν να το οδηγήσουν για να το δουν από πρώτο χέρι...καθότι πρέπει να είσαι σε ανοιχτό δρόμο με αριστερή κατάλληλη καμπή κλπ...

                            Τον τελευταίο μήνα άλλαξα κάποια σινεμπλόκ του έκανα και ευθυγράμμιση, ελέγθηκε το αυτοκίνητο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr