-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ωραια ολα αυτα που λες, αλλα μετα Χριστον προφητης κλπ...
Στο συγκεκριμενο ειμαι και προ Χριστου προφητης............
-
Η μπαταρια μου (Varta 11μηνων) εχει καποια αλατα γυρω γυρω στο καπακι
μου ειπε αυτος που την πηρα οτι ο φορτιστης δινει περισσοτερο ρευμα και η μπαταρια 'βραζει' με αποτελεσμα να βγαινουν τα υγρα απ'οπου βρισκουν διεξοδο και μαλλον η σταθμη ειναι στη μεση (ετσι φαινεται τουλαχιστον).
Μετρησαμε εκει την φορτιση οταν λειτουργει το αυτοκινητο και το οργανο εδειξε 14,6-14,7 Vπηγα στο συνεργειο (αντιπροσωπια), το μετρησαν και μου ειπαν ειναι ενταξει (14,5 εδειξε και μου ειπαν οτι μεταξυ 13,5 και 14,5 ειναι ΟΚ)
Αυριο θα παω σε εναν ακομα ηλεκτρολογο να δω τι θα μου πει.
Η ερωτηση μου ειναι η εξης:
Υπαρχει περιπτωση να φταιει η μπαταρια;
αν ειναι να παω απο'κει που την πηρα να τα ξαναπουμε -
Aυτό με την υπερφόρτηση της μπαταρίας το έχω ξανακούσει! Η Varta έμενα που τα κακαρωσε σε 3 μήνες τόσο έδειχνε και είχε άλατα στους πόλους. Κάποιες μπαταρίες δεν τα πάνε καλά με τόση ταση!
-
Καταρχας χαιρετε σε ολους
Αν ειναι λάθος που ανοιξα καινούριο θέμα για ενα πρόβλημα να μεταφερθει εκει που πρεπει παρακαλω.
Δεν βρηκα αναλογο τοπικ συγχωρατε με.
Λοιπον εχει πεσει η μπαταρια αμαξιου που εχω να το κινησω 3μηνες και δεν πιανει το κεντρικο κλειδωμα και συν τοις αλλοις(!) εχει χαλασει κ η κλειδαρια απτη μερια του οδηγου για να το ξεκλειδωσω. Τα φωτα σας παρακαλω... -
Δεν έχει άλλη κλειδαριά ;Πχ συνοδηγού;Πορτπαγκάζ;
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Η μπαταρια μου (Varta 11μηνων) εχει καποια αλατα γυρω γυρω στο καπακιμου ειπε αυτος που την πηρα οτι ο φορτιστης δινει περισσοτερο ρευμα και η μπαταρια 'βραζει' με αποτελεσμα να βγαινουν τα υγρα απ'οπου βρισκουν διεξοδο και μαλλον η σταθμη ειναι στη μεση (ετσι φαινεται τουλαχιστον).
Μετρησαμε εκει την φορτιση οταν λειτουργει το αυτοκινητο και το οργανο εδειξε 14,6-14,7 Vπηγα στο συνεργειο (αντιπροσωπια), το μετρησαν και μου ειπαν ειναι ενταξει (14,5 εδειξε και μου ειπαν οτι μεταξυ 13,5 και 14,5 ειναι ΟΚ)
Αυριο θα παω σε εναν ακομα ηλεκτρολογο να δω τι θα μου πει.
Η ερωτηση μου ειναι η εξης:
Υπαρχει περιπτωση να φταιει η μπαταρια;αν ειναι να παω απο'κει που την πηρα να τα ξαναπουμε
Παπαριές σε είπε, στο mx5 nb & nbfl ο εναλλάκτης δίνει από 13.9-14,8 volt το manual γράφει ότι μέχρι 15 volt είναι κανονικά και ότι το λαμπάκι της μπαταρίας με το cel ανάβει λόγο υπερφόρτισης στα 16 volt και μάλιστα η τάση εξόδου δεν ελένχεται από τον συνηθησμένο ''αυτόματο'' που συνήθως βρίσκεται στο πίσω μέρος του εναλλάκτη αλλά από κύκλωμα μέσα στην ECU, επίσεις αν έχεις υπερφόρτιση το καταλαβαίνεις από καμμένες λάμπές, ασυνήθηστα δυνατους προβολείς σε σχέση με πριν, μάλλον το πρόβλημα είναι στην μπαταρία και βιάσου γιατί αν κλείσει χρόνο χάνεις την εγγύηση .
-
Ο χρήστης Happy έγραψε:
Δεν έχει άλλη κλειδαριά ;Πχ συνοδηγού;Πορτπαγκάζ;οχι.
ιμπιζα του 2001 -
Ο χρήστης teo13 έγραψε:
Καταρχας χαιρετε σε ολους
Αν ειναι λάθος που ανοιξα καινούριο θέμα για ενα πρόβλημα να μεταφερθει εκει που πρεπει παρακαλω.
Δεν βρηκα αναλογο τοπικ συγχωρατε με.
Λοιπον εχει πεσει η μπαταρια αμαξιου που εχω να το κινησω 3μηνες και δεν πιανει το κεντρικο κλειδωμα και συν τοις αλλοις(!) εχει χαλασει κ η κλειδαρια απτη μερια του οδηγου για να το ξεκλειδωσω. Τα φωτα σας παρακαλω...Δε το υπολόγισες αυτό; Ότι χωρίς κλειδαριά αν είχες προβλημα με το κλείδωμα δε θα μπορούσες να ανοίξεις; Το πορτ μπαγκάζ εχω την εντύπωση ότι δεν έχει κλειδαριά αλλά ανοίγει γυρνώντας το σήμα!
Υπάρχει ένας τρόπος αλλά δε ξέρω αν είναι αποτελεσματικός στο συγκεκριμένο αμάξι και φυσικά είναι διάρρηξη γι'αυτό και θα αποφύγω να το αναφέρω στο forum.
Απο κει και πέρα δε ξέρω αν σου έδιναν λύση σε συνεργείο. -
Στειλε μου σε πμ σε παρακαλω ρε madwalker...
-
Αν είχες φοκους θα ανοιγες το καπο με το κλειδί και θα έδινες ρεύμα.Δεν υπάρχει χώρος να το σηκώσεις και να δώσεις ρευμα απο τον χώρο της μηχανής με μια μπαταρία;Πχ στα καλώδια της μίζας.
-
Πρέπει να σηκωθεί αρκετά για να έχει προσβαση στη μίζα.
-
Νομιζω πως στο ibiza,οντως ανοιγει το πορτ μπαγκαζ αν ανασηκωσεις το σημα..παρ ολα αυτα,κατω απο το σημα εχει και αφαλο κλειδαριας(τουλαχιστον σε ενος φιλου μου,που ειναι μοντελο '03),μαλιστα στην αρχη δεν το ειχα προσεξει ουτε εγω.
Αν παρ ολα αυτα δεν ειναι ετσι,δοκιμασε με καποιο τροπο να ανοιξεις το καπω(πχ βγαζοντας τη μασκα),και δωσε ρευμα στη μπαταρια με καλωδια..τοτε λογικα θα δουλεψουν οι κλειδαριες.
-
Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
Η μπαταρια μου (Varta 11μηνων) εχει καποια αλατα γυρω γυρω στο καπακι
μου ειπε αυτος που την πηρα οτι ο φορτιστης δινει περισσοτερο ρευμα και η μπαταρια 'βραζει' με αποτελεσμα να βγαινουν τα υγρα απ'οπου βρισκουν διεξοδο και μαλλον η σταθμη ειναι στη μεση (ετσι φαινεται τουλαχιστον).
Μετρησαμε εκει την φορτιση οταν λειτουργει το αυτοκινητο και το οργανο εδειξε 14,6-14,7 Vπηγα στο συνεργειο (αντιπροσωπια), το μετρησαν και μου ειπαν ειναι ενταξει (14,5 εδειξε και μου ειπαν οτι μεταξυ 13,5 και 14,5 ειναι ΟΚ)
Αυριο θα παω σε εναν ακομα ηλεκτρολογο να δω τι θα μου πει.
Η ερωτηση μου ειναι η εξης:
Υπαρχει περιπτωση να φταιει η μπαταρια;αν ειναι να παω απο'κει που την πηρα να τα ξαναπουμε
Παπαριές σε είπε, στο mx5 nb & nbfl ο εναλλάκτης δίνει από 13.9-14,8 volt το manual γράφει ότι μέχρι 15 volt είναι κανονικά και ότι το λαμπάκι της μπαταρίας με το cel ανάβει λόγο υπερφόρτισης στα 16 volt και μάλιστα η τάση εξόδου δεν ελένχεται από τον συνηθησμένο ''αυτόματο'' που συνήθως βρίσκεται στο πίσω μέρος του εναλλάκτη αλλά από κύκλωμα μέσα στην ECU, επίσεις αν έχεις υπερφόρτιση το καταλαβαίνεις από καμμένες λάμπές, ασυνήθηστα δυνατους προβολείς σε σχέση με πριν, μάλλον το πρόβλημα είναι στην μπαταρία και βιάσου γιατί αν κλείσει χρόνο χάνεις την εγγύηση .
σε αλλο ηλεκτρολογο που πηγα, ο οποιος το μετρησε κι αυτος 14,5, μου ειπε οτι τα αλατα δε σημαινουν οτι αδειασε η μπαταρια, τη σταθμη δεν μπορουμε να τη δουμε, να καθαρισω τα αλατα και να το παρακολουθησω.
Του ειχε τυχει αντιστοιχη περιπτωση και η μπαταρια κρατησε τρια χρονια.Αυτα σε περιπτωση που δεν μου την αλλαξουν (δεν πιστευε οτι θα την αλλαξουν), καθως επισης οτι το δυναμο φορτιζει κανονικα...
-
εμεινε η Οκταβι ατου αδελφου απο μπαταρια...κατασκευη μπαταριας συμφωνα με την σταμπα 2009...το αμαξι το 2011!!
εντυπωση ...για 1.8 ειχε 44ΑΗ και 360Α εκκινηση...
να επαιξε μπινια απο τον εμπορα;;
ομως η μπαταρια φαινοταν να ειχε στικερς απο το εργοστασιο της Σκοντα...το μανιουαλ ελεγε να αλλαξει με ιδια αμπερορορια...αυτο εκανε αλλα γιατι μου φαινεται τραγικα μικρη;;
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
σε αλλο ηλεκτρολογο που πηγα, ο οποιος το μετρησε κι αυτος 14,5, μου ειπε οτι τα αλατα δε σημαινουν οτι αδειασε η μπαταρια, τη σταθμη δεν μπορουμε να τη δουμε, να καθαρισω τα αλατα και να το παρακολουθησω.
Του ειχε τυχει αντιστοιχη περιπτωση και η μπαταρια κρατησε τρια χρονια.Αυτα σε περιπτωση που δεν μου την αλλαξουν (δεν πιστευε οτι θα την αλλαξουν), καθως επισης οτι το δυναμο φορτιζει κανονικα...
H τάση είναι σωστή αλλά η μπαταρία δε ξέρουμε αν πάει καλά με αυτή!Επίσης πιστεύω ότι αν έβαζες μιά αλλης μάρκας μπαταρία θα έβλεπες λιγότερα βολτ.
Το ότι έχει άλατα δεν είναι καλό σημάδι για καινούργια μπαταρία, ασχέτως αν μπορεί να δουλεύει για αρκετό καιρό ακόμα. Βασικά αυτό που αποκαλούμε 'άλατα' είναι συνήθως οξείδια της μπαταρίας που ήδη συσσωρεύονται εσωτερικά! Προσωπικά πιστεύω ότι κάτι δε πάει καλά με την μπαταρία, καθώς την έχω πατήσει απο συγκεκριμένη μάρκα με τα ίδια συμπτώματα. Έχω μιά άλλη έδω και 3 χρόνια και οι πόλοι είναι πεντακάθαροι με την τάση λίγο πάνω απο 14βολτ.
Μετρήθηκε πόσο δίνει με σβηστό κινητήρα;εμεινε η Οκταβι ατου αδελφου απο μπαταρια...κατασκευη μπαταριας συμφωνα με την σταμπα 2009...το αμαξι το 2011!!
εντυπωση ...για 1.8 ειχε 44ΑΗ και 360Α εκκινηση...
να επαιξε μπινια απο τον εμπορα;;
ομως η μπαταρια φαινοταν να ειχε στικερς απο το εργοστασιο της Σκοντα...το μανιουαλ ελεγε να αλλαξει με ιδια αμπερορορια...αυτο εκανε αλλα γιατι μου φαινεται τραγικα μικρη;;
To αμάξι αγοράστηκε καινούργιο ή μεταχειρισμένο; Στην 2η περίπτωση άνετα μπορεί να συμβεί! Είχε κάποια καβάτζα απο Skoda, αν υποθέσω ότι πούλαγε group VW και την κοτσάρισε πάνω, πχ Fabia; Για καινούργιο μου φαίνεται πολύ χοντρό να έγινε κάτι τέτοιο από αντιπρόσωπο!
Λέει 44 το manual; Tόσο παίρνουν τα 1.4 του groupo! Όχι ότι θα υπάρχει πρόβλημα, θα φορτίζει και πιο γρήγορα, αν δεν έχει ενεργειακές απαιτήσεις δε πιστεύω να υπάρχει πρόβλημα. Θα μπορούσε να πάει έστω σε μιά 55αρα. Εγώ είχα την εντύπωση ότι έπαιρνε 60αρα πάντως. -
Ο χρήστης Madwalker έγραψε:
σε αλλο ηλεκτρολογο που πηγα, ο οποιος το μετρησε κι αυτος 14,5, μου ειπε οτι τα αλατα δε σημαινουν οτι αδειασε η μπαταρια, τη σταθμη δεν μπορουμε να τη δουμε, να καθαρισω τα αλατα και να το παρακολουθησω.
Του ειχε τυχει αντιστοιχη περιπτωση και η μπαταρια κρατησε τρια χρονια.Αυτα σε περιπτωση που δεν μου την αλλαξουν (δεν πιστευε οτι θα την αλλαξουν), καθως επισης οτι το δυναμο φορτιζει κανονικα...
H τάση είναι σωστή αλλά η μπαταρία δε ξέρουμε αν πάει καλά με αυτή!Επίσης πιστεύω ότι αν έβαζες μιά αλλης μάρκας μπαταρία θα έβλεπες λιγότερα βολτ.
Το ότι έχει άλατα δεν είναι καλό σημάδι για καινούργια μπαταρία, ασχέτως αν μπορεί να δουλεύει για αρκετό καιρό ακόμα. Βασικά αυτό που αποκαλούμε 'άλατα' είναι συνήθως οξείδια της μπαταρίας που ήδη συσσωρεύονται εσωτερικά! Προσωπικά πιστεύω ότι κάτι δε πάει καλά με την μπαταρία, καθώς την έχω πατήσει απο συγκεκριμένη μάρκα με τα ίδια συμπτώματα. Έχω μιά άλλη έδω και 3 χρόνια και οι πόλοι είναι πεντακάθαροι με την τάση λίγο πάνω απο 14βολτ.
Μετρήθηκε πόσο δίνει με σβηστό κινητήρα;δεν εχει αλατα στους πολους, τα αλατα ειναι στο καπακι που σφραγιζει τα κελια (εκει που θα ηταν τα καπακια στις 'ανοιχτου τυπου')και μαλλον προηλθαν απο υγρα που ξεχειλισαν για καποιον λογο
http://prntscr.com/6955p5 -
υπερφορτιση μου μυριζει.
-
Yπερφόρτιση και μένα μου μυρίζει αλλά όχι απαραίτητα 15+βολτ και μάλιστα αν μιλάμε για γιαπωνέζικο αμάξι απ'όσο κατάλαβα! Πάντως σίγουρα αυτή δεν είναι εικόνα μπαταρίας 11μηνου, με τίποτα! Βλέπω ότι στην βάση της μπαταρίας υπάρχει σκουρία ή κάνω λάθος; Σημάδι οξείδωσης του μετάλλου από τα οξέα της μπαταρίας!
Aυτή την Varta είχα βάλει και γω αλλά......τα έχω ξαναπεί, έχω γίνει γραφικός.
Αν έχεις κάνει έλεγχο στο σύστημα φόρτισης και είναι ΟΚ, τότε είτε την κράτας και όσο αντέξει, αλλά δε ξέρεις πότε θα σε αφήσει, είτε την ξεφορτώνεσαι(ναι ξέρω, πεταμένα λεφτά αλλά εγώ αυτό θα έκανα) και βάζεις μιά της προκοπής πριν σκουριάσει ο τόπος από τα οξέα! -
συμφωνα με τους ηλεκτρολογους το συστημα του αυτοκινητου ειναι οκ
η μπαταρια δεν εχει 'ξερασει' υγρα, ειναι μονο αυτα που φαινονται στεγνωμενα
δεν εχουν φτασει στη βαση.
Θα περασω απο τον μπαταριά να δω τι θα μου πει, αν δεν την αλλαξει θα την καθαρισω να δω αν θα ξαναβγαλει.
Σκεφτομαι μηπως υπαρχει περιπτωση να υπερφορτωσε μονο για καποια στιγμη -
Σίγουρα δε μπορώ να κρίνω αν αυτό είναι σκουρία στη βάση και από τι, αλλά σίγουρα αυτή δεν είναι εικόνα μπαταρίας 11 μηνών! ''Η μπαταρια δεν εχει 'ξερασει' υγρα, ειναι μονο αυτα που φαινονται στεγνωμενα', αυτά που είναι στεγνωμένα υγρά είναι και έστω και μία φορά να έχουν τρέξει κάτι δε πάει καλά! Αν δεν έχεις πρόβλημα με την μπαταρία και θέμα τάσης, οκ!
Μπαταρία αυτοκινήτου...