Ο χρήστης steliosss94 έγραψε:
Οπότε για να βγάλουμε ένα συμπέρασμα από όλα αυτά, στα αυτοκίνητα με ελεύθερο κεντρικό διαφορικό μπορούν να κινούνται άνετα με την τετρακίνηση
ναι με αυξημενη ομως καταναλωση λογω τριβων
(και αργά δηλαδή)
Ναι, εκτός και αν στα κοντα μπλοκαρει. Πρεπει να διαβασεις τις οδηγιες καθε συγκεκριμενου αυτοκινητου. Η γενική αρχη παντων ειναι οτι στα κοντα μπλοκαρει το κεντρικό διαφορικό και παυει να ειναι ελευθερο με οτι αυτο συνεπαγεται, αν και υπαρχουν κι εξαιρεσεις, ΝΟΜΙΖΩ μια ειναι πχ η super select του Μιτσουμπισι
και σε στροφές,
Ναι
ενώ τα αυτοκίνητα που είναι χωρίς μπορούν και αυτά, αλλά μόνο στην ευθεία?
Αν μιλαμε για ασφαλτο ή πολυ σκληρο χωμα ναι. Μπορουν και να στριψουν αλλα οσο λιγοτερο τοσο το καλυτερο και με μεγαλη προσοχη
Ακόμη, το ίδιο ζόρι θα φάει ένα αυτοκίνητο (χωρίς κεντρικό διαφορικό) που κινείται με γρήγορη τετρακίνηση σε στροφή και ένα άλλο που είναι με αργά, αλλά τραβάει έξτρα βάρος σε στροφή?
Οχι δεν ειναι ιδιο το ζορι - στη δευτερη περιπτωση το ζορι ειναι πολυ μεγαλυτερο λογω αυξημενου φορτιου στη μεταδοση ΚΑΙ λογω των αργων ΚΑΙ λογοω του φορτιου ελξης ( οχι οτι δεν υπαρχει ζορι ΚΑΙ στις 2 περιπτωσεις )