-
Καλησπέρα . Θα ήθελα να την γνώμη σας για μια αγορά που θέλω να κάνω αυτον τον καιρό.
Θέλω να αγοράσω ενα με 4 πόρτες. Ο λόγος που το χρειάζομαι είναι πιο πολύ για ταξίδια και λιγότερο για αγροτική δουλειά.
Π.χ , μεσα στην εβδομάδα αντε να το φορτώσω 500 - 800 κιλά μαχ, ( οποροκηπευτικα ) θα υπάρχουν και φορές που δεν θα το φορτώνω πότε .. Οι δρόμοι που κινούμε είναι σχεδόν ολο άσφαλτος (με αρκετές λακκούβες βεβαια ) .Τώρα , οσον αναφορά το off-road , τον χειμώνα θα ήθελα να πηγαίνω σε off-road δραστηριοτητες (χιονα, κτλπ ) .. Με λιγα λόγια , θελω την γνωμη σας (γιατί δεν έχω εμπειρία πάνω στα αγροτικά ) ποιο θα είναι η μέση λύση .. δηλαδή θέλω ένα αγροτικό να κάνει άνετο ταξίδι (για 5 άτομα, συχνή δραστηριοτητα) και όταν το χρειαστώ σε off-road τυπου, χιονιά,κακό οδόστρωμα (αρχάριος) η για δουλειά(ελαφριά χρήση ) να μην '' κολάει '' . Διαθέτω μέχρι 16500 ευρο στην καλυτέρη 17000 Για καινούργιο δεν το σκέφτομαι γιατι για αυτα που ζητάω πρέπει να δώσω τουλάχιστον 30000 ευρο...Ξέρω οτι κάθε αυτοκίνητο εχει τα καλά του και τα κακά του ... Ειμαι ανάμεσα σε αυτά :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5989930/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5996920/
-
Καλησπέρα . Θα ήθελα να την γνώμη σας για μια αγορά που θέλω να κάνω αυτον τον καιρό.
Θέλω να αγοράσω ενα με 4 πόρτες. Ο λόγος που το χρειάζομαι είναι πιο πολύ για ταξίδια και λιγότερο για αγροτική δουλειά.
Π.χ , μεσα στην εβδομάδα αντε να το φορτώσω 500 - 800 κιλά μαχ, ( οποροκηπευτικα ) θα υπάρχουν και φορές που δεν θα το φορτώνω πότε .. Οι δρόμοι που κινούμε είναι σχεδόν ολο άσφαλτος (με αρκετές λακκούβες βεβαια ) .Τώρα , οσον αναφορά το off-road , τον χειμώνα θα ήθελα να πηγαίνω σε off-road δραστηριοτητες (χιονα, κτλπ ) .. Με λιγα λόγια , θελω την γνωμη σας (γιατί δεν έχω εμπειρία πάνω στα αγροτικά ) ποιο θα είναι η μέση λύση .. δηλαδή θέλω ένα αγροτικό να κάνει άνετο ταξίδι (για 5 άτομα, συχνή δραστηριοτητα) και όταν το χρειαστώ σε off-road τυπου, χιονιά,κακό οδόστρωμα (αρχάριος) η για δουλειά(ελαφριά χρήση ) να μην '' κολάει '' . Διαθέτω μέχρι 16500 ευρο στην καλυτέρη 17000 Για καινούργιο δεν το σκέφτομαι γιατι για αυτα που ζητάω πρέπει να δώσω τουλάχιστον 30000 ευρο...Ξέρω οτι κάθε αυτοκίνητο εχει τα καλά του και τα κακά του ... Ειμαι ανάμεσα σε αυτά :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5989930/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5996920/
-
Καλησπέρα . Θα ήθελα να την γνώμη σας για μια αγορά που θέλω να κάνω αυτον τον καιρό.
Θέλω να αγοράσω ενα με 4 πόρτες. Ο λόγος που το χρειάζομαι είναι πιο πολύ για ταξίδια και λιγότερο για αγροτική δουλειά.
Π.χ , μεσα στην εβδομάδα αντε να το φορτώσω 500 - 800 κιλά μαχ, ( οποροκηπευτικα ) θα υπάρχουν και φορές που δεν θα το φορτώνω πότε .. Οι δρόμοι που κινούμε είναι σχεδόν ολο άσφαλτος (με αρκετές λακκούβες βεβαια ) .Τώρα , οσον αναφορά το off-road , τον χειμώνα θα ήθελα να πηγαίνω σε off-road δραστηριοτητες (χιονα, κτλπ ) .. Με λιγα λόγια , θελω την γνωμη σας (γιατί δεν έχω εμπειρία πάνω στα αγροτικά ) ποιο θα είναι η μέση λύση .. δηλαδή θέλω ένα αγροτικό να κάνει άνετο ταξίδι (για 5 άτομα, συχνή δραστηριοτητα) και όταν το χρειαστώ σε off-road τυπου, χιονιά,κακό οδόστρωμα (αρχάριος) η για δουλειά(ελαφριά χρήση ) να μην '' κολάει '' . Διαθέτω μέχρι 16500 ευρο στην καλυτέρη 17000 Για καινούργιο δεν το σκέφτομαι γιατι για αυτα που ζητάω πρέπει να δώσω τουλάχιστον 30000 ευρο...Ξέρω οτι κάθε αυτοκίνητο εχει τα καλά του και τα κακά του ... Ειμαι ανάμεσα σε αυτά :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5989930/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5996920/
-
Θα σου πω την προσωπικη μου γνωμη κατα σειρα amarok ( επιβατικο ουσιαστικα κι οχι pickup ) mitsubishi L200 και μετα navara . Και για να μην παρεξηγουμαστε εχω και οδηγω Dmax !
-
Θα σου πω την προσωπικη μου γνωμη κατα σειρα amarok ( επιβατικο ουσιαστικα κι οχι pickup ) mitsubishi L200 και μετα navara . Και για να μην παρεξηγουμαστε εχω και οδηγω Dmax !
Για να μην ξαναανοιγω θεμα το ξεθαβω
Ειμαι στην αναζητηση Μεταχειρισμενου Τετραπορτου αγροτικου για πολυ ελαφρια χρηση σαν αγροτικο.
Θα κινειτε το 90% σε επαρχιακο δρομο ασφαλτινο 2 και για καμια βολτα βουνο αγροτικους δρομους
ψαχνω μεταχειρισμενα επι το πλειστον απο Ελλαδα και αν βρεθει κανενα καλο εισαγωγης απο αξιοπιστο μαντρα οσο γινεται
Εχω δει αρκετα ελληνικα navara απο στολο του ote με λιγα χιλιομετρα,μ αρεσει σαν αυτοκινητο εμφανισιακα αλλα,εχω ακουσει διαβασει γενικα οτι εχουν θεματα τα μοτερ (ειδικα αυτα με τα 200 αλογα),σπανε καπακι μηχανης.
Ενα αλλο αγροτικο που μ αρεσει και ενδιαφερομαι ειναι το dmax μιλαω παντα για μοντελα 08-10
Για τα Τoyota εχω ακουσει τα καλλυτερα αλλα ειναι απλησιαστα σε σχεση με τα υπολοιπα.
Ξανατονιζω το αυτοκινητο δεν το θελω για βαρια χρηση αγροτικου
Οποιος εχει αποψη για Τα navara και dmax θα με βοηθουσε
Ευχαριστω
-
Νavara ούτε στον εχθρό σου. Καμένος εδώ....
Δεν ξέρω πόσα χρήματα θέλεις να δώσεις. Για τη γενιά που αναφέρεσαι(δηλαδή 10-12 ετών) μονόδρομος το hilux.
-
Να πω εγώ, που η μόνη επαφή που έχω με φορτηγάκι είναι στη δουλειά, για διαδρομές μικρές 2-3 χιλιομέτρων, πως στα Toyota που έχουμε με λίγα χιλιόμετρα, αλλά τα οδηγούν 50 διαφορετικά άτομα, νιώθεις σαν να βρίσκεσαι σε καμπίνα επιβατικού, ενώ στη καμπίνα του D-max νιώθεις να έχει σκορπίσει σαν να είναι όχημα 10ετιας... πάντως στο προφίλ χρήσης που περιγράφεις, ένα suv ταιριάζει 10 φορές περισσότερο. Οι καμπίνες των αγροτικών υπολείπονται σε όλα, χώρο, άνεση, ηχομόνωση κλπ.
-
Να πω εγώ, που η μόνη επαφή που έχω με φορτηγάκι είναι στη δουλειά, για διαδρομές μικρές 2-3 χιλιομέτρων, πως στα Toyota που έχουμε με λίγα χιλιόμετρα, αλλά τα οδηγούν 50 διαφορετικά άτομα, νιώθεις σαν να βρίσκεσαι σε καμπίνα επιβατικού, ενώ στη καμπίνα του D-max νιώθεις να έχει σκορπίσει σαν να είναι όχημα 10ετιας... πάντως στο προφίλ χρήσης που περιγράφεις, ένα suv ταιριάζει 10 φορές περισσότερο. Οι καμπίνες των αγροτικών υπολείπονται σε όλα, χώρο, άνεση, ηχομόνωση κλπ.
Όπως τα λες, ή μάλλον όπως δεν τα λες.....Η μόνη επαφή που έχεις είναι μικρή. Διότι τα νέα φορτηγάκια 4Χ4 δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από ένα suv στο κομμάτι άνεσης καμπίνας. Υπολείπονται μόνο των πολύ ακριβών της κατηγορίας.
Δηλαδή το ranger είναι πολύ καλύτερο σαν αυτοκίνητο από ένα rav ή x-trail. Πλην κατανάλωσης που ρουφάει καύσιμο και μεγέθους, για όποιον έχει θέμα με το parking.
-
Iσούζου Ντιμάξ είχαμε, μέχρι που χάλασε στο χρόνο επάνω. Περιμέναμε 3,5 μήνες για να επισκευαστεί (είχε σχέση με το διαφορικό η βλάβη). Μας άρεσε μέχρι τότε, μετά μακρυά.
-
dstou
Ποιας χρονολογίας μοντέλο είχατε, μεταχειρισμένο το είχατε πάρει ή καινούριο, στα πόσα χιλιόμετρα εμφάνισε τη βλάβη, γιατί καθυστέρησε τόσους μήνες η επισκευή, ήταν θέμα παραγγελίας ανταλλακτικών από το εξωτερικό και πόσο σας κόστισε τελικά το 'μαλλί' ;
Αγορά μεταχειρησμένου Αγροτικού 4χ4