Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βαρύ υδραυλικό τιμόνι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βαρύ υδραυλικό τιμόνι
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    35
    24393
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasil last edited by

      Καλημέρα,

      Χτες βράδυ όπως πήγα να παρκάρω με όπισθεν σε ανηφορικό δρόμο, κόλλησε για λίγο το τιμόνι και δεν έστριβε με τίποτα! Τελικά πάρκαρα οκ. Και μετά γύριζε κανονικά το τιμόνι. Αλλά το ξεπάρκαρα και το περπάτησα λίγο και παρατήρησα ότι είναι κάπως βαρύ.

      Τώρα το πρωί που άνοιξα το καπό είδα ότι ήθελε λάδι (έχω θέμα με την κρεμαγιέρα και κάπου κάπου συμπληρώνω λάδι) και συμπλήρωσα όσο χρειαζόταν. Όμως πάλι το νιώθω κάπως βαρύ όταν κινούμαι. Σαν να στρίβει δυσκολότερα... Φυσικά δεν μου είναι πρόβλημα που κάπου κάπου θέλει λίγο περισσότερη προσπάθεια για να στρίψει, απλώς ανησυχώ για την ασφάλεια μου μην έχει κάποιο πρόβλημα το σύστημα του τιμονιού και μπλοκάρει εν ώρα κίνησης και με πετάξει πουθενά... Μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο;

      Τι μπορεί να φταίει και βάρυνε έτσι ξαφνικά;

      1 Reply Last reply Reply Quote 14
      • V
        vasil last edited by

        Καλημέρα,

        Χτες βράδυ όπως πήγα να παρκάρω με όπισθεν σε ανηφορικό δρόμο, κόλλησε για λίγο το τιμόνι και δεν έστριβε με τίποτα! Τελικά πάρκαρα οκ. Και μετά γύριζε κανονικά το τιμόνι. Αλλά το ξεπάρκαρα και το περπάτησα λίγο και παρατήρησα ότι είναι κάπως βαρύ.

        Τώρα το πρωί που άνοιξα το καπό είδα ότι ήθελε λάδι (έχω θέμα με την κρεμαγιέρα και κάπου κάπου συμπληρώνω λάδι) και συμπλήρωσα όσο χρειαζόταν. Όμως πάλι το νιώθω κάπως βαρύ όταν κινούμαι. Σαν να στρίβει δυσκολότερα... Φυσικά δεν μου είναι πρόβλημα που κάπου κάπου θέλει λίγο περισσότερη προσπάθεια για να στρίψει, απλώς ανησυχώ για την ασφάλεια μου μην έχει κάποιο πρόβλημα το σύστημα του τιμονιού και μπλοκάρει εν ώρα κίνησης και με πετάξει πουθενά... Μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο;

        Τι μπορεί να φταίει και βάρυνε έτσι ξαφνικά;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasil last edited by

          Καλημέρα,

          Χτες βράδυ όπως πήγα να παρκάρω με όπισθεν σε ανηφορικό δρόμο, κόλλησε για λίγο το τιμόνι και δεν έστριβε με τίποτα! Τελικά πάρκαρα οκ. Και μετά γύριζε κανονικά το τιμόνι. Αλλά το ξεπάρκαρα και το περπάτησα λίγο και παρατήρησα ότι είναι κάπως βαρύ.

          Τώρα το πρωί που άνοιξα το καπό είδα ότι ήθελε λάδι (έχω θέμα με την κρεμαγιέρα και κάπου κάπου συμπληρώνω λάδι) και συμπλήρωσα όσο χρειαζόταν. Όμως πάλι το νιώθω κάπως βαρύ όταν κινούμαι. Σαν να στρίβει δυσκολότερα... Φυσικά δεν μου είναι πρόβλημα που κάπου κάπου θέλει λίγο περισσότερη προσπάθεια για να στρίψει, απλώς ανησυχώ για την ασφάλεια μου μην έχει κάποιο πρόβλημα το σύστημα του τιμονιού και μπλοκάρει εν ώρα κίνησης και με πετάξει πουθενά... Μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο;

          Τι μπορεί να φταίει και βάρυνε έτσι ξαφνικά;

          1 Reply Last reply Reply Quote 14
          • D
            dim63 last edited by

            δεν πας να το δει καποιος που ξερει?
            το να ξερεις οτι χανει υγρα το τιμονι σου και να του συμπληρωνεις, δεν μπορω να το σχολιασω, ελπιζω να μην στο ειχε προτεινει κανενας 'μαστορας' αν ναι πηγαινε σε αλλον.

            καντο γρηγορα μην πας ευθεια σε καμμια στροφη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • V
              vasil last edited by

              Παλιά έχανε περισσότερο, κυρίως καλοκαίρι. Τώρα ελάχιστα και λίγες φορές. Δε ξέρω πως και γιατί, αλλά και αυτό το καλοκαίρι μια χαρά με πήγε, λίγες φορές έχασε υγρά. Για οικονομικούς λόγους δεν την έχω αλλάξει την κρεμαγιέρα, μιας και η τιμή ξεφεύγει αρκετά (300+ χωρις εργατικά). Ο μηχανικός μου είχε πει πως πρόβλημα ασφάλειας δεν τίθεται, απλώς γίνεται μηχανικό το τιμόνι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • V
                vasil last edited by

                Το περίεργο είναι ότι τώρα για πρώτη φορά το βλέπω βαρύ το τιμόνι παρότι συμπλήρωσα όσα υγρά χρειαζόταν! Με μια πρόχειρη αναζήτηση που έκανα στο google βλέπω πως γενικά είναι συχνά φαινόμενα τα προβλήματα με τα υδραυλικά τιμόνια και συχνά είναι θέμα αντλίας υδραυλικού τιμονιού (ότι θέλει αλλαγή λόγω φυσιολογικής φθοράς).

                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                • D
                  dim63 last edited by

                  TO θεμα ειναι αν 'τουρθει και σφιξει' με στριμενους τροχους και με καποια ταχυτητα δεν θα ειναι ευχαριστο συναισθημα ουτε για εσενα ουτε για τυχον ατυχους απο την αλλη μερια.

                  'η φτειαξτο 'η αστο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 11
                  • V
                    vasil last edited by

                    Τόσο εύκολο να το πάθει εν ώρα κίνησης δε νομίζω πως είναι... Ωστόσο έχεις δίκιο, θα το πάω να το δει ο μηχανικός μήπως και καταλάβει τι συμβαίνει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      g-atos last edited by

                      Σίγουρα χρήζει επισκευής και είναι κάτι σοβαρό που δεν πρέπει να αμελήσεις. Αν όμως το μόνο θέμα είναι πως το τιμόνι χάνει την υποβοήθηση του και ουσιαστικά μετατρέπεται σε μηχανικό, τόνε εν κινήσει δεν πρόκειται να γίνει τόσο βαρύ που να μην μπορείς να το στρίψεις. Ίσα ίσα που αν έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με μηχανικό τιμόνι, θα έχεις παρατηρήσει ότι όσο το αυτοκίνητο κινείται αυτό γίνεται ελαφρύτερο. Προφανέστατα όμως θα είναι πιο βαρύ από ότι με την υποβοήθηση και για αυτό έτσι και αλλιώς πρέπει να το κοιτάξεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • V
                        vasil last edited by

                        Ο χρήστης G-ATOS έγραψε:
                        Σίγουρα χρήζει επισκευής και είναι κάτι σοβαρό που δεν πρέπει να αμελήσεις. Αν όμως το μόνο θέμα είναι πως το τιμόνι χάνει την υποβοήθηση του και ουσιαστικά μετατρέπεται σε μηχανικό, τόνε εν κινήσει δεν πρόκειται να γίνει τόσο βαρύ που να μην μπορείς να το στρίψεις. Ίσα ίσα που αν έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με μηχανικό τιμόνι, θα έχεις παρατηρήσει ότι όσο το αυτοκίνητο κινείται αυτό γίνεται ελαφρύτερο. Προφανέστατα όμως θα είναι πιο βαρύ από ότι με την υποβοήθηση και για αυτό έτσι και αλλιώς πρέπει να το κοιτάξεις.

                        Aυτό ακριβώς πιστεύω κι εγώ, γι αυτό και είπα πριν ότι δεν νομίζω πως είναι τόσο εύκολο εν ώρα κινήσης να μπλοκάρει φουλ και να μη στρίβει. Ούτως ή άλλως πάντως την κρεμαγιέρα είχα και έχω σκοπό αυτό το καλοκαίρι να την επιδιορθώσω, αν γίνεται βάζοντας μια μεταχειρισμένη σε καλή κατάσταση. Ο μηχανικός μου είχε πει πάντως πως δεν τίθεται ζήτημα ασφάλειας. Δε ξέρω τώρα αν επιδεινώθηκε η κατάσταση, γιατί 1η φορά βλέπω να έχω υγρά στο τιμόνι, αλλά να είναι βαρύ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • H
                          happy last edited by

                          Mπορει να έχει πάρει αέρα το κύκλωμα,τι αμάξι είναι;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • V
                            vasil last edited by

                            Ο χρήστης Happy έγραψε:
                            Mπορει να έχει πάρει αέρα το κύκλωμα,τι αμάξι είναι;

                            Δηλαδή;
                            Fiat Punto '99 (το πρώτο μοντέλο), η ειδική σπορ έκδοση (με τους 86 ίππους)...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • H
                              happy last edited by

                              Ο χρήστης vasil έγραψε:

                              Mπορει να έχει πάρει αέρα το κύκλωμα,τι αμάξι είναι;

                              Δηλαδή;
                              Fiat Punto '99 (το πρώτο μοντέλο), η ειδική σπορ έκδοση (με τους 86 ίππους)...

                              Δεν έχει ηλεκτρική υποβοήθηση αυτό;Έτσι νόμιζα.

                              Αν χάνει υγρά και κατέβει χαμηλά η στάθμη είναι πολύ πιθανό να μπει αέρας στο κύκλωμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • V
                                vasil last edited by

                                Όχι δεν έχει ηλεκτρική υποβοήθηση. Δε το γνώριζα αυτό με τον αέρα που λες. Και τι μπορώ να κάνω για αυτό;
                                Το περίεργο είναι ότι πλέον παρότι συμπλήρωσα όσα λάδια χρειαζόταν, είναι κάπως βαρύ, ενώ παλιότερα όταν έβαζα λάδια ήταν πανάλαφρο το τιμόνι...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • V
                                  vasil last edited by

                                  Επίσης να αναφέρω το ότι ενώ κάθε φορά που έμενε χωρίς λάδι (πχ λόγω διαρροής έπειτα από πολλαπλά δύσκολα παρκαρίσματα, ελιγμούς κλπ) έκανε φουλ θόρυβο όταν έστριβα το τιμόνι - οπότε και καταλάβαινα ότι θέλει συμπλήρωμα - αυτή τη φορά ενώ η στάθμη είχε πέσει πολύ, δεν έκανε θόρυβο (ελάχιστα). Γι αυτό και δεν είχα καταλάβει ότι έμεινε από λάδια το τιμόνι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • K
                                    kospapad last edited by

                                    Για να κάνεις εξαέρωση, γυρνάς μερικές φορές το τιμόνι από τέρμα δεξιά σε τέρμα αριστερά ώστε να ανοίξει η βαλβίδα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • V
                                      vasil last edited by

                                      Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                                      Για να κάνεις εξαέρωση, γυρνάς μερικές φορές το τιμόνι από τέρμα δεξιά σε τέρμα αριστερά ώστε να ανοίξει η βαλβίδα

                                      Α αυτό το έκανα αρκετές φορές. Το κάνω πάντα όταν προσθέτω λάδι για το τιμόνι, γιατί συχνά πέφτει αμέσως η στάθμη και χρειάζεται να ξανασυμπληρώσω. ΑΥτή τη φορά δεν έχασε καθόλου και δεν ξανασυμπλήρωσα. Και γενικά και μετά από κάμποσα χιλιόμετρα με ψιλοβαρύ τιμόνι, όταν το ξανακοίταξα μετά, δεν έχασε καθόλου λάδι...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • T
                                        trident1971 last edited by

                                        Ο χρήστης vasil έγραψε:
                                        Καλημέρα,

                                        Χτες βράδυ όπως πήγα να παρκάρω με όπισθεν σε ανηφορικό δρόμο, κόλλησε για λίγο το τιμόνι και δεν έστριβε με τίποτα! Τελικά πάρκαρα οκ. Και μετά γύριζε κανονικά το τιμόνι. Αλλά το ξεπάρκαρα και το περπάτησα λίγο και παρατήρησα ότι είναι κάπως βαρύ.

                                        Τώρα το πρωί που άνοιξα το καπό είδα ότι ήθελε λάδι (έχω θέμα με την κρεμαγιέρα και κάπου κάπου συμπληρώνω λάδι) και συμπλήρωσα όσο χρειαζόταν. Όμως πάλι το νιώθω κάπως βαρύ όταν κινούμαι. Σαν να στρίβει δυσκολότερα... Φυσικά δεν μου είναι πρόβλημα που κάπου κάπου θέλει λίγο περισσότερη προσπάθεια για να στρίψει, απλώς ανησυχώ για την ασφάλεια μου μην έχει κάποιο πρόβλημα το σύστημα του τιμονιού και μπλοκάρει εν ώρα κίνησης και με πετάξει πουθενά... Μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο;

                                        Τι μπορεί να φταίει και βάρυνε έτσι ξαφνικά;

                                        Ειτε με λαδακι ειτε χωρις λαδι, εν κινήσει και σε κανονικες συνθηκες θα στριβει.

                                        Το θεμα ειναι το εξης:
                                        Αν τη στιγμη που θελεις να κανεις τον αποτομο ελιγμο αποφασισει η αντλια να κανει την απεργια της, θα μπορεσεις να βαλεις περισσοτερη δυναμη τη τιγμη που πρεπει ή 'αποκοιμισμενος' απο την τυπικη υποβόηθηση θα μεινεις με την αρχικη (ανεπαρκη) γωνια και ΜΠΑΜ?.

                                        Γραφεις πως 'εχεις θεμα με την κρεμαγιέρα' και συμπληρωνεις λαδι ποτε-ποτε. Να καταλαβω πως εννοεις 'αντλια' και εκανες συντακτικο λαθος ή έχεις ΚΑΙ αλλο προβλημα στο συστημα διευθυνσης?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • S
                                          swiftakias_ last edited by

                                          Εχει βρεθεί κανεις εκει που οδηγει ξέγνοιαστος να ξεμείνει απο υποβοήθηση υδραυλικού τιμονιου; Σε δυο περιπτώσεις με διαφορετικά αυτοκίνητα που μου εχει συμβεί απλα δεν έστριβε με την οση δύναμη και να έβαζα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dim63 last edited by

                                            τυχερος αφου μας γραφεις τωρα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr