-
Ο χρήστης frydoumpas έγραψε:
Μεταχειρισμένο το πολύ 10ετίας/100.000χλμ με 7-8 χιλιάρικα ή καινούργιο με (βαριά) τα διπλάσια;Εδώ εννοείς ότι ανάφερες τα χρήματα που υπάρχουν??
Εγώ δεν κατάλαβα αν τελικά θέλεις να δώσεις 7-8 ή 16 χιλιάρικα... -
Δεν είναι το θέμα τα λεφτά. Ξαναλέω, υπάρχουν. Και το συγκεκριμενοποίησα με τα ποσά που ανέφερα.
Αυτό που θέλω είναι να τις στριμώξω να αλλαχτεί επιτέλους το 406 με κάτι άλλο, είτε μεταχειρισμένο είτε καινούργιο, και χρειάζομαι να γεμίσω μια φαρέτρα με συγκεκριμένα επιχειρήματα, τιμές και μοντέλα για να αρχίσω να τις πυροβολώ και να κάνω κινήσεις. Κατά βάθος θέλουν κι αυτές να το αλλάξουμε αλλά βαριούνται, διστάζουν, δεν ασχολούνται και πρέπει εγώ να τις ψήσω.
Έχει ξεκινήσει άπειρες φορές η συζήτηση 'μωρέ να δίναμε το 406...' αλλά μέσα στον γενικότερο (ενίοτε και δικό μου) ζαμανφουτισμό μένει εκεί και δεν προχωράει... -
Eφόσον λεφτά υπάρχουν, τα επιχειρήματα περισεύουν!
Πας και παίρνεις το πιο μεγάλο καινούριο αμάξι που μπορείς με 16.000 και ξεφορτώνεσαι το 406 (αν υπάρχει σύνδρομο 'κούρσας').
Εγώ θα έπαιρνα ένα δεύτερο (μεγέθους yaris) να έκανα τη δουλειά μου και τυχόν ρέστα για βενζίνες! -
Φίλε αφού έχεις τα χρήματα και θες μικρομεσαίο, δύο επιλογές έχεις: auris 1,33 καινούριο εφόσον είσαι ευχαριστημένος με το yaris και focus ecoboost 100άρι καινούριο εφόσον σου αρέσει το φόκους. Κάνε test drive και καλή αναζήτηση...
-
Λοιπόν έγινε το οικογενειακό συμβούλιο και το κογκρέσο αποφάσισε οτι θα δοθεί το 406 για απόσυρση και θα αγοραστεί καινούργιο έως 15 χιλιάρικα ευρώ.
Οπότε αν μπορείτε να προτείνετε κάποιο- μεγαλύτερο σε χώρους από το yaris
- δυνατότερο από το yaris
- ατμοσφαιρικό (δεν ξέρω αν μπορούν να εκπαιδευτούν στην οδήγηση turbo/diesel)
- 15000(+απόσυρση)
- για παντρειά και σκληρή χρήση
θα ήμουν κάτι παραπάνω από ευγνώμων γιατί πραγματικά δεν ξέρω τίποτα από μοντέλα...
-
Τι εκπαίδευση χρειάζεται για να οδηγήσεις turbo/diesel ?
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Eτσι οπως θετεις τα πραγματα, θα επεκλεια την αγορα αυτοκινητου με turbo.
Δηλαδη βαναυση οδηγηση απο μανα και αδερφη που δε γνωριζουν τις ιδιαιτεροτητες της οδηγησης και της συντηρησης.
Επισης αποκλειω και τα ντιζελ, οπου πρεπει να αλλαξει το στυλ οδηγησης.
Φανταζομαι τη μητερα σου να οδηγη το ντιζελ με 4000 στροφες και να αναρωτιεται γιατι δεν εχει αλλο γκαζι(χωρις παρεξηγηση ) -
Γιατί, το στροφόμετρο θα κοιτάζει ή το πως πηγαίνει το αμάξι ?!?
-
Τίποτα από τα 2!
Βάζουμε μπρος και φεύγουμε κατευθείαν γκαζώνοντας ακόμα και -5 βαθμούς να εχει έξω.
Φυσικά και δεν αφήνουμε ρελαντί 1'-2' πριν σβήσουμε, σβήνουμε αμέσως ακόμα κ μετά από ταξίδι/ζόρισμα.
Βενζίνα φυσικά βάζουμε ΜΟΝΟ στον βρωμοβενζινά κοντά στο σπίτι μας που νοθεύει το καύσιμο με χρησιμοποιημένα λάδια, έχει καταστρέψει κόσμο και τον αποφεύγουν ακόμα και οι γέροι με τα toyota hilux του 1980 -
Για να δεις ποια μαντέλα υπάρχουν, υπάρχει αυτή η αναζήτηση στο autotriti http://autotriti.gr/newcars/search/krithria.asp. Βέβαια λείπουν κάποιες εκδόσεις ή ακόμα και αυτοκίνητα αλλά βοηθάει. Στις τιμές να υπολογίζεις ότι δεν συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα προετοιμασίας, το χαρτί της απόσυρσης (αλλά αφού έχετε το 406 οκ) και το μεταλλικό χρώμα. Τέλος σε κάποια μοντέλα ισχύουν επιπλέον προσφορές.
-
Ευχαριστώ! Μόλις είδα το Nissan Pulsar και φαίνεται ωραίο...
-
Ο χρήστης frydoumpas έγραψε:
Ευχαριστώ! Μόλις είδα το Nissan Pulsar και φαίνεται ωραίο...- ατμοσφαιρικό (δεν ξέρω αν μπορούν να εκπαιδευτούν στην οδήγηση turbo/diesel)
Το 1.2 turbo βενζίνης και ο 1.5 dCi πετρελαίου είδες?!
Το 1,2Τ είναι μια πολύ καλή πρόταση.
-
Τι άλλο να κάνω;; Πρέπει να υπάρξει κάποιος συμβιβασμός...αφού τα ατμοσφαιρικά βενζινοκίνητα είναι μπας κλας πλέον!
-
Λοιπόν φίλοι πήγαμε και είδαμε τα εξής:
FORD FOCUS 1.0 125ps Trend
NISSAN PULSAR 1.2 115ps Energy
HYUNDAI i30 1.4 100ps Comfort
στα 15000 περίπου έκαστο, με μικροδιαφορές μεταξύ τους σε επιδόσεις, χώρους, εξοπλισμό, τέλη, εγγύηση κτλ.
μας άρεσαν όλα!!
Εσείς ποιό θα διαλέγατε;;
Eπίσης υπάρχουν τα Toyota Auris, Kia Ceed, Skoda rapid spaceback, Citroen C4
-
εγω focus θα επαιρνα.. το θεμα ειναι οτι οποιο και να παρετε ετσι οπως το χρησιμοποιουν θα βγαλει και μετα θα φταιει 'ο ταφος' ,ο Χ κατασκευαστης και δε ξερω εγω τι.. παρτε ενα με φτηνα ανταλλακτικα ,με οσο το δυνατον περισσοτερους αξιοπιστους προμηθευτες στα περιφερειακα του ,αν γινεται και φτιαγμενο στο japan και οχι japan φτιαγμενο στην ευρωπη.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
παρτε ενα με φτηνα ανταλλακτικα ,με οσο το δυνατον περισσοτερους αξιοπιστους προμηθευτες στα περιφερειακα του ,αν γινεται και φτιαγμενο στο japan και οχι japan φτιαγμενο στην ευρωπη.όπως...ποιό;
-
Καλές επιλογές και τα τρία και με αυτή την σειρά όπως τα έθεσες.
Ο χρήστης frydoumpas έγραψε:
FORD FOCUS 1.0 125ps TrendNISSAN PULSAR 1.2 115ps Energy
HYUNDAI i30 1.4 100ps Comfort
Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι σ'αυτα τα τρία να σε φοβίσει. Καλές κατασκευές, αξιόπιστα με δοκιμασμένα μηχανικά μέρη, με λογικό (=προσιτό) aftersales και οικονομικά σε χαλαρούς ρυθμούς αλλά και με αξιοπρεπείς επιδόσεις.
-
Φίλε όπως είπες και συ όλα τα αυτοκίνητα είναι πάνω κάτω ίδια κι έχουν μικροδιαφορές. Επομένως πάρε αυτό που ικανοποιεί την πρώτη σου προτεραιότητα. Για παράδειγμα αν σε ενδιαφέρει η μεγαλύτερη εγγύηση να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο πας στο ceed, αν η οδήγηση στο focus κλπ....
-
παντως φθηνα ανταλλακτικα και φθηνη χρηση και ανθεκτικοτητα εχουν τα κορεατικα. Για σιδεροφαγους ειναι τα καλύτερα! ΚΙΑ με επτα χρόνια εγγυηση για να αναγκάζονται να πανε αντιπροσωπία, γιατι τεραστια καταστροφη κανουν και οι μάστορες μόλις δουνε ασχετο! Εδω και τους σχετικους προσπαθουν να ξεγελασουν οι κουτοπόνηροι
βεβαια για τετοιυς οδηγους το καλυτερο ειναι το αυτοματο, αλλα το κορεατικο δεν εχουν οικονομικα αυτοματα
Προβληματισμοί για αγορά αυτοκινήτου