Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORD FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FORD FORUM
    • 1
    • 2
    • 160
    • 161
    • 162
    • 163
    • 164
    • 245
    • 246
    • 162 / 246
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    84
    4901
    78751
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drago last edited by

      Αλλαξα μπουζι το ενα στο 4ο κυλινδρο ηταν σκασμενο και μου ειπαν τα παιδια στο συνεργειο οτι εχει χαλασει μαλλον και το μπουζοκαλωδιο αν συνεχεισει να το κανει να το αλλαξουμε για σιγουρια και αυτο.

      Σε ηλεκτρολογο που το ειχα παει πριν 3 ημερες ειπε ολα ενταξει απο ρευματα

      Παιζει να ειναι και αισθητηρας βολαν - στροφων?

      Σκορτσαρισματα χαμηλα κανει ναι οχι εντονα σε εκνευριστικο σημειο αλλα οταν ειναι χαμηλα οι στροφες κανει ναι..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Κατά 99% μπουζοκαλώδια τότε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drago last edited by

          οπότε παω να αγορασω μια 4αδα μπουζοκαλωδια και να τα αλλαξω μονος..
          Στο εξουσιοδοτημενο κοστίζει περιπου 36€ το ενα...

          Ευχομαι να πανε ολα καλα μετα και να μην εχει δημιουργηθει περαιτερω προβλημα απο τα μπουζι που ειχα βαλει τα Ngk
          Ευχαριστω για την απαντηση και θα ενημερωσω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            ggab last edited by

            Ο χρήστης Drago έγραψε:
            οπότε παω να αγορασω μια 4αδα μπουζοκαλωδια και να τα αλλαξω μονος..
            Στο εξουσιοδοτημενο κοστίζει περιπου 36€ το ενα...

            Ευχομαι να πανε ολα καλα μετα και να μην εχει δημιουργηθει περαιτερω προβλημα απο τα μπουζι που ειχα βαλει τα Ngk
            Ευχαριστω για την απαντηση και θα ενημερωσω

            36€ το ενα;;;;;;
            Με 50€ αλλαζεις και τα 4......

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ε μην το λες, εξαρτάται από την μάρκα και το μοντέλο. 202 για τα 4 μου ζήτησαν για τα γνήσια στο Xedos... Βέβαια με 80 παίρνεις NGK από το internet: http://www.mister-auto.gr/el/set-kalodi ... 59898.html

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                djlouis last edited by

                Μπορει να μου πει καποιος καταναλωση βενζινης εντος και εκτος πολης με το 1600αρι στα 115 αλογα.
                Μου λενε αρκετοι οτι καιει πολυ

                Έγινε συγχώνευση του θέματος. Δεν ανοίγουμε νέο θέμα κάθε φορά που θέλουμε να ρωτήσουμε κάτι τόσο απλό. Υποβάλουμε την ερώτηση στο πιο σχετικό θέμα. [Admin]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lleonidas moderator last edited by

                  Δεν το ξέρω το αμάξι αλλά παίρνεις μια ιδέα από εδώ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drago last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                    Κατά 99% μπουζοκαλώδια τότε.

                    Αλλαξα μπουζοκαλωδια.
                    Η μονη διαφορα τωρα ειναι οτι οσες φορες το δοκιμασα παιρνει με την μια (!!) αλλα μενουν πολυ χαμηλα οι στροφες και φαινεται σαν να δυσκολευεται να παρει, σαν να δυσκολευεται να γυρισει ο κινητηρας.... και οπως ειναι σ'αυτη την φαση μολις του δωσω μια μικρη γκαζια πανε οι στροφες στο φυσιολογικο 1100-1200 εκει που πρεπει μεχρι να ζεσταθει ο κινητηρας.
                    Επειδη ειμαι σε δυσκολη φαση οικονομικα παει καπου τα μυαλο σας ???
                    Ευχαριστω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Πατώντας εν στάσει λίγο γκάζι για να κρατήσει σταθερά 2000 ή 3000 ΣΑΛ κρατάει σταθερά αυτές τις στροφές ή μετά από λίγο πέφτουν χαμηλότερα ενώ κρατάς το γκάζι σταθερό;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drago last edited by

                        Ναι πατωντας εν σταση λιγο γκαζι και το αφησω αμεσως (αφου εχω ξεκινησει το κινητηρα και ειναι χαμηλα οι στροφες και δυσκολευει οπως ειπα να παρει στροφες σαν να ξεκιναει 'βαριεστημενα') ανβαζει στις 1200 εκει που πηγαινε παντα σαν να δουλευει το τσοκ ...δηλ απο κει και περα ολα κανονικα!
                        Μονο στην εκκινηση το παρουσιαζει τωρα αυτο δηλ να το πω πιο απλα ειτε ειναι ζεστος ειτα παγωμενος ο κινητηρας μιζαρω για να βαλω μπρος αρχιζει χαροπαλευοντας σε πολυ χαμηλες στροφες σε 1-2 δευτερολεπτα σταθεροποειται στις 700-800 (επαναλαμβανω και παγωμενο εκει σταματαει) και αν πατησω και αφησω αμεσως λιγο γκαζι τοτε ξεκιναει να δουλευει το 'τσοκ'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hunter-gr last edited by

                          Ο χρήστης HUNTER.GR έγραψε:
                          Καλημέρα σε όλους.
                          Σήμερα πήγε συνεργείο το αμάξι για έλεγχο του τι γίνεται.Το έβαλαν στον εγκέφαλο μήπως δείξει κάποια βλάβη,τα ψάξαν όλα μήπως βρουν κάτι αλλά τιποτα,το πήγαν δοκιμή σε κατηφόρες & ο δείκτης δεν κουνήθηκε καθόλου(αν είναι δυνατόν).Το πρωί που το πήρα στην κατηφόρα της Μεσογείων κατέβηκε & στο ρελαντί που ήταν στο φανάρι πάλι μετακινήθηκε.Τι να πω.Παραγγείλαν έναν καινούργιο θερμοστάτη & μου είπαν όταν μου το ξανακάνει να πάω να βάλουν άλλον.
                          Θα δείξει το μέλλον....

                          Καλημέρα σε όλους.
                          Μπήκε ο καινούργιος θερμοστάτης.Μέχρι στιγμής είναι καλά όλα.Βέβαια δεν το δοκίμασα ακόμα σε κατηφόρα να δω τι γίνεται.Και τώρα αργεί να ανεβάσει θερμοκρασία αλλά όχι τόσο όσο ο προηγούμενος.Μου είπε το παιδί που τον τοποθέτησε,ότι δεν δικαιολογείται να το ξανακάνει πάλι.Αν το κάνει πάλι,πολύ πιθανό να είναι η βαλβίδα θερμοκρασίας.
                          θα δείξει η πορεία!Αν είναι αυτή δεν είναι ακριβή.Εν αναμονή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης Drago έγραψε:
                            Ναι πατωντας εν σταση λιγο γκαζι και το αφησω αμεσως (αφου εχω ξεκινησει το κινητηρα και ειναι χαμηλα οι στροφες και δυσκολευει οπως ειπα να παρει στροφες σαν να ξεκιναει 'βαριεστημενα') ανβαζει στις 1200 εκει που πηγαινε παντα σαν να δουλευει το τσοκ ...δηλ απο κει και περα ολα κανονικα!
                            Μονο στην εκκινηση το παρουσιαζει τωρα αυτο δηλ να το πω πιο απλα ειτε ειναι ζεστος ειτα παγωμενος ο κινητηρας μιζαρω για να βαλω μπρος αρχιζει χαροπαλευοντας σε πολυ χαμηλες στροφες σε 1-2 δευτερολεπτα σταθεροποειται στις 700-800 (επαναλαμβανω και παγωμενο εκει σταματαει) και αν πατησω και αφησω αμεσως λιγο γκαζι τοτε ξεκιναει να δουλευει το 'τσοκ'

                            Μοτεράκι/βαλβίδα ρελαντί δες πρώτα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hunter-gr last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                              Ναι πατωντας εν σταση λιγο γκαζι και το αφησω αμεσως (αφου εχω ξεκινησει το κινητηρα και ειναι χαμηλα οι στροφες και δυσκολευει οπως ειπα να παρει στροφες σαν να ξεκιναει 'βαριεστημενα') ανβαζει στις 1200 εκει που πηγαινε παντα σαν να δουλευει το τσοκ ...δηλ απο κει και περα ολα κανονικα!
                              Μονο στην εκκινηση το παρουσιαζει τωρα αυτο δηλ να το πω πιο απλα ειτε ειναι ζεστος ειτα παγωμενος ο κινητηρας μιζαρω για να βαλω μπρος αρχιζει χαροπαλευοντας σε πολυ χαμηλες στροφες σε 1-2 δευτερολεπτα σταθεροποειται στις 700-800 (επαναλαμβανω και παγωμενο εκει σταματαει) και αν πατησω και αφησω αμεσως λιγο γκαζι τοτε ξεκιναει να δουλευει το 'τσοκ'

                              Μοτεράκι/βαλβίδα ρελαντί δες πρώτα.

                              Το μοτεράκι εννοείς το βεντυλατέρ;;
                              Η βαλβίδα ρελαντί ποια είναι;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Μοτέρ ρελαντί λέγεται ένα ανταλλακτικό (μια βαλβίδα είναι ουσιαστικά) που ρυθμίζει το ύψος του ρελαντί.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hunter-gr last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                  Μοτέρ ρελαντί λέγεται ένα ανταλλακτικό (μια βαλβίδα είναι ουσιαστικά) που ρυθμίζει το ύψος του ρελαντί.

                                  Σ'ευχαριστώ!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drago last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                    Ναι πατωντας εν σταση λιγο γκαζι και το αφησω αμεσως (αφου εχω ξεκινησει το κινητηρα και ειναι χαμηλα οι στροφες και δυσκολευει οπως ειπα να παρει στροφες σαν να ξεκιναει 'βαριεστημενα') ανβαζει στις 1200 εκει που πηγαινε παντα σαν να δουλευει το τσοκ ...δηλ απο κει και περα ολα κανονικα!
                                    Μονο στην εκκινηση το παρουσιαζει τωρα αυτο δηλ να το πω πιο απλα ειτε ειναι ζεστος ειτα παγωμενος ο κινητηρας μιζαρω για να βαλω μπρος αρχιζει χαροπαλευοντας σε πολυ χαμηλες στροφες σε 1-2 δευτερολεπτα σταθεροποειται στις 700-800 (επαναλαμβανω και παγωμενο εκει σταματαει) και αν πατησω και αφησω αμεσως λιγο γκαζι τοτε ξεκιναει να δουλευει το 'τσοκ'

                                    Μοτεράκι/βαλβίδα ρελαντί δες πρώτα.

                                    Την καθαρισα πριν 2 μερες και δεν ειδα διαφορα.. υπαρχει περιπτωση πιστευεις παραυτα να ειναι η υπευθυνη αυτη?
                                    Γιατι κοστιζει καπως και τα περισσοτερα συνεργεια που εχω παει δεν εχουν καποια λεει δοκιμαστικα να βαλουμε πανω..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Θα μπορούσε να έχει πρόβλημα. Αν όμως τρέμει στο ρελαντί και επίσης χάνει ισχύ ενώ οδηγείς, μπορεί να είναι και πολλαπλασιαστές ή αντλία βενζίνης. Ένας καλός μάστορας λογικά μπορεί να το βρει εύκολα και μου κάνει εντύπωση που δεν το βρίσκουν...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drago last edited by

                                        Εδω και καιρο εκανε αυτο με το ρελαντι στα φαναρια επεφτε χαμηλα οι στροφες και ετρεμε ο κινητηρας, μετα απο ενα update της ecu ηταν καλυτερα για μερικους μηνες ..μεχρι που ξεκινησε αυτο που ελεγα στο 1ο ποστ οτι δεν επαιρνε ευκολα ουτε με κρυο κινητηρα αλλα ειδικα με ζεστο κινητηρα ηθελε 2-3 προσπαθειες,
                                        Μετα απο αλλαγη μπουζι και μπουζοκαλωδια βλεπω παιρνει πιο ευκολα αλλα οπως προειπα δεν ανεβαζει τις στροφες για να ζεσταθει ο κινητηρας αν δεν πατησω προσωρινα το γκαζι και το 'ξυπνησω' και μετα σηκωνει στροφες εκει που πρεπει!

                                        Παντως απο οταν το ειχα παρει (μεταχειρισμενο) εκανε αυτο με το ρελαντι (να πεφτει χαμηλα σε σημειο να κανει να σβησει ο κινητηρας) διορθωθηκε καπως με το update πεφτει βεβαια παλι χαμηλα (ειδικα αν εχω και a/c) αλλα οχι να τρεμει ο κινητηρας.

                                        Ισχυ οταν οδηγω δεν χανει, ειναι φυσιολογικο...λες να ειναι παλι βαλβιδα ψυχρης εκκινησης ?? περυσι την αλλαξα
                                        πολλα μπορει να ειναι..
                                        και εγω αυτο ψαχνω ενα καλο μαστορα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drago last edited by

                                          αλλαξα το λοιπον και βαλβιδα ρελαντι ολα καλα μεχρι να φυγω απ τα μαστορια..

                                          ηρθα το αφησα σπιτι κατεβηκα μετα απο μιαμιση ωρα και παλι δεν ηθελε να παρει

                                          με την τριτη προσπαθεια ή την τεταρτη δεν θυμαμαι καλα πηρε μπροστα και αυτη τη φορα (σε αντιθεση πριν αλλαξω βαλβιδα ρελαντι) ανεβασε κανονικα στροφες μεχρι να ζεσταθει ο κινητηρας !
                                          Δεν το μετανιωνω για την αντικατασταση της βαλβιδας γιατι χρειαζοταν καποια στιγμη..

                                          Αλλα ακομη απο οτι φαινεται δεν διορθωθηκε η εκκινηση του κινητηρα.
                                          Αυτο που ηθελα να ρωτησω τωρα ειναι οτι θυμαμαι καποιοι που ανεφεραν στο παρελθον να βγαζουμε τον πολο για να ξανακανει νεες ρυθμισεις η ecu με το νεο ανταλλακτικο...?

                                          Επισης οτι χρειαζονται καποια χιλιομετρα μεχρι να ρυθμισει η ecu νεες παραμετρους βαση και του νεου εξαρτηματος που αλλαξαμε ισχυει κατι τετοιο, να το αφησω για καποια χιλιομετρα μηπως διορθωθει?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Μπορείς να δοκιμάσεις να βγάλεις τους πόλους και μετά να κάνεις μερικά χιλιόμετρα. Αν συνεχίσει το πρόβλημα, δες τον αισθητήρα στροφάλου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 160
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 163
                                            • 164
                                            • 245
                                            • 246
                                            • 162 / 246
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr