Δυστυχως κατι τετοιοι αιτιολογουν και δικαιωνουν την απιστευτη υποβαθμιση του brand image της ΒΜW οσον αφορα το κοινο που την επιλεγει, τουλαχιστον στη δικη μου συνειδηση...
Ειδικα με τα πολλα μεταχειρισμενα 10ετιας, η και νεοτερα απο Γερμανια κλπ., πειραγμενα και μη, και σε συνδυασμο με την ευκαιρια πολλων Νεοελληνων και μεταναστων να ικανοποιησουν πλεον πιο ευκολα το απωθημενο τους για μια BMW, απο status symbol θα γινει, ειδικα στα μικροτερα μοντελα της, kitsch icon.
-
Πω πω κάτι ποστούκλες! Αρνί προλάβατε να φάτε βρε???
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πω πω κάτι ποστούκλες! Αρνί προλάβατε να φάτε βρε???Κάτι κάναμε
-
Κλασική περίπτωση πάντως!
Οταν κερδίζει ο αντίπαλος...δεν είναι ότι είναι καλύτερος...αλλά η κακούργα η κενωνία που έκανε τους κανονισμούς έτσι....δεν μέτρησε τους πόντους...μέτρησε το γκολ...κλπ κλπ!!
Οταν μπορέσει όποιος σκέφτεται έτσι να συνειδητοποιήσει ότι ΟΛΑ τα αυτοκίνητα έχουν υπέρ και κατά...το ξανασυζητάμε!!!
Αλλά....και μέχρι τότε....εδω είμαστε!!!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πω πω κάτι ποστούκλες! Αρνί προλάβατε να φάτε βρε???Krusenstern εγώ ίσα που πρόλαβα την ανάσταση!!!! Ευτυχώς ήταν κοντά η εκκλησία
Πάντως πέρα από την πλάκα δεν πέρασα καθόλου καλό Πάσχα και αιτία ήταν το Golf V της οικογένειας, όχι γιατί κάτι έπαθε, αλλά γιατί ανήμερα Μεγάλης Πέμπτης (δεν μπορούσε να ήταν μια καθημερινή? άτιμε Μέρφι) κάτι διπίστωσα.
Λεπτομέρειες θα πω όταν ξεκαθαρίσει η κατάσταση (θα ανοίξω καινούργιο thread) και αν κρίνω ότι πρέπει να τις κοινοποιήσω. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Πάντως το δημοψήφισμα είναι άκαιρο, καθότι κανείς δεν έχει μεχρί στιγμής ιδέα, τι φρούτο είναι η 159 (σίγουρα όχι λεμόνι, αλλά ας περίμενουμε), πέρα από τεχνικά και φωτογραφίες.
Ξερω τι φρουτο ειναι η Ε90 και αυτο μου αρκει.Την αποψη μου την εχω γραψει στο καταλληλο τοπικ στα νεα μοντελα.
Γενικά αποτελεί τη λογική εξέλιξη της 156, και όχι ένα επαναστατικό βήμα.
Ορισε μου τι σημαινει λογικη εξελιξη και τι επαναστατικο βημα?Η 156 δεν πιανει μια μπροστα στην 159.Λογικη εξελιξη σημαινει για π.χ αυτο που κανουν στην Vag για π.χ.Βελτοιωνουν την ποιτητα κατασκευης,κινητηρες και για π.χ απο mcpherson πηγαινουν στα διπλα ψαλιδια.Επανασταση ειναι η 159 που φερει νεας συνδεσμολογιας διπλα τετραπλευρα ψαλιδια και τρι-λινκ πισω αναρτηση κατι που κλασσικα θα αντιγραφει απο τα ιταλοστημενα ford/psa/mazda/vag καθως και η ενεργητικη τετραδιευθυνση 2ης γενιας.Επανασταση ειναι επισης η εφευρεση της δεκαετιας με τον πληρη ηλεκτρονικο ελεγχο των βαλβιδων που θα εφοδιασει ολους τους νεους κινητηρες jts το 2008(uniair).Επισης εχει την μεγαλυτερη στρεπτικη ακαμψια οχι μονο στην κατηγορια της αλλα και απο την Premium Ε/F(9-5,5,Α6,Superb...),3 μηχανικα διαφορικα τριτης γενιας πισωκινητα ρυθμισμενα,την καλυτερη ευελιξια και πιο γρηγορη αλλαγη λωριδας,κλασσικα το πιο ακριβες/γρηγορο συστημα διευθυνσης,κινητηρες diesel/benzina που δεν επιδεχονται κριτικη και ολα αυτα τα σπορ χαρακτηριστηκα συνδιαζομενα με την ποιοτητα κυλησης της κορυφαιας σε αυτο τον τομεα bmw.Βρες μου ενα πιο επαναστατικο μοντελο απο τον προκατοχο του εν ετη 2005.Σε καποια πραγματα ειναι επαναστατικη και σε καποια αλλα οχι.Σιγουρα ομως δεν ειναι το μειωτικο ''λογικη εξελιξη''.
Kαταρχάς Σάκιςς ο όρος 'λογική εξέλιξη' κάθε άλλο παρά αρνητική χροιά έχει.
Φιλε μου για τους αλφιστι εχει αρνητικη χροια επειδη η alfa εχει παψει να εξελισσεται εδω και δεκαετιες! Παρτε τον λοπου! Ποια εταιρεια παιρνει συνεχεια βραβεια κινητηρων τα τελευταια χρονια;
-
Ο χρήστης M5turbo! έγραψε:
Ποια εταιρεια παιρνει συνεχεια βραβεια κινητηρων τα τελευταια χρονια;Η Honda.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Ποια εταιρεια παιρνει συνεχεια βραβεια κινητηρων τα τελευταια χρονια;
Η Honda.
Η μαλ@κι@ στο αποκορυφωμα της! Στα 2.5+ λιτρα ειναι η χοντα; σιγα μην ειναι και η λαντα ρε!
-
Ο χρήστης M5turbo! έγραψε:
Η μαλ@κι@ στο αποκορυφωμα της! Στα 2.5+ λιτρα ειναι η χοντα; σιγα μην ειναι και η λαντα ρε!Όσο και να χτυπιέσαι η Honda είναι.
Για τη Lada δε ξέρω αλλά για να το λες κάτι θα ξέρεις παραπάνω, θα το ψάξω και θα σου πω.
-
Ο χρήστης M5turbo! έγραψε:
Γιοκα μου τοσο αποβλακωμενος εισαι;;; οταν τρακαρες χτυπησες πολυ στο κεφαλι; Βγαζει καλο κινητηρα η χοντα στα 2.5 λιτρα και περισσοτερα;Ναι μπαμπάκα βγάζει (αλλά δε σου λέω σε πιό μοντέλο, κούρασε λίγο το μυαλό σου και θα το βρείς).
Φιλάκια τώρα γιατί βαρέθηκα, αν έχω όρεξη να ξαναγελάσω θα σου ξαναπαντήσω.
-
Nαι, Sούπερ Xόντα κινητήρα σε περισσότερα κυβικά.
Η διαδικασία είναι:
1)Βγάζεις παρωπίδες
2)Βγάζεις την τσίμπλα
3) Ανοίγεις τα μάτια
4) Βλέπεις.Πρόσεξε τη διαφορά, ΒΛΕΠΕΙΣ, ΟΧΙ ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ!!!
Υ.Γ. Είσαι ικανός να συνθέσεις δημοσίευση χωρίς να βρίσεις;
Χλωμό σε κόβω, καλημέρα με μπινελίκι.Καλωσήρθες στο φόρουμ...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Nαι, Sούπερ Xόντα κινητήρα σε περισσότερα κυβικά.Μαρτυριάρη.
-
Ο χρήστης M5turbo! έγραψε:
Ποια εταιρεια παιρνει συνεχεια βραβεια κινητηρων τα τελευταια χρονια;
Η Honda.
Η μαλ@κι@ στο αποκορυφωμα της! Στα 2.5+ λιτρα ειναι η χοντα; σιγα μην ειναι και η λαντα ρε!
Μ5 TURBO?????!!!!!!
Πέραν των συστάσεων σχετικά με το τι γράφεις και το πως το γράφεις (λίγο σεβασμό στους άλλους εδω μεσα και φρόντισε να καταλάβεις το κλίμα εδω!) αν όντως το username σου είναι και η προτίμησή σου....είσαι πολύ μακριά νυχτωμένος!!
Turbo σε BMW κινητήρα???!!!! ΕΛΕΟΣ!!!! -
Θα'λεγε κανείς ότι δεν είναι πάντα 'οι καλοί' αυτοί που έρχονται...
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Θα'λεγε κανείς ότι δεν είναι πάντα 'οι καλοί' αυτοί που έρχονται...Είναι δυνατόν αυτό?
Από όλους όσους μπαίνουν είναι λογικό!!Βέβαια με τους φίλους της BMW έχει παραγίνει τον τελευταίο καιρό!!!
Αλλά...................
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ποια εταιρεια παιρνει συνεχεια βραβεια κινητηρων τα τελευταια χρονια;
Η Honda.
Η μαλ@κι@ στο αποκορυφωμα της! Στα 2.5+ λιτρα ειναι η χοντα; σιγα μην ειναι και η λαντα ρε!
Μ5 TURBO?????!!!!!!
Πέραν των συστάσεων σχετικά με το τι γράφεις και το πως το γράφεις (λίγο σεβασμό στους άλλους εδω μεσα και φρόντισε να καταλάβεις το κλίμα εδω!) αν όντως το username σου είναι και η προτίμησή σου....είσαι πολύ μακριά νυχτωμένος!!
Turbo σε BMW κινητήρα???!!!! ΕΛΕΟΣ!!!!Υπαρχει τετοιο αυτοκινητο,φτιαγμενο φυσικα.Μην σου φαινεται περιεργο.Θα προσπαθησω να βρω το link
-
Οτι υπάρχει,το ξέρω Tobajara!!!
Εχω δει κι εγω!!!Αλλά είναι ότι χειρότερο μπορεί να κάνει κάποιος σε τέτοια μοτέρ!
Ειδικά τα εξακύλινδρα!!! -
del
-
Δυστυχως κατι τετοιοι αιτιολογουν και δικαιωνουν την απιστευτη υποβαθμιση του brand image της ΒΜW οσον αφορα το κοινο που την επιλεγει, τουλαχιστον στη δικη μου συνειδηση...
Ειδικα με τα πολλα μεταχειρισμενα 10ετιας, η και νεοτερα απο Γερμανια κλπ., πειραγμενα και μη, και σε συνδυασμο με την ευκαιρια πολλων Νεοελληνων και μεταναστων να ικανοποιησουν πλεον πιο ευκολα το απωθημενο τους για μια BMW, απο status symbol θα γινει, ειδικα στα μικροτερα μοντελα της, kitsch icon. -
Ο χρήστης 106rallye03 έγραψε:
Δυστυχως κατι τετοιοι αιτιολογουν και δικαιωνουν την απιστευτη υποβαθμιση του brand image της ΒΜW οσον αφορα το κοινο που την επιλεγει, τουλαχιστον στη δικη μου συνειδηση...
Ειδικα με τα πολλα μεταχειρισμενα 10ετιας, η και νεοτερα απο Γερμανια κλπ., πειραγμενα και μη, και σε συνδυασμο με την ευκαιρια πολλων Νεοελληνων και μεταναστων να ικανοποιησουν πλεον πιο ευκολα το απωθημενο τους για μια BMW, απο status symbol θα γινει, ειδικα στα μικροτερα μοντελα της, kitsch icon. -
Η bmw ετοιμαζει 3λιτρο turbo αποδοσης 330hp για την 3αρα και θα ονομαζεται 335i
The BMW M3 looks headed for some stiff in-house rivalry in the form of a secret twin-turbocharged 3.0-litre six-cylinder version of the 3-series that’s little more than a year away from introduction. The new car, depicted here in computer-generated images based on recent scoop photographs, will be badged 335i according to Autocar sources.
The future 3-series range-topper will be ready for launch in left-hand-drive European markets by mid-2006, with right-hand-drive UK sales six months later. To be offered in coupé, saloon and estate guises, the 335i should bridge the gap that will be created in BMW’s range as the next M3 moves upmarket when it arrives in 2007 with 4.0-litre V8 power and a price to match.The 3.0-litre straight six is said to produce around 330bhp – up 72bhp on the new 330i and just 13bhp shy of today’s 3.2-litre M3. The new powerplant takes a leaf out of BMW’s latest diesel engine development by employing two turbochargers – one operating at lower engine speeds to boost low-end torque with the other called upon to extend power at the top end.
‘It’s going to take turbocharging to a whole new level,’ said a supplier privy to the new engine’s performance claims. Nothing’s official, but a 0-60mph time of around 6.0sec appears to be on the cards with top speed limited to 155mph. By coupling turbocharging with Vanos variable valve timing and Valvetronic, the new engine is said to be very economical and Euro4 emission compatible.
It’s possible that BMW is planning to provide the 335i with a new double-clutch gearbox similar to Volkswagen’s acclaimed DSG transmission. Tipped to replace the sequential manual unit used on the old 3-series, its development is cloaked in secrecy with a launch date still undetermined.
The new BMW won’t be the only model to carry the 335 name. Also under development is a new 3-series model fitted with the same twin turbocharged 3.0-litre in-line six-cylinder diesel that’s used in the 535d.