Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 106
    • 107
    • 108
    • 109
    • 110
    • 187
    • 188
    • 108 / 188
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    94
    3748
    63882
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      madwalker last edited by

      Ετσι να παει στο GroupVag για να στηρίξουμε τα αξιόπιστα γερμανικά προϊοντα!
      Mε το Renault θυμήθηκα ένα φίλο που έχει το Megane, το έχει πληρώσει χρυσό σε προβλήματα, μόνο οι πολλάπλασιαστές στα 20Κ χλμ στοίχισαν 400 ευρώ! Έλεος!!
      Σίγουρα για να δίνει ο άνθρωπος τόσα λεφτά σημαίνει ότι η τσέπη του δεν αντέχει πολλές ιδιοτροπίες! Επίσης δε ξέρω κατα πόσο υπάρχουν Α4, Passat, Mondeo με 3000 ευρώ, εκτός αν μιλάμε για πάνω από 15ετίας με τουλάχιστον 150Κ χλμ. Καλύτερα να προτιμήσει Honda Civic με πολλά χιλιόμετρα που έχουν σκυλιά κινητήρες. Επίσης πολλά από τα αυτοκίνητα αυτά είναι μεγάλου μεγέθους, στην εύρεση χώρου θα έχει θέμα! Το Μatrix είναι 4,10 μόλις. Δε νομίζω ότι θα του προσφέρουν τίποτα παραπάνω οι μεγάλες διαστάσεις, εκτός από ταλαιπωρία.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stormold last edited by

        Ο χρήστης iROC έγραψε:
        **σε αυτα τα λεφτα περνει ανετα **πολλα αμαξια και οχι 'Αμαξια' χιλιες φορες να παει στο σενικ παρα στο ματριξ ο ανθρωπος. η μεγαλητερη αποτηχια της hyundai....με αυτα τα λεφτα περνει mondeo-passat-a4-toledo-scenic-laguna κλπ\του κρουπ βαγκ μπορει να βρει και με τον 20βαλβιδο τουρμπο αν αντεχει την συντηρηση του.

        τα χλμτρα οντος μπορει να ειναι λιγα αλλα σιγουρα οντας τα μισα απο τα αντιστοιχης χρονολογιας αυτοκινητα κατευθειαν με κανει να σκεφτομαι 3 πραγματα α)αποκλιστικη χρηση για μικρες διαδρομες εντος πολης β) ακινησια και γ)γυρισμενα χλμτρα

        0

        Με 3000euro παίρνει άνετα τι;; Κανά χρέπι ή τρακαρισμένο ή κάποιο με χιλιόμετρα ταξί.
        Και το Matrix λίγο το δίνει ο άλλος αν πράγματι ισχύουν αυτά που λέει. Κανονικά θα έπρεπε να το σπρώχνει κάπου εκεί στα 4000euro με 4500euro. Εμείς το δικό μας Matrix το δώσαμε 7000euro σε έμπορα και πήραμε το Cordoba.

        Και για να πω και άλλο παράδειγμα. Φιλαράκι προσπαθεί εδώ και δύο χρόνια να σπρώξει ένα VW GOLF 5θυρο, 2000, 1.4-78άλογα με 5500euro. Και δεν λέει να ρίξει την τιμή. Το αυτοκίνητο είναι σχετικά σε καλή κατάσταση με περίπου 70000χλμ (αν και έχει φάει και τρακάρισμα καλό πλαϊνό και έχει βγάλει όλα τα προβλήματα των VW). Ωστόσο επιμένει ότι επειδή είναι VW πρέπει να πουληθεί σε καλή τιμή, σύμφωνα με το car.gr.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ggab last edited by

          Ο χρήστης Storm έγραψε:

          **σε αυτα τα λεφτα περνει ανετα **πολλα αμαξια και οχι 'Αμαξια' χιλιες φορες να παει στο σενικ παρα στο ματριξ ο ανθρωπος. η μεγαλητερη αποτηχια της hyundai....με αυτα τα λεφτα περνει mondeo-passat-a4-toledo-scenic-laguna κλπ\του κρουπ βαγκ μπορει να βρει και με τον 20βαλβιδο τουρμπο αν αντεχει την συντηρηση του.

          τα χλμτρα οντος μπορει να ειναι λιγα αλλα σιγουρα οντας τα μισα απο τα αντιστοιχης χρονολογιας αυτοκινητα κατευθειαν με κανει να σκεφτομαι 3 πραγματα α)αποκλιστικη χρηση για μικρες διαδρομες εντος πολης β) ακινησια και γ)γυρισμενα χλμτρα

          0

          Με 3000euro παίρνει άνετα τι;; Κανά χρέπι ή τρακαρισμένο ή κάποιο με χιλιόμετρα ταξί.
          Και το Matrix λίγο το δίνει ο άλλος αν πράγματι ισχύουν αυτά που λέει. Κανονικά θα έπρεπε να το σπρώχνει κάπου εκεί στα 4000euro με 4500euro. Εμείς το δικό μας Matrix το δώσαμε 7000euro σε έμπορα και πήραμε το Cordoba.

          Και για να πω και άλλο παράδειγμα. Φιλαράκι προσπαθεί εδώ και δύο χρόνια να σπρώξει ένα VW GOLF 5θυρο, 2000, 1.4-78άλογα με 5500euro. Και δεν λέει να ρίξει την τιμή. Το αυτοκίνητο είναι σχετικά σε καλή κατάσταση με περίπου 70000χλμ (αν και έχει φάει και τρακάρισμα καλό πλαϊνό και έχει βγάλει όλα τα προβλήματα των VW). Ωστόσο επιμένει ότι επειδή είναι VW πρέπει να πουληθεί σε καλή τιμή, σύμφωνα με το car.gr.

          Πες του φιλου σου να κανει υπομονη και θα πουληθει 5500...............βεβαια μπορει να μην ειναι σε€ αλλα σε δραχμουλες!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stormold last edited by

            Δεν πρόκειται να το πουλήσει ποτέ. Το έχει παντρευτεί...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cosneo last edited by

              Σε μτχ πάντως με αρκετά καλή τιμή και σχετικά αξιοπρεπές σε όλα του κορεάτικο αμάξι θα κοίταζα το προηγούμενο Kia Rio. Πιο σύγχρονο από το Matrix, μαζεμένες διαστάσεις αλλά με καλούς χώρους και οικονομικότερο από ενα 1,6 που κοντεύει 15ετια.

              Στάλθηκε από το GT-I9195 μου

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                http://www.zougla.gr/automoto/article/h ... a-iparxoun
                Δεν μας δίνουν και μας τίποτα να βγούμε απο το μνημόνιο;;;;;πού τα βρίσκουν αυτά τα απίστευτα ποσά;;;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  djlouis last edited by

                  Ρε παιδια αν σας πεσει στο ματι κανα καλο μτχ ενημερωστε με η στειλτε μου πμ μεχρι στιγμης ειμαι σε ενα ματριχ και ενα φιεστα τρεντ 1400 75 αλογα με μονο 56κχλμ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    edmond last edited by

                    Ο χρήστης Storm έγραψε:
                    :lol:
                    Δεν πρόκειται να το πουλήσει ποτέ. Το έχει παντρευτεί...

                    βασικα μαλλον δεν θελει να το πουλησει.
                    αν ηθελε πραγματικα, θα ειχε προσγειωθει στην...πραγματικοτητα.

                    οσο για το matrix, θεωρω πως ανηκει στην εποχη της hyundai οπου μαζι με τα τοτε atos, accent εβγαζε πραγματικα αξιοπιστα και φθηνα στην συντηρηση τους αμαξια.
                    βεβαια επειδη τα πραγματα εχουν αλλαξει αρδην οσο αφορα τα οικονομοτεχνικα στην Ελλαδα, η αγορα ενος αυτοκινητου 15ετιας 1600 κυβικων φανταζομαι πως δεν ειναι και η πρωτη σκεψη στο μυαλο καποιου.
                    και προς Θεου...
                    μην συγκρινουμε αξιοπιστια γρουπ βαγκ-ρενο με χιουνται εκεινης της εποχης!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stormold last edited by

                      Ο χρήστης djlouis έγραψε:
                      Ρε παιδια αν σας πεσει στο ματι κανα καλο μτχ ενημερωστε με η στειλτε μου πμ μεχρι στιγμης ειμαι σε ενα ματριχ και ενα φιεστα τρεντ 1400 75 αλογα με μονο 56κχλμ

                      Δεν ξέρω ποιες είναι οι ανάγκες σου σε χώρους αλλά αν μιλάμε για ένα τέτοιο fiesta:
                      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5871764/

                      εγώ θα το επέλεγα και δεν θα έδινα σημασία στο Matrix. Άλλη αίσθηση οδηγικά, καλύτερα φρένα, λιγότερη κατανάλωση, καλύτερη αεροδυναμική, πολύ καλύτερη ηχομόνωση, πολύ καλύτερο μέσα στην πόλη και κινητήρας αξιόπιστος παρόλο που μπορεί να μην φαίνεται επαρκής. Εγώ πάντως δύο ταξίδια με τέτοια Fiesta τα ευχαριστήθηκα. Σε αντίθεση με το Matrix που αισθανόμουν ότι οδηγούσα 'κλουβί'.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        djlouis last edited by

                        Ευχαριστω πολυ εχω βρει του 07 με 56 κ στα 3800

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          djlouis last edited by

                          Ειναι πολυ αξιοπιστα τα φιεστακια,ειχα το 1600αρι του 07 σφαιρα ηταν,το μονο μειων του ηταν οτι δεν ηταν πολυ βαρυ για να χει καλα κρατηματα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            ggab last edited by

                            Ο χρήστης djlouis έγραψε:
                            Ειναι πολυ αξιοπιστα τα φιεστακια,ειχα το 1600αρι του 07 σφαιρα ηταν,το μονο μειων του ηταν οτι δεν ηταν πολυ βαρυ για να χει καλα κρατηματα

                            Ακριβως το αντιθετο ισχυει..............το χαμηλο βαρος ειναι συμμαχος της καλης οδικης συμπεριφορας αλλα δεν αρκει μονο αυτο........ειναι και θεμα ρυθμισεων/γεωμετριας της αναρτησης

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              edmond last edited by

                              Ο χρήστης djlouis έγραψε:
                              Ειναι πολυ αξιοπιστα τα φιεστακια,ειχα το 1600αρι του 07 σφαιρα ηταν,το μονο μειων του ηταν οτι δεν ηταν πολυ βαρυ για να χει καλα κρατηματα

                              και αρα δεν κοιτας τυχαια το συγκεκριμενο μοντελο για το επομενο σου αμαξι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                απο χώρους πάντως είναι εκτός θέματος το φιέστα......

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  edmond last edited by

                                  Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                  απο χώρους πάντως είναι εκτός θέματος το φιέστα......

                                  προφανως...
                                  ο φιλος ομως παει καρφι για κατι που του αρεσει εκ των προτερων.
                                  απλα εκανε μια σταση στο matrix μιας και ετυχε να πεσει μπροστα του.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    djlouis last edited by

                                    Απλα δεν νομιζω οτι κατω απο τα 4.000 μπορει να βρει καποιος κατι πιο αξιοπιστο σε θεμα χρονολογιας χιλιομετρων και πανω απο ολα κα8αρο ιστορικο προβληματων κνητηρα ηλεκτρονικων και αλλα.Ειναι η καλυτερη επιλογη μεταχειρισμενου κατω απο 4κ γιαυτο και στο car.gr ειναι ελαχιστα.
                                    Βεβαια παιζουν και τα ιμπιζακια απλα δεν ξερω εκει τι παιζει απο εμφανιση και χωρους παντως τα ιμπιζα ειναι πιο ωραια

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stormold last edited by

                                      Καλά και τα Ibiza, καλοί χώροι, αλλά αν κρίνω από το Cordoba (Ibiza Sedan) βλέπω ότι έχει σκληρή ανάρτηση, δεν είναι και τόσο άνετο (παρόλο που φορά 15άρες ζάντες) και τα χειρότερα για μένα είναι το άθλιο δίκτυο συνεργείων και η πιθανότητα ξαφνικών περίεργων προβλημάτων.

                                      Από χώρους έχω την εντύπωση ότι τα Fiesta που κοιτάς είναι πολύ ποιο άνετα στις μπροστινές θέσεις. Στο Cordoba αισθάνομαι λιγάκι σφηνωμένος. Μάλλον παίζει ρόλο το διαθέσιμο εσωτερικό πλάτος. Επιπλέον το Fiesta περιμετρικά είχε καλύτερη ορατότητα, ποιο ευκολοδήγητο.

                                      Αυτά τα μοντέλα πάντως δεν έχουν καμιά σχέση με το Matrix και όπως καταλαβαίνεις έχεις κατέβει κατηγορία.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        Ο χρήστης Storm έγραψε:
                                        Αυτά τα μοντέλα πάντως δεν έχουν καμιά σχέση με το Matrix και όπως καταλαβαίνεις έχεις κατέβει κατηγορία.

                                        Οι ανάγκες του φαίνεται να καλύπτονται στην supermini κατηγορία και απλώς το Matrix παίζει επειδή έτυχε ένα συγκεκριμένο μπροστά του. Καλύτερη επιλογή πάντως το Φιέστα έστω και 1,4.
                                        Ωραίο το τότε Ibiza, ο 1,4 100ΗΡ (μου άρεσε μια έκδοση TopGun που είχαν βγάλει) είχε καποια μικρο-χοντρο-θέματα αλλά είχε ηλεκτρικούς ανακλινόμενους καθρέφτες και ήταν από τα λίγα φτηνά μικρά που το είχαν αυτό. Ισως είναι ο μόνος λόγος που θα το κοίταζα ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stormold last edited by

                                          Συμφωνώ σε όλα, αλλά από ότι θυμάμαι σε κάποια τεστ το TOP GUN έλεγαν ότι χάνει πολύ σε επιδόσεις, χαλάει και το τιμόνι του, λόγω ζαντών και διάστασης ελαστικού.
                                          Πάντως ήταν όμορφο και έδινε πλούσιο εξοπλισμό. Μέχρι και SUB WOOFER...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            panosft last edited by

                                            Ο χρήστης Madwalker έγραψε:
                                            Τα λεφτά είναι λίγα για τα χιλιόμετρα και αν πραγματικά δεν είναι ταλαιπωρημένο είναι ωραίο αμαξάκι για έναν απλό οικογενειάρχη! Ναι δε παύει να είναι παλιό αμάξι ηλικιακά τουλάχιστον, υπάρχει πάντα ο κίνδυνος στο μεταχειρισμένο και ίσως κάτι να ζητήσει στο μέλλον αλλά δε πιστεύω τίποτα το σοβαρό και αυτό το λέω γτ ως κάτοχος του φθηνότερου Αccent 2001 με 105Κ χλμ δόξα το Θεό παράπονο δεν έχω. Αν πιστεύεις ότι δε μπορείς να βρείς κάτι καλύτερο σε αυτά τα χρήματα πάρτο, άλλοι δίνουν 30.000 ευρώ και τρέχουν μέρα-νύχτα, στα συνεργεία, όχι στο δρόμο.

                                            είσαι εγκάθετος. Όπως είμαι και εγώ που έχω κολλητό με accent του 96 με μόνο πρόβλημα στο παράθυρο του οδηγού. Κατά τα άλλα έχει 180.000 χλμ, δεν έχει την παραμικρή διαρροή σε λάδι, δεν καίει λάδια και μόνον μπουζί και αλλαγή λαδιών κάνει και ότι άλλο χρειαστεί στα τακτικά σέρβις. Σαν το δικό σου είχαν δύο άλλοι φίλοι μου που τα κράτησαν για 100.000 περίπου χιλιόμετρα. Στον έναν που ήταν ανήσυχο πνεύμα στα 60.000 χιλιόμετρα τον χαιρέτισε το σασμάν. Αυτός πήρε bmw 3.16 και στα 50.000χλμ τα αμορτισέρ πήγαν περίπατο. Ο άλλος επειδή ήθελε μεγαλύτερους χώρους πήρε το Primera με το κοντέρ στο κέντρο. Άλλο σκυλί και εκείνο το αμάξι.
                                            Όσο για το Matrix μια χαρά είναι (αν δεν θες να μπαίνεις με τις μπαντες σε στροφές κλπ). Πάρε το (αν είναι όπως τα λέει ο μάστορας) και θα κάνεις απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 187
                                            • 188
                                            • 108 / 188
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr