-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
τα forester xt εκεινα με τα 2,5cc και τα 240 αλογα, που ηταν το αντιπαλο δεος για τα mazda cx7
νομιζω πρεπει να ψαξεις subaru forester xt stop sales in america καπως ετσι, παντως αν ψαξεις παλιες τιμες αυτοκινητων σε περιοδικα θα δεις τα forester xt με 30 χιλιαρικα δηλαδη τσαμπα αυτα τα περισσοτερα ηταν τα ελλατωματικα που φεραν να τα σκωτωσουν σε εμας γιατι στην αρχη η subaru ειχε πει οτι ειναι μεγαλο 2,5 και δεν θα εχει περαση σε εμας αλλα βρηκαν την ευκερια με τα τελη ταξινομησης και τα φεραν εδωΑλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Κατάρχήν τι σχέση έχει ο 2,5 του forester με τον 1600 του καλφακάκου.
ΟΚ γνωστό ότι η συγκεκριμένη μετατροπή του 1600 ήταν προβληματική. όπως ήταν προβληματική και η μετατροπή (πάλι από το ίδιο συνεργείο) του wrx σε wrx s (σε 260 'αλογα από 225) και του sti330.
Ομως τι σχέση έχει αυτό με τον 2,5 boxer? Και ποιός είπε ότι το forester ήταν το αντίπαλο δέος για το mazda cx7? Επειδή είχαν παραπλήσια ιπποδύναμη και ήταν και τα δύο suv?
Υπάρχει μια συζήτηση από τότε που καταργήσανε τον δίλιτρο τούρμπο το 2006 στα impreza στο κατά πόσον ένας 2,5 μπορεί να είναι τετρακύλινδρος (λόγω του ότι η μεγάλη χωρητικότητα του κάθε κυλίνδρου δημιουργούσε θέμα με τις θερμοκρασίες) μιας και τα 2000 κυβικά εκατοστά θεωρούνται ταβάνι για έναν τετρακύλινδρο.
Άλλο αυτό και άλλο ότι ο 2,5 του forester σπάει και άλλες τέτοιες ιστορίες. Εκτός του ότι έχω παραδείγματα forester του στενού μου κύκλου που έχουν κάνει 200.000 χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα (και μάλιστα με πρόγραμμα) νομίζω ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας μια χαρά παράγεται και φοριέται στα forester.παλι παρεξηγηθηκα χωρις να θελω εγω το εφερα σαν παραδειγμα οτι οι boxer κινητητρες δεν ειναι και οι πιο ανθεκτικοι ποσο μαλλον με υγραεριο που ολοι εσεις οι φωστηρες της μηχανολογιας ξερεται τι προκαλουν, εμενα η προβληματικη μετατροπη που λες μου αρεσε τρελα γιατι 1,6 =χαμηλα τελη καυσιμα κτλ turbo για επιδοσεις και ενα φοβερο συστημα τετρακινησης της subaru( ενταξη δεν πετυχε τι να κανουμε)
κατι ακομα το forester xt μονο με το cx7 μπορεις να το συγκρινεις αντε και με μερικα αλλα μοντελα πχ tiguan 2,0 γιατι λοιπον τοσος εκνευρισμος και τελιωνοντας και εγω νομιζω οτι πανω απο 2000 κυβικα πρεπει να πας σε 5κυλιδρο -
Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
...και εγω νομιζω οτι πανω απο 2000 κυβικα πρεπει να πας σε 5κυλιδροΓια ποιο λόγο;
Μήπως υποθέτεις ότι ένας κινητήρας boxer έχει πρόβλημα με αρμονικές 2ης τάξης όπως έχουν οι τετρακύλινδροι σε σειρά;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Με τα τούρμπο λογικά οι θερμοκρασίες παίζουν αλλιώς και επηρεάζουν αλλά σε ατμοσφαιρικό η Porsche 968 ήταν τετρακύλινδρη και τρίλιτρη.... νομίζω από τους μεγαλύτερους κυλίνδρους. Δεν ξέρω πώς τα πήγαινε σαν κινητήρας αλλά ψοφίμι δεν ήταν... Βέβαια υπάρχουν και τα 8 κύλινδρα και πάνω από 6000 κυβικά....Άμα σκεφτείς κυβισμό και κυλίνδρους σε κινητήρες θα δεις ότι αυτό που λέω είναι ο κανόνας και σαφώς υπάρχουν και εξαιρέσεις.
παλι παρεξηγηθηκα χωρις να θελω εγω το εφερα σαν παραδειγμα οτι οι boxer κινητητρες δεν ειναι και οι πιο ανθεκτικοι ποσο μαλλον με υγραεριο που ολοι εσεις οι φωστηρες της μηχανολογιας ξερεται τι προκαλουν, εμενα η προβληματικη μετατροπη που λες μου αρεσε τρελα γιατι 1,6 =χαμηλα τελη καυσιμα κτλ turbo για επιδοσεις και ενα φοβερο συστημα τετρακινησης της subaru( ενταξη δεν πετυχε τι να κανουμε)
κατι ακομα το forester xt μονο με το cx7 μπορεις να το συγκρινεις αντε και με μερικα αλλα μοντελα πχ tiguan 2,0 γιατι λοιπον τοσος εκνευρισμος και τελιωνοντας και εγω νομιζω οτι πανω απο 2000 κυβικα πρεπει να πας σε 5κυλιδροΜε τι στοιχεία λες ότι οι boxer δεν είναι και οι πιο ανθεκτικοί?
Οι κινητήρες της Σουμπαρού (που μόνο για την αξιοπιστία της δεν μπορείς να την κατηγορήσεις) άλλο συμπέρασμα δείχνουν.
Το forester xt έχει τα χαρακτηριστικά ενός sti suv. Πώς είναι δυνατόν να το συγκρίνεις με ένα πλεούμενο tiguan? Προς θεού δε λέω ότι δεν είναι καλό. Δεν έχει όμως καμμία σχέση με το forester.
Και ένα lexus μπορεί να έχει την ίδια ιπποδύναμη με ένα m3 δε σημαίνει ότι είναι συγκρίσιμα. -
μαλλον εχουμε διαφορετικο τροπο για πως να συγκρινουμαι 2 αυτοκινητα εγω οταν ειναι να συγκρινω αμαξια θα κοιταξω να ειναι ιδια κατηγορια πχ suv,με παραπλησια κυβικα ,περιπου στα ιδια αλογα,στην ιδια τιμη και γενικα να προσφερουν το ιδιο πακετο πχ σπορ suv
αν εσεις εχεται αλλο τροπο πειτε μου να βγαλουμε ακρη
παραδειγμα το forester xt δεν μπορω να το συγκρινω με ενα golf ή με ενα grand cherokee ή μια cayenne
τωρα για το θεμα αξιοπιστιας των boxer κινητηρων στοιχεια δεν εχω εκτος απο θεμα με τα forester ,αν εσυ εχεις πες μου που να κοιταξω. -
Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
μαλλον εχουμε διαφορετικο τροπο για πως να συγκρινουμαι 2 αυτοκινητα εγω οταν ειναι να συγκρινω αμαξια θα κοιταξω να ειναι ιδια κατηγορια πχ suv,με παραπλησια κυβικα ,περιπου στα ιδια αλογα,στην ιδια τιμη και γενικα να προσφερουν το ιδιο πακετο πχ σπορ suv
αν εσεις εχεται αλλο τροπο πειτε μου να βγαλουμε ακρη
παραδειγμα το forester xt δεν μπορω να το συγκρινω με ενα golf ή με ενα grand cherokee ή μια cayenne
τωρα για το θεμα αξιοπιστιας των boxer κινητηρων στοιχεια δεν εχω εκτος απο θεμα με τα forester ,αν εσυ εχεις πες μου που να κοιταξω.Καλά κάνεις και δε το συγκρίνεις με golf ή GCherokee όμως μην το συγκρίνεις ούτε με tiguan ή τουλάχιστον συγκρινέ το αλλά όχι ότι είναι το αντίπαλο δέος του tiguan ή του mazda.
Ένα παράδειγμα αντίπαλου δέους διαχρονικά για να καταλάβεις τι εννοώ είναι πχ το sti με το evo.
ή η c63amg με τη m3.
όσο για το θέμα αξιοπιστίας των boxer εσύ το έθεσες, εσύ το γενίκευσες βγάζοντας ένα αυθαίρετο συμπέρασμα ότι δεν είναι και ότι πιο αξιόπιστο με δεδομένο τι?
Μιά αμφιβόλου αξιοπιστίας δημοσίευση ή έστω μια ανάκληση κινητήρων κάπου, κάποτε στην Αμερική και ενώ οι συγκεκριμένοι κινητήρες συνεχίζουν να παράγονται και να διαπρέπουν στα διάφορα μοντέλα της Σουμπαρού και όχι μόνο. -
ενταξει με επεισες,εγω ημουν απο αυτους που την πατησανε γιατι εκεινη την εποχη ψαχναμε για καλο τζιπ στην οικογενεια και το forester ηταν κελεπουρι αλλα διαβαζοντας αυτη τη δημοσιευση σε συνδιασμο με κατι μαστορες στη πολη μου τρομαξα και εμεινα με το λανος οποτε τωρα να μπορω ανετα να κοιταξω τα μεταχειρισμενα forester xt που βρισκω σε καλη τιμη χωρις να φοβαμαι οτι θα μεινω στην ακρη του δρομου. μερικες ερωτησεις
ξερει κανεις για τον boxer diesel (αξιζει?)
ποτε θα βγει το καινουργιο ? -
Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
μερικες ερωτησεις
ξερει κανεις για τον boxer diesel (αξιζει?)
ποτε θα βγει το καινουργιο ? -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
μερικες ερωτησεις
ξερει κανεις για τον boxer diesel (αξιζει?)
ποτε θα βγει το καινουργιο ?ενταξει μη φωναζεις,καταλαβα σορρυ
-
Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
στο που δεν ειναι ετσι η ιστορια? επειδη δεν λεει forester xt ,εγω παντως το διαβασα σε περιοδικο αυτοκινητου και ελεγε μια απο τα ιδια οτι εκει που πηγαιναν καλα ακουγοταν ενας θορυβος και παπαλα εσπαγε το μπλοκ της μηχανης και μαλιστα η περιπτωση που διαβαζα ελεγε οτι ο ανθρωπος που την πατησε του αλλαξανε μηχανη εντος εγγυησης χωρις να γραφτει στο βιβλιο σερβις και οτι δεν το ηθελε πλεον το αυτοκινητο γιατι δεν του ειχε εμπιστοσυνη και ηθελε να καταφυγει νομικα στην εταιρια
οι κηνητηρες στα σημερινα αμαξια ειναι πασπαρτου μπαινουν παντου οπως αυτος ο 2,5 μπαινει και σε impreza και legancy κτλΤο ειχα ακουσει και εγω.Ειχαν εμφανιστει μερικα προβληματικα και στην Ελλαδα.Τους αλλαξαν κινητηρα .Νομιζω οτι μετα απο ολη τη φασαρια που εγινε ιδιως στην Αμερικη που ειχαν πουληθει αρκετα 2,5Τ ο κινητηρας αλλαξε.Επισης ηταν αυτοκινητα με συγκεκριμενες ημερομηνιες παραγωγης.Στην Ελλαδα βεβαια οι κατοχοι ειχαν αρκετα παραπονα απο την αντιμετωπιση της αντιπροσωπειας...
-
Παραθέτω τα εξής ..........μην το πεις παραέξω γιατί θα σε πάρουν με τις ντομάτες(Ο φίλος καθότι παλιός μου έλεγε το μέλλον μου)....................δεν στο ευχομαι,αλλα η ανατιναξη του θα ειναι συντομη(το κλασικό)..................ευχήσου μόνο να μη γίνει η ανατίναξη κι από επίπεδος γίνει V4 (αυτό μαλών είναι to γουστόζικο)..................και ο κατοχος να βγαζει εισιτηριο για το δρομοκαειτιο(εκεί είναι καλλίτερα).....................για τον φιλο που δουλευει το αμαξι με τον μαμα εγκεφαλο+τον παραλληλο,για να δουλεψει το turbo+τι εχουν κανει για να δουλεψει το υγραεριο,εαν δεν τα κανει τα κακα του το μοτερ τι να πω(το άκυρο)..................................Μαθε λοιπον οτι για την προσφατη ανατιναξη μοτερ ts που εγινε,ο κατοχος δηλωσε πωσ το αμαξι το εφτιαξε στον γνωστο subarakia που λες(το στοχευμένο).................................ο ορος ανατιναξη μια χαρα ειναι.αλλα αν δεν σου αρεσει καντο μπουμ(Ο εναλλακτικός)................................το υγραεριο κανει κακο στη μηχανη (χτυπαει πυρακια κτλ ) στο συγκεκριμενο που δεν εχει καλο ιστορικο αξιοπιστιας και γενικα για ολους τους επιπεδους κηνητηρες . μηχανες και αστρωτες σπαγαν κυριως το μπολκ της μηχανης γάυτο και τα αποσυρανε απο την κυκλοφορia αυτα τα γραφω οχι απο κακια αλλα γιατι ειμαι σχεδον σιγουρος οτι καποια στηγμη θα χαλαση (Ήπιος αλλά σίγουρος).......................................................το διαβασα σε περιοδικο αυτοκινητου και ελεγε μια απο τα ιδια οτι εκει που πηγαιναν καλα ακουγοταν ενας θορυβος και παπαλα εσπαγε το μπλοκ της μηχανης(klats boom kai papala κάθε Πέμπτη στα περιπτερά).................................γω το εφερα σαν παραδειγμα οτι οι boxer κινητητρες δεν ειναι και οι πιο ανθεκτικοι(όλο και πιο βαθια η συζήτηση).............................................Το ειχα ακουσει και εγω.Τους αλλαξαν κινητηρα .Νομιζω(η απολυτή τεκμηρίωση)............................................ I 4TFORUM
-
Πολύ καλό και όντως όλα αυτά εμείς εδώ τα είπαμε...
Και το έχουμε παρακάνει τόσο που όποτε βλέπω νέα δημοσίευση στο θέμα με πιάνει η καρδιά μου.... λέω έχει γούστο να του έσκασε του καημένου ο κινητήρας.... Θα μας κατηγορήσει και για καντεμιά και θα έχει και δίκιο!
Δυστυχώς το θέμα έχει γίνει συνώνυμο του μπαμ και μπουμ του Σουμπαρούμ... Ίσως καλύτερα να μην το παιδεύουμε άλλο. -
Edit mod
-
edit mod
-
edit [Mod]
-
Ολα καλα ουτε ενα προβλημα .Τελικα ολα πηγαν ρολοι και περαν της μειωσης χωρου αποσκευων ουτε ενα θεμα,πιστευω πως δεν υπαρχουν πια αμφιβολιες .
-
κυκλοφορει ακομα αυτο το σουβαρουμ με το υγραεριο?
-
Ο χρήστης vallid έγραψε:
κυκλοφορει ακομα αυτο το σουβαρουμ με το υγραεριο? -
εγω το χω σε δίλιτρο. 35000 χλμ μεχρι τώρα..το χω φτιάξει μόνος.
SUBARU impreza 1,6 Ts 2005.