-
Εκει που εβαλες το μαυρο κροκοδειλακι λογικο ειναι. Βαλτο απευθειας στον πολο.
Και επειδη βλεπω τη φωτο απο κινητο, τα ασπρα που φαινονται στον πολο και τη μηχανη ειναι οξειδωση?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Εκει που εβαλες το μαυρο κροκοδειλακι λογικο ειναι. Βαλτο απευθειας στον πολο.Και επειδη βλεπω τη φωτο απο κινητο, τα ασπρα που φαινονται στον πολο και τη μηχανη ειναι οξειδωση?
Στις οδηγίες λέει στο σασί, γι αυτό το έβαλα εκεί. Κούνησα λίγο το κόκκινο (το είχα κουνήσει άλλες 10 φορές προηγουμένως) και για κάποιο λόγο ξεκίνησε η φόρτιση.
Τα άσπρα είναι μια μ@λ@κία που ψέκασαν στο προηγούμενο service, σαν κόλλα (οι βίδες στα καλώδια του αυτοκινήτου έχουν κολλήσει εξαιτίας του).
Btw, πριν αδειάσει η μπαταρία (το είχα βάλει μια φορά μπροστά πριν τα φτύσει), προσπαθώντας να σφίξω την βίδα στο κόκκινο καλώδιο (+), πέταξε σπινθήρες. Μήπως αυτό την άδειασε; Ελπίζω να μην έγινε καμία ζημιά.Αν το αφήσω έτσι (το μαύρο στο σασί) υπάρχει πρόβλημα; Φορτίζει πιο αργά;
Sent from my SM-N9005
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Εκει που εβαλες το μαυρο κροκοδειλακι λογικο ειναι. Βαλτο απευθειας στον πολο.
Και επειδη βλεπω τη φωτο απο κινητο, τα ασπρα που φαινονται στον πολο και τη μηχανη ειναι οξειδωση?
Στις οδηγίες λέει στο σασί, γι αυτό το έβαλα εκεί. Κούνησα λίγο το κόκκινο (το είχα κουνήσει άλλες 10 φορές προηγουμένως) και για κάποιο λόγο ξεκίνησε η φόρτιση.
Τα άσπρα είναι μια μ@λ@κία που ψέκασαν στο προηγούμενο service, σαν κόλλα (οι βίδες στα καλώδια του αυτοκινήτου έχουν κολλήσει εξαιτίας του).
Btw, πριν αδειάσει η μπαταρία (το είχα βάλει μια φορά μπροστά πριν τα φτύσει), προσπαθώντας να σφίξω την βίδα στο κόκκινο καλώδιο (+), πέταξε σπινθήρες. Μήπως αυτό την άδειασε; Ελπίζω να μην έγινε καμία ζημιά.Αν το αφήσω έτσι (το μαύρο στο σασί) υπάρχει πρόβλημα; Φορτίζει πιο αργά;
Sent from my SM-N9005
Πέταξε σπίθες γιστι καπου το βραχυκύκλωσες.
Sent from outer space ★☆★
-
Στις οδηγίες λέει στο σασί, γι αυτό το έβαλα εκεί.
H μπογια δεν ειναι καλος αγωγος ρευματος, αν οπωσδηποτε θες να το βαλεις στο σασι και οχι στο πολο της μπαταριας, βρες το καλωδιο της γειωσης καπου εκει κοντα ειναι και ειναι πλακε και γυμνο συνηθως
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Παιδιά SOS. Συνέδεσα τον φορτιστή στη μπαταρία αλλά αυτός μπαίνει σε standby. Wtf??
Sent from my SM-N9005
Πως έχει γίνει έτσι η μηχανή;
-
Γιατί, τι έχει;
Δεν έχω ιδέα, εγώ δεν έχω κάνει τίποτα πάντωςSent from my SM-N9005
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Γιατί, τι έχει;
Δεν έχω ιδέα, εγώ δεν έχω κάνει τίποτα πάντωςSent from my SM-N9005
Την εχει διαβρώσει η υγρασία,σκεπάζεις το αμάξι με κουκούλα;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Γιατί, τι έχει;
Δεν έχω ιδέα, εγώ δεν έχω κάνει τίποτα πάντωςSent from my SM-N9005
Την εχει διαβρώσει η υγρασία,σκεπάζεις το αμάξι με κουκούλα;
Σε γκαράζ το έχω (όχι τόσο ανεπηρέαστο από τις χαμηλές θερμοκρασίες και την υγρασία), χωρίς κουκούλα. Θα βοηθούσε η κουκούλα (αν έχει νόημα πια);
Sent from my SM-N9005
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Γιατί, τι έχει;
Δεν έχω ιδέα, εγώ δεν έχω κάνει τίποτα πάντωςSent from my SM-N9005
Την εχει διαβρώσει η υγρασία,σκεπάζεις το αμάξι με κουκούλα;
Σε γκαράζ το έχω (όχι τόσο ανεπηρέαστο από τις χαμηλές θερμοκρασίες και την υγρασία), χωρίς κουκούλα. Θα βοηθούσε η κουκούλα (αν έχει νόημα πια);
Sent from my SM-N9005
Χειρότερα θα το έκανε αν ήταν έξω,παγιδευεται η υγρασια απο την κουκουλα και τα κάνει μαντάρα όλα.
-
Από το αλάτι στους δρόμους είναι έτσι η μηχανή παιδιά!!!
Με πιάνει άγχος μόνο που τη βλέπω.Αντέχει αμάξι εκεί πάνω από 10 χρόνια;;;
-
Δε μπορεί να είναι από το αλάτι γιατί τα τελευταία 10+ χρόνια κινείται αποκλειστικά καλοκαίρι.
Sent from my SM-N9005
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
...το έβαλα χθες μπροστά για να είμαι σίγουρος πως σήμερα που είχα ραντεβού για μοτ θα έπαιρνε μπρος αλλά δεν...Όλα καλά με τη φόρτιση. Πολύ περιποιημένος ο ctek!
Τελικά τη δουλειά την έκανε το 'ξεχασμένο' φως της πλαφονιέρας που έμεινε ανοιχτό όλο το βράδυ. Πόσο να αντέξει η δύστυχη η μπαταρία.Sent from my SM-N9005
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Aφού μπορεί και θέλει να αλλάξει μόνος τα μπουζί σημαίνει ότι έχει όρεξη να κάνει και διάφορα άλλα μικροπράγματα, ας πάρει ένα κομπλέ σετ καρυδάκια μανέλα - καστάνια - μπουζόκλειδο, γύρω στα 20€ έχουν της Force και είναι αρκετά ποιοτικά.Yπάρχουν στο παζάρι του σκιστού αλλά και στα μαγαζιά με βιομηχανικά και μεγάλες κασετίνες με 50€ που τα έχουν όλα μέσα, καρυδάκια, Torx αρσενικά / θηλυκά / Άλλεν, μύτες, μικρή - μεγάλη καστάνια κλπ.
Με αυτή την κασετίνα και 2-3 κατσαβίδια κάνεις τα service μόνος σου. Υπάρχουν άπειρες οδηγίες στο net.
Μπορείς εαν θες να μας προτεινεις κάποιο σετακι-κασετινα με βασικά εργαλεία για τις βασικές τουλάχιστον εργασίες σε αυτοκίνητο (ενδεχόμενα κ στο σπίτι...), κ απο μαρκες που εχεις δοκιμασει, διότι σκέφτομαι να αλλάξω την κασετίνα μου κ σε επώνυμες που έχω δει με έχει πιασει η καρδιά μου...
Φαντάζομαι θα ενδιαφέρει πολλούς
Απο ebay-amazon ή και από Έλληνικό μαγαζί, με budget έως 100 ευρώ... -
Ο χρήστης harisman έγραψε:
Aφού μπορεί και θέλει να αλλάξει μόνος τα μπουζί σημαίνει ότι έχει όρεξη να κάνει και διάφορα άλλα μικροπράγματα, ας πάρει ένα κομπλέ σετ καρυδάκια μανέλα - καστάνια - μπουζόκλειδο, γύρω στα 20€ έχουν της Force και είναι αρκετά ποιοτικά.
Yπάρχουν στο παζάρι του σκιστού αλλά και στα μαγαζιά με βιομηχανικά και μεγάλες κασετίνες με 50€ που τα έχουν όλα μέσα, καρυδάκια, Torx αρσενικά / θηλυκά / Άλλεν, μύτες, μικρή - μεγάλη καστάνια κλπ.
Με αυτή την κασετίνα και 2-3 κατσαβίδια κάνεις τα service μόνος σου. Υπάρχουν άπειρες οδηγίες στο net.
Μπορείς εαν θες να μας προτεινεις κάποιο σετακι-κασετινα με βασικά εργαλεία για τις βασικές τουλάχιστον εργασίες σε αυτοκίνητο (ενδεχόμενα κ στο σπίτι...), κ απο μαρκες που εχεις δοκιμασει, διότι σκέφτομαι να αλλάξω την κασετίνα μου κ σε επώνυμες που έχω δει με έχει πιασει η καρδιά μου...
Φαντάζομαι θα ενδιαφέρει πολλούς
Απο ebay-amazon ή και από Έλληνικό μαγαζί, με budget έως 100 ευρώ...Aπο μαγαζί μπορείς να πάρεις της Force, είναι σε καλές τιμές και αξιόπιστα, από το παζάρι στο Σχιστό αν είσαι Αθήνα, κυριακή πρωϊ βρίσκεις της DEHCO που και αυτά είναι αξιόπιστα, πάντα για ερασιτεχνική δουλειά. Οι μεγάλες κασετίνες έχουν γύρω στα 50€ ενδεικτικά.
Υπάρχουν τα πάντα αν θέλεις να ψάξεις
http://www.toolstore.gr/advanced_search ... E1&x=0&y=0
-
Καλησπέρα , για αλλαγή σε τακάκια σε ford focus τι μέγεθος σφυγκτήρα τυπου c χρειάζεται για τα πιστόνια ? Εχω εναν με ανοιγμα 10 εκατοστά και δεν ξέρω αν ειναι αρκετά μεγάλος ..
Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Καλησπέρα , για αλλαγή σε τακάκια σε ford focus τι μέγεθος σφυγκτήρα τυπου c χρειάζεται για τα πιστόνια ? Εχω εναν με ανοιγμα 10 εκατοστά και δεν ξέρω αν ειναι αρκετά μεγάλος ..
Ευχαριστώ.Λογικα θα κανει, ισα ισα θα εισαι. Εχει το Leroy merlin ειχε παρει το ματι μου διαφορα μεγεθη. Μη το εφαρμοσεις κατευθειαν στο εμβολο καλυτερα, βαλε το τακακι μπροστα.
Αν δε φτανει και δεν εχεις αλλο, βαζεις το παλιο τακακι στο εμβολο και σπρωχνεις σιγα-σιγα με το μαλακο κανοντας μοχλο με τη δαγκανα και πχ το πισω μερος απο την καστανια.Ελπιζω να μη μιλας για τα πισω, εκει μπορει να θελει εργαλειο για να 'βιδωσεις' παλι το εμβολο στη θεση του, υπαροχουν καποια που με απλη πιεση δεν επιστρεφουν.
Θα σου ελεγα να ανοιξεις και λιιιιγο το εξαερωτικο να γινει η δουλεια πιο ευκολα αλλα μετα μπορει να εχεις θεματα με την εξαερωση.
-
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Καλησπέρα , για αλλαγή σε τακάκια σε ford focus τι μέγεθος σφυγκτήρα τυπου c χρειάζεται για τα πιστόνια ? Εχω εναν με ανοιγμα 10 εκατοστά και δεν ξέρω αν ειναι αρκετά μεγάλος ..
Ευχαριστώ.Φίλε δεν έχω τίποτα μαζί σου, όμως θα ήθελα να μοιραστώ μια σκέψη μου: με έπιασε μια ανατριχίλα διαβάζοντας ότι κάποιος βάζει χέρι στα φρένα του, στο σπίτι του, προφανώς όντας μη επαγγελματίας του χώρου και ενδεχομένως μην έχοντας τα κατάλληλα υλικά και εργαλεία. Σίγουρα όχι την πείρα. Ξέρω τον αντίλογο που είναι ότι αυτά τα παιδάκια που δουλεύουν στην αντιπροσωπεία είναι καλύτερα καταρτισμένα? Αυτοί πάνε σύμφωνα με το βιβλίο και τουλάχιστον εκεί που πήγαινα το αμάξι μου παλιότερα, είχαν και τον αρχιμάστορα να τους εξηγήσει κάτι αν τα έβρισκαν μπαστούνια.
Δεν κολλάω γενικά στη συντήρηση στο σπιτι (από το να μην γίνει καθόλου, καλύτερα εκεί...) αλλά στη συντήρηση των φρένων συγκεκριμένα. Δηλαδή, του πιο σημαντικού συστήματος που σχετίζεται με την οδική ασφάλεια! Τη δική σου και των γύρω σου. -
Εχεις δίκαιο στο οτι όντως τα φρένα δεν ειναι παίξε γέλασε , η ερώτηση έγινε απο ενδιαφέρων καθώς πολύ πιθανόν αργότερα να τα αλλάξω . Νομίζω πως βλέποντας απο video την διαδικασία ειμαι σε θέση να το δοκιμάσω ... Εχω δεί και σε συνεργείο πως γίνεται οπότε ελπίζω οτι μπορώ . Ο προβληματισμός ειναι πολύ λογικός και ορθός , τι μπορεί να πάει στραβά όμως αν ακολουθήσω τα βήματα ?
-
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Εχεις δίκαιο στο οτι όντως τα φρένα δεν ειναι παίξε γέλασε , η ερώτηση έγινε απο ενδιαφέρων καθώς πολύ πιθανόν αργότερα να τα αλλάξω . Νομίζω πως βλέποντας απο video την διαδικασία ειμαι σε θέση να το δοκιμάσω ... Εχω δεί και σε συνεργείο πως γίνεται οπότε ελπίζω οτι μπορώ . Ο προβληματισμός ειναι πολύ λογικός και ορθός , τι μπορεί να πάει στραβά όμως αν ακολουθήσω τα βήματα ?Αμα εχεις νιονιο και το δεις το θεμα απο 15 μεριες, ΠΡΙΝ αρχισεις το ξεβιδωμα, μια χαρα θα γινει η δουλεια. Αν δε γινει, η εχεις αμφιβολιες, μη ντροπιαστεις να το πας σε συνεργειο ομως, προέχει η ασφαλεια σου και των αλλων, απο το να εχεις αμφιβολιες αλλα 'καθαρο κουτελο'. Λαθη επιτρεπονται, μαλακιες οχι.
Λιγο χρονο χρειαζεσαι και ησυχια, και ολα τα εργαλεια που πρεπει μαζεμενα και στη σειρα τους.
Θελεις γρυλο ή ακομα καλυτερα τριποδα για να το σηκωσεις, ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΕΡΟΣ, κατι για να βαλεις στις υπολοιπες ροδες να μη κυλησει, να βεβαιωθεις οτι εχεις βαλει τριποδα/γρυλο σωστα και δεν κουνιεται, τη ροδα που εχεις βγαλει να τη βαλεις απο κατω για εξτρα ασφαλεια.
Θελεις κατι για να ξεβιδωσεις δαγκανες, γεματο σπρει καθαριστικο φρενων, πατσαβουρια, πιθανα μια βουρτσα χαλκινη για σκουριες, και καποιο τροπο να μπορεις να βαλεις το εμβολο πιο μεσα (ειτε για τα καινουρια τακακια ειτε εστω λιγακι για να ξαναβαλεις τα παλια σε περιπτωση αποτυχιας), σιλικονες για τους πειρους.
Προσοχη μη λαδωσεις τακακια ή δισκοπλακα με τη σιλικονη, θα βγει πολυ δυσκολα. Προσοχη στα τακακια, ποιο μπαινει απο τη μεσα μερια, ποιο ειναι το πανω/κατω αν εχουν κλπ. Πριν κανεις την αλλαγη, δες τα γυρω γυρω, αν εχουν πχ ηλεκτρικο καλωδια για να φαινεται οτι τελειωνουν μη το ξηλωσεις τραβωντας, καπου εχει βυσμα. Αν εχει μηχανικο τροπο ειδοποιησης, το κερατακι συνηθως μπαινει απο τη μεσα μερια και οπως γυρναει ο τροχος να το συναντα πρωτα.
Βασικοτατο, τσεκαρε τα παλια και τα καινουρια διπλα διπλα κολλλητα, αν ειναι ιδια (περαν της φθορας). Αν δεν ειναι απολυτα ιδια και δεν μπορεις να εξηγησεις τη διαφορα με απολυτη σιγουρια, ή αν πχ δεν καθονται καλα στις γλυστρες, ειναι πολυ χαλαρα η πολυ σφηνωτα, καλυτερα μη τα βαλεις, ας τα βαλει ο μηχανικος.
Τελικος κανονας, 2 φορες σκεφτομαστε/μετραμε, μια φορα βιδωνουμε. Χρονο εχεις, δε σε κυνηγαει κατι, με την ησυχια σου.
Εχε και ενα plan B σε περιπτωση που παει και στραβα, πχ στραμπουληξεις ενα δαχτυλο και δεν μπορεις να συνεχισεις, καποιος να αναλαβει να το φερει σε περας ή να το επιστρεψει στην προηγουμενη κατασταση.Φίλε δεν έχω τίποτα μαζί σου, όμως θα ήθελα να μοιραστώ μια σκέψη μου: με έπιασε μια ανατριχίλα διαβάζοντας ότι κάποιος βάζει χέρι στα φρένα του, στο σπίτι του, προφανώς όντας μη επαγγελματίας του χώρου και ενδεχομένως μην έχοντας τα κατάλληλα υλικά και εργαλεία. Σίγουρα όχι την πείρα. Ξέρω τον αντίλογο που είναι ότι αυτά τα παιδάκια που δουλεύουν στην αντιπροσωπεία είναι καλύτερα καταρτισμένα? Αυτοί πάνε σύμφωνα με το βιβλίο και τουλάχιστον εκεί που πήγαινα το αμάξι μου παλιότερα, είχαν και τον αρχιμάστορα να τους εξηγήσει κάτι αν τα έβρισκαν μπαστούνια.
Δεν κολλάω γενικά στη συντήρηση στο σπιτι (από το να μην γίνει καθόλου, καλύτερα εκεί...) αλλά στη συντήρηση των φρένων συγκεκριμένα. Δηλαδή, του πιο σημαντικού συστήματος που σχετίζεται με την οδική ασφάλεια! Τη δική σου και των γύρω σου.Πολλα πραγματα εχουν αντικτυπο και στους αλλους, ακομα και λαδι να αλλαξεις μονος και να σου τρεχει, θα σκοτωσεις κανα τυπο που το πατησε. Αν κανει τη δουλεια σωστα, και δε χρειαζεται κατι περιεργο, δε θα υπαρχει προβλημα νομιζω.
-
Ευχαριστώ πολύ
Συντήρηση αυτοκινήτου στο σπιτι - DIY - Πληροφορίες