-
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
Φιλε αν εχω καταλαβει καλα θες να πουλησεις το αμαξι σου γιατι κολλας στο σημα. Προτιμω χιλιες φορες το κλιο απο την ζημιαρικη λαδιερα της vw.Να σου απαντησω στην αποψη σου οτι τις lancia και alfa πως τις οδηγανε κατι φρωχομπινεδες, πως ενας απο τους πιο πλουσιους ελληνες μεχρι πριν μερικα χρονια οδηγουσε lancia kappa και πως αν ανοιξεις τους καταλογους της lancia ζητανε πολλα λεφτα για τα αμαξια τους. Δες π.χ. ποσο εκανε η δ και θα καταλαβεις.
Να σε πληροφορησω οτι το γκραντε πουντο μου, που ειμαι τριτο χερι, το εχω ξεσκισει εδω και 15000χμ και δεν εχει κανει κιχ, οτι το οδηγουσε απο οσο εχω πληροφορηθει αρχιτεκτονας. Στο πρωτο χερι. Αρα ξεφυγε λιγο απο τους μυθους. Εγω ξερω οτι τα vw ειναι τα αμαξια του λαου. Το λεει και η λςξη αλλωστε.Οσο για τον εξοπλισμο και την ποιοτητα δες μεσα μια δ ή μια gulietta και θα δεις πως κανεις λαθος, ειδικα για την lancia.
Περι αξιοπιστιας... Θεωρω πολυ αξιοπιστα τα fiat και πολυ αναξιοπιστα τα vw. Εχω κλεισει τα αφτια μου στους μυθους και κοιταω οτι εχω στην οικογενεια. 2 αμαξια vag που ειχα και τα αλλα fiat. Μα τοσο τυχαιρος ειμαι στα φιατ; να παιξω κανενα τζοκερ...
Πρώτον για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις για τους φτωχομπινέδες το έχω ακούσει,δεν είναι δική μου θεωρία.
Ίσως να το λένε κάποιοι επειδή τα Fiat είναι φτιαγμένα από υποδεέστερα υλικά σε σχέση με Volkswagen πχ ή τα Alfa Romeo είναι φτιαγμένα από υποδεέστερα υλικά σε σχέση με μια BMW πχ.Το ίδιο ισχύει και για τα Γαλλικά.
Σχετικά με την αξιοπιστία,λέω για 3η φορά εδώ ότι ξέρω άνθρωπο με Fiat Punto μοντέλο 2001 νομίζω(το 2ης γενιάς pro-facelift 1999-2003)που το μόνο πρόβλημα του όλα αυτά τα χρόνια ήταν μόνο κάτι καμμένες λάμπες στα φανάρια και όλο το υπόλοιπο είναι σαν καινούριο ενώ ένας άλλος με Toyota Corolla 2004 μοντέλο έτρεχε και δεν έφτανε από τις ζημιές και τελικά το πούλησε πριν λίγο καιρό για ένα κομμάτι ψωμί. -
Ειλικρινά πρέπει να σταματήσεις να ακούς αυτούς που σου έχουν πει όλες αυτές τις αηδίες περί υποδεέστερων υλικών κλπ. Τα ίδια υλικά χρησιμοποιούν πάνω κάτω όλοι οι μαζικοί κατασκευαστές και από τους ίδιους προμηθευτές ψωνίζουν. Το ότι ένα Audi έχει πιο εντυπωσιακά πλαστικά στο εσωτερικό, δεν το κάνει καλύτερο αυτοκίνητο, καθώς τα μηχανικά μέρη είναι αυτά που καθορίζουν το πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ειλικρινά πρέπει να σταματήσεις να ακούς αυτούς που σου έχουν πει όλες αυτές τις αηδίες περί υποδεέστερων υλικών κλπ. Τα ίδια υλικά χρησιμοποιούν πάνω κάτω όλοι οι μαζικοί κατασκευαστές και από τους ίδιους προμηθευτές ψωνίζουν. Το ότι ένα Audi έχει πιο εντυπωσιακά πλαστικά στο εσωτερικό, δεν το κάνει καλύτερο αυτοκίνητο, καθώς τα μηχανικά μέρη είναι αυτά που καθορίζουν το πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο.Εκεί η Renault είναι καλή ευτυχώς.Στα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά έπασχε παλιότερα αλλά πλέον έχει βελτιωθεί και εκεί...
-
Ο χρήστης NoLimit14 έγραψε:
Εκεί η Renault είναι καλή ευτυχώς.Στα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά έπασχε παλιότερα αλλά πλέον έχει βελτιωθεί και εκεί...Πως το ξέρεις το 'πλέον' ?
-
Ο χρήστης tenten7 έγραψε:
δεν θα βγαλεις ευκολα συμπερασμα με τις ερωτήσεις που κανεις φιλε....δεν είναι όλα τα αμαξια της γκρουπ βαγκ ιδια...+1 και θα πρόσθετα και το:
Δεν θα βγάλεις εύκολα συμπέρασμα με τις ερωτήσεις που κάνεις φίλε...εδώ μέσα, όπου έμμεσα ή άμεσα οπαδικές συμπεριφορές σε παροτρύνουν να κινηθείς προς συγκεκριμένες χώρες ή κατασκευαστές.
Το έργο χιλιοπαιγμένο.
-
Ο χρήστης NoLimit14 έγραψε:
Κοίτα δεν θέλω να φανώ 'κάπως' αλλά εκτός από το design που είναι καθαρά υποκειμενικό,πιστεύω ότι είναι και το κύρος στη μέση.
Όπως είχα πει νωρίτερα,αλλιώς είναι να λες ότι έχεις πχ Opel ή Honda και αλλιώς Citroen ή Fiat.
Εδώ στην Ελλάδα,τα 2 τελευταία και παρόμοια πχ Peugeot,Renault,Alfa Romeo,Lancia κλπ τα έχουμε συνδέσει με φτηνοκατασκευές που τις παίρνουν μόνο κάτι φτωχαδάκια επειδή δεν μπορούν να πάρουν κάτι από Germany ή από Japan.
Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αλλά,το έχω παρατηρήσει αυτό.Μπορεί να κάνω και λάθος.
Βέβαια αν ήμασταν Ευρωπαίοι όχι μόνο στα χαρτιά αλλά και στην πραγματικότητα,δεν θα τα συζητάγαμε καν αυτά.Εκεί όταν παίρνουν ένα αμάξι και γενικά οτιδήποτε όπως ψυγείο ή κουζίνα,το παίρνουν καινούριο ή ελαφρώς μεταχειρισμένο,το κρατάνε 3-4 χρόνια maximum και μετά το αποσύρουν ή το πουλάνε στο εξωτερικό.Εμείς οι Έλληνες πάλι,τα κρατάμε όλα μέχρι να φτάσουν 25-30,μη πω και 35 χρονών σε κάποιες περιπτώσεις.nolimit14 μαλλον θα πρεπει να αναθεωρησεις καποια πραγματα, το θεμα ειναι τι ζηταει ο καθενας απο ενα αυτοκινητο, παντως η opel ειναι πιο κατωτερη απο οτι νομιζεις, Fiat,Citroen,Peugeot,Renault, ειναι καλυτερα των opel χωρις να υστερουν σε ποιοτητα, αν βαζεις θεμα αξιοπιστιας τοτε ουτε τα opel ειναι αξιοπιστα, η alfa romeo ειναι κορυφαια σε συγκριση με την opel...
-
το τι ζητας απο ενα αυτοκινητο καθοριζει σε μεγιστο βαθμο και την εταιρεια στην οποια θα κινηθεις....εχουν πιστευω γραφτει ατελειωτα σεντονια για τα πλεονεκτηματα του ενος και του αλλου ......ομως φιλε μου και παλι σου λεω μην χανεις τον υπνο σου και μην πολυσκοτιζεσαι κανενα απο τα αυτοκινητα που ψαχνεις δεν προκειται να σου δωσει ξεκαθαρη ποιοτικη διαφορα σε καποιο τομεα αφου απο αυτα που γραφεις φαινεται οτι εισαι (οπως και γω αλλωστε) ενας μεσου ορου οδηγος χωρις εξειδικευμενες γνωσεις-απαιτησεις
-
Μετά από αρκετές μέρες επιστρέφω.
Καθώς το συζήτησα και άλλο το θέμα με άλλους ανθρώπους μου είπαν το εξής:
Αν βρεις τα χρήματα και βρεις και ένα καλό αμάξι αυτής της ηλικίας και το θες πραγματικά,ΟΚ.Μόνο αν πέσεις σε καμιά πατάτα θα τραβάς τα μαλλιά σου γιατί θα δώσεις ένα σκασμό λεφτά για το τίποτα.Οπότε για την ώρα κρατάμε το Clio (ούτως η άλλως δεν ανήκει σε εμένα,απλά το οδηγώ) και αργότερα βλέπουμε.
Αν δεν κάνω λάθος από 1η Ιανουαρίου 2015 καταργούνται και τα τεκμήρια,οπότε θα είμαστε πιο χαλαροί.Εγώ πάντως ξαναλέω ότι δεν είμαι και τόσο ικανοποιημένος από το Clio,αλλά τώρα δεν μπορώ να κάνω και πολλά.
-
Δες το Clio σαν εύκαιρο μεταφορικό μέσο προς το παρόν και νέος είσαι, θα κάνεις το κουμάντο σου!
-
Ο χρήστης NoLimit14 έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος από 1η Ιανουαρίου 2015 καταργούνται και τα τεκμήριαΜη φας, έχουμε γλαρόσουπα...
Χρόνια πολλά!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος από 1η Ιανουαρίου 2015 καταργούνται και τα τεκμήρια
Μη φας, έχουμε γλαρόσουπα...
Χρόνια πολλά!
Η ( λέμε τώρα ) κυβέρνηση έτσι είχε πει...τώρα τι θα γίνει στην πραγματικότητα,άγνωστο...
-
Δεν ανησυχώ.... Θα τα καταργήσει όλα ο Αλέξης τον άλλο μηνα που θα είναι PM.
-
Ο χρήστης nik0laus έγραψε:
Δεν ανησυχώ.... Θα τα καταργήσει όλα ο Αλέξης τον άλλο μηνα που θα είναι PM.Ο Αντωνάκης είχε πει ότι από 1/1/2015 καταργούνται τα τεκμήρια.Για τον Αλέξη δεν γνωρίζω.
-
Πιστεύεις και στον Άγιο Βασίλη;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πιστεύεις και στον Άγιο Βασίλη;Ναι από παιδάκι.
Τεσπά στην Ελλάδα ζούμε,όπου κυριαρχεί το 'θα'.Εγώ απλά μια αναφορά έκανα που δεν ξέρω όμως αν θα ισχύσει.Και δεν ξέρω τι θα κάνει η νέα κυβέρνηση σε αυτό το θέμα.
-
Τελικά το Clio παραμένει στην οικογένεια,αν και πρόσφατα άναψε λαμπάκι check engine χωρίς λόγο.
Ήθελα όμως να ρωτήσω κάτι άλλο που είναι άσχετο με το τόπικ αλλά μιας και οι περισσότεροι εδώ ξέρετε καλά από αμάξια μπορεί και να βοηθήσετε.
Ή οικογένεια ενός φίλου μου έχει 2 αυτοκίνητα.Το 1 από τα 2 είναι ένα Renault Megane II Facelift μοντέλο 2006,το οποίο ευτυχώς έχει βγει καλό.Αργότερα όμως σκέφτονται να το πουλήσουν και υπάρχει ένα θεματάκι.
Πριν από 3-4 χρόνια τους είχανε διαρρήξει το αμάξι και άρπαξαν ότι βρήκαν στο σαλόνι.Δυστυχώς άνοιξαν και το ντουλαπάκι του συνοδηγού και πήραν και από εκεί ότι βρήκαν,ακόμα και το βιβλίο των service.
Ρωτώ τώρα εκ μέρους του φίλου μου:Υπάρχει περίπτωση να βρεθεί αγοραστής για το εν λόγω αμάξι που δεν διαθέτει 'επίσημο' βιβλίο service,αν θέλουν να το πουλήσουν αργότερα?Η μάλλον όχι?Εγώ το θεωρώ δύσκολο να το εμπιστευτεί κάποιος.
-
Πολλά μτχ πωλούνται -δυστυχώς- χωρίς βιβλίο σέρβις. Είτε από άγνοια των ενδιαφερόμενων, είτε από πρόθεση πωλητών (ιδίως επαγγελματιών), είτε από άλλους λόγους.
Αν το συγκεκριμένο Megane ακολουθεί το πρόγραμμα συντήρησης σε αντιπροσωπία ή εξουσιοδοτημένο το ιστορικό του είναι καταγεγραμμένο και ο ιδιοκτήτης μπορεί να αποδείξει τα πάντα και μη έχοντας το βιβλίο συντήρησης.Το κλεμμένο πιθανό να βρίσκεται σε ένα ντουλαπάκι ενός άλλου αντίστοιχου Megane.
-
Ο χρήστης Manker έγραψε:
Πολλά μτχ πωλούνται -δυστυχώς- χωρίς βιβλίο σέρβις. Είτε από άγνοια των ενδιαφερόμενων, είτε από πρόθεση πωλητών (ιδίως επαγγελματιών), είτε από άλλους λόγους.
Αν το συγκεκριμένο Megane ακολουθεί το πρόγραμμα συντήρησης σε αντιπροσωπία ή εξουσιοδοτημένο το ιστορικό του είναι καταγεγραμμένο και ο ιδιοκτήτης μπορεί να αποδείξει τα πάντα και μη έχοντας το βιβλίο συντήρησης.Το κλεμμένο πιθανό να βρίσκεται σε ένα ντουλαπάκι ενός άλλου αντίστοιχου Megane.
Για να πω την αλήθεια,και το Clio του 2002 που ανέφερα ότι έχω εγώ διαθέσιμο,όταν το πήραμε μεταχειρισμένο το 2007 από αντιπροσωπεία Renault δεν είχε βιβλίο service(μας δώσανε τότε από την αντιπροσωπεία ένα καινούριο).
Το έχασε ο πρώτος ιδιοκτήτης,του το έκλεψαν,το ''έχασε' σκόπιμα για κάποιον λόγο?Δεν γνωρίζω,αλλά εμείς τότε το αγοράσαμε έτσι.
Πάντως πριν μας το παραδώσουν,είχε γίνει γενικό service+έλεγχος φανοποιίας από την Renault και δεν είχε κανένα πρόβλημα.
Και επειδή είχα αναφέρει παραπάνω αν διάβασες το τόπικ από την αρχή ότι ήταν παρατημένο αρκετό καιρό(αγοράστηκε το 2007 με 40.000χλμ και τώρα έχει 60.000χλμ)του είχαμε κάνει μόνο μια φορά επίσημο service στα 50.000χλμ,οπότε και από εκεί ουσιαστικά 'ξεκίνησε' το καινούριο βιβλίο service που μας είχαν δώσει το 2007 και κατά καιρούς το συντηρούσαμε μόνοι μας.Εαν αργότερα θέλω να το πουλήσω εγώ,υπάρχει περίπτωση να το αγοράσει κανείς με βιβλίο που ουσιαστικά αρχίζει στις 50.000χλμ ή όχι?Η ισχύει αυτό που είπες και για το Megane ότι αν το δώσουμε σε καμιά μάντρα ή το πουλήσουμε εμείς αλλά δεν νοιαστεί ο υποψήφιος αγοραστής για βιβλίο πωλείται άνετα?Ααα και για αυτό το τελευταίο,δεν νομίζω.Είχαν διαρρήξει πολλά αυτοκίνητα στη περιοχή του τότε και πήραν ότι βρήκαν μέσα ακόμα και CD και διαφημιστικά φυλλάδια.Σιγά μην τους ένοιαζε το βιβλίο service.Απλώς για κακή τους τύχη η οικογένεια το είχε αφήσει στο ντουλαπάκι του συνοδηγού και τα κλεφτρόνια το άρπαξαν μαζί με ότι άλλο βρήκαν.
-
Μάγκες μιας και η Clioύμπα παραμένει τελικά στην οικογένεια και ξηλώνει την άσφαλτο και επειδή όπως έχω πριν κάτι μήνες το συγκεκριμένο αμάξι δεν ανήκει σε εμένα αλλά σε ένα άλλο μέλος της οικογένειας που δεν οδηγάει πια και δεν το χρειάζεται είχαμε σήμερα μια κουβέντα και θέλω γνώμες γιατί από όσο είδα εδώ οι πιο πολλοί ξέρετε απ'αυτά.
Επειδή το εν λόγω αμάξι θα το χρειαστώ για 2 ή 3 χρόνια ακόμα,είχαμε μια κουβέντα σήμερα σχετικά με το τι θα γίνει μετά από 2-3 χρόνια που δεν θα το χρειάζομαι πια.Η γνώμη η δική μου είναι να πωληθεί,ενώ ή άλλη γνώμη είναι να αποσυρθεί.
Υπόψιν ότι τώρα είναι 13 χρονών και έχει στην πλάτη του μόλις 60.000 χιλιόμετρα.Σε 2 χρόνια θα έχει φτάσει 15 χρονών και με την χρήση που του κάνω πλέον υπολογίζω να έχει φτάσει κοντά 80.000 χιλιόμετρα ενώ σε 3 χρόνια θα έχει φτάσει 16 χρονών και κοντά 90.000 χιλιόμετρα.Εσείς,επειδή είστε πιο έμπειροι από εμένα,τι θεωρείτε καλύτερο?Να αποσυρθεί στα 15-16 χρόνια και 80.000-90.000 χιλιόμετρα ή θα είναι κρίμα και καλύτερα είναι να πωληθεί τότε?Κυρίως επειδή δεν είναι ταλαιπωρημένος ο κινητήρας.Η μήπως επειδή θα έχει 'πατήσει' τα 15 θα αρχίσουν τα προβλήματα?
Παρακαλώ γνώμες γιατί πρέπει να έχω σύντομα μια απάντηση,έστω και αν δεν πρόκειται για το άμεσο μέλλον.Thank you!!!
-
Ας πουμε οτι ενα μοντελο παραγεται ιδιο και απαραλλαχτο επι 10 χρονια .Ενα εξαυτων ειναι την πρωτη χρονια παραγωγης του με 50Κ χλμ και ενα αλλο των 7ο χρονο με 120Κ χλμ.......
Ποιο θα αγοραζες;;;;;εγω παντως το 1ο
Δίλημμα για απόκτηση μεταχειρισμένου