Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 667
    • 668
    • 669
    • 670
    • 671
    • 939
    • 940
    • 669 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137046
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      blade_ last edited by

      Σε Honda Del sol! Αυτό λέω και γω και προέκυψε ακόμα μια εναλλακτική, το rainsport 3..Μπα Ε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        grey last edited by

        @theo13 & @vasvo

        Καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις .
        Ο καθένας τα βάζει κάτω και κάνει τις επιλογές του.Δε νομίζω να υπάρχει σοβαρό πρόβλημα αν κάποιος πάει σε μικρότερη διάσταση αλλά γνωρίζει να συμπεριφέρεται στο δρόμο.Υπάρχει η πιθανότητα λόγω της οικονομικής κατάστασης να είναι σε τέτοια στενότητα που να έχει άλλο δίλλημα,καινούργια 205 ή μένω με τα παλιά?
        Από κει και πέρα,εμάς το αυτοκίνητο κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα οπότε η πιο γρήγορη φθορά για παράδειγμα δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας.Όμως όταν πρέπει να διαλέξω έστω και 1 μέτρο καλύτερο φρενάρισμα έναντι 45 ευρώ το χρόνο δεν τίθεται καν θέμα(μην πω όσο και να ήταν το χρόνο,θα έκοβα από αλλού).
        Οπότε δε χρειάζεται να τσακωθείτε .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ggab last edited by

          Ο χρήστης PANOUSKOS έγραψε:
          Τελικά κατέληξα στα falken ziex ze914. Μετά από ΠΟΛΛΕΣ κριτικές που διάβασα σε Ελλάδα και εξωτερικό, πρέπει να είναι πολύ καλό το λαστιχάκι! Θα δείξει.... Την άλλη εβδομάδα πάω να τα βάλω. Ευχαριστώ όλους όσους βοήθησαν με τις απαντήσεις τους στα ερωτήματα μου. Νά'στε καλά...

          Θα το ευχαριστηθεις κυριως σε στροφιλικια και επαρχιακο δρομο.......

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            ggab last edited by

            Ο χρήστης GGAB έγραψε:

            Τελικά κατέληξα στα falken ziex ze914. Μετά από ΠΟΛΛΕΣ κριτικές που διάβασα σε Ελλάδα και εξωτερικό, πρέπει να είναι πολύ καλό το λαστιχάκι! Θα δείξει.... Την άλλη εβδομάδα πάω να τα βάλω. Ευχαριστώ όλους όσους βοήθησαν με τις απαντήσεις τους στα ερωτήματα μου. Νά'στε καλά...

            Θα το ευχαριστηθεις κυριως σε στροφιλικια και επαρχιακο δρομο.......

            Μη ξεχασεις μετα απο καιρο να γραψεις τις εντυπωσεις σου!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης blade_ έγραψε:
              Σε Honda Del sol! Αυτό λέω και γω και προέκυψε ακόμα μια εναλλακτική, το rainsport 3..Μπα Ε?

              Μπα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panouskos last edited by

                Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                Τελικά κατέληξα στα falken ziex ze914. Μετά από ΠΟΛΛΕΣ κριτικές που διάβασα σε Ελλάδα και εξωτερικό, πρέπει να είναι πολύ καλό το λαστιχάκι! Θα δείξει.... Την άλλη εβδομάδα πάω να τα βάλω. Ευχαριστώ όλους όσους βοήθησαν με τις απαντήσεις τους στα ερωτήματα μου. Νά'στε καλά...

                Θα το ευχαριστηθεις κυριως σε στροφιλικια και επαρχιακο δρομο.......

                Μη ξεχασεις μετα απο καιρο να γραψεις τις εντυπωσεις σου!

                Θα γράψω φίλε μου... Νά'σαι καλά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  theo13 last edited by

                  Ο χρήστης vasvo έγραψε:
                  Τα έχουμε ξαναγράψει πριν 2 χρόνια πάλι τα ίδια, οπότε καταντάει κουραστικό
                  http://www.4tforum.gr/phpBB3/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=theo13&t=35915&sf=msgonly&ch=-1&start=15

                  Mε τρομάζεις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    valderama last edited by

                    Mπορει καποιος να μου εξηγησει,αλλα και να μου το κανει κατανοητο,πως απο σιδερενιες ζαντες να παω σε μεταλλικες,χωρις να χαλασω καθολου βημα,οικονομια κλπ,στο αυτοκινητο μου?
                    Φοραει ελαστικα 185/65/R15/88H.
                    Τα στανταρ ειναι 6x15 4x100.00 ET40 60.10.
                    Παραδειγμα προβληματισμου,και μη γνωσης του αντικειμενου,ειναι η εξης ερωτηση....
                    Εστω οτι βρισκω ζαντες 6χ15 4χ98 ΕΤ 38,ειναι συμβατο??? η'
                    6χ15 ,4χ100, ΕΤ 37 ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      Ο χρήστης VALDERAMA έγραψε:
                      Mπορει καποιος να μου εξηγησει,αλλα και να μου το κανει κατανοητο,πως απο σιδερενιες ζαντες να παω σε μεταλλικες,χωρις να χαλασω καθολου βημα,οικονομια κλπ,στο αυτοκινητο μου?
                      Φοραει ελαστικα 185/65/R15/88H.
                      Τα στανταρ ειναι 6x15 4x100.00 ET40 60.10.
                      Παραδειγμα προβληματισμου,και μη γνωσης του αντικειμενου,ειναι η εξης ερωτηση....
                      Εστω οτι βρισκω ζαντες 6χ15 4χ98 ΕΤ 38,ειναι συμβατο??? η'
                      6χ15 ,4χ100, ΕΤ 37 ?

                      Απο σιδερενιες σε αλουμινενιες/ελαφρου κραματος θες να πεις..........
                      Οποτε θες 6' ιντσες φαρδος ζαντας και 15' διαμετρο
                      4μπουλονες με καρε 100.......
                      Το ΕΤ 40....37....38 κτλ δεν ξερω αν εχει να κανει με το οφσετ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        valderama last edited by

                        Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                        Mπορει καποιος να μου εξηγησει,αλλα και να μου το κανει κατανοητο,πως απο σιδερενιες ζαντες να παω σε μεταλλικες,χωρις να χαλασω καθολου βημα,οικονομια κλπ,στο αυτοκινητο μου?
                        Φοραει ελαστικα 185/65/R15/88H.
                        Τα στανταρ ειναι 6x15 4x100.00 ET40 60.10.
                        Παραδειγμα προβληματισμου,και μη γνωσης του αντικειμενου,ειναι η εξης ερωτηση....
                        Εστω οτι βρισκω ζαντες 6χ15 4χ98 ΕΤ 38,ειναι συμβατο??? η'
                        6χ15 ,4χ100, ΕΤ 37 ?

                        Απο σιδερενιες σε αλουμινενιες/ελαφρου κραματος θες να πεις..........
                        Οποτε θες 6' ιντσες φαρδος ζαντας και 15' διαμετρο
                        4μπουλονες με καρε 100.......
                        Το ΕΤ 40....37....38 κτλ δεν ξερω αν εχει να κανει με το οφσετ

                        Nαι το 40 ειναι το οφσετ, γι αυτο ρωταω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kospapad last edited by

                          Μικρές μεταβολές στο offset είναι αποδεκτές ή και αναγκαίες αν αλλάξεις και το πλάτος της ζάντας , προκειμένου να κρατήσεις την απόσταση από τα μέρη τη ανάρτησης
                          Αλλαγή στο καρέ δεν παίζει καθώς δεν θα κουμπώνει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            r200 last edited by

                            αναμεσα σε Kormoran Impulser b2 & Barum Brillanntis 2 ποιο απο τα 2 θα κρατησει για περισσοτερα χιλιομετρα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              s3 last edited by

                              Το kormoran το ειχα σε 185-60-14 και αντεξε πολλα χλμ, πρεπει να το εβγαλα με πανω απο 50Κ.
                              Φθορα πελματος στο 1/3
                              Βεβαια δεν το εσκιζα ηταν το αμαξι της γυναικας οπου εκανε ταριφοχιλιομετρα.
                              Γενικα το kormoran θυμιζει πολυ το saver 1.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kokonekos last edited by

                                αυτο το πραγμα εσυ το λες λαστιχο???κατι αλλο ειναι φιλε μου αλλα λαστιχο δεν ειναι....σαπουνι μπορει και να ειναι......τουλαχιστον με αυτα τα λαστιχα ελπιζω να οδηγειτε μονοι σας και μην βαζετε αλλους αθωους μεσα οπως πχ τα παιδια σας...ειχα τα πρεμιουμ κοντακτ 2 και στις 50κ περιπου που τα εβγαλα ειχανε φαει και τους δεικτες φθορας και ακομα πιανανε...αυτα να μπορεις να τα πεις λαστιχα!!!! τωρα εβαλα rainsport 3 που ειναι πολυ καλυτερα σε κρατημα αλλα με οχι σπορ χαρακτηριστικα..γενικως κολλανε στην ασφαλτο...
                                οταν ακουω εδω μεσα και ο αλλος ρωταει ποσα χιλιομετρα θα με βγαλουν και οχι αν πιανουν τα λαστιχα γελαω με τα χαλια μας...γι αυτο και ακουγες στην καραμπολα προχθες παταγα φρενο και δεν επιανε λεει ο αλλος!!!!καλα κρασια λεω εγω!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  r200 last edited by

                                  Ο χρήστης kokonekos έγραψε:
                                  αυτο το πραγμα εσυ το λες λαστιχο???κατι αλλο ειναι φιλε μου αλλα λαστιχο δεν ειναι....σαπουνι μπορει και να ειναι......τουλαχιστον με αυτα τα λαστιχα ελπιζω να οδηγειτε μονοι σας και μην βαζετε αλλους αθωους μεσα οπως πχ τα παιδια σας...ειχα τα πρεμιουμ κοντακτ 2 και στις 50κ περιπου που τα εβγαλα ειχανε φαει και τους δεικτες φθορας και ακομα πιανανε...αυτα να μπορεις να τα πεις λαστιχα!!!! τωρα εβαλα rainsport 3 που ειναι πολυ καλυτερα σε κρατημα αλλα με οχι σπορ χαρακτηριστικα..γενικως κολλανε στην ασφαλτο...
                                  οταν ακουω εδω μεσα και ο αλλος ρωταει ποσα χιλιομετρα θα με βγαλουν και οχι αν πιανουν τα λαστιχα γελαω με τα χαλια μας...γι αυτο και ακουγες στην καραμπολα προχθες παταγα φρενο και δεν επιανε λεει ο αλλος!!!!καλα κρασια λεω εγω!!!!

                                  Διεγράφη προσωπική επίθεση[Admin] νομιζεις τη δικη σου τη γνωμη περιμενα; ξερεις τα γεγονοτα απο πρωτο χερι; σε τι κατασταση βρισκονταν το αυτοκινητο απο μηχανικης πλευρας, με τι ταχυτητα κινουνταν το οχημα, τι παλαιοτητα και τι πελμα ειχαν τα ελαστικα του, αν του οδηγου του αποσπουσε κατι την προσοχη οπως το κινητο, η αν βρισκονταν υπο την επηρεια ουσιων η μεθης;
                                  γιατι τι κακο εχουν τα barum & τα kormoran θυγατρικες της continental & της michelin αντιστοιχα και μαλιστα για τα cormoran ο λαστιχας μου ανεφερε οτι χρησιμοποιει τη γομα της michelin προ δεκαετιας πολυ μαλακη για εξαιρετικη προσφυση

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kokonekos last edited by

                                    Διεγράφη ανάλογη υβριστική απάντηση επί προσωπικού. Σταματήστε και οι δύο! [Admin]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kospapad last edited by

                                      Το να έχει κάποιος της αίσθηση της ευθύνης και να θέλει να βάλει λάστιχα, κοιτώντας και τον προϋπολογισμό του , μόνο αδιάφορος δεν είναι
                                      Θα ήταν καλύτερα να έχει φάει και τους δείκτες φθοράς , όπως εσύ, για να μαζέψει λεφτά να πάρει λάστιχα που ίσως αξίζουν περισσότερο λόγω και μάρκετινγκ;;
                                      Για την αναφορά στο περιστατικό της καραμπόλας, μάλλον ήταν ατυχής

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        Οταν το οικονομικο θεμα εχει τον πρωτο λογο.......οποιοδηποτε καινουργιο λαστιχο ειναι προτιμοτερο απο οποιοδηποτε επωνυμο λιωμενο/ξεραμενο
                                        Το να κανει καποιος υπομονη ενα χρονο για να μαζεψει τα χρηματα που απαιτουνται για ενα επωνυμο λαστιχο ειναι μεγαλη
                                        Απο εκει και περα δεν χρειαζεται να λεμε ποσο καλα λαστιχα ειναι τα barum,kormoran,sava κτλ και να τα βγαζουμε σουπερ επειδη εχουν γομα .....μπλα μπλα μπλα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          madwalker last edited by

                                          Aναψαν τα αίματα ακόμη μιά φορά! Μιάς που αναφερθήκατε στις 'δεύτερες' μάρκες και γω είμαι προκατειλημμένος με αυτές! Ξαδερφός μου σε Renault Laguna 1.8 έχει Marangoni 225/45 17, δε γνωρίζω το μοντέλο. Επέλεξε τα συγκεκριμένα λόγο τιμής και γτ τα ακριβά επώνυμα δε κρατάνε όσο αξίζουν. Το αυτοκίνητο κινείται σε επαρχιακούς δρόμους κάτω του μετρίου έως άθλιας ποιότητας άσφαλτο(όπου υπάρχει δλδ) με γρήγορo στροφηλίκι. Τα μπροστινά πριν γίνουν τράμπα με τα πίσω είναι μόλις ένα χιλιοστό απο το όριο του δείκτη περνώντας τα 30Κ χιλιόμετρα, το αυτοκίνητο παραμένει τρένο. Κανένα απο τα λάστιχα που έχει δοκιμάσει(δε θυμάμαι μάρκες) που του στοίχιζαν 600+ ευρώ δε του κράταγαν τόσο και μάλιστα χωρίς να γλυστράνε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cson last edited by

                                            Ο χρήστης kokonekos έγραψε:
                                            αυτο το πραγμα εσυ το λες λαστιχο???κατι αλλο ειναι φιλε μου αλλα λαστιχο δεν ειναι....σαπουνι μπορει και να ειναι......τουλαχιστον με αυτα τα λαστιχα ελπιζω να οδηγειτε μονοι σας και μην βαζετε αλλους αθωους μεσα οπως πχ τα παιδια σας...ειχα τα πρεμιουμ κοντακτ 2 και στις 50κ περιπου που τα εβγαλα ειχανε φαει και τους δεικτες φθορας και ακομα πιανανε...αυτα να μπορεις να τα πεις λαστιχα!!!! τωρα εβαλα rainsport 3 που ειναι πολυ καλυτερα σε κρατημα αλλα με οχι σπορ χαρακτηριστικα..γενικως κολλανε στην ασφαλτο...
                                            οταν ακουω εδω μεσα και ο αλλος ρωταει ποσα χιλιομετρα θα με βγαλουν και οχι αν πιανουν τα λαστιχα γελαω με τα χαλια μας...γι αυτο και ακουγες στην καραμπολα προχθες παταγα φρενο και δεν επιανε λεει ο αλλος!!!!καλα κρασια λεω εγω!!!!

                                            Φιλε εισαι απολυτος και δεν κανει. Επισης παντελως αστοχος με τη καραμπολα στο Σχηματαρι. Πηγαινε φρεναρε εσυ πανω σε πετρελαια με νερο. Θα εχεις καταλαβει οτι σε στεγνο ασφαλτοταπητα τυπου Αττικης Οδου φρεναρεις ακομη και με λαστιχα ''ξυλα''. Σε πετρελαιο με νερο δεν φρεναρεις με κανενα λαστιχο! Επισης αν βαλεις χιονολαστιχο εσυ και κινησε απλα σε στεγνο δρομο καθρεπτη θα εκπλαγεις με την προσφυση τους. Δεν ειναι το ζητουμενο παντα αυτο.
                                            Οι δευτερες μαρκες που κραζεις ειναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ! Σε συμβατικο αμαξι αμα φτασεις σε σημειο να στουκαρεις και να πεις φταιγανε τα ''δεύτερα'' λαστιχα τοτε καπου αλλου υπαρχει το προβλημα και οχι στα λαστιχα...

                                            Υ.Γ δεν λεω σε καμια περιπτωση οτι οι θυγατρικες εταιριες ελαστικων εισαι καλυτερες απο των κολλοσων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 667
                                            • 668
                                            • 669
                                            • 670
                                            • 671
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 669 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr