-
Θα γράψω εδώ για να μην ανοίγω καινούριο θέμα αφου πάνω κάτω το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ.του χρόνου είναι ο τελευταίος μου χρόνος στην αγγλία και θα χρειαστώ αυτοκίνητο.τι μου συμβουλεύετε να κάνω?να παρω ένα μεταχειρισμενο απο εδω με ασφάλεια εδώ και πράσινη κάρτα?Ή να πάρω ένα μεταχειρισμένο στην αγγλιά με ασφάλεια εκεί?επειδή ήδη οδηγώ τέσσερα χρόνια η ασφάλεια στην αγγλία θα είναι κάπως μειωμένη.το πρόβλημα είναι πως αν έχω αυτοκίνητο με αγγλικές πινακίδες θα πρέπει να πληρώσω και το road tax και ίσως θα πρέπει να περάσω και ΜΟΤ (ΚΤΕΟ). Επίσης θα φοβάμαι συνέχεια τα ρανταρ και τις κάμερες. Ενώ με τις ελληνικές πινακίδες σιγά μην μου στείλουν το προστιμο στην Ελλάδα. Από την άλλη μεριά είναι πιο πιθανό να σου κλέψουν το αυτοκίνητο με αγγλικές πινακίδες παρά με ελληνικές. Σκέφτηκα σαν εναλλακτική λύση να νοικιάσω αυτοκίνητο για όσο διάστημα είμαι εκεί αλλά γίνεται?(Είμαι κατω των 23). Προς georgetabs: Eπειδή έχω σχέση με γερμανία,ήταν να πάρω από εκεί το αμάξι αλλα δεν γίνεται. Πρέπει να έχεις μόνιμη διεύθυνση στη Γερμανία για να πάρεις αμάξι με γερμανικές πινάκίδες. Οπότε αυτό το ενδεχόμενο αποκλείεται.Και αν έφερνε η κοπέλα μου το δικό της αμάξι (γερμανίδα) θα πλήρωνει ασφάλεια 2500 ευρώ.Οπότε άκυρο.Οπότε δεν ξέρω τι να κανω.Βοήθεια παίδες!
ΥΓ-Ξέρετε κανένα αξιόπιστο αγγλικό site που μπορώ να βρω πόσο θα μου κοστίσει η ασφάλεια για συγκεκριμένα αυτοκίνητα (εκτος απο τα λινκς του autotrader.co.uk)
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Nai alla h asfaleia 8a isxysei stin Agglia gia perisotero apo 2 mines?Syni8ws oi asfalistikes arnountai na plirwsoun an briskesai e3w gia poly kairo...
Αυτό ισχύει...
Αν ανακαλύψουν πως είσαι μόνιμα έξω την έβαψες... -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Μα η αγγλική ασφάλιση είναι που του το καθιστά απαγορευτικό να πάρει αυτοκίνητο από εκεί...
Για μεταχειρισμένο από εκεί άνετα βρίσκει τα χρήματα, αλλά η ασφάλιση σε πολύ λίγα χρόνια θα συγκρίνεται με το κόστος αγοράς του καινούριου στην Ελλάδα.Ένα από τα ζητούμενά του είναι χαμηλά τρέχοντα κόστη. Δεν τον πειράζει να ξοδευτεί λίγο παραπάνω στην αρχή, αρκεί μετά να έχει χαμηλότερο κόστος.
Το αυτοκίνητο θα αγοραστεί από την Ελλάδα, θα ασφαλιστεί στην Ελλάδα και με πράσινη κάρτα θα είναι στην Αγγλία 'για ταξίδι'. Οπότε δεν θα χρειαστεί να το ασφαλίσει εκεί.
Η πράσινη κάρτα δεν κρατάει για κανα μήνα μόνο? Μπορείς να την ανανεώνεις συνέχεια?
Αν ισχύει αυτό, μπορώ να φέρω αυτοκίνητο απο την Αγγλία στην Ελλάδα για μεγάλο χρονικό διάστημα? (δηλαδή να συνεχίσω να πληρώνω τις Αγγλικές ασφάλειες και τέλη κυκλοφορίας)
Όποτε ταξίδεψα στο εξωτερικό ο Φοίνικας μου έδωσε πράσινη κάρτα για το διάστημα του ταξιδιού μου.
Στην Ελβατία που είμαι στην Zurich μου έχουν δώσει πράσινη κάρτα μέχρι το τέλος του 2005 ή 2006, δε θυμάμαι... Φυσικά έχω πληρώσει ασφάλιστρα για 1 χρόνο (6/2005). Πάντως πράσινη κάρτα εκεί με την.... σέσσουλα!!
-
Το θέμα της ασφάλειας δεν είναι πρόβλημα. Με λίγη πίεση στην Ελληνική ασφάλεια παίρνεις πράσινη κάρτα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η οποία μάλλον δεν είναι απαραίτητη πια για τις χώρες της ΕΟΚ. Ασφάλεια αυτοκινήτου με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα είναι πιο ακριβή (ίσως κατά 100%) από το ίδιο με ελληνικές και ίσως να μην καλύπτει κλοπή. Η ασφάλεια στην Αγγλία για αγγλικό έρχεται τελικά περίπου στα ίδια αλλά με κλοπή αλλά και περιορισμό οδηγών κλπ. Ασφάλεια ελληνικού στην Αγγλία μάλλον είναι παράλογα ακριβή. Το bonus μπορείς να το μεταφέρεις από ελληνική σε αγγλική ασφάλεια και ίσως και αντίστροφα.
Από τη στιγμή που είσαι εκτός Αγγλίας με αγγλικό μπορείς να αδιαφορήσεις για τον ετήσιο φόρο, ΚΤΕΟ κλπ μέχρι να χρειαστεί να ξαναπάς εκεί οπότε τότε είναι λίγο μπλέξιμο.... Και αν στην Ελλάδα σου πάρει η αστυνομία την πινακίδα έχεις φτιάξει κι άλλη ρεζέρβα (ο αριθμός της πινακίδας σου χρεώνεται κι εσύ φτιάχνεις όσες πινακίδες θέλεις εντός των προδιαγραφών. Η πινακίδα σου ανήκει και δεν ξέρω καν αν έχει δικαίωμα ο Έλληνας αστυνομικός να σου την αφαιρέσει... δεν ξέρω αν κανένας έχει κυνηγήσει την αστυνομία για αυτό)Κυκλοφορία με ελληνικές πινακίδες στην Αγγλία σημαίνει ότι αν σε σταματήσουν το παίζεις τουρίστας με προσωρινή διεύθυνση οπότε σπάνια σε γράφουν και σου κάνουν μόνο warning και δεν σε βρίσκουν εύκολα αν σε γράψουν τα ραντάρ.
Είναι πολύ εύκολο να οδηγείς αριστεροτίμονο στην Αγγλία ειδικά σε πόλη. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι σε μικρό επαρχιακό δρόμο μιάς λωρίδας (B road) αν είναι φορτηγάκι μπροστά δεν βλέπεις να περάσεις. Επίσης στις εισόδους parking πρέπει να τεντωθείς ή να πας βόλτα για να πιάσεις το εισιτήριο και να ανοίξει η μπάρα και να τρέξεις πίσω.... Kαθώς οι εγγλέζοι οδηγοί δεν είναι τόσο ανταγωνιστικοί γενικά δεν έχεις πρόβλημα να μετακινηθείς. Το αντίθετο, δεξιοτίμονο στην Ελλάδα με τους Έλληνες γύρω σου πρέπει να είναι πολύ δυσκολότερο!Όλα τα παραπάνω είναι από προσωπικές/οικογενειακές/φιλικές εμπειρίες και ίσως να μην είναι πλήρη ή σωστά ή επίκαιρα.....
-
Γεια σας, πριν 2 χρόνια περίπου αγόρασα ενα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο απο τον Παζαρόπουλο στην Θεσσαλονίκη. Το μεγαλύτερο μέρος του ποσού το πλήρωσα με μετρητά και το υπόλοιπο μέσω χρηματοδότησης για ένα έτος απο την Emporiki Credicom. Διαβάζοντας διάφορα στο Ίντερνετ πέτυχα κάπου και το θέμα της παρακράτησης κυριότητας που μέχρι τότε δεν είχα δώσει σημασία. Στα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την άρση της παρακράτησης είναι και η Υπεύθυνη δήλωση του πωλητή του αυτοκινήτου περί παραχώρησης της κυριότητας. Το θέμα είναι όμως οτι ο Παζαρόπουλος στη Θεσσαλονίκη έχει κλείσει. Η άδεια κυκλοφορίας γράφει 'παρακράτηση απο Παζαρόπουλο. Γνωρίζετε τι μπορώ να κάνω?
-
Ο χρήστης thejackson έγραψε:
Γεια σας, πριν 2 χρόνια περίπου αγόρασα ενα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο απο τον Παζαρόπουλο στην Θεσσαλονίκη. Το μεγαλύτερο μέρος του ποσού το πλήρωσα με μετρητά και το υπόλοιπο μέσω χρηματοδότησης για ένα έτος απο την Emporiki Credicom. Διαβάζοντας διάφορα στο Ίντερνετ πέτυχα κάπου και το θέμα της παρακράτησης κυριότητας που μέχρι τότε δεν είχα δώσει σημασία. Στα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την άρση της παρακράτησης είναι και η Υπεύθυνη δήλωση του πωλητή του αυτοκινήτου περί παραχώρησης της κυριότητας. Το θέμα είναι όμως οτι ο Παζαρόπουλος στη Θεσσαλονίκη έχει κλείσει. Η άδεια κυκλοφορίας γράφει 'παρακράτηση απο Παζαρόπουλο. Γνωρίζετε τι μπορώ να κάνω?Θα πάρεις μια βεβαίωση από τη τράπεζα ότι έχεις εξοφλήσει το δάνειο κι είσαι εντάξει και κατόπιν θα επικοινωνήσεις με την εταιρεία, που από ότι βλέπω έχει έδρα στην Αθήνα, εξηγώντας την περίπτωση σου. Θα τους στείλεις με φαξ τη βεβαίωση της τράπεζας ότι είσαι εντάξει και θα τους ζητήσεις κατόπιν να σου στείλουν τα ανάλογα δικαιολογητικά(υπ. δήλωση, φεκ εταιρείας) που θα καταθέσεις στη δ/νση συγκοινωνιών.
-
Σ'ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σου. Έχουμε και το ίδιο αμάξι βλέπω. Απ' οτι βλέπω εδώ για τα δικαιολογητικα αναφέρει μόνο την υπεύθυνη δήλωση, χρειάζεται και το ΦΕΚ? Στην τράπεζα θα χρειαστεί να παώ κάποιο έγγραφο? Επειδή έχουν περάσει 2 χρόνια απο την εξόφληση του δανείου.
-
Καλά θα ήταν να είχες τουλάχιστον το έγγραφο της σύμβασης που υπέγραψες για το δάνειο ή το εξτρε που έστελναν(αν έστελναν) κάθε μήνα, αν και από τα στοιχεία σου πάλι μπορούν να σε βρουν. Το ΦΕΚ χρειάζεται γιατί ο πωλητής ήταν εταιρεία, οπότε πρέπει να φαίνεται ποιος ήταν ο προεδρος κ δ.σ. της εταιρείας και άρα υπευθυνος για εκπροσωπηση της εταιρείας νομικά και εξωδικαστικά, οπότε αυτός θα πρέπει να υπογράψει την δήλωση. Αυτά βέβαια, θα τα ξέρουν από την εταιρεία και θα τα στείλουν.
-
Aν η αντιπροσωπεία κλείσει σε καλύπτει ο κεντρικός εισαγωγέας της φίρμας στην άρση της παρακράτησης ;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Aν η αντιπροσωπεία κλείσει σε καλύπτει ο κεντρικός εισαγωγέας της φίρμας στην άρση της παρακράτησης ;Ναι.
Θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Εγώ την 1 την είχα αγοράσει από τη Mobility Πειραιώς. Όταν ήρθε η ώρα να άρω τη παρακράτηση, πριν τη πουλήσω έπρεπε να πάνω στη Mobility, η οποία το 2008 έκλεισε.
Μίλησα με τη BMW Hellas και με ενημέρωσαν ότι τα θέματα άρσης κυριότητας τα διαχειρίζεται μια άλλη αντιπροσωπεία της BMW Hellas (μια Mini στη Μεσογείων, με γραφεία στο Κηφισό). Μου έδωσαν τηλ, διεύθυνση κλπ...και όλα καλά.
Οπότε μίλα με τον εισαγωγέα.
-
Eυχαριστώ.
-
Γεια σας, έχω ένα παρόμοιο πρόβλημα. Αγόρασα αυτοκίνητο το 2006, μεταχ/νο, από 'μαντρά', με καταναλωτικό δάνειο της Λαϊκής Τράπεζας (αργότερα Marfin, αργότερα έκλεισε...) μέσω εγγυητή. Το δάνειο έχει αποπληρωθεί, ήταν καταναλωτικό, άρα δεν γράφει ότι ήταν για αυτοκίνητο, η μάντρα έκλεισε το 2009, και τώρα που θέλω να καταθέσω πινακίδες, δεν ξέρω τι να κάνω. Ο μαντράς... άφαντος επί 5ετία. Ανήκω στο Μηχανολογικό του Χολαργού.
Κάθε βοήθεια δεκτή...
-
Ο χρήστης strigou έγραψε:
Γεια σας, έχω ένα παρόμοιο πρόβλημα. Αγόρασα αυτοκίνητο το 2006, μεταχ/νο, από 'μαντρά', με καταναλωτικό δάνειο της Λαϊκής Τράπεζας (αργότερα Marfin, αργότερα έκλεισε...) μέσω εγγυητή. Το δάνειο έχει αποπληρωθεί, ήταν καταναλωτικό, άρα δεν γράφει ότι ήταν για αυτοκίνητο, η μάντρα έκλεισε το 2009, και τώρα που θέλω να καταθέσω πινακίδες, δεν ξέρω τι να κάνω. Ο μαντράς... άφαντος επί 5ετία. Ανήκω στο Μηχανολογικό του Χολαργού.Κάθε βοήθεια δεκτή...
Αν ήταν καταναλωτικό δεν υπήρχε παρακράτηση κυριότητας.
Για την κατάθεση πινακίδων δεν έχεις κανένα πρόβλημα.
Δες την άδεια σου αν έχεις παρακράτηση κυριότητας. -
Αν δεν ήταν καταναλωτικό (άρα έχει άρση) έχει τρέξιμο
Ο μαντράς έκλεισε ή πτώχευσε;
Αν πτώχευσε θα πρέπει να πας στο Πρωτοδικείο, να βρεις τον συνδικο που έχει αναλάβει την υπόθεση και μόνο έτσι θα ξεμπερδέψεις. Παθών
Αν έχει κλείσει απλά, πέρνα από το εμπορικό επιμελητήριο που ανήκει και μάθε αν έχει ανοίξει άλλη επιχείρηση για να έρθεις σε επαφή μαζί του.Καλά ξεμπερδέματα.
Παρακράτηση κυριότητας, δόσεις και ταξίδια στο εξωτερικό