Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 661
    • 662
    • 663
    • 664
    • 665
    • 731
    • 732
    • 663 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    132040
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ilias-a last edited by

      Ο χρήστης firefighter2011 έγραψε:
      Εγω θα ηθελα να ρωτησω αν με lovato μπορεις σε κατασταση αναγκης να μπει μπροστα το αυτοκινητο με lpg (σε περιπτωση που καει η αντλια βενζινης) γιατι στο brc γινεται ,σε lovato??Αλλοι μου λενε οχι και αλλοι τεσσερις φορες μονο και μετα θα πρεπει να μηδενιστει απο τον εγκεφαλο του αεριου για αλλες τεσσερις φορες

      γινετε 10 ή 20 φορες αναλογα με το λογισμικο που εχεις στον εγκεφαλο, τον χειμωνα για να παρει μπροστα θα πρεπει να ριξεις ζεματιστο νερο στον πνευμονα για να ανεβασει θερμοκρασια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        firefighter2011 last edited by

        Ηλια παγωνει το χειμωνα το αεριο γιατι ακουσα απο εναν φιλο σε χιονοδρομικο ειχαν προβληματα τα αυτοκινητα με αεριο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ilias-a last edited by

          αν το μειγμα δεν εχει αρκετο προπανιο μεσα ναι δεν μπορει να σηκωσει πιεση για να δουλεψει, το να παγωνει ο πνευμονας οφειλετε σε χαλασμενο ή χαμηλο θερμοστατη

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thlanaras last edited by

            Νεοτερα απο κορολλα 4ζζ 2003. Ελενχος βαλβιδων πρωτη φορα με 150κ χιλ συνολο
            και 75κ με αεριο. Είχαν κλεισει ολες λιγο αλλα οι εξαγωγης αρκετα και στον πρωτο κιλυνδρο στο οριο να κλεισει εντελως.
            Κοστος 90ευρω. Το καπελοτα σε μαστορα να κατεβουν.
            Τωρα μου ειπε σε 40-50κ χιλ ξανα Ελενχο.
            Αυτό με τις αυτορυθμιζομενες ειναι χαζομαρες.
            Η'βαριεται Ο μαστορας η' δεν ξερει πως γινεται.
            Ετσι νομιζα και εγω.
            Εχω λαδιερα και δεν το σκιζω.

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              trident1971 last edited by

              Ο χρήστης thlanaras έγραψε:
              Νεοτερα απο κορολλα 4ζζ 2003. Ελενχος βαλβιδων πρωτη φορα με 150κ χιλ συνολο
              και 75κ με αεριο. Είχαν κλεισει ολες λιγο αλλα οι εξαγωγης αρκετα και στον πρωτο κιλυνδρο στο οριο να κλεισει εντελως.
              Κοστος 90ευρω. Το καπελοτα σε μαστορα να κατεβουν.
              Τωρα μου ειπε σε 40-50κ χιλ ξανα Ελενχο.
              Αυτό με τις αυτορυθμιζομενες ειναι χαζομαρες.
              Η'βαριεται Ο μαστορας η' δεν ξερει πως γινεται.
              Ετσι νομιζα και εγω.
              Εχω λαδιερα και δεν το σκιζω.

              Youtube Video

              Ο τυπος στο βινtεο ειναι φαση κακός σε ταινια James Bond.

              'We meet again Mr Bond, for the last time. You will die soon'

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alexeft last edited by

                Ο χρήστης thlanaras έγραψε:
                Νεοτερα απο κορολλα 4ζζ 2003. Ελενχος βαλβιδων πρωτη φορα με 150κ χιλ συνολο
                και 75κ με αεριο. Είχαν κλεισει ολες λιγο αλλα οι εξαγωγης αρκετα και στον πρωτο κιλυνδρο στο οριο να κλεισει εντελως.
                Κοστος 90ευρω. Το καπελοτα σε μαστορα να κατεβουν.
                Τωρα μου ειπε σε 40-50κ χιλ ξανα Ελενχο.
                Αυτό με τις αυτορυθμιζομενες ειναι χαζομαρες.
                Η'βαριεται Ο μαστορας η' δεν ξερει πως γινεται.
                Ετσι νομιζα και εγω.
                Εχω λαδιερα και δεν το σκιζω.

                Youtube Video

                Ε, δεν είναι και άσχημα ε;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aggelooos2000 last edited by

                  Δηλαδή χρειάζονται και οι αυτορυθμιζόμενες ρυθμισμα? Με τα υγρού ψεκασμού το ίδιο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexeft last edited by

                    Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
                    Δηλαδή χρειάζονται και οι αυτορυθμιζόμενες ρυθμισμα? Με τα υγρού ψεκασμού το ίδιο?

                    Το έχουμε ξαναπεί χιλιάδες φορές. Ελάχιστα αυτοκίνητα έχουν αυτορυθμιζόμενες. Αυτά που λένε τα συνεργεία είναι μ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostas-chania last edited by

                      Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                      Δηλαδή χρειάζονται και οι αυτορυθμιζόμενες ρυθμισμα? Με τα υγρού ψεκασμού το ίδιο?

                      Το έχουμε ξαναπεί χιλιάδες φορές. Ελάχιστα αυτοκίνητα έχουν αυτορυθμιζόμενες. Αυτά που λένε τα συνεργεία είναι μ...

                      Υπάρχει πουθενά καμιά λίστα να δούμε ποιά;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexeft last edited by

                        Δεν έχω κάτι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thlanaras last edited by

                          μπορει καποια να εχοουν πραγματικκα αυτορυθμιζομενες.
                          αλλα ποιος ξερει ποια ειναι?
                          εμενα μεταβαλομενο χρονισμο εχει οχι αυτορυθμιζομενες!
                          ρωτηστε μερικα μαστορια για το δικο σας πριν αποφασισετε οτι εχει αυτορυθμιζομενες και δεν χρειαζεται ρυθμιση

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bebes last edited by

                            Ο χρήστης bebes έγραψε:

                            χθες που ειχε τελειωσει το αεριο παρατηρησα πυρακια στη χρηση με βενζινη

                            Μαλιστα σε καποια φαση τα πυρακια ηταν πολυ εντονα και δεν τα ακουγα οπως συνηθως (πχ με δευτερη ταχυτητα 'κρεμασμενη'), αλλα ακουγοταν σε ολες τις ταχυτητες κατα την επιταχυνση.

                            Δηλαδη οσο πατουσα το γκαζι το αυτοκινητο 'κροταλιζε' και ακουγοταν σαν να ειχε πετρελαιοκινητηρα.
                            Πηγα κατευθειαν εβαλα αεριο και ο ηχος εξαφανιστηκε.

                            Εχετε καμια ιδεα τι ηταν;
                            Βενζινη βαζω V-power και δεν ηταν και πολυ παλια

                            αυτοκινητο Suzuki Wagon R 1.3 mod 2001

                            πιθανοτατα ή εχεις πλουσιο μειγμα με το αεριο ή κατι δεν παει καλα με τα μπεκ της βενζινης ή την αντλια της βενζινης.

                            ...

                            Φίλε bebes ακριβώς το ίδιο σύμπτωμα παρατήρησα και εγώ και είχα βάλει το ίδιο καύσιμο που λές σε Honda Jazz. Τη πρώτη φορά ήταν πριν κανένα χρόνο, αλλά και προ κανένα 6μηνο. Απλά το έκανε μόνο σε σανίδωμα και μετά τις 4,500 σαλ. το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι μήπως ο εγκέφαλος έχει «προσαρμοστεί» στα οκτάνια του αερίου και χρειάζεται αρκετό χρόνο. Από την άλλη πάλι περίμενα ο αισθητήρας προανάφλεξης (cnock sensor) να κάνει τη δουλειά του και να μειώσει αβάνς αλλά δεν. Γενικά πάντως παράξενο μου φαίνεται.

                            Την Τριτη θα βαλω 'φρεσκια' βενζινη και θα ξαναδοκιμασω

                            αν συνεχισει, θα επισκευτω τα συνεργεια (το 'κανονικο' και αυτο που περασα το αεριο)

                            ...η συνεχεια:
                            Μετα την 'ξεκουραση' του ΣΚ, τη Δευτερα δεν ειχε καποιο συμπτωμα.
                            Τριτη εβαλα ξανα βενζινη παλι κανενα συμπτωμα.

                            Ο μαστορας στη Σουζουκι μου ειπε οτι λογω χρησης του αυτοκινητου σε σχετικα χαμηλες στροφες (απο τοτε που εβαλα αεριο δεν περναω τις 3500 - 4000) πιθανον να 'μικραινει' ο θαλαμος καυσης, οποτε οταν του δινω περισσοτερο καυσιμο εχουμε προαναφλεξεις.
                            Εχει παρατηρηθει και σε αλλα αυτοκινητα που χρησιμοποιουν αεριο.

                            Προταση του ειναι να το 'σκισω' λιγο με βενζινη για να καθαρισουν (;) οι κυλινδροι απο τα καταλοιπα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ilias-a last edited by

                              πες του μαστορα της suzuki οτι το αεριο οχι μονο δεν εχει καταλοιπα καυσεως αλλα σε μακροχρονια χρηση καθαριζει και τα καταλοιπα της βενζινης και καλο θα ειναι ή να μαθει για το αεριο (σαν τεχνικος εχει υποχρεωση για αυτο) ή να μην μιλαει.
                              το προβλημα σου κατα πασα πιθανοτητα ειναι οτι εχεις πλουσιο μειγμα στο αεριο και ο εγκεφαλος του αυτοκινητου κατεβαζει τους χρονους ψεκασμου για να μην εχεις καυσαερια, ετσι οταν θα δουλεψεις με βενζινη εχεις φτωχο μειγμα μεχρι να κανει το αυτοκινητο τα απαραιτητα χιλιομετρα για να προσαρμοστει ο εγκεφαλος του κινητηρα στα νεα δεδομενα παλι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bebes last edited by

                                Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                πες του μαστορα της suzuki οτι το αεριο οχι δεν εχει καταλοιπα αλλα σε μακροχρονια χρηση καθαριζει και τα καταλοιπα της βενζινης και καλο θα ειναι ή να μαθει για το αεριο (σαν τεχνικος εχει υποχρεωση για αυτο) ή να μην μιλαει.
                                το προβλημα σου κατα πασα πιθανοτητα ειναι οτι εχεις πλουσιο μειγμα στο αεριο και ο εγκεφαλος του αυτοκινητου κατεβαζει τους χρονους ψεκασμου για να μην εχεις καυσαερια, ετσι οταν θα δουλεψεις με βενζινη εχεις φτωχο μειγμα μεχρι να κανει το αυτοκινητο τα απαραιτητα χιλιομετρα για να προσαρμοστει ο εγκεφαλος του κινητηρα στα νεα δεδομενα παλι.

                                πως μπορω να διαπιστωσω οτι εχω (αν εχω) πλουσιο μιγμα;

                                αν 'μπριζωσω' το αυτοκινητο μπορει να το καταλαβει ο εγκαταστατης απο το προγραμα του;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ilias-a last edited by

                                  με οποιοδηποτε διαγνωστικο κινητηρα απο τη πριζα obd 2 του αυτοκινητου μπαινεις στα fuel trim και τσεκαρεις το μειγμα, με ζεστο κινητηρα απο το ρελαντι μεχρι τις 4-4500 στροφες περιπου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fokion_sportage last edited by

                                    Υπαρχει και αλλος τροπος για 'αμεσα' αποτελεσματα....

                                    Καθε αυτοκινητο εχει ενα 'τροπο' να.... επανερχεται στις εργοστασιακες ρυθμισεις......
                                    Πχ στο δικο μου ειναι να βγαλω τον πολο και να πατησω φρενο για 20 δευτερολεπτα.
                                    Αυτο 'φορτωνει' τα εργοστασιακα fueltrim τα οποια - θεωρητικά - ειναι πιο σωστα αν εχουν γινει ολα μπαχαλο απο ξεκαρφωτη ρυθμιση.

                                    ΚΑΝΟΝΙΚΑ οι μαστορες ΠΡΙΝ ρυθμισουν το υγραεριο θα επρεπε να 'μηδενιζουν' τον εγκεφαλο ( της βενζινης ) να κανει ο πελατης καποιοα χλμ με εγγυημενα καλη βενζινα και ΜΕΤΑ να πατανε πανω σε αυτα τα fuel trim για το υγραεριο.....

                                    Γιατι αν εχω βαλει 'μουργα' για βενζινη 50 χλμ πριν, τα fyel trim θα ειναι αχαχουχα.......
                                    ( Ηλια διορθωσε με αν κανω λαθος...)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ilias-a last edited by

                                      Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                                      Υπαρχει και αλλος τροπος για 'αμεσα' αποτελεσματα....

                                      Καθε αυτοκινητο εχει ενα 'τροπο' να.... επανερχεται στις εργοστασιακες ρυθμισεις......
                                      Πχ στο δικο μου ειναι να βγαλω τον πολο και να πατησω φρενο για 20 δευτερολεπτα.
                                      Αυτο 'φορτωνει' τα εργοστασιακα fueltrim τα οποια - θεωρητικά - ειναι πιο σωστα αν εχουν γινει ολα μπαχαλο απο ξεκαρφωτη ρυθμιση.

                                      ΚΑΝΟΝΙΚΑ οι μαστορες ΠΡΙΝ ρυθμισουν το υγραεριο θα επρεπε να 'μηδενιζουν' τον εγκεφαλο ( της βενζινης ) να κανει ο πελατης καποιοα χλμ με εγγυημενα καλη βενζινα και ΜΕΤΑ να πατανε πανω σε αυτα τα fuel trim για το υγραεριο.....

                                      Γιατι αν εχω βαλει 'μουργα' για βενζινη 50 χλμ πριν, τα fyel trim θα ειναι αχαχουχα.......
                                      ( Ηλια διορθωσε με αν κανω λαθος...)

                                      λαθος δεν κανεις αλλα, αντε πες σε αυτον που εβαλε τωρα υγραεριο 'φιλε κανε μου και 200 χιλιομετρα τωρα με σωστη βενζινη'

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fokion_sportage last edited by

                                        Πριν σου ερθει για την εγκατασταση???

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alexeft last edited by

                                          Λέτε σωστά ωραία πραματάκια! Μπράβο σας κύριοι!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fokion_sportage last edited by

                                            Δεν ειναι - υποθετω δε ξερω - τυχαιο οτι με αυτη τη διαδικασια, ακομα και το autocalibration εχει φερει σωστα μιγματα.
                                            ( η προσφατη αλλαγη μπουζι το επιβεβαιωσε, ειχαν το γνωστο σωστο καφετιζον χρωμα ) ασχετο αν ειχαν κανει 35.000 χλμ ( απλά μονακιδα μπουζι και με εργοστασιακο 1,1 ή 1 δε θυμαμαι διακενο )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 661
                                            • 662
                                            • 663
                                            • 664
                                            • 665
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 663 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr