-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Παρατηρώ το Δούκα ποιο πάνω που του «ξεσκίσανε» το αμάξι και πήραν μόνο 270€. Εμένα σε Renault diesel για τον ιμάντα του εκκεντροφόρου μόνο μου ζήτησαν 300€ διότι πρέπει να αλλαχτούν και κάτι τεντωτήρες-ρουλεμάν μου είπαν. Ξέχασα να τους ρωτήσω αν είναι διαμαντένιος ή χρυσός!!! Το βιβλιαράκι γράφει κάθε 160.000χλμ ή 5 χρόνια και τελικά ήρθε το δεύτερο πρώτο. Αυτά συμβαίνουν όταν ο καριόλης ο κατασκευαστής αντί καδένα βάνει ιμάντα.
Οι διαόλοι στα σκόθια του.Για ρώτα για την ποιότητα που έχουν οι καδένες του group vag και μετά να βρίζεις τη Renault και όσους βάζουν ιμάντες.
Δε διαφωνώ απο το vag grup που είπες, αν όμως δεις τι έχει προκύψει μέχρι σήμερα εδώ:
viewtopic.php?f=6&t=57403
Θα πεις ότι «κάτι συμβαίνει» και στη Renault. Εσύ που ξέρεις αρκετά, τα 300€ πώς σου φαίνονται;Tα είχα δεί και δεν θέλησα να απαντήσω, τι να σου πω επάνω στον πόνο σου ?
Όσο για τα 300€ είναι πολλά όταν το κίτ ιμάντα / εντατήρες έχει κάπου 65€, να ξέρεις ότι ο ιμάντας αντέχει πολύ περισσότερο, οι ζημιές γίνονται από τους πλαστικούς εντατήρες.
Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ.
-
21 Quadra, συμφωνώ απόλυτα.
Κωστή, επειδή στην οικογένεια υπάρχουν & 2 Renault με ιμάντες (Clio I 1.4 & Megane II 1.6), αλλά & 2
VAG, επίσης με ιμάντα, το κόστος αντικατάστασης σε όλα, εντός προβλεπομένων ορίων, είναι πολύ χαμηλότερο (ίσως και τα μισά) από ότι σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Η καδένα θεωρητικά δε χρειάζεται αλλαγή σε αρκετά μοντέλα, ωστόσο το κόστος αλλαγής ιμάντα & παρελκομένων σε βάθος 5ετίας δεν είναι κάτι το απαγορευτικό. Αρκεί να βρεις στην περιοχή σου αξιόπιστο, μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο, ενώ τα ανταλλακτικά μπορείς να τα προμηθεύεσαι & μέσω internet σε πολύ χαμηλότερες τιμές, ως γνωστόν. -
Σε ορισμένα μοντέλα της VW η καδένα ήταν απαράδεκτης ποιότητας με τα ξεχειλωμένα σωληνάκια της καδένας που την επιβάρυνε και το αλλοιωμένο από τις θερμοκρασίες λιπαντικό της τουρμπίνα που περνούσε από ένα σωληνάκι χωρίς μόνωση. Η VW προχώρησε σε κατασκευή άλλου μονωμένου σωλήνα και άλλαξε την ποιότητα της αλυσίδας και λύθηκαν τα προβλήματα, μέχρι τότε όμως τα ρεκτιφιέ στοίβαζαν σε κούτες τις στραβωμένες βαλβίδες.
Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές πρέπει να ντρέπονται και να ρίξουν μια ματιά στις καδένες των Yaris που τις άλλαζε ο 4ος ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου και όχι στο 1ο εξάμηνο ή μόλις έληγε η εγγύηση.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Σε ορισμένα μοντέλα της VW η καδένα ήταν απαράδεκτης ποιότητας με τα ξεχειλωμένα σωληνάκια της καδένας που την επιβάρυνε και το αλλοιωμένο από τις θερμοκρασίες λιπαντικό της τουρμπίνα που περνούσε από ένα σωληνάκι χωρίς μόνωση. Η VW προχώρησε σε κατασκευή άλλου μονωμένου σωλήνα και άλλαξε την ποιότητα της αλυσίδας και λύθηκαν τα προβλήματα, μέχρι τότε όμως τα ρεκτιφιέ στοίβαζαν σε κούτες τις στραβωμένες βαλβίδες.Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές πρέπει να ντρέπονται και να ρίξουν μια ματιά στις καδένες των Yaris που τις άλλαζε ο 4ος ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου και όχι στο 1ο εξάμηνο ή μόλις έληγε η εγγύηση.
Αλλάζανε καδένες τα γιάρις;;;;
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Σε ορισμένα μοντέλα της VW η καδένα ήταν απαράδεκτης ποιότητας με τα ξεχειλωμένα σωληνάκια της καδένας που την επιβάρυνε και το αλλοιωμένο από τις θερμοκρασίες λιπαντικό της τουρμπίνα που περνούσε από ένα σωληνάκι χωρίς μόνωση. Η VW προχώρησε σε κατασκευή άλλου μονωμένου σωλήνα και άλλαξε την ποιότητα της αλυσίδας και λύθηκαν τα προβλήματα, μέχρι τότε όμως τα ρεκτιφιέ στοίβαζαν σε κούτες τις στραβωμένες βαλβίδες.
Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές πρέπει να ντρέπονται και να ρίξουν μια ματιά στις καδένες των Yaris που τις άλλαζε ο 4ος ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου και όχι στο 1ο εξάμηνο ή μόλις έληγε η εγγύηση.
Αλλάζανε καδένες τα γιάρις;;;;
Ναί, μετά τον 4ο ιδιοκτήτη, δηλαδή μετά από πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χλμ.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Σε ορισμένα μοντέλα της VW η καδένα ήταν απαράδεκτης ποιότητας με τα ξεχειλωμένα σωληνάκια της καδένας που την επιβάρυνε και το αλλοιωμένο από τις θερμοκρασίες λιπαντικό της τουρμπίνα που περνούσε από ένα σωληνάκι χωρίς μόνωση. Η VW προχώρησε σε κατασκευή άλλου μονωμένου σωλήνα και άλλαξε την ποιότητα της αλυσίδας και λύθηκαν τα προβλήματα, μέχρι τότε όμως τα ρεκτιφιέ στοίβαζαν σε κούτες τις στραβωμένες βαλβίδες.
Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές πρέπει να ντρέπονται και να ρίξουν μια ματιά στις καδένες των Yaris που τις άλλαζε ο 4ος ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου και όχι στο 1ο εξάμηνο ή μόλις έληγε η εγγύηση.
Αλλάζανε καδένες τα γιάρις;;;;
Ναί, μετά τον 4ο ιδιοκτήτη, δηλαδή μετά από πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χλμ.
Τα παλιάμαξα!!!
-
Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
21 Quadra, συμφωνώ απόλυτα.
Κωστή, επειδή στην οικογένεια υπάρχουν & 2 Renault με ιμάντες (Clio I 1.4 & Megane II 1.6), αλλά & 2
VAG, επίσης με ιμάντα, το κόστος αντικατάστασης σε όλα, εντός προβλεπομένων ορίων, είναι πολύ χαμηλότερο (ίσως και τα μισά) από ότι σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Η καδένα θεωρητικά δε χρειάζεται αλλαγή σε αρκετά μοντέλα, ωστόσο το κόστος αλλαγής ιμάντα & παρελκομένων σε βάθος 5ετίας δεν είναι κάτι το απαγορευτικό. Αρκεί να βρεις στην περιοχή σου αξιόπιστο, μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο, ενώ τα ανταλλακτικά μπορείς να τα προμηθεύεσαι & μέσω internet σε πολύ χαμηλότερες τιμές, ως γνωστόν.Εννοείται ότι μόνον εκεί δεν θα πάω. Παλαιότερο παράδειγμα (04/2012) μου είπαν να πάω να μου αλλάξουν το φίλτρο του πετρελαίου με κόστος 90€. Τελικά το άλλαξα ο ίδιος με κόστος αγοράς 28€. Πάλι ξέχασα να τους ρωτήσω αν είχε καμιά χρυσή επίστρωση. Τα ανταλλακτικά θα τα πάρω από εδώ μάλλον και θα ποστάρω όταν αλλαχτούν για τις διαφορές.
-
Σήμερα που ειχε γλυκό καιρό έκανα καθαρισμό στα μπέκ με υπέρηχους σε υγρό καθαρισμού για μπέκ, έγιναν 4 κύκλοι των 480 sec και μπήκαν στη θέση τους, όταν άνοιξα τον διακόπτη και σήκωσε πίεση η αντλία είδα ότι το 1ο μπέκ έχαν, θεώρησα ότι ήθελε λάστιχάκια, ξανά έξω η μπεκιέρα, άλλαξα λάστιχα, ξανά διαρροή, ξανά έξω για έλεγχο, το κάτω κομμάτι του μπέκ που μπαίνει στο καπάκι γύριζε ελεύθερα ενώ πρέπει να είναι ακίνητο και έχανε βενζίνη, αυτός ήταν και ο λόγος που είχα μεγάλη κατανάλωση τον τελευταίο μήνα, πάλι καλά που δεν μπαρούτιασε το quadra.
Τελικά το άλλαξα με ένα από τα προηγούμενα ( αυτά είναι 3.5 χρόνων περίπου ) το οποίο καθάρισα με τον ίδιο τρόπο.Να πω εδώ ότι όταν έβαλα ρέυμα στα μπέκ η βαλβίδες τους μόλις ακούγονταν ενώ μετά το καθάρισμα τα άκουγα να χτυπάνε δυνατά.
-
Παναγιωτη θελω να προσθεσω κατι στον καθαρισμο των μπεκ, καλο θα ειναι να αφαιρουνται τα φιλτρακια πριν τον καθαρισμο και μετα το τελος του να γινετε μια αναποδη πλυση με βενζινη ή καποιο παρομοιο υγρο και το μπεκ ανοικτο, ετσι οσα 'σκουπιδια' αφαιρουνται με τους υπερηχους δεν παραμενουν μεσα στο μπεκ.
-
Διαφορά στο δρομο ειδες Παναγιωτη?
-
Ναί Γιάννη έχει και σίγουρα θα έχει και στην κατανάλωση.
Ηλία δίκηο έχεις, το ξέχασα.
-
Πόσα χλμ είχαν να καθαριστούν γιατί εγώ στα 100.000 ήταν αρκετά καθαρά
Ερώτηση
Γιατί θα πρέπει μέσα στους υπέρηχους να ανοιγοκλείνουν τα μπέκ αφού μέσα στο υγρό είναι μόνο το ακροφύσιο και όχι η εσωτερική βαλβίδα (μιλάω για τα μηχανήματα και όχι την πατέντα σου που φαίνεται πολύ καλή, αφού εκεί μάλλον είναι και η εσωτερική βαλβίδα είναι μέσα στο υγρό.) -
οι επικαθισεις καθονται στην εδρα του μπεκ και στην βελονα, αυτο το σημειο ειναι παντα μεσα στο φαρμακο, ο παλμος βοηθαει στο καθαρισμα γιατι η βενα κοπαναει την εδρα και βοηθαει στον καθαρισμο.
-
Η έδρα της βαλβίδας που δουλεύει χωρίς λίπανση από το καύσιμο μήπως φθείρεται και μετά η βαλβίδα δεν στεγανοποιεί και το μπεκ αρχίζει να κατουράει;;
Το υγρό που χρησιμοποιείται για ογκομέτρηση (όχι για τους υπέρηχους) είναι καθαριστικό ή απλά ενδεικτικό
Το λέω γιατί αν από την ογκομέτρηση δεν προκύπτει σοβαρό πρόβλημα , ίσως θα ήταν προτιμότερο να γίνεται ο καθαρισμός χωρίς να δουλεύει το μπέκ -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Η έδρα της βαλβίδας που δουλεύει χωρίς λίπανση από το καύσιμο μήπως φθείρεται και μετά η βαλβίδα δεν στεγανοποιεί και το μπεκ αρχίζει να κατουράει;;
Το υγρό που χρησιμοποιείται για ογκομέτρηση (όχι για τους υπέρηχους) είναι καθαριστικό ή απλά ενδεικτικό
Το λέω γιατί αν από την ογκομέτρηση δεν προκύπτει σοβαρό πρόβλημα , ίσως θα ήταν προτιμότερο να γίνεται ο καθαρισμός χωρίς να δουλεύει το μπέκ -
Καλησπέρα σε όλους, έχετε να προτείνετε κάποιο αξιόπιστο μη εξουσιοδοτημένο service για Mercedes στα δυτικά;
-
Ο χρήστης Leonidasg έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους, έχετε να προτείνετε κάποιο αξιόπιστο μη εξουσιοδοτημένο service για Mercedes στα δυτικά;Δυτικα της Αθηνας......Αττικης........Ελλαδας......Ευρωπης;;;;;;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους, έχετε να προτείνετε κάποιο αξιόπιστο μη εξουσιοδοτημένο service για Mercedes στα δυτικά;
Δυτικα της Αθηνας......Αττικης........Ελλαδας......Ευρωπης;;;;;;
Με συγχωρείτε, δυτικά Αττικής, Ίλιον, Περιστέρι, Αιγάλεω κλπ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Δεν χρειαζότανε διευκρίνηση, 99 στους 100 γνωρίζουν ότι Δυτικά εννοείται η Αγρια Δύση Περιστέρι..........
-
Ο χρήστης takisc έγραψε:
Δεν χρειαζότανε διευκρίνηση, 99 στους 100 γνωρίζουν ότι Δυτικά εννοείται η Αγρια Δύση Περιστέρι..........Εμ βέβαια Ελλάδα μόνο η Αθήνα είναι για σας... Και να τανε και καμια πόλη της προκοπης πηγαινε και ερχοτανε.
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?