-
Ο χρήστης steliosparaschos έγραψε:
αν θυμάμαι καλά η έκδοση livestyl ήταν στα 22500 ή 22800 ευρώ.
Ναι νομίζω τόσο μου είχαν πει και εμένα για την livstyl και απο εκεί και πέρα είναι συν το χρώμα και ότι άλλο έξτρα βάλεις.Επίσης θα συμφωνήσω με τον άλλο φίλο σε αυτό που ανέφερε για τα xenon απλά όπως έγραψα και παραπάνω livstyl=kinetic + κάποια έξτρα και κάποιες ελλείψεις σημαντικές για μένα.Οπότε momentum....
Συμφωνώ απόλυτα!για παράδειγμα αναδιπλουμενο ηλεκτρικά καθρέφτη, μπορείς να βάλεις μόνο στη momentum..
-
Το ιδανικό θα ήταν momentum + xenon + ηλιοροφή και κάποιο ακόμα ίσως από τα συστήματα ασφαλείας που δεν διατίθεται στον στάνταρ εξοπλισμό αλλά ας όψεται η οικονομική κρίση.....anyway αναμονή λίγες μέρες ακόμα.
-
Ο χρήστης steliosparaschos έγραψε:
Το ιδανικό θα ήταν momentum + xenon + ηλιοροφή και κάποιο ακόμα ίσως από τα συστήματα ασφαλείας που δεν διατίθεται στον στάνταρ εξοπλισμό αλλά ας όψεται η οικονομική κρίση.....anyway αναμονή λίγες μέρες ακόμα.Καλος συνδυασμός! Αντε, θα το χαρείς, τυχερέ!
-
Ο χρήστης steliosparaschos έγραψε:
αν θυμάμαι καλά η έκδοση livestyl ήταν στα 22500 ή 22800 ευρώ.
Ναι νομίζω τόσο μου είχαν πει και εμένα για την livstyl και απο εκεί και πέρα είναι συν το χρώμα και ότι άλλο έξτρα βάλεις.Επίσης θα συμφωνήσω με τον άλλο φίλο σε αυτό που ανέφερε για τα xenon απλά όπως έγραψα και παραπάνω livstyl=kinetic + κάποια έξτρα και κάποιες ελλείψεις σημαντικές για μένα.Οπότε momentum....
Παιδιά αυτό δεν ισχύει. H livstyl έχει ότι και η momentum + τα xenon + το ψηφιακό καντραν (μόνο 17 ζάντες δεν έχει - ατα ουσιαστικά extra). Η momentum επίσης δεν έχει δερμάτινο σαλόνι... Δεν καταλαβαίνω ποιές είναι οι ελλείψεις..?
-
Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
αν θυμάμαι καλά η έκδοση livestyl ήταν στα 22500 ή 22800 ευρώ.
Ναι νομίζω τόσο μου είχαν πει και εμένα για την livstyl και απο εκεί και πέρα είναι συν το χρώμα και ότι άλλο έξτρα βάλεις.Επίσης θα συμφωνήσω με τον άλλο φίλο σε αυτό που ανέφερε για τα xenon απλά όπως έγραψα και παραπάνω livstyl=kinetic + κάποια έξτρα και κάποιες ελλείψεις σημαντικές για μένα.Οπότε momentum....
Παιδιά αυτό δεν ισχύει. H livstyl έχει ότι και η momentum + τα xenon + το ψηφιακό καντραν (μόνο 17 ζάντες δεν έχει - ατα ουσιαστικά extra). Η momentum επίσης δεν έχει δερμάτινο σαλόνι... Δεν καταλαβαίνω ποιές είναι οι ελλείψεις..?
Φίλε μου έχω την εντύπωση πως κάνεις λάθος η lyvstyl είναι kinetic με τα έξτρα που αναφέρεις και κάποια ακόμα.Τώρα αν θέλεις να σού πω για ελλείψεις θα αναφέρω μόνο τους αναδίπλούμενους καθρέφτες τους αισθητήρες αυτόματων φώτων και βροχής εξοπλισμό που στο αυτοκίνητο 10ετίας που έχω στην κατοχή μου ήταν στάνταρ και αγοράζοντας 10 χρόνια μετά νέο δεν δέχομαι να είναι λιγότερο εξοπλισμένο.Επίσης υπάρχουν αρκετές μικρές λεπτομέρειες στην εμφάνιση εσωτερικά και εξωτερικά αλλά αυτό που για μένα έπαιξε μεγάλο ρόλο για να παραγγείλω momentum ήταν το σαλόνι της, είναι άλλο αυτοκίνητο εσωτερικά αν το δεις θα καταλάβεις.Για να κλείσω τώρα η livstyl μια έκδοση καλά εξοπλισμένη αλλά προσωπικά για μένα μόνο τα ξένον νομίζω οτι θα ήθελα στο δικό μου αυτοκίνητο γι αυτό ανέφερα παραπάνω οτι για μένα το ιδανικό θα ήταν momentum + xenon + ηλιοροφή.
-
τους αισθητήρες βροχής ..τους προσθέτεις με +100€ αστείο ποσό ....
to livstyl το ουσιαστικό που δεν έχει για μένα, είναι ότι δεν έχει κάθισμα συν οδηγού που να μπορείς να το ρυθμίσεις καθ ύψος
και δεν έχει αντιθαμπωτικό καθρέπτη ...αλήθεια στο V40, μπορείς έστω και έξτρα με όποιο κόστος σε όποια έκδοσημ να έχεις και εξωτερικούς αντιθαμπωτικούς καθρέπτες ?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
τους αισθητήρες βροχής ..τους προσθέτεις με +100€ αστείο ποσό ....to livstyl το ουσιαστικό που δεν έχει για μένα, είναι ότι δεν έχει κάθισμα συν οδηγού που να μπορείς να το ρυθμίσεις καθ ύψος
και δεν έχει αντιθαμπωτικό καθρέπτη ...αλήθεια στο V40, μπορείς έστω και έξτρα με όποιο κόστος σε όποια έκδοσημ να έχεις και εξωτερικούς αντιθαμπωτικούς καθρέπτες ?
Συμφωνώ φίλε μου γι αυτό που γράφεις για τους αισθητήρες βροχής αλλά αυτά τα ανέφερα μόνο ως παραδείγματα δεν είναι μόνο αυτά άλλωστε αναφέρεις και εσύ κάποιες ελλείψεις που έχει η livstyl από εκεί και πέρα η επιλογή του καθενός είναι τελείως υποκειμενικό θέμα.Τώρα γι αυτό που λες για τους εξωτερικούς καθρέπτες δεν γνωρίζω να σου απαντήσω.
-
στο V50 summum που είχα, 2 πράγματα στον εξοπλισμό με ενοχλούσαν, που δεν είχε και δεν μπορούσες να προσθέσεις ούτε extra.
- Οι εξωτερικοί καθρέπτες δεν ήταν αντιθαμπωτικοί
- Οι μνήμες (3) του ηλεκτρικού-καθίσματος του οδηγού, δεν κρατούσαν μαζί και τις θέσεις των εξωτερικών καθρεπτών.
Η έκδοση livstyl για μένα είναι πολύ καλή μόνο και μόνο για τα Xennon, αλλά πολύ κρίμα που δεν υπάρχει και στα μη 1.6 μοντέλα .... ΠΧ ένα S60/V60/V40 D4.
-
Σε όσες αντιπροσωπειες επισκέφθηκα, όλοι, το ίδιο μοτίβο.. Πράγματα βασικά, όπως οι αυτοματοι υαλοκαθαριστηρες, πρέπει να τα προσθέσεις έξτρα η να ανέβεις επίπεδο εξοπλισμού. Στο focus, στην κορυφαία έκδοση titanium, που υποτίθεται είναι πλήρης, λείπουν κάτι τέτοια.. Το ίδιο και στο golf... Αλλάξανε τακτική για να τα προσθέτεις έξτρα και να έχουν κέρδος.. Το 2009, όταν πήρα το focus σε έκδοση ghia, ήταν υπερπλήρες, και μάλιστα φθηνότερο από το σημερινό αντίστοιχο titanium, στο οποίο λείπουν πράγματα που τα είχε το Ghia...
-
Τα συστήματα που διαφημίζουν στο σαιτ της VOLVO για city safety, BLIS(Blind Support Information System), CTA( Cross Traffic Alert), PD(Pedestrian Detection) υπάρχουν στις εκδόσεις που πήρατε ή είναι όλα εξτρά;
-
Μόνο το city safety είναι στάνταρ σε ολες τις εκδόσεις. Όλα τα άλλα που αναφέρεις είναι έξτρα, σε όλες τις εκδόσεις.
-
... και επειδή δεν μπορείς να τα βάλεις μόνα τους το κάθε ένα ξεχωριστά αλλά 3 και 4 μαζί από αυτά σε δύο διαθέσιμα πακέτα ... θέλεις μια μικρή περιουσία ...
-
Σωστό κι αυτό... Αν βάλεις όλα αυτά και παρεις και την πλήρη έκδοση το πιάσες το τριανταρι...
-
Καλησπερα στην παρεα και απο μενα.
Ειμαι κατοχος ενος V40 D2 R-design εδω και μια βδομαδα (ολοκαινουργιο).Οι πρωτες μου εντυπωσεις ειναι πολυ καλες και με τον καιρο πιστευω οτι θα μου αρεσει ακομα περισσοτερο.Εχω καποιες αποριες ομως αν μπορειτε να μου τις λυσετε:
1.Εχω παρατηρησει οτι σε ολα τα R-design υπαρχει το λογοτυπο στα καθισματα μπροστα ενω στο δικο μου οχι..
2.Στον εξοπλισμο του μοντελου στο site της Volvo,γραφει οτι εχει ενδειξη πιεσης ελαστικων αλλα εγω δεν μπορω να το βρω..
3.Απο την αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι δεν εχει service στα 1000χλμ,αλλα να το παω στις 20.000χλμ.. -
- Στα ΜΥ15 το λογότυπο στα καθίσματα έχει σταματήσει να μπαίνει
- Στα ΜΥ15 από ότι γνωρίζω υπάρχει ενδειξη πιεσης ελαστικων ... μάλλον πρέπει να διαβάσεις ... τις οδηγίες χρήσεως
- Τι είναι το service στα 1000 χλμ ?
-
Η vw στο golf ζητάει αλλαγή λαδιων και φίλτρου στα 1500 για παράδειγμα. Στο focus δεν μου το είχανε ζητήσει παλιότερα.
-
Πήγα και το είδα και εγώ.
Η έκδοση XC livstyl D2 μου φάνηκε επαρκής για τα δικά μου γούστα. Θα ήθελα να έχει επιπλέον αναδιπλούμενους καθρέπτες και keyless entry.Με έξτρα εξοπλισμό ηλιοροφή και μεταλλικό (1,700 στο σύνολο) βγαίνει στα 26 χιλ. Θέλω και το αυτόματο (το οποίο το έδιναν στα ίδια λεφτά πριν μερικούς μήνες) αλλά αυτό μας πάει στο σύνολο 28,2 χιλ.
Έκανα τεστ το απλό, όχι το XC. Χωρίς να μπορέσω να το προσδιορίσω δεν ξετρελάθηκα με τη συμπεριφορά του, χωρίς αυτό να σημαίνει πως ήταν κακό το αυτοκίνητο. Απλά μου φάνηκε χωρίς χαρακτήρα. Βέβαια το οδήγησα για 7-8 χλμ. Μου άρεσε το μοτέρ που έχει ροπή σε μεγαλύτερο εύρος στροφών, χαμηλά όπως πρέπει.
Από την άλλη, βρίσκω αρκετά εργονομικό το εσωτερικό του. Το ταμπλώ είναι ομορφο και πολυχρηστικό, ενώ ο επιλογέας βρίσκεται στο κατάλληλο σημείο.Δεν θέλω A3, Merc και Bimmer. Είδα focus, c4 και c4 cactus. Το cactus το οδήγησα και μου φάνηκε διαφορετικό αλλά βγαίνει στα 22 χιλ (!) και αναμονή 3-4 μήνες. Το focus δεν μου αρέσει σχεδιαστικά. Μάλλον προς το volvo κλείνω.
Υπάρχει κανείς που μπορεί να μας δώσει λεπτομέρειες για τη χρήση του; Πραγματική κατανάλωση; Τυχόν ζημιές/ελαττώματα;
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
- Στα ΜΥ15 το λογότυπο στα καθίσματα έχει σταματήσει να μπαίνει
- Στα ΜΥ15 από ότι γνωρίζω υπάρχει ενδειξη πιεσης ελαστικων ... μάλλον πρέπει να διαβάσεις ... τις οδηγίες χρήσεως
- Τι είναι το service στα 1000 χλμ ?
1.Νομιζω οτι ειναι MY 2014.
2.Εψαξα στις ρυθμισεις My Car αλλα δεν το βρισκω.
3.Εννοω αν χρειαζεται καποια αλλαγη λαδιων! -
Σχετικά με τα λάδια ... δεν ξέρω τι γράφει το βιβλιαράκι του service για το D2. Εμένα για το Τ4 μου είπαν service στα 30.000 χλμ ή στον πρώτο χρόνο (ότι έρθει πρώτο). Αν και θεωρώ ότι δεν χρειάζεται, είπα να αλλάξω τα πρώτα πολύ πιο νωρίς, επειδή ωστόσο θεωρώ τα 1000χλμ ΠΑΡΑ πολύ νωρίς και επειδή περίμενα να κρυώσει λίγο ο καιρος, τα άλλαξα στα 7000. Άποψη μου ... αν και δεν απαιτείται, αν σου έχουν πει service στα 20000 χλμ, άλλαξε τα πρώτα μόνος σου γύρω στα 5000. Το κόστος είναι πολύ μικρό και καλό κάνει να τα αλλάξεις, κακό δεν κάνει ....
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Σχετικά με τα λάδια ... δεν ξέρω τι γράφει το βιβλιαράκι του service για το D2. Εμένα για το Τ4 μου είπαν service στα 30.000 χλμ ή στον πρώτο χρόνο (ότι έρθει πρώτο). Αν και θεωρώ ότι δεν χρειάζεται, είπα να αλλάξω τα πρώτα πολύ πιο νωρίς, επειδή ωστόσο θεωρώ τα 1000χλμ ΠΑΡΑ πολύ νωρίς και επειδή περίμενα να κρυώσει λίγο ο καιρος, τα άλλαξα στα 7000. Άποψη μου ... αν και δεν απαιτείται, αν σου έχουν πει service στα 20000 χλμ, άλλαξε τα πρώτα μόνος σου γύρω στα 5000. Το κόστος είναι πολύ μικρό και καλό κάνει να τα αλλάξεις, κακό δεν κάνει ....
Volvo V40