Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εξήγηση για μεταλλικό χρώμα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Εξήγηση για μεταλλικό χρώμα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    28
    43
    350
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panosft last edited by

      Ο χρήστης Eliaskat έγραψε:
      Ναι και βερνίκι για παπούτσια κανει ...

      Φιλε εάν δεν έχεις εμπιστοσύνη στο μάστορα σου μην το ψάχνεις ...

      Έτσι ακριβώς. Ακόμα και εσύ να αγοράσεις μπογιές και βερνίκια και να του τα πας δεν ξέρεις όταν τα ετοιμάσει αν είναι αυτά που του αγόρασες, εκτός αν είσαι εκεί όταν ετοιμάζει τα χρώματα και βάφει το αμάξι. Ψιλά γράμματα δλδ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        astronautis last edited by

        Τελικά στα σημερινής παραγωγής αυτοκίνητα, κάνει κάποια διαφορά το μεταλλικό σε σχεση με το μη-μεταλλικό χρώμα?

        Αναφέρομαι στα εξής:

        1. Αντοχή σε γρατζουνιές / ξυσιματα (π.χ. από πετραδακια)?
        2. Αντοχή στον ήλιο - παρκαρισμένο όλο το καλοκαίρι στην παραλία?
        3. Επισκευή από ατύχημα: είναι πιο εύκολο να πετύχει ο φανοποιός τη σωστή απόχρωση στο μεταλλικό ή στο μη μεταλλικό?
        4. Επισκευή από ατύχημα: θα έκανε διαφορά στο κόστος το να πάρεις μεταλλικό ή μη-?
        5. ..... άλλο?
        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • E
          evo471 last edited by

          Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

          Τα μη μεταλλικά μετά από 5-6 χρόνια χάνουν τη γυαλάδα τους. Παρατήρησε κανένα παλιό αυτοκίνητο κόκκινο και θα το δεις.

          Έχουν γίνει ρόζ,ειδικά αν είναι Fiat.
          Όπως έγραψε και ο kinq1 το μεταλλικό χρώμα θα αντέξει περισσότερο στη φθορά.

          χαχαχα!

          Τελικά ο καθένας ΟΤΙ θέλει λέει...

          Σαφώς αυτό που λες οτι γίνοντε ροζ δεν ισχύει !(εκτος συγκεκριμένων περιπτώσεων) ποσο μάλλον για το Ιταλικό κόκκινο που θεωρείται απο τα καλύτερα...
          Ισχύει οτι το κόκκινο ειναι ευαίσθητο χρώμα αλλα ως εκεί...

          και για να μη μπω στην διαδικασία να λέω ασάφειες όπως ορισμένοι εδώ πέρα, σας ανεβάζω το δικό μου κόκκινο fiat, αγορασμένο το 2003, 12 ετίας... ΜΗ μεταλλικό (δεν λεω οτι ειναι καλύτερο το μη μεταλλικό, αντιθέτως)
          Το χρώμα ειναι το εργοστασιακό, ΔΕΝ έχει ξανα βαφτεί ποτέ, κέρωμα αλοιφές κτλ ΔΕΝ έχουν γίνει ποτέ, και επίσης ΠΟΤΕ χειμώνα καλοκαίρι για 12 χρόνια δεν ήταν σε σκεπασμένο χώρο...ούτε κατω απο υπόστεγο, ούτε σε πιλοτή, ούτε σε γκαράζ...

          φτου φτου

          Για όσους επιμένουν οτι τα κόκκινα γίνοντε ρόζ (εξαίρεση ορισμένα γαλλικά και ιαπωνικά παλιά μοντέλα που είχαν χαμηλής ποιότητας βαφή), μπορώ να ανεβάσω και το pandaκι (επίσης fiat) 8ετίας κοκκινάκι κατω απο τις ίδιες συνθήκες και τα ξανα λέμε....

          Την καληνύχτα μου

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cson last edited by

            Για τις τμηματικες βαφες υπαρχει λυση να μην φενεται η διαφορα με το υπολοιπο τμημα? Περα απο το να βαψουμε ολο το αμαξι.
            Μπορει ο φαναρτζης να κανει ''σβησιμο'' βαφοντας λιγο και κομματι απο πιο διπλα? Βλεπω κατι βαφες αισχος με πολυ ασχημη διχρωμια (για ασημενιο ενδιαφερομαι) και τρομαζω να παω να φτιαξω κατι γρατζουνιες που εχω στο αμαξι μου. Πραγματικα καλυτερο ειναι με τις γρατζουνιες απο οτι διχρωμια πορτα με πορτα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • First post
              Last post
            • 1
            • 2
            • 3
            • 3 / 3
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr