-
Δεν είμαι τόσο ειδικός για να ξέρω, πάντως είναι γεγονός ότι αρκετά volvo υστερούν σε θέμα χώρου στις αποσκευές... Δες s60 π.χ.
-
Αυτό είναι αλήθεια, πως κατάφεραν στο S60 να έχει χώρο αποσκευών τις μικρότερης κατηγορίας παρ΄ όλο που έχει κιτ επισκευής ελαστικού αντί για ρεζέρβα είναι να απορείς.
-
Νομίζω πως έχεις δίκαιο για τους χώρους ignatio1983 αλλά νομίζω οτι δεν είναι και τόσο τραγική η κατάσταση.Για την ιστορία θα αναφέρω ότι πριν αποφασίσω ήμουν ανάμεσα στο V40 D2 και στο BMW 1 EFD παίρνοντας προβάδισμα με την πρώτη ματιά το VOLVO και μετά από ένα test drive και στα δύο ήμουν πλέον σίγουρος για την επιλογή που θα έκανα μιας και θεωρώ το V40 ποιοτικότερο αυτοκίνητο απο την BMW χωρίς αυτό να σημαίνει οτι στερείται ποιότητας ο άσσος.
-
και εγώ είδα και οδήγησα το V40 πριν αποφασίσω για την αγορά ενός αυτοκινήτου.
Στα αρνητικά θεωρώ τους πίσω χώρους (ειδικά εκείνο το πίσω τζάμι σου έδινε την εντύπωση ότι είναι εξαιρετικά μικρό) άλλα και τις επιταχύνσεις (δεν αναφέρομαι στο 0-100 που έναν μέσο οδηγό δεν τον πολυενδιαφέρει άλλα στις επιταχύνσεις για προσπέραση όπου νομίζω ότι το βάρος του αυτοκινήτου το κάνει πιο αργό σε σχέση με τον ανταγωνισμό). Φυσικά και ο χώρος αποσκευών ήταν αρκετά μικρός (και χωρίς ύπαρξη ρεζέρβας).
Στα θετικά του η ποιότητα κύλισης, ο καταπληκτικός πίνακας οργάνων (ουσιαστικά οθόνη 8'), η εμφάνιση και η ασφάλεια (στο τελευταίο έχω μια μικρή ένσταση καθώς για να πάρεις τα πολυδιαφημιζόμενα συστήματα ασφαλείας θέλει μια περιουσία)
-
Από αισθητικής πλευράς νομίζω οτι είναι ένα απο τα ωραιότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας αν και αυτό είναι τελείως υποκοιμενικό θέμα για μένα τουλάχιστον αυτο ισχύει.Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις θα διαφωνήσω στο θέμα τον επιδόσεων μιας και ενώ δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο νομίζω είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας αυτής μιάς και μιλάμε κινητήρα πετρελαίου.Για τα συστήματα ασφαλείας που αναφέρεις όντος για να τοποθετήσεις όλα θέλεις μια μικρή περιουσία αλλά νομίζω αυτά που προσφέρει ως στάνταρ εξοπλισμό δεν τα συναντάς σε αυτή την κατηγορία.
-
αν δούμε ένα συγκριτικό με τις ρεπρίζ http://www.zeperfs.com/en/match35-4653-4346-3537.htm
audi a3 tdi
honda civic 1.6 i-dtec
volvo v40
alfa romeo giulietta 1.6 jtdmνομίζω ότι φαίνεται η έλλειψη 'νεύρου'
** όλοι οι παραπάνω κινητήρες είναι diesel και λογικά οι ρεπρίζ είναι μετρημένες σε ιδανικές συνθήκες (για προφανείς λόγους). Στον δρόμο όλοι εμείς έχουμε χειρότερους χρόνους....
-
Έχοντας οδηγήσει τα παραπάνω αυτοκίνητα πλην του civic και συν το BMW 1 νομίζω οτι κανένα από αυτά δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο μιας και αυτό δεν είναι το ζητούμενο.Το BMW είναι νομίζω το πιο σπορ απο τα υπόλοιπα αλλά νομίζω ότι ο κινητήρας βενζίνης ταιριάζει περισσότερο στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Προσωπικά πιστεύω και είμαι σίγουρος γι αυτό ότι το V40 είναι πιο κοντά στα δικά μου θέλω χωρίς να θέλω να μειώσω τα υπόλοιπα.
-
Σίγουρα κανένα από αυτά σε ντίζελ δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά όντως το Volvo είναι το πιο αργό. Από εκεί και πέρα το πιο σπορ είναι η Άλφα και είναι κρίμα να την πάρει κανείς σε ντίζελ... χαντακώνεται!
-
Συμφωνώ μαζί σου για την Άλφα αλλά νομίζω οτι και τα υπόλοιπα είναι άλλα αυτοκίνητα σε βενζίνη πολύ περισσότερο η bmw που ανέφερα λόγω της πίσω κίνησης.
-
σίγουρα πρέπει να επιλέγουμε αυτοκίνητο και με βάση τα προσωπικά μας θέλω και όχι απλά κοιτώντας νούμερα.....θα συμφωνήσω μαζί σου φίλε μου.
Αυτό όμως που θέλω να πω (και είναι ο λόγος που τελικά δεν διάλεξα το volvo αν και μου άρεσε συνολικά) είναι ότι εκτός απο την παθητική ασφάλεια που μου πρόσφερε κοίταξα και την ενεργητική ασφάλεια και εκει δεν με ικανοποίησε.
Σχετικά με τους ντιζελ κινητήρες, αφού αποφασίσαμε για διάφορους λόγους (κυρίως οικονομικούς) να πάμε σε ντιζελ απλά συγκρίνουμε αυτούς μεταξύ τους, σίγουρα δεν συγκρίνονται (τουλάχιστον στα κυβικά που συζητάμε) με τους κινητήρες βενζίνης. -
Θα συμφωνήσω μαζί σου σε όλα πλην της επιλογής αυτοκινήτου.....χαχαχα....Αν επιτρέπεται τι πήρες τελικά ;
-
Ο χρήστης steliosparaschos έγραψε:
Θα συμφωνήσω μαζί σου σε όλα πλην της επιλογής αυτοκινήτου.....χαχαχα....Αν επιτρέπεται τι πήρες τελικά ;ναι, το μόνο διαφορετικό είναι η επιλογή του αυτοκινήτου άλλα όπως και να έχει εύχομαι να είναι χωρίς προβλήματα και καλοτάξιδα τα αυτοκίνητα μας. Άλλωστε ο καθένας έχει άλλα κριτήρια......τελικά πήρα την alfa romeo giulietta.
εσύ με τι εξοπλισμό το πήρες το v40;
ρωτάω γιατί τα έψαχνα πριν αποφασίσω.... -
Να σου ευχηθώ και εγώ με την σειρά μου καλά πολλά ασφαλή και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Η giulietta νομίζω εξωτερικά ηταν η επομένη επιλογή για μένα μετά το V40. Τώρα όσον αφορά το V40 το παρήγγειλα στην έκδοση momentum σε λευκό.
-
εμένα ο πωλητής (που ήταν πολύ καλός) μου πρότεινε την έκδοση livestyl πριν απο 2+ μήνες που έψαχνα. Τώρα βλέπω ότι είναι η έκδοση που την προβάλουν περισσότερο....
η έκδοση momentum σε τι τιμή είναι; (αν επιτρέπεται φυσικά)
-
Ναι την είχα στα υπόψιν την livstyl αλλά προτίμησα την momentum λόγω σαλονιού κυρίως και κάποιων άλλων λεπτομερειών, είναι η μέρα με την νύχτα.Στην ουσία η livstyl είναι kinetic με κάποια έξτρα.Δεν ξέρω αν δημιουργήθηκε αυτή η έκδοση για να ξεστοκάρει η VOLVO τα kinetic.Η τιμή που πέτυχα είναι στα 22500 κλειδί από τα οποία αφαίρεσα άλλα 3000 για το παλιό μου αυτο. Την livstyl πόσο σου την είχαν πει;
-
Προσωπικά για μένα δεν θα έπαιζε ρόλο ο χώρος, θα το έπαιρνα αν έβγαινε η χρηματοδότηση. Σύμφωνω με τον φίλο που επέλεξε την έκδοση momentum, το σαλόνι αλλάζει κατά πολύ εμφάνιση... Το βασικότερο πλεονέκτημα της livstyl έκδοσης θεωρώ ότι είναι τα xenon. Όσο για τον φίλο που αμφιβάλλει για την ασφάλεια, το v40 πέτυχε την υψηλότερη βαθμολογία στο euroncap στο κομμάτι που αφορά τη σύγκρουση, και όχι τα extra, τα οποία, όντως, αν τα βάλεις, εκτοξευουν την τιμή. Πάντως εξακολουθεί στην κατηγορία του να είναι το μόνο με standard το city safety και φυσικά τον αερόσακο πεζών...
-
αν θυμάμαι καλά η έκδοση livestyl ήταν στα 22500 ή 22800 ευρώ.
-
Ο χρήστης ignatio1983 έγραψε:
Προσωπικά για μένα δεν θα έπαιζε ρόλο ο χώρος, θα το έπαιρνα αν έβγαινε η χρηματοδότηση. Σύμφωνω με τον φίλο που επέλεξε την έκδοση momentum, το σαλόνι αλλάζει κατά πολύ εμφάνιση... Το βασικότερο πλεονέκτημα της livstyl έκδοσης θεωρώ ότι είναι τα xenon. Όσο για τον φίλο που αμφιβάλλει για την ασφάλεια, το v40 πέτυχε την υψηλότερη βαθμολογία στο euroncap στο κομμάτι που αφορά τη σύγκρουση, και όχι τα extra, τα οποία, όντως, αν τα βάλεις, εκτοξευουν την τιμή. Πάντως εξακολουθεί στην κατηγορία του να είναι το μόνο με standard το city safety και φυσικά τον αερόσακο πεζών...εγώ φίλε απλά είπα ότι η παθητική ασφάλεια είναι κορυφαία ενώ η ενεργητική ασφάλεια (σύμφωνα με τις μετρήσεις) όχι.
Εγώ είχα την εντύπωση ότι η συνολική βαθμολογία στο euroncap προκύπτει λαμβάνοντας υπόψην όχι μόνο την σύγκρουση άλλα και ότι σύστημα ασφαλείας διαθέτει (στην πληρέστερη έκδοση) το προς δοκιμή αυτοκίνητο (όπως ζώνες,isofix,προειδοποίηση ζωνών κλπ). Αν κάνω λάθος διορθώστε με...
-
Το κατάλαβα αυτό που είπες και συμφωνώ εν μέρει. Όχι, τα αυτοκίνητα που δοκιμάζονται είναι στην αρχική περίπου έκδοση, άλλωστε τα συστήματα τα extra σε μετωπική σύγκρουση, η οποία στο τεστ γίνεται με συγκεκριμένη ταχύτητα δεν μπορούν να κάνουν τίποτε ακόμη.στο euroncap στην ενότητα safety assist, αν δεν κάνω λάθος, αξιολογουνται τα συστήματα του standard εξοπλισμού, esp city safety κτλ. Το v40 έλαβε και συνολικά την υψηλότερη βαθμολογία και συγκεκριμένα την υψηλότερη όσον αφορά προστασία της καμπίνας στους επιβάτες.
-
Ο χρήστης tempo έγραψε:
αν θυμάμαι καλά η έκδοση livestyl ήταν στα 22500 ή 22800 ευρώ.Ναι νομίζω τόσο μου είχαν πει και εμένα για την livstyl και απο εκεί και πέρα είναι συν το χρώμα και ότι άλλο έξτρα βάλεις.Επίσης θα συμφωνήσω με τον άλλο φίλο σε αυτό που ανέφερε για τα xenon απλά όπως έγραψα και παραπάνω livstyl=kinetic + κάποια έξτρα και κάποιες ελλείψεις σημαντικές για μένα.Οπότε momentum....
Volvo V40