-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Επι της ουσίας, καταλαβαίνω απόλυτα το Νονό που κατουρήθηκε επάνω του με την SM, τη στιγμή που έχει δηλώσει ταγμένος Σιτροενάκιας (του διακαιολογώ το συναισθηματισμό, γιατί προς στιγμή, διαβάζοντας το κείμενο, μπερδεύτηκα και αναρωτήθηκα αν γράφει πράγματι για SM).
Δεν εχω δηλωσει τιποτα... αν ηταν ετσι δε θα ημουν σχεδον ολικα αδιαφορος για τη σημερινη γκαμα της εταιριας..
Καλά σου λένε Citroenakias είσαι.. Το ότι είσαι αδιάφορος για την σημερινή γκάμα της εταιρίας μάλιστα, σε κάνει πραγματικό γνήσιο Citroenakia
Γιατί ως γνωστό η Citroen για εμάς τους γνήσιους Citroenakides τελείωσε το 1990... -
Eχω βρει μια καταπληκτικη CX Prestige του '87, 2.5l με οροφη απο βινυλιο, με κατω απο 40.000 χιλιομετρα, ολοκαινουργια, απο ιδιωτη Βελγο, που τον ξερω προωπικα.
Η ερωτηση μου ειναι πως μπορω να την εισαγω. Καθως δεν ειναι 30 ετων ακομα, πινακιδες κλασικου δεν μπορει να παρει.
Στο μυαλο μου ειχα να την εισαγω, να μην παρω ελληνικες πινακιδες και να την εχω σε κατασταση ακινησιας.
Ειναι εφικτο αυτο? τι πληρωνω τοτε? η μεταβιβαση που θα φανει? Δεν εχω ιδεα πως δουλευουν αυτα -
Πετυχαμε cxακια..
Δυστυχως πρεπει να περιμενεις 2-3 χρονια ακομα.. μιλα με καποιον τελωνιακο για να σου πει ποσο παει κανονικος εκτελωνισμος αν αντεχεις να παρει κρατικες και μετα να κανεις προσωρινη ακινησια. -
Eλλάδα, μήπως ξέρουμε αν παίζει τίποτα σε διαθέσιμη CX?
Σε καθεστώς προσωρινής ακινησίας με τι επιβαρύνεται ο κάτοχος?
Ασχετο, αλλά θα προτιμούσα χίλιες φορές μια πρώτης γενιάς Prestige, αλλά αυτές σε καλή κατάσταση ειναι πολύ δυσεύρετες.Το λίφτιγκ του 85 της στέρησε αρκετό χαρακτήρα.
-
για τα γουστα μου τουλαχιστον... Α, κι εχω έρωτα με τα βινύλια από πάνω...
-
Σε προσωρινη ακινησια πληρωνεις τρεχοντα τελη και μικρη ασφαλεια και γινεται η μεταβιβαση αρκει ομως να περασει πρωτα κτεο.. φυσικα θα αποτελεσει και τεκμηριο το αμαξι..
Cx στην ελλαδα ξερω αρκετες σε οποιαδηποτε κατασταση αλλα καμια ετοιμη προς διαθεση.
-
Για το θεμα βινυλιο συμβιβασου με cortina/granada αν δε βρεις cx
-
Σε καθεστώς προσωρινής ακινησίας ο κάτοχος δεν επιβαρύνεται με τίποτα. Αυτά που λέει ο nonos είναι μόνο για τη μεταβίβαση στο όνομά σου. Και τεκμήριο είναι μόνο για το διάστημα που έχεις πινακίδες, πχ ένα μήνα αν μετά την μεταβίβαση τις ξανακαταθέσεις
-
NIGA, είναι βέβαιο αυτό? Στην περιπτωη που η μεταβίβαση γίνει στο Βέλγιο και την οδηγήσω πίσω Ελλάδα τι γίνεται? Δηλώνεται στο τελωνίο.. Αν ειναι, μπορείς να μου απαντήσεις και με Pm, να μην χαλάμε το θέμα.
Άσχετο, πέρα από το θέμα χρήματα, ειμαι μεταξί Της Prestige του '87 με τα 38000 χιλ. που είναι σαν καινούρια, και μιας Pretige του '82 με 80000 χιλ. Η πρωτη είναι πραγματικά σε άριστη κατάσταση, αλλά η δεύτερη έχει την γοητεία της πρώτης σειράς. Αυτή με τα φουσκωμένα φτερά, τον δορυφόρο και το ψηφιακό κοντέρ, και την αβάν γκαρντ αίσθηση από '70- ένα αέρα και λίγο SM ας πουμε. Η σειρά 2, μου βγάζει λίγο ότι έχει πάει να μοιάσει με τα πιο κοινά γούστα, απομίμηση ξύλου στο εσωτερικό, αναλογικό καντράν κλπ
Και να ρωτήσω το νονό, μπορεί να ξέρει. Έχω την αίσθηση πως η δεύτερη σειρά εχει λίγο πιο σφιχτές συθμισεις στην ανάρτηση. Ισχύει? -
A, δεν ξέρω τι γίνεται με το Βέλγιο, εγώ μιλάω για μεταβίβαση στην Ελλάδα. Προφανώς πρέπει να την εκτελωνίσεις πληρώνοντας δασμούς αν είναι νεώτερη των 30 ετών ή αν θέλεις να την έχεις με πινακίδες υπουργείου. Εναλλακτικά ατελώς αν είναι άνω των 30 ετών αλλά τότε μόνο με ιστορικές πινακίδες
-
Δηλαδή, αν υποθέσουμε πως φερνα μια ANΩ των 30. Την αγοράζω Βέλγιο με ξένες πινακίδες. Την αδηγάω μέχρι Ελλάδα, την εκτελωνίζω και μετά όσο το δυνατόν γρηγορότερα καταθέτω πινακίδες. Πληρώνω τίποτα? Τελος μεταβίβασης? ή μονο τέλη μέχρι
να καταθέσω πινακίδες? -
Όχι δεν κατάλαβες. Αν την εκτελωνίσεις ατελώς ώς αντίκα δεν δικαιούσαι πινακίδες υπουργείου, μόνο ιστορικές μπορείς να βάλεις. Συνεπώς δεν πληρώνεις τέλη αλλά δεν θα έχεις πινακίδες για να καταθέσεις.
-
Nαι, αλλα τον χαρακτηρισμ'ο ως αντίκα δεν μπορεί να τον έχει απο το εξωτερικό. Ετσι νομιζω...
-
Ο χρήστης NIKOS_cx έγραψε:
Nαι, αλλα τον χαρακτηρισμ'ο ως αντίκα δεν μπορεί να τον έχει απο το εξωτερικό. Ετσι νομιζω...Ατελής εκτελωνισμός ως αντίκα μπορεί να γίνει για αυτοκίνητα 30 ετών και άνω
-
και μετά πωε το οδηγάω από το τελωνίο μέχρι σπίτι?? Δεν θα έχει πινακίδες...
-
Ο χρήστης NIKOS_cx έγραψε:
και μετά πωε το οδηγάω από το τελωνίο μέχρι σπίτι?? Δεν θα έχει πινακίδες...Οι μετακινήσεις μπορούν να γίνουν με οδική βοήθεια αν δεν έχεις ασφάλεια και πινακίδες.
-
Ο χρήστης NIKOS_cx έγραψε:
και μετά πωε το οδηγάω από το τελωνίο μέχρι σπίτι?? Δεν θα έχει πινακίδες...Δεν νομίζω ότι το αυτοκινητο χρειάζεται να είναι στο τελωνείο για να το εκτελωνίσεις, μπορεί να είναι ήδη στο σπίτι σου
Περί Citroen SM, CX, DS, TA... [Διάσπαση]