-
Ο χρήστης Lobo έγραψε:
Αυτο πως σας φαινεται; αξιζει τον κοπο γυρω στα 9 αν το κλεισω; τραβαει στα 90 αλογα η μπα;http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5403246/Το συγκεκριμένο που postαρες έχει γαλλικές πινακίδες και στην περιγραφή αναφέρεται ότι θα χρειαστεί εκτελωνισμός,χωρίς παραπάνω χρέωση.Το αναφέρω απλά επειδή δεν ξέρω τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις και κατά πόσο είναι αντιδέλεαρ για κάποιον να πάρει μεταχειρισμένο από ιδιώτη από εξωτερικό.Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος της χαμηλής τιμής.
-
Φαινεται ιδιωτης και εγω αυτο θεωρησα στην αρχη αλλα τελικα ειναι μαντρας. Το αφηνει 7500 η 9500 χωρις κανενα επιπλεον κοστος. Θα το ριξει στα 9000 απο οτι καταλαβα. Θα το οδηγησω σιγουρα. Απλα επειδη θα ειναι απο τις πρωτες μου εμπειριες σε πετρελαιο και επειδη σιγουρα εχουν διαφορετικη οδηγικη συμπεριφορα ρωταω μηπως ξερει κανεις κατι παραπανω.
-
Για να μην αναρωτιέσαι και να μη σε μπερδεύουν οι παντογνώστες που βρήκαν την πανάκεια του diesel. Το μόνο ουσιαστικό πλεονέκτημα του diesel είναι η οικονομία του. Εδώ βάζεις τελεία. Από εκεί και πέρα, συνήθως έχει μεγάλη ροπή, η οποία όμως αποδίδεται σε μικρό εύρος στροφών. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι σε 'ζωντανή' οδήγηση, εκεί που επιταχύνεις (με μικρές σχέσεις), το νιώθεις να σε τραβάει όμορφα και ωραία αλλά πολύ γρήγορα και απότομα το νιώθεις να 'ψοφάει'. Σε ανοιχτό δρόμο με μεγάλες ταχύτητες και μεγάλη σχέση στο κιβώτιο, υποθέτω (=δεν έχω σχετική εμπειρία) ότι αυτό δεν θα σου κακοφαίνεται αφού αυτό το μικρό εύρος στροφών αντιστοιχεί σε μεγαλύτερο 'εύρος' ταχυτήτων (ελπίζω να το περιγράφω σωστά). Με λίγα λόγια αν είσαι ήρεμος οδηγός, αν αντιλαμβάνεσαι την οδήγηση απλά σαν μια διαδικασία και αν οι περισσότερες διαδρομές που κάνεις είναι σε ανοιχτό δρόμο, το diesel λογικά θα σου ταιριάζει γάντι. Για εμένα αυτό το χαρακτηριστικό είναι μειονέκτημα και πιστεύω ότι γίνεται λιγότερα αισθητό σε diesel μεγαλύτερου κυβισμού και ακόμα καλύτερα εάν διαθέτουν αυτόματο κιβώτιο αλλά εκεί πλέον μιλάμε για άλλα κόστη αγοράς. Τα υπόλοιπα γνωστά μειονεκτήματα είναι η τραχύτερη λειτουργία, ο θόρυβος και η μεγαλύτερη ευαισθησία στην ποιότητα του καυσίμου η οποία πέρα από ότι γράφουν ορισμένοι (ότι και καλά δεν ισχύει), εάν σου κάτσει τη στραβή υπολογίζεις ένα 2χίλιαρο+ για να είσαι μέσα.
Η βενζίνη από την άλλη έχει το μειονέκτημα του κόστους αλλά (και μιλάμε πάντα για turbo βενζίνη προφανώς) πλεονεκτήματα όσα για το diesel περιέγραψα ως μειονεκτήματα ...
Τα ζυγίζεις όλα και αποφασίζεις ...
-
diesel εισαγωγης ακομα και του 12 μοντελο μπορει να ειναι φορτομενο με 130000χλμ +
το λευκο χρωματακι με τα μαυρα χερουλια να ξερεις οτι συνηθως ετσι τα εχουν οι εταιριες γιατι δεν τους νιαζει η εξωτερικη εμφανιση...περνουν την πρωτη εκδοση αντε με το ζωρι την δευτερη.
εχω μπει σε μεγκαν σαν κ αυτο θειου μου το οποιο μου εκανε εντιποση οτι τα πλαστικα του δεν διαφερουν και πολυ απ του r19..
στο εξωτερικο τα περνουνε απλα για να κανουν χιλιομετρα δεν εχουν τοση μεγαλη διαφορα τα καυσιμα οπως στην ελλαδα...και σε ορισμενες περιοχες ειναι και ακριβοτερο το ντιζελ. -
Κατ΄αρχήν μπές σε κάποιο site του εξωτερικού με μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Ψάξε ίδια αυτοκίνητα με αυτό που σου δείχνει ο έμπορος, και κάνε μία σύγκριση στις τιμές που βλέπεις, και τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει. Υπολόγισε στις τιμές που βλέπεις το κόστος μεταφοράς, εκτελωνισμού και το κέρδος της εμπορίας. Ρώτησε καλού κακού και εαν ταιριάζουν οι κωδικοί των ανταλλακτικών με το ίδιο αυτοκίνητο που έχει πουληθεί απο ελληνική αντιπροσωπεία, γιατί καμμιά φορά μπορεί να μην είναι ίδιοι.
-
Κατι τετοιο θα σου αρεσε?
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4440712/ -
Φυσικα θα μου αρεσε. Πολυ καλη περιπτωση φαινεται αν τα χλμ ειναι πραγματικα και αν πεσει και λιγο σε τιμη. Ειναι ομως αθηνα και δεν εχω καποιον εκει να του ειξει μια ματια πριν το δω και ο ιδιος.
Χρειάζομαι βοήθεια και συμβουλές.