-
Χαιρετώ τους πάντες!
Μόλις γράφτηκα στο forum και θα ήθελα τη βοήθειά σας για αγορά οικονομικού μεταχειρισμένου 4χ4. Έχω ξοδέψει πολλές ώρες διαβάζοντας sites και forums στο ίντερνετ αλλά, αν και το θέμα μεταξύ niva ή jimny έχει χιλιοειπωθεί ,θα ήθελα να το θέσω με βάση τα προσωπικά μου κριτήρια και ανάγκες:
Είμαι 31 χρονών από Θεσσαλονίκη, κάτοχος μοτοσυκλέτας μικρού κυβισμού ως μόνο μέσο μεταφοράς. Θέλω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μέχρι 5.000 ευρώ για παράλληλη χρήση με τη μοτοσυκλέτα εντός πόλης. Συγκεκριμένα το αυτοκίνητο θα κινείται σπανίως μέσα στην πόλη (με εξαίρεση δυνατή κακοκαιρία), το χρειάζομαι για κοντινές εκτός πόλης αποστάσεις (Πανόραμα, Ν. Ραιδεστός: περίπου 500 χμ. το μήνα από Σεπτέμβριο ως Ιούνιο) και βέβαια εκδρομές. Μιας και λατρεύω το βουνό και το χωριό μου βρίσκεται στις πλαγιές της Βασιλίτσας ενδιαφέρομαι για 4χ4 για να πηγαίνω ακόμα συχνότερα, να έχω πρόσβαση στους δασικούς της περιοχής και μελλοντικά ίσως, αν το μάθω, και σε πλαγιές και λιβάδια. Επιπλέον έτσι θα έχω δυνατότητα επιλογής να ανακαλύψω τις ομορφιές και της υπόλοιπης Ελλάδας.
Απέρριψα λόγω παλαιότητας και προσωπικού γούστου τα Samurai, Feroza, Vitara και Terios (παλιό μοντέλο). Δυσκολεύομαι οικονομικά να αποκτήσω το καινούργιο terios ή το sx4. Οπότε είμαι ανάμεσα σε lada niva 1.7 και suzuki jimny τα οποία θεωρώ εξίσου όμορφα (υποκειμενικό βέβαια).
Θα περάσω αέριο σε ό,τι πάρω, γιατί προτιμώ να τα δώσω μονομιάς, ασχέτως αν κάνω απόσβεση σε 1, 2 ή 3 χρόνια, παρά να τσιγκουνεύομαι στις εκδρομές. Μιας και θέλω να την κρατήσω τη μοτοσυκλέτα για τα εντός πόλης δεν με απασχολεί ιδιαίτερα το παρκάρισμα (αν και νομίζω ότι τα δυο αμάξια ούτως ή άλλως έχουν ελάχιστη διαφορά στο μήκος). Επίσης μιας και δεν έχω ακόμα οικογένεια δεν με απασχολούν άμεσα οι χώροι. Όντας οδηγός μοτοσυκλέτας μικρού μάλιστα κυβισμού επί 2,5 χρόνια και σε μεγάλες αποστάσεις νομίζω πως ό,τι αυτοκίνητο και να μου δώσουν θα μου φανεί λιμουζίνα σε άνεση, τανκ σε ασφάλεια και φόρμουλα σε ταχύτητα.
Οπότε το αυτοκίνητο με ενδιαφέρει να είναι αξιοπρεπές σε επαρχιακή και εθνική οδό, δίχως απαιτήσεις σε μεγάλες ταχύτητες. Ως αρχάριος σε βουνό δεν έχω υπερβολικές απαιτήσεις.
Συνεπώς με ενδιαφέρει η τιμή απόκτησης και συντήρησης. Θα ἠθελα να μην έχει υπερβολική κατανάλωση (αν και σκοπεύω να βάλω αέριο) και ακριβά τέλη. Να μη δίνω μια περιουσία στα συνεργεία (είμαι και άσχετος στα μηχανικά).
Μεταξύ των δύο διάβασα πως το niva 1.7 βγάζει συχνά μικροπροβλήματα (γεγονός που με τρόμαξε) αλλά το service και τα ανταλλακτικά είναι φτηνά.
- Οπότε το κόστος συντήρησης ισούται με το σπανιότερο αλλά ακριβότερο σέρβις του jίmny;
Το jimny έχει φθηνότερα κατά 130 ευρώ τέλη και λογικά λίγο φθηνότερη ασφάλεια. Επίσης διάβασα ότι καίει λιγότερο. Υπάρχει χαώδης διαφορά για τις τιμές που δίνει η εταιρεία και οι οδηγοί.
2) Πόσο καίει τελικά; Το niva απ' όσο διάβασα 8-12lt./100, μ.ο. επαρχιακού δρόμου 9-9,5lt./100xμ.Αν λοιπόν για το niva προσθέσω διαφορά αξίας τελών+ασφάλειας με την παραπάνω ετήσια ανάγκη αερίου για περίπου 8.000 xμ. (ίσως κατά 1,5 lt μεγαλύτερη κατανάλωση του niva(;) ) βγαίνει πως το niva θα μου κοστίζει περίπου 250 ευρώ το χρόνο παραπάνω από το jimny χωρίς να υπολογίζω το σέρβις&τα ανταλλακτικά όπου δεν έχω ιδέα.
Από την άλλη τα lada niva 1.7 είναι πολύ πιο φθηνά στην απόκτησή τους απ'ότι τα jimny. Yπάρχουν μεταχειρισμένα lada niva 1.7 μονού ψεκασμού (2001-2004) από 1.500 ως 2.500 ευρώ και niva πολλαπλού ψεκασμού (2005-2008) από 2.000 ως 3.200 ευρώ (Μ.Ο.).
3) Ποιά είναι η διαφορά τους σε επιδόσεις αλλά κυρίως σε κατανάλωση και εμφάνιση προβλημάτων;Τα jimny G13BB (από αρχές 21ου αιώνα ως το 2005) κοστίζουν συνήθως από 3.500 ως 5.000 και ως πολύ παραπάνω, ενώ τα jimny M13AA VVT (2005 ως σήμερα) από 4.500-5.000 και ως πολύ παραπάνω...
4) Γνωρίζετε ποιά είναι η διαφορά τους σε επιδόσεις αλλά κυρίως σε κατανάλωση και εμφάνιση προβλημάτων;Η αγορά ενός μέσου niva 1.7 πολλαπλού ψεκασμού με λιγότερα χιλιόμετρα πάνω -και ελπίζω λιγότερα προβλήματα- με μέσο κόστος 2.500 ευρώ(;) είναι πολύ πιο συμφέρουσα από ένα ανάλογο jimny M13AA VVT με περισσότερα χιλιόμετρα και σχεδόν διπλάσια τιμή (5.000 ευρώ (;)).
Έτσι λοιπόν τα προαναφερθέντα λιγότερα 250 ευρώ το χρόνο σε τέλη-ασφάλεια-αέριο του Jimny θα αρχίσουν να φαίνονται ως κέρδη μετά από 10 χρόνια από την απόκτησή του οπότε και ό,τι πάρω θα έχει παλιώσει και ίσως έχουν αλλάξει οι ανάγκες μου (οικογένεια κ.τ.λ.)Μήπως έχω λάθος στους συλλογισμούς μου; Εσείς τί προτείνετε; Η βοήθειά σας πολύτιμη και συγνώμη αν σας κούρασα...
-
Χαιρετώ τους πάντες!
Μόλις γράφτηκα στο forum και θα ήθελα τη βοήθειά σας για αγορά οικονομικού μεταχειρισμένου 4χ4. Έχω ξοδέψει πολλές ώρες διαβάζοντας sites και forums στο ίντερνετ αλλά, αν και το θέμα μεταξύ niva ή jimny έχει χιλιοειπωθεί ,θα ήθελα να το θέσω με βάση τα προσωπικά μου κριτήρια και ανάγκες:
Είμαι 31 χρονών από Θεσσαλονίκη, κάτοχος μοτοσυκλέτας μικρού κυβισμού ως μόνο μέσο μεταφοράς. Θέλω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μέχρι 5.000 ευρώ για παράλληλη χρήση με τη μοτοσυκλέτα εντός πόλης. Συγκεκριμένα το αυτοκίνητο θα κινείται σπανίως μέσα στην πόλη (με εξαίρεση δυνατή κακοκαιρία), το χρειάζομαι για κοντινές εκτός πόλης αποστάσεις (Πανόραμα, Ν. Ραιδεστός: περίπου 500 χμ. το μήνα από Σεπτέμβριο ως Ιούνιο) και βέβαια εκδρομές. Μιας και λατρεύω το βουνό και το χωριό μου βρίσκεται στις πλαγιές της Βασιλίτσας ενδιαφέρομαι για 4χ4 για να πηγαίνω ακόμα συχνότερα, να έχω πρόσβαση στους δασικούς της περιοχής και μελλοντικά ίσως, αν το μάθω, και σε πλαγιές και λιβάδια. Επιπλέον έτσι θα έχω δυνατότητα επιλογής να ανακαλύψω τις ομορφιές και της υπόλοιπης Ελλάδας.
Απέρριψα λόγω παλαιότητας και προσωπικού γούστου τα Samurai, Feroza, Vitara και Terios (παλιό μοντέλο). Δυσκολεύομαι οικονομικά να αποκτήσω το καινούργιο terios ή το sx4. Οπότε είμαι ανάμεσα σε lada niva 1.7 και suzuki jimny τα οποία θεωρώ εξίσου όμορφα (υποκειμενικό βέβαια).
Θα περάσω αέριο σε ό,τι πάρω, γιατί προτιμώ να τα δώσω μονομιάς, ασχέτως αν κάνω απόσβεση σε 1, 2 ή 3 χρόνια, παρά να τσιγκουνεύομαι στις εκδρομές. Μιας και θέλω να την κρατήσω τη μοτοσυκλέτα για τα εντός πόλης δεν με απασχολεί ιδιαίτερα το παρκάρισμα (αν και νομίζω ότι τα δυο αμάξια ούτως ή άλλως έχουν ελάχιστη διαφορά στο μήκος). Επίσης μιας και δεν έχω ακόμα οικογένεια δεν με απασχολούν άμεσα οι χώροι. Όντας οδηγός μοτοσυκλέτας μικρού μάλιστα κυβισμού επί 2,5 χρόνια και σε μεγάλες αποστάσεις νομίζω πως ό,τι αυτοκίνητο και να μου δώσουν θα μου φανεί λιμουζίνα σε άνεση, τανκ σε ασφάλεια και φόρμουλα σε ταχύτητα.
Οπότε το αυτοκίνητο με ενδιαφέρει να είναι αξιοπρεπές σε επαρχιακή και εθνική οδό, δίχως απαιτήσεις σε μεγάλες ταχύτητες. Ως αρχάριος σε βουνό δεν έχω υπερβολικές απαιτήσεις.
Συνεπώς με ενδιαφέρει η τιμή απόκτησης και συντήρησης. Θα ἠθελα να μην έχει υπερβολική κατανάλωση (αν και σκοπεύω να βάλω αέριο) και ακριβά τέλη. Να μη δίνω μια περιουσία στα συνεργεία (είμαι και άσχετος στα μηχανικά).
Μεταξύ των δύο διάβασα πως το niva 1.7 βγάζει συχνά μικροπροβλήματα (γεγονός που με τρόμαξε) αλλά το service και τα ανταλλακτικά είναι φτηνά.
- Οπότε το κόστος συντήρησης ισούται με το σπανιότερο αλλά ακριβότερο σέρβις του jίmny;
Το jimny έχει φθηνότερα κατά 130 ευρώ τέλη και λογικά λίγο φθηνότερη ασφάλεια. Επίσης διάβασα ότι καίει λιγότερο. Υπάρχει χαώδης διαφορά για τις τιμές που δίνει η εταιρεία και οι οδηγοί.
2) Πόσο καίει τελικά; Το niva απ' όσο διάβασα 8-12lt./100, μ.ο. επαρχιακού δρόμου 9-9,5lt./100xμ.Αν λοιπόν για το niva προσθέσω διαφορά αξίας τελών+ασφάλειας με την παραπάνω ετήσια ανάγκη αερίου για περίπου 8.000 xμ. (ίσως κατά 1,5 lt μεγαλύτερη κατανάλωση του niva(;) ) βγαίνει πως το niva θα μου κοστίζει περίπου 250 ευρώ το χρόνο παραπάνω από το jimny χωρίς να υπολογίζω το σέρβις&τα ανταλλακτικά όπου δεν έχω ιδέα.
Από την άλλη τα lada niva 1.7 είναι πολύ πιο φθηνά στην απόκτησή τους απ'ότι τα jimny. Yπάρχουν μεταχειρισμένα lada niva 1.7 μονού ψεκασμού (2001-2004) από 1.500 ως 2.500 ευρώ και niva πολλαπλού ψεκασμού (2005-2008) από 2.000 ως 3.200 ευρώ (Μ.Ο.).
3) Ποιά είναι η διαφορά τους σε επιδόσεις αλλά κυρίως σε κατανάλωση και εμφάνιση προβλημάτων;Τα jimny G13BB (από αρχές 21ου αιώνα ως το 2005) κοστίζουν συνήθως από 3.500 ως 5.000 και ως πολύ παραπάνω, ενώ τα jimny M13AA VVT (2005 ως σήμερα) από 4.500-5.000 και ως πολύ παραπάνω...
4) Γνωρίζετε ποιά είναι η διαφορά τους σε επιδόσεις αλλά κυρίως σε κατανάλωση και εμφάνιση προβλημάτων;Η αγορά ενός μέσου niva 1.7 πολλαπλού ψεκασμού με λιγότερα χιλιόμετρα πάνω -και ελπίζω λιγότερα προβλήματα- με μέσο κόστος 2.500 ευρώ(;) είναι πολύ πιο συμφέρουσα από ένα ανάλογο jimny M13AA VVT με περισσότερα χιλιόμετρα και σχεδόν διπλάσια τιμή (5.000 ευρώ (;)).
Έτσι λοιπόν τα προαναφερθέντα λιγότερα 250 ευρώ το χρόνο σε τέλη-ασφάλεια-αέριο του Jimny θα αρχίσουν να φαίνονται ως κέρδη μετά από 10 χρόνια από την απόκτησή του οπότε και ό,τι πάρω θα έχει παλιώσει και ίσως έχουν αλλάξει οι ανάγκες μου (οικογένεια κ.τ.λ.)Μήπως έχω λάθος στους συλλογισμούς μου; Εσείς τί προτείνετε; Η βοήθειά σας πολύτιμη και συγνώμη αν σας κούρασα...
-
Χαιρετώ τους πάντες!
Μόλις γράφτηκα στο forum και θα ήθελα τη βοήθειά σας για αγορά οικονομικού μεταχειρισμένου 4χ4. Έχω ξοδέψει πολλές ώρες διαβάζοντας sites και forums στο ίντερνετ αλλά, αν και το θέμα μεταξύ niva ή jimny έχει χιλιοειπωθεί ,θα ήθελα να το θέσω με βάση τα προσωπικά μου κριτήρια και ανάγκες:
Είμαι 31 χρονών από Θεσσαλονίκη, κάτοχος μοτοσυκλέτας μικρού κυβισμού ως μόνο μέσο μεταφοράς. Θέλω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μέχρι 5.000 ευρώ για παράλληλη χρήση με τη μοτοσυκλέτα εντός πόλης. Συγκεκριμένα το αυτοκίνητο θα κινείται σπανίως μέσα στην πόλη (με εξαίρεση δυνατή κακοκαιρία), το χρειάζομαι για κοντινές εκτός πόλης αποστάσεις (Πανόραμα, Ν. Ραιδεστός: περίπου 500 χμ. το μήνα από Σεπτέμβριο ως Ιούνιο) και βέβαια εκδρομές. Μιας και λατρεύω το βουνό και το χωριό μου βρίσκεται στις πλαγιές της Βασιλίτσας ενδιαφέρομαι για 4χ4 για να πηγαίνω ακόμα συχνότερα, να έχω πρόσβαση στους δασικούς της περιοχής και μελλοντικά ίσως, αν το μάθω, και σε πλαγιές και λιβάδια. Επιπλέον έτσι θα έχω δυνατότητα επιλογής να ανακαλύψω τις ομορφιές και της υπόλοιπης Ελλάδας.
Απέρριψα λόγω παλαιότητας και προσωπικού γούστου τα Samurai, Feroza, Vitara και Terios (παλιό μοντέλο). Δυσκολεύομαι οικονομικά να αποκτήσω το καινούργιο terios ή το sx4. Οπότε είμαι ανάμεσα σε lada niva 1.7 και suzuki jimny τα οποία θεωρώ εξίσου όμορφα (υποκειμενικό βέβαια).
Θα περάσω αέριο σε ό,τι πάρω, γιατί προτιμώ να τα δώσω μονομιάς, ασχέτως αν κάνω απόσβεση σε 1, 2 ή 3 χρόνια, παρά να τσιγκουνεύομαι στις εκδρομές. Μιας και θέλω να την κρατήσω τη μοτοσυκλέτα για τα εντός πόλης δεν με απασχολεί ιδιαίτερα το παρκάρισμα (αν και νομίζω ότι τα δυο αμάξια ούτως ή άλλως έχουν ελάχιστη διαφορά στο μήκος). Επίσης μιας και δεν έχω ακόμα οικογένεια δεν με απασχολούν άμεσα οι χώροι. Όντας οδηγός μοτοσυκλέτας μικρού μάλιστα κυβισμού επί 2,5 χρόνια και σε μεγάλες αποστάσεις νομίζω πως ό,τι αυτοκίνητο και να μου δώσουν θα μου φανεί λιμουζίνα σε άνεση, τανκ σε ασφάλεια και φόρμουλα σε ταχύτητα.
Οπότε το αυτοκίνητο με ενδιαφέρει να είναι αξιοπρεπές σε επαρχιακή και εθνική οδό, δίχως απαιτήσεις σε μεγάλες ταχύτητες. Ως αρχάριος σε βουνό δεν έχω υπερβολικές απαιτήσεις.
Συνεπώς με ενδιαφέρει η τιμή απόκτησης και συντήρησης. Θα ἠθελα να μην έχει υπερβολική κατανάλωση (αν και σκοπεύω να βάλω αέριο) και ακριβά τέλη. Να μη δίνω μια περιουσία στα συνεργεία (είμαι και άσχετος στα μηχανικά).
Μεταξύ των δύο διάβασα πως το niva 1.7 βγάζει συχνά μικροπροβλήματα (γεγονός που με τρόμαξε) αλλά το service και τα ανταλλακτικά είναι φτηνά.
- Οπότε το κόστος συντήρησης ισούται με το σπανιότερο αλλά ακριβότερο σέρβις του jίmny;
Το jimny έχει φθηνότερα κατά 130 ευρώ τέλη και λογικά λίγο φθηνότερη ασφάλεια. Επίσης διάβασα ότι καίει λιγότερο. Υπάρχει χαώδης διαφορά για τις τιμές που δίνει η εταιρεία και οι οδηγοί.
2) Πόσο καίει τελικά; Το niva απ' όσο διάβασα 8-12lt./100, μ.ο. επαρχιακού δρόμου 9-9,5lt./100xμ.Αν λοιπόν για το niva προσθέσω διαφορά αξίας τελών+ασφάλειας με την παραπάνω ετήσια ανάγκη αερίου για περίπου 8.000 xμ. (ίσως κατά 1,5 lt μεγαλύτερη κατανάλωση του niva(;) ) βγαίνει πως το niva θα μου κοστίζει περίπου 250 ευρώ το χρόνο παραπάνω από το jimny χωρίς να υπολογίζω το σέρβις&τα ανταλλακτικά όπου δεν έχω ιδέα.
Από την άλλη τα lada niva 1.7 είναι πολύ πιο φθηνά στην απόκτησή τους απ'ότι τα jimny. Yπάρχουν μεταχειρισμένα lada niva 1.7 μονού ψεκασμού (2001-2004) από 1.500 ως 2.500 ευρώ και niva πολλαπλού ψεκασμού (2005-2008) από 2.000 ως 3.200 ευρώ (Μ.Ο.).
3) Ποιά είναι η διαφορά τους σε επιδόσεις αλλά κυρίως σε κατανάλωση και εμφάνιση προβλημάτων;Τα jimny G13BB (από αρχές 21ου αιώνα ως το 2005) κοστίζουν συνήθως από 3.500 ως 5.000 και ως πολύ παραπάνω, ενώ τα jimny M13AA VVT (2005 ως σήμερα) από 4.500-5.000 και ως πολύ παραπάνω...
4) Γνωρίζετε ποιά είναι η διαφορά τους σε επιδόσεις αλλά κυρίως σε κατανάλωση και εμφάνιση προβλημάτων;Η αγορά ενός μέσου niva 1.7 πολλαπλού ψεκασμού με λιγότερα χιλιόμετρα πάνω -και ελπίζω λιγότερα προβλήματα- με μέσο κόστος 2.500 ευρώ(;) είναι πολύ πιο συμφέρουσα από ένα ανάλογο jimny M13AA VVT με περισσότερα χιλιόμετρα και σχεδόν διπλάσια τιμή (5.000 ευρώ (;)).
Έτσι λοιπόν τα προαναφερθέντα λιγότερα 250 ευρώ το χρόνο σε τέλη-ασφάλεια-αέριο του Jimny θα αρχίσουν να φαίνονται ως κέρδη μετά από 10 χρόνια από την απόκτησή του οπότε και ό,τι πάρω θα έχει παλιώσει και ίσως έχουν αλλάξει οι ανάγκες μου (οικογένεια κ.τ.λ.)Μήπως έχω λάθος στους συλλογισμούς μου; Εσείς τί προτείνετε; Η βοήθειά σας πολύτιμη και συγνώμη αν σας κούρασα...
-
Ικανότατα και τα δύο εκτός δρόμου (με ένα ελαφρύ προβάδισμα του Niva θα έλεγα) και μέτρια εντός δρόμου. Αν θα το ήθελες μόνο για χωράφι/off roading κλπ θα σου έλεγα το Niva. Από την στιγμή όμως που θα έχει και χρέη κανονικού αυτοκινήτου, είναι προτιμότερο το Jimny λόγω πιο σύγχρονου εξοπλισμού και καλύτερης αξιοπιστίας. Δεν ξέρω κατά πόσο οι κινητήρες τους είναι δεκτικοί στο υγραέριο όμως. Πολλοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν πάρει τα μοτέρ στα χέρια από υγραέριο...
-
Το Niva το έχω, και καεί από 12 και πάνω λίτρα ανά 100 χλμ. Σε χρήση εκτός δρόμου σίγουρα Niva. Σε εντός δρόμου από τα 2 Jimny, χωρίς όμως να είναι τέλειο. Από αυτά που λες, δεν φαίνεται να χρειάζεται αργές σχέσεις κτλ, οπότε κοίτα το Terios πρώτης γενιάς...
-
Για το Νίβα ακούω και εγώ πολλές ζημιές.Το Τζίμνυ πάλι από την άλλη μπορώ να σου συστήσω ένα πολύ καλό μηχανικό που το μιλάει το αυτοκίνητο και είναι σχετικά γνωστός.Είχα 10 χρόνια τζίμνυ βενζίνης και πετρελαίου.Έχω κάνει και με τα δύο τις διαδρομές για το χωριό σου.Το νίβα είναι κάπως....και θα το σύστηνα μόνο για ειδικές καταστάσεις.Νομιζω το Τζίμνυ είναι η επιλογή σου.
-
Σας ευχαριστώ! Pointer αν με το καλό αποφασίσω για jimny θα σε πω (Σαλλλονικιώτικο έτσι;) να μου δώσεις πληροφορίες.
Το παλιό terios δεν μου αρέσει εξωτερικά και τα περισσότερα που είδα με 3.500-5.000 ευρώ είναι παλιότερα και με περισσότερα χιλιόμετρα από jimny ή niva που είδα.
Όσον αφορά τις μηχανές του jimny (vvt και η άλλη) ή τα είδη ψεκασμού στο niva γνωρίζετε τη διαφορά τους;
Διάβασα πως το niva είναι λίιιιγο πιο σταθερό στα ταξίδια στην άσφαλτο, ίσως λόγω βάρους ή αμορτισέρ, δεν ξέρω.
Εξωτερικά μου αρέσουν πολύ και τα δύο, το καθένα έχει το στιλ του. Απλώς το θέμα είναι τα χρήματα, που είτε θα τα δώσω μαζεμένα για jimny είτε τα μισά σε niva και σταδιακά τα υπόλοιπα σε 5-10 χρόνια(;) λόγω μεγαλύτερης κατανάλωσης,τελών και προβλημάτων-συνεργείου.
Oπότε με τα παρόντα μεταχειρισμένα που πωλούνται στο ίντερνετ το δίλημμα συγκεκριμενοποιείται ανάμεσα σε Jimny του 2001-2005 με 90.000-150.000 χμ. και 4.000-5.500 ευρώ και σε niva 2001-2008 με 50.000-100.000 χμ. και 2.000-3.000 ευρώ. -
Το Νίβα είναι σταθερότερο λόγω μεγαλύτερο μεταξονίου και μετατροχίων αλλά σε γενικές γραμμές και τα δύο τρακτέρ είναι.
Ο Κινητήρας του Νίβα είναι σχέδιο της δεκαετίας του 1980. Δεν είναι κακό αυτό, αλλά καίει αρκετά. Το Σουζούκι είναι σαφώς πιο σύγχρονο. Με τόσο λίγα χλμ τον χρόνο πάντως το αέριο δεν έχει νόημα. Προσωπικά το φοβάμαι για λόγους αξιοπιστίας.
-
Νίβα μόνιμη τετρακίνηση και Jimny με άκαμπτο μπρος πίσω και να η διαφορά στο δρόμο (άσφαλτο).
Το Jimny με vvti έχει αρκετές διαφορές με το προηγούμενο στο κινητήρα του. Και κάποια αλογάκια παραπάνω & ροπή. Εσωτερικά η αλλαγή από 2d σε 4wd γίνεται με κουμπάκι και όχι με μοχλό (και lock των διαφορικών) όπως στο παλιό.
Οδηγώ Jimny vvti απο το 2007. Εξαιρετικό αμαξάκι χωρίς ιδιαίτερες ζημίες. Μόνο θέμα που σχεδόνν όλα τα Jimny είχαν - έχουν ένα συντονισμός και τρέμουλο στο τιμόνι κάπου μεταξύ 80 -90 χμλ/ώρα. Λύθηκε με κάποιες αλλαγές (ήταν εντός εγγύσης ακόμη). Στο δε χωριό υπάρχει ένα Niva 1.7i πρώτης γενιάς, αλλά μόνο στο βουνό περπατάει. Άσφαλτο μόνο για βενζίνη. Ζημιές χαζές χωρίς να αξίζουν να αναφερθούν.
Στη καθημερινή ζωή θα σε δυσκολέψει νομίζω το Niva. Λίγο το πιο βαρύ τιμόνι, λίγο το air-condition λίγο το ένα λίγο το άλλο...
Στο Jimny έχει περαστεί αέριο icom και περί τα 60.000 οι βαλβίδες ήταν εκτός κάθε ορίου... Συμφέρει πάντως η αλλγή κιντήρα (είναι φθηνοί) και όχι η επισκευη. Αλλά για 8.000χλμ δεν αξίζει με τη καμία. Απλά μιας το συγκεκριμένο Jimny κάνει σίγουρα πάνω από 22.000 χλμ/έτος το αέριο είναι σχεδόν μονόδρομος. -
Συμφέρει κάθε 3 χρόνια να αλλάζεις κινητήρα για να κάνεις οικονομία από το καύσιμο;
-
απο την στιγμή που θες αεριο τοτε νιβα. υπαρχουν λυσεις δοκιμασμενες που το βαζεις απο κατω και δε χανεις πορτμπαγκαζ, ψαξτο να δεις γιατι ΝΟΜΙΖΩ οτι δε μπορει να μπει κοτσαδορος μετα.
στο τζιμνυ απλώς δεν θα εχεις πορτμπαγκαζ - ετσι απλα θα εξαφανιστει το ηδη ανυπαρκτο. εκτός ας εισαι εργενης ή το πολυ ζευγαρι.
αν τελικά σου αρεσει το χωμα με το αυτοκινητο το τζιμνι σε μετατροπες ειναι ΠΟΛΥ πιο εξελιξιμο.
δεν εχω αποψη για την αξιοπιστια του νιβα περαν του οτι γενικως ακουγεται αν και αν 'μπορεις να πιασεις ενα κατσαβιδι' μαλλον θα τα φτιαχνεις μονος σου τα περισσότερα 'χαζα' τουλαχιστον, ασε δε που και πολλά απο αυτα τα 'χαζα' εχουν βρει τις λυσεις τους..... Τα τζιμνυ ειναι ΠΟΛΥ αξιοπιστα με φυσιολογικη συντηρηση / ενασχοληση.
ναι Δια. οταν με 300-400 κατοσταρικα βρισκεις μοτερ 'γυμνο' γιατι να ασχοληθεις με επισκευη???
-
400 το μοτερ κι αλλα 500 τα εργατικα για να γλιτωσεις ποσα απο το καυσιμο; Και το νεο μοτερ που ξερεις αν ειναι στα τελευταια του;
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Αν δε τα έχω κάνει εντελώς μαντάρα με τους υπολογισμούς η διαφορά είναι λίγο πάνω, λίγο κάτω από 1000€ / χρόνο.
Όλα αυτά με την υπόθεση 11λτ/100 και μέση τιμή 0,9 για αέριο και 1,5 βενζίνη.
Η αλλαγή πήγε 800€ οπότε μάλλον συμφέρει... Τώρα για το ' νέο μοτέρ' έχεις και ένα δίκιο... -
Αν το Νίβα έχει μόνιμη τετρακίνηση, όπως και το Τέριος που αναφέρθηκε, τότε Jimny δαγκωτό. Εκτός και αν δεν σε πειράζει να αλλάζεις δίσκους κάθε τρεις και λίγο. Μπορεί να χάνεις σε χώρους και σε τιμή αλλά παίρνεις κάτι καλύτερο, έτσι θεωρώ εγώ τουλάχιστον, έχεις και την επιλογή 4Χ4 με διακόπτη στα πιο πρόσφατα και με λεβιέ στα πιο παλιά.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
400 το μοτερ κι αλλα 500 τα εργατικα για να γλιτωσεις ποσα απο το καυσιμο; Και το νεο μοτερ που ξερεις αν ειναι στα τελευταια του;Sent from my Neo V using Tapatalk.
500 εργατικά??? σε ακριβα συνεργεια πας.... ( μιλαω σιγκεκριμενα για τζιμνι )
οσο ξερεις αν θα πιασει και το ρεκτιφιε κ.λ.π. κ.λ.π.Anyway...
-
Δεν χρειάζεται ούτε να το σκέπτεσαι
Jimny με χίλια το λέω διότι είχα παλιότερα Lada και το 2007 πήρα το jimny καινούριο (δεύτερο αυτ/το λόγω βάρκας) το 2010 λόγω κρίσης το πούλησα,φυσικά δεν είναι για Ε.Ο και ταχύτητες.
Βοήθεια! Το δίλημμα niva ή jimny βάσει προσωπικών αναγκών