-
αεροδιαδρομο δηλαδη
-
Πως προκύπτει ότι πήγαινε με 250;
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
αεροδιαδρομο δηλαδηΌχι βέβαια. Η ΠΑΘΕ για παράδειγμα είναι γεμάτη σημεία που μπορείς να τελικιάσεις με ασφάλεια!
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
ναι ξερω τι συνεβη
πηγαινε με 250
τρακαρε
εξαυλωθηκε
τι αλλες πληροφοριες θες?
οτιδηποτε απροοοπτο να του ειχε συμβει,αν πηγαινε με 120 θα ειχε πολλαπλασιες πιθανοτητες να γλιτωσει.
παλι καλα που δεν εφαγε καναν αλλον.Παραπανω εγραφες
ετσι σκεφτοτανε και ο 'σουμαχερ' με το bmw γι αυτο τωρα τον αναγνωρισαν απο το κινητο...
το οτι ο δρομος ειναι ενταξει για 250 αντε να το δεχτω
το αυτοκινητο του δεν ηταν
προφανως ουτε και αυτος ως οδηγος.
αρα εχουμε το αποτελεσμα που εχουμε...Τελικα εφταιγε το ακαταλληλο αμαξι, ο ανικανος ή οχι αρκετα ικανος οδηγος, ή το 'απροοπτο'? Και αν ηταν το τελευταιο, τι απροοπτο ηταν αυτο?
μαμα το αυτοκινητο αυτο ποσο τελικη εχει?
Μου αρεσει ρε πστ μου που εχεις και αποψη για τα παντα, ενω δεν ξερεις ουτε ας πουμε οτι η 335 εχει κοφτη στα 250 απο το εργοστασιο (αρα δεν ειναι καν η πραγματικη της τελικης ΚΑΙ ηταν εντος 'προδιαγραφων' αν θες να το ονομασουμε ετσι)...
Το ότι δεν έβλεπε μπροστά του από το ποτό το έχουμε προσπεράσει και έχουμε σταθεί σε μια ταχύτητα που δεν ξέρουμε κατά πόσο ισχύει.
Μάλιστα.Το πρωτο, το ξερεις οτι ισχυει?
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
ναι ξερω τι συνεβη
πηγαινε με 250
τρακαρε
εξαυλωθηκε
τι αλλες πληροφοριες θες?
οτιδηποτε απροοοπτο να του ειχε συμβει,αν πηγαινε με 120 θα ειχε πολλαπλασιες πιθανοτητες να γλιτωσει.
παλι καλα που δεν εφαγε καναν αλλον.Παραπανω εγραφες
ετσι σκεφτοτανε και ο 'σουμαχερ' με το bmw γι αυτο τωρα τον αναγνωρισαν απο το κινητο...
το οτι ο δρομος ειναι ενταξει για 250 αντε να το δεχτω
το αυτοκινητο του δεν ηταν
προφανως ουτε και αυτος ως οδηγος.
αρα εχουμε το αποτελεσμα που εχουμε...Τελικα εφταιγε το ακαταλληλο αμαξι, ο ανικανος ή οχι αρκετα ικανος οδηγος, ή το 'απροοπτο'? Και αν ηταν το τελευταιο, τι απροοπτο ηταν αυτο?
μαμα το αυτοκινητο αυτο ποσο τελικη εχει?
Μου αρεσει ρε πστ μου που εχεις και αποψη για τα παντα, ενω δεν ξερεις ουτε ας πουμε οτι η 335 εχει κοφτη στα 250 απο το εργοστασιο (αρα δεν ειναι καν η πραγματικη της τελικης ΚΑΙ ηταν εντος 'προδιαγραφων' αν θες να το ονομασουμε ετσι)...
Το ότι δεν έβλεπε μπροστά του από το ποτό το έχουμε προσπεράσει και έχουμε σταθεί σε μια ταχύτητα που δεν ξέρουμε κατά πόσο ισχύει.
Μάλιστα.Το πρωτο, το ξερεις οτι ισχυει?
ο οδηγος φταιει
αυτος ξερει τι αμαξι οδηγαει και σε τι δρομο οδηγαει και κανονικα πρεπει να κρινει με ποσο πρεπει να πηγαινει
αυτος επειδη ηταν πανυβλακας εκρινες οτι τα 250 ηταν ασφαλη ταχυτητα
τελικα ομως πηρε τα @@ και το αποτελεσμα το ειδαμε
αρα ηταν καθυστερημενος οδηγος.το αμαξι για να εχει κοφτη στα 250 ενω ο κινητηρας αντεχει μεχρι 335 πχ τοτε σημαινει οτι δεν αντεχει το υπολοιπο αμαξωμα παραπανω
γι αυτο ο κατασκευαστης εβαλε το κοφτη. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
αεροδιαδρομο δηλαδη
Όχι βέβαια. Η ΠΑΘΕ για παράδειγμα είναι γεμάτη σημεία που μπορείς να τελικιάσεις με ασφάλεια!
κι αυτος ετσι νομιζε.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Το πρωτο, το ξερεις οτι ισχυει?
Ναι. Αλλιώς δεν θα το ανέφερα καθόλου.
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
το αμαξι για να εχει κοφτη στα 250 ενω ο κινητηρας αντεχει μεχρι 335 πχ τοτε σημαινει οτι δεν αντεχει το υπολοιπο αμαξωμα παραπανω
γι αυτο ο κατασκευαστης εβαλε το κοφτη.Δεν ισχύει απόλυτα αυτό. Πολλά αυτοκίνητα έχουν κόφτη στα 250, ενώ πληρώνοντας επιπλέον η τελική αυξάνεται στα 300 (π.χ. BMW M, Merc AMG κλπ). Δεν λέω πως η 335 είναι σε αυτή την κατηγορία, αλλά σίγουρα είναι φτιαγμένη για 250 χ.α.ω.
κι αυτος ετσι νομιζε.
Αυτός προφανώς έκανε κάποιο λάθος. Δεν τον σκότωσαν τα 200+. Το λάθος (στραβοτιμονιά, αποκοιμήθηκε λόγω μεθυσιού κλπ) τον σκότωσε.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
το αμαξι για να εχει κοφτη στα 250 ενω ο κινητηρας αντεχει μεχρι 335 πχ τοτε σημαινει οτι δεν αντεχει το υπολοιπο αμαξωμα παραπανω
γι αυτο ο κατασκευαστης εβαλε το κοφτη.Δεν ισχύει απόλυτα αυτό. Πολλά αυτοκίνητα έχουν κόφτη στα 250, ενώ πληρώνοντας επιπλέον η τελική αυξάνεται στα 300 (π.χ. BMW M, Merc AMG κλπ). Δεν λέω πως η 335 είναι σε αυτή την κατηγορία, αλλά σίγουρα είναι φτιαγμένη για 250 χ.α.ω.
κι αυτος ετσι νομιζε.
Αυτός προφανώς έκανε κάποιο λάθος. Δεν τον σκότωσαν τα 200+. Το λάθος (στραβοτιμονιά, αποκοιμήθηκε λόγω μεθυσιού κλπ) τον σκότωσε.
αν με τις ιδιες συνθηκες πηγαινε 120 θα ζουσε τωρα?
-
Όχι.
Αν πήγαινε όμως με 250 και ήταν σε καλή κατάσταση και δεν έκανε κάποιο λάθος, θα ζούσε. -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Μπορεί να νομίζεις ότι η Α.Ο έχει κατασκευαστεί με εφάμιλλες προδιαγραφές, αλλά δεν είναι έτσι, ακριβώς γιατί δεν υπήρχε λόγος να πληρώσουμε τον δρόμο 2 και 3 φορές περισσότερο.
επειδη εχω περασει 2-3 φορες απο Γερμανια μερια, σου λεω οτι εχω δει με τα ματια μου unrestricted autobahn και δεν το πιστευα. Με την ΑΟ να ειναι ΚΛΑΣΕΙΣ ανωτερη σε σημεια.
Έχω οδηγήσει 2-3 χιλιάδες χιλιόμετρα και εγώ εκεί. Ακόμα και στις autobahn βρήκα κομμάτια που ήταν για φαινομενικά ανεξήγητο λόγο με όριο 100 (ενώ άλλα ήταν deristricted παρόλο που εμένα μου φάνηκαν 'κάπως'). Παρόλα αυτά, είμαι προετοιμασμένος να δεχτώ ότι κάτι παραπάνω από εμένα γνωρίζουν αυτοί που τα έβαλαν έτσι. Μπορεί πιο κάτω να στενεύει ο δρόμος, να έχει έργα, να συναντιέται με λωρίδα επιτάχυνσης/επιβράδυνσης, με ΣΕΑ, να ακολουθεί σήραγγα, ή κίνηση.
Παρεμπιπτόντως, αν βρεις deristricted κομμάτι σε autobahn με τις στροφές και τις σήραγγες της Α.Ο, θα κάτσω να με φτύσεις.
-
Δεν μιλαω για στροφες και σηραγγες και το ξερεις πολυ καλα γιατι την εχουμε ξανακανει αυτη τη κουβεντα, οποτε μη προσπαθεις να δημιουργεις εντυπωσεις. Μιλαω για την ευθεια του ALPHA, για την ευθεια κατω απο το δαχτυλιδι, και για ολες τις ατελειωτες φαρδιες ευθειες με απεριοριστη ορατοτητα που εχει διασπαρτες η ΑΟ.
Και αφου εχεις κανει 2-3 χιλιαδες χλμ και εσυ εκει, ξερεις πολυ καλα οτι υπαρχουν κομματια της ΑΟ που ειναι κλασεις ανωτερα απο καποια derestricted κομματια εκει. Να σου πω ενα μυστικο λοιπον? Δεν υπαρχουν 'μαγικοι' δρομοι στη Γερμανια, που ενω ειναι χειροτερων προδιαγραφων απο τα κομματια της ΑΟ που αναφερω, ειναι derestricted 'ετσι' και με ενα μαγικο τροπο ειναι οκ να ειναι derestricted.
Απλα εδω δεν υπαρχει σαν εννοια το 'χωρις οριο' και δεν θα μπορουσε να υπαρχει μονο σε ενα δρομο.
Ο χρήστης nintza έγραψε:
ο οδηγος φταιει
αυτος ξερει τι αμαξι οδηγαει και σε τι δρομο οδηγαει και κανονικα πρεπει να κρινει με ποσο πρεπει να πηγαινει
αυτος επειδη ηταν πανυβλακας εκρινες οτι τα 250 ηταν ασφαλη ταχυτητα
τελικα ομως πηρε τα @@ και το αποτελεσμα το ειδαμε
αρα ηταν καθυστερημενος οδηγος.Δηλαδη ξερεις σιγουρα πχ οτι δεν πατησε ενα μεταλλικο κομματι 10 ποντων μηκους, κοφτερο σαν ξυραφι απο τη μια πλευρα, που προηλθε απο σπασμενο διαφορικο φορτηγου, και του ανατιναχτηκε το λαστιχο? Γιατι αυτο μου εχει συμβει εμενα (και το μεταλο το βρηκαμε στο θολο του φτερου) και το εχω γραψει εδω μεσα, πριν πααααρα πολλα χρονια.
το αμαξι για να εχει κοφτη στα 250 ενω ο κινητηρας αντεχει μεχρι 335 πχ τοτε σημαινει οτι δεν αντεχει το υπολοιπο αμαξωμα παραπανω
γι αυτο ο κατασκευαστης εβαλε το κοφτη.Και συνεχιζεις να δειχνεις ποσο ασχετος εισαι με τα αυτοκινητα γενικα, και με τα συγκεκριμενα και τους κοφτες τους ειδικα.
Το πρωτο, το ξερεις οτι ισχυει?
Ναι. Αλλιώς δεν θα το ανέφερα καθόλου.
Οκ τοτε. Οποτε να η απαντηση μας.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Δεν μιλαω για στροφες και σηραγγες και το ξερεις πολυ καλα γιατι την εχουμε ξανακανει αυτη τη κουβεντα, οποτε μη προσπαθεις να δημιουργεις εντυπωσεις. Μιλαω για την ευθεια του ALPHA, για την ευθεια κατω απο το δαχτυλιδι, και για ολες τις ατελειωτες φαρδιες ευθειες με απεριοριστη ορατοτητα που εχει διασπαρτες η ΑΟ.Και αφου εχεις κανει 2-3 χιλιαδες χλμ και εσυ εκει, ξερεις πολυ καλα οτι υπαρχουν κομματια της ΑΟ που ειναι κλασεις ανωτερα απο καποια derestricted κομματια εκει. Να σου πω ενα μυστικο λοιπον? Δεν υπαρχουν 'μαγικοι' δρομοι στη Γερμανια, που ενω ειναι χειροτερων προδιαγραφων απο τα κομματια της ΑΟ που αναφερω, ειναι derestricted 'ετσι' και με ενα μαγικο τροπο ειναι οκ να ειναι derestricted.
Απλα εδω δεν υπαρχει σαν εννοια το 'χωρις οριο' και δεν θα μπορουσε να υπαρχει μονο σε ενα δρομο.
ο οδηγος φταιει
αυτος ξερει τι αμαξι οδηγαει και σε τι δρομο οδηγαει και κανονικα πρεπει να κρινει με ποσο πρεπει να πηγαινει
αυτος επειδη ηταν πανυβλακας εκρινες οτι τα 250 ηταν ασφαλη ταχυτητα
τελικα ομως πηρε τα @@ και το αποτελεσμα το ειδαμε
αρα ηταν καθυστερημενος οδηγος.Δηλαδη ξερεις σιγουρα πχ οτι δεν πατησε ενα μεταλλικο κομματι 10 ποντων μηκους, κοφτερο σαν ξυραφι απο τη μια πλευρα, που προηλθε απο σπασμενο διαφορικο φορτηγου, και του ανατιναχτηκε το λαστιχο? Γιατι αυτο μου εχει συμβει εμενα (και το μεταλο το βρηκαμε στο θολο του φτερου) και το εχω γραψει εδω μεσα, πριν πααααρα πολλα χρονια.
το αμαξι για να εχει κοφτη στα 250 ενω ο κινητηρας αντεχει μεχρι 335 πχ τοτε σημαινει οτι δεν αντεχει το υπολοιπο αμαξωμα παραπανω
γι αυτο ο κατασκευαστης εβαλε το κοφτη.Και συνεχιζεις να δειχνεις ποσο ασχετος εισαι με τα αυτοκινητα γενικα, και με τα συγκεκριμενα και τους κοφτες τους ειδικα.
Το πρωτο, το ξερεις οτι ισχυει?
Ναι. Αλλιώς δεν θα το ανέφερα καθόλου.
Οκ τοτε. Οποτε να η απαντηση μας.
και μπανανοφλουδα να παταγε ειναι δικο του προβλημα και λαθος που πηγαινε με 250.
γι αυτον ακριβως το λογο δεν πας με 250 γιατι μπορει να σου συμβει το οτιδηποτε και δε θα εχεις ουτε χρονο να αντιδρασεις
και σε περιπτωση συγκρουσης δεν υπαρχει καμια περιπτωση να επιζησεις. -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Δεν μιλαω για στροφες και σηραγγες και το ξερεις πολυ καλα γιατι την εχουμε ξανακανει αυτη τη κουβεντα, οποτε μη προσπαθεις να δημιουργεις εντυπωσεις. Μιλαω για την ευθεια του ALPHA, για την ευθεια κατω απο το δαχτυλιδι, και για ολες τις ατελειωτες φαρδιες ευθειες με απεριοριστη ορατοτητα που εχει διασπαρτες η ΑΟ.Και αφου εχεις κανει 2-3 χιλιαδες χλμ και εσυ εκει, ξερεις πολυ καλα οτι υπαρχουν κομματια της ΑΟ που ειναι κλασεις ανωτερα απο καποια derestricted κομματια εκει. Να σου πω ενα μυστικο λοιπον? Δεν υπαρχουν 'μαγικοι' δρομοι στη Γερμανια, που ενω ειναι χειροτερων προδιαγραφων απο τα κομματια της ΑΟ που αναφερω, ειναι derestricted 'ετσι' και με ενα μαγικο τροπο ειναι οκ να ειναι derestricted.
Κάτω από το δαχτυλίδι είναι ουσιαστικά σήραγγα/αλλεπάλληλες γέφυρες. Έχεις δει πολλά τέτοια deristricted κομμάτια σε autobahn? Γιατί εγώ δεν είδα ούτε ένα.
Όντως το έχουμε ξανασυζητήσει. Και έχω ξαναπεί ότι το μοναδικό κομμάτι της Α.Ο που θα μπορούσε να είναι χωρίς όριο καθώς είναι ευθεία, χωρίς τούνελ, κόμβους, στροφές, στενέματα κλπ βρίσκεται εδώ:
και εκτείνεται για λιγότερα από 8 χιλιόμετρα, προς Ελευσίνα και πολύ λιγότερα προς Αθήνα καθώς σε εκείνο το ρεύμα υπάρχουν τα διόδια. Πιστεύεις ότι θα ήταν σοφό να έχεις στην Ελλάδα ένα τόσο μικρό κομμάτι χωρίς όριο; Εγώ θα ήμουν υπέρ ευχαριστημένος πάντως με ένα νόμιμο 140άρι αντί για τα 120 που υπάρχουν τώρα.
-
Λαππα εισαι χαζος;
ΑΥΤΟ ειναι το μοναδικο κομματι;
Μονο η Αττικη οδος υπαρχει για 'σενα; -
Κατω απο το δαχτυλιδι ειναι μια τεραστια ευθεια. Οι γεφυρες περνανε απο πανω, εκτος αν εσυ πετας (μπορει να εχεις βαλει κανα αετο στο αμαξι και να σηκωνεται, ξερω γω?). Εχει εισοδο στο δρομο, αλλα και 4 λωριδες. Απο εκει και περα υπαρχει η ευθεια του Αλφα, και γενικα τα κομματια πριν το αεροδρομιο (επι του κυριου αξονα της ΑΟ, οχι το κομματι που παει στο αεροδρομιο), υπαρχουν κομματια στα Λιοσια, κλπ κλπ.
-
Αυτό που έγραψα, ότι δεν πρέπει να είναι στην κρίση του καθενός το όριο και να το θέτει κατά βούληση στο Θεό (δεν λέω για μικρές διαφορές από αυτό π.χ. 140 με όριο 120 ή 80+ σε κάτι ευθείες με γελοία όρια των 50, αλλά για υπερδιπλασιασμό από τα 120 στα 250), γιατί δεν έχουν όλοι την ίδια σωστή κρίση και όταν βλέπουν τον άλλο να κάνει τα όρια κουρέλια και νιώθουν «θιγμένοι», δεν βλέπω να το σχολιάζει κανείς...
-
Να θιχτούν;
-
Σε ατυχήματα όπως αυτό δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε ότι ο τύπος ήταν εν δυνάμει δολοφόνος. Όλοι γνωρίζουν ότι το να τρέχεις με 250 οπουδήποτε είναι επικίνδυνο για σένα και τους άλλους οδηγούς. Ο 'Σουμάχερ' ήξερε αλλά αγνόησε τον κίνδυνο. Για το ατύχημα δεν έφταιγε ο δρόμος, η κακιά στιγμή, το (πιθανό) σκασμένο λάστιχο, έφταιγε η εγκληματικά κακή κρίση του οδηγού. Κατά τη γνώμη μου ευτυχώς που σκοτώθηκε σήμερα μόνος του γιατί όσο οδηγούσε έπαιζε στη ρουλέτα τα κεφάλια και άλλων οδηγών.
Και στην τελική το όρια μπαίνουν για να μην αφήνουν τον κάθε κρετίνο να κρίνει μόνος του πόσο πρέπει να τρέχει. -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Κατω απο το δαχτυλιδι ειναι μια τεραστια ευθεια. Οι γεφυρες περνανε απο πανω, εκτος αν εσυ πετας (μπορει να εχεις βαλει κανα αετο στο αμαξι και να σηκωνεται, ξερω γω?). Εχει εισοδο στο δρομο, αλλα και 4 λωριδες. Απο εκει και περα υπαρχει η ευθεια του Αλφα, και γενικα τα κομματια πριν το αεροδρομιο (επι του κυριου αξονα της ΑΟ, οχι το κομματι που παει στο αεροδρομιο), υπαρχουν κομματια στα Λιοσια, κλπ κλπ.Κάτω από συνεχόμενες γέφυρες η ορατότητα είναι περιορισμένη, όπως και στις σήραγγες. Ξαναλέω σε τέτοια μέρη δεν θα βρεις ΠΟΥΘΕΝΑ deristricted κομμάτια στην Γερμανία. Αντιθέτως θα δεις όρια το πολύ 100χλμ/ώρα, όπως έχουμε και εμείς.
Ειλικρινά όμως, εσύ θα ένιωθες ασφαλής αν ήξερες ότι στην Ελλάδα -όπου 5/10 έχουν πάρει το δίπλωμα λαδώνοντας- υπάρχει ένα κομμάτι δρόμου στο οποίο ο κάθε κρετίνος μπορεί να πηγαίνει με όσα θέλει; Εγώ καθόλου.
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#