Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μac, MacOS, iphone και συμπαρομαρτούντα ...
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Μac, MacOS, iphone και συμπαρομαρτούντα ...
    • 1
    • 2
    • 484
    • 485
    • 486
    • 487
    • 488
    • 501
    • 502
    • 486 / 502
    Αντίλογος
    24
    10027
    64598
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • limited_one
      limited_one moderator last edited by

      Η 'φρενίτιδα' που συνοδεύει την ανακοίνωση κάθε νέου iPhone συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς εν έτει 2014, με την κορύφωσή της να έρχεται με την παρουσίαση δύο νέων ναυαρχίδων από την Apple. Μεγαλύτερα από ποτέ, τα νέα iPhone 6 των 4,7 ιντσών και iPhone 6 Plus των 5,5 ιντσών βρίσκονται πλέον επίσημα κάτω από τα 'φώτα' της δημοσιότητας, ώστε να γνωρίσουμε κάθε τους λεπτομέρεια. Ας δούμε, όμως, πρώτα το απλό... iPhone 6.

      iPhone 6, λοιπόν, και οι... άπειρες διαρροές μάς είχαν προετοιμάσει για τη μεγαλύτερη οθόνη που... εγκαταλείπει πλέον τις 4 ίντσες των iPhone 5 και 5S και φτάνει αισίως τις 4,7 ίντσες. Η ανάλυσή της Retina HD οθόνης της νέας συσκευής φτάνει τα 1334x750 pixels και το pixel density τα 326ppi, ενώ διαθέτει κατά 88% αυξημένη περιοχή προβολής, σε σύγκριση με το iPhone 5S.

      Το iPhone 6 διαθέτει unibody κατασκευή από ανοδιωμένο αλουμίνιο που 'δένει' άψογα με το γυαλί της οθόνης του, το οποίο η εταιρεία χαρακτηρίζει 'ion strengthened' και δε φαίνεται να είναι το... κρύσταλλο ζαφείρι που φημολογούνταν. Παρά το αυξημένο μέγεθος της οθόνης της, είναι μία πάρα πολύ... λεπτή συσκευή, η λεπτότερη που έχει κατασκευάσει έως τώρα η Apple με πάχος μόλις 6,9 χιλιοστά, ενώ το design δανείζεται στοιχεία περισσότερο από τα... iPad air και iPad mini, σε σύγκριση με τα προηγούμενα smartphones της αμερικανικής εταιρείας. Αξιοσημείωτο και το γεγονός ότι το power button έχει μεταφερθεί στην πλαϊνή πλευρά του τηλεφώνου για πιο εύκολη πρόσβαση, ακόμη και στη μεγαλύτερη οθόνη του iPhone 6.

      Η ολοκαίνουρια πρόταση της Apple ενσωματώνει και έναν νέο A8 επεξεργαστή, 25% ταχύτερο από τον Α7 του προηγούμενου μοντέλου, ο οποίος υποστηρίζει, βέβαια, και αυτός τα 64-bit, ενώ είναι συνολικά 13% μικρότερος από τον Α7 και χρησιμοποιεί την κατασκευαστική μέθοδο των 20nm. Διαθέτει ακόμη 50% ταχύτερο chip γραφικών. Χάρη στη νέα τεχνολογία γραφικών Metal στο iOS 8, οι developers μπορούν να αξιοποιήσουν την απόδοση του A8 chip ώστε να φέρουν console-class 3D games στη συσκευή.

      Ο επεξεργαστής Α8 συνοδεύεται επίσης από τον M8 motion coprocessor, που πρωτοείδαμε στο 5S ως M7, στην έκδοση δεύτερης γενιάς του. Έχει καλύτερη απόδοση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σύμφωνα με την Apple, ενώ, πλέον, μπορεί να αντιληφθεί τη διαφορά μεταξύ τρεξίματος και ποδηλασίας, αλλά και να υπολογίσει ακόμη και το... πότε ανεβαίνετε για παράδειγμα σκαλοπάτια.Η κάμερα της συσκευής διατηρεί την ανάλυση των 8MPixels του 5S, αλλά η Apple αναφέρει τη χρήση ενός ολοκαίνουριου αισθητήρα με ακόμη μεγαλύτερα pixels. Διαθέτει φακό με διάφραγμα f/2.2 και dual-LED flash. Χρησιμοποιεί ψηφιακή οπτική σταθεροποίηση (σ.σ. μόνο το iPhone 6 Plus διαθέτει κανονικό οπτικό σταθεροποιητή), καθώς και ένα νέο σύστημα αυτόματης εστίασης που χρησιμοποιεί pixels στον αισθητήρα της εικόνας για να κάνει focus πιο γρήγορα από ποτέ. Προσφέρει ακόμη προηγμένους αλγορίθμους για τη βελτίωση της λεπτομέρειας, της αντίθεσης και της ευκρίνειας των φωτογραφιών που συλλαμβάνει. Οι πανοραμικές φωτογραφίες του έχουν πλέον ανάλυση 43MPixels, ενώ μπορείτε να τραβήξετε HDR φωτογραφίες με μία και μόνο λήψη. Βελτιωμένες είναι και οι δυνατότητές του στον τομέα του video, όπου υποστηρίζει 1080p είτε στα 30 είτε στα 60 frames per second, ενώ, στην επιλογή slow motion, υποστηρίζει ή 120 ή 240 fps. Η εμπρόσθια κάμερα έχει νέο αισθητήρα και φωτεινότερο διάφραγμα f/2.2., με την Apple να αναφέρει ότι επιτρέπει την είσοδο σε 81% περισσότερο φως.

      Υποστηρίζει το LTE advanced με ταχύτητες έως 150Mbps και υποστήριξη 20 LTE bands, περισσότερα από οποιοδήποτε άλλο smartphone σύμφωνα με την εταιρεία, αλλά ακόμη και το νέο VoLTE (Voice over LTE). Η Apple σημειώνει ότι το WiFi του είναι τρεις φορές ταχύτερο από του 5S, ενώ τώρα υποστηρίζει και τα 802.11ac δίκτυα.

      Το iPhone 6 προσφέρει, σύμφωνα με την αμερικανική εταιρεία, έως 10 ημέρες αναμονής, 14 ώρες ομιλίας (40% βελτιωμένος χρόνος σε σύγκριση με το 5S), 10 ώρες web browsing μέσω 3G και LTE και 11 ώρες αναπαραγωγής video.

      Υποστηρίζει επιπλέον το νέο σύστημα mobile payments Apple Pay και διαθέτει NFC chip στην κορυφή της συσκευής για ανέπαφες πληρωμές και υποστήριξη τερματικών πιστωτικών καρτών. Η επικύρωση των πληρωμών γίνεται μέσω του αισθητήρα TouchID και κάθε iPhone 6 μπορεί να αποθηκεύσει ευαίσθητα δεδομένα από τις πιστωτικές σας κάρτες στο Secure Element, ένα τσιπ στο εσωτερικό του. Να σημειώσουμε ότι το Apple Pay θα είναι διαθέσιμο στις ΗΠΑ τον επόμενο μήνα υποστηρίζοντας 22.000 retailers, όπως σημειώνει η εταιρεία.

      Δεν αποτελεί έκπληξη ότι το iPhone 6 έρχεται με προεγκατεστημένο το iOS 8, το οποίο γνωρίσαμε τον Ιούνιο, και τώρα θα είναι διαθέσιμο από τις 17 Σεπτεμβρίου για iPhone και iPad.

      Η συσκευή θα κυκλοφορήσει σε τρία χρώματα, χρυσό, ασημί και γκρι και θα είναι διαθέσιμη από τις 19 Σεπτεμβρίου σε Ηνωμένες Πολιτείες, Αυστραλία, Καναδά, Γαλλία, Γερμανία, Χονγκ-Κονγκ, Ιαπωνία, Πουέρτο Ρίκο, Σιγκαπούρη και Ηνωμένο Βασίλειο, με τις προπαραγγελίες να ξεκινούν στις 12 Σεπτεμβρίου. Η τιμή του στις ΗΠΑ τουλάχιστον; 199 δολάρια (με διετές συμβόλαιο πάντα) για την έκδοση των 16GB, με τις εκδόσεις των 64 και 128GB να φτάνουν αντίστοιχα τα 299 και 399 δολάρια (και αυτές με συμβόλαιο φυσικά). Θα κυκλοφορήσει σε 115 ακόμη χώρες έως τα τέλη του έτους, ελπίζουμε φυσικά και στη χώρα μας...

      Να σημειώσουμε, τέλος, ότι η Apple κυκλοφορει και ειδικά σχεδιασμένες από εκείνη δερμάτινες θήκες για τη συσκευή, διαθέσιμες σε μαύρο, ροζ, καφέ, μπλε και κόκκινο (RED) χρώμα που θα κοστίζουν 45 δολάρια, καθώς και θήκες από σιλικόνη στα 35 δολάρια.
      πηγή

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drunkard last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thvarveris last edited by

          Παιδιά να ρωτήσω κάτι.
          Σας έχει τύχει κι εσάς κάποιες εφαρμογές επί πληρωμή που είχατε περάσει «δωρεάν» σε jailbroken iPhone ή iPad να συνεχίσουν να σας προσφέρονται για εγκατάσταση και updates από το App Store κανονικά σαν να τις είχατε πληρώσει, όταν οι συσκευές γύρισαν σε εργοστασιακή ρύθμιση και λειτουργία;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vargas last edited by

            http://www.myphone.gr/forum/showthread. ... 94&page=69

            Toν τρολλαρει ευγενεστατα ο τυπος με το ονομα καραμελα ...παει κ συγκρινει το ταπεινο 630 με το 6αρι ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nidosan last edited by

              Αναβάθμισα σήμερα το iphone4 (όχι S) μιας φίλης των γονιών μου που μέχρι πριν λίγους μήνες χρησιμοποιούσε ένα Motorola με κουμπιά, τύπου clamshell. Είχε μάθει σιγά-σιγά το iphone, παρότι τεχνοφοβική, μου ζήτησε (πριν λίγο καιρό) να της βάλω να βλέπει και το e-mail της, να έχει και facebook, και instagram, που όμως δεν έμπαινε διότι ήθελε πιο πρόσφατη έκδοση του iOS.

              Πέρασε λοιπόν από το iOS 4.3.X (δε θυμάμαι ακριβώς ποια υπο-έκδοση) στο 7.1.Χ

              Μεταφέρθηκαν κανονικά μέσω itunes επαφές, μηνύματα, οι λίγες εφαρμογές που είχαμε προσθέσει, ρυθμίστηκε email, κλπ.
              Ξεκινάει λοιπόν με iOS 7.1 και.... την πιάνει ΚΡΙΣΗ ΠΑΝΙΚΟΥ από τις ...'αλλαγές'!!!!!....

              '*Πώωωωω, δεν ήταν έτσι πριν τα εικονίδια, τι είναι αυτά τα κυκλάκια γύρω από τα νούμερα στο τηλέφωνο, γιατί έχει άσπρο φόντο και μαύρα γράμματα, πωπωπω... κρίμα, κρίμα, δεν έπρεπε να την είχαμε κάνει την αναβάθμιση.... Δε μπορώ, δε μπορώ, παίρνω τηλέφωνο κι από κάτω μου εμφανίζεται ένα 'φεησταημ' που δεν ξέρω τι είναι, θέλω να φύγει!!... *'

              Η τύπισσα πέρασε από κινητό τεχνολογίας 10 ετών και βάλε σε iphone4 μέσα σε λίγες μέρες και 'επιβίωσε', κι έχασε τ' αυγά και τα πασχάλια από τις βελτιώσεις στο λειτουργικό περνώντας από το iOS 4 στο 7! Με έχει πάρει 15 τηλέφωνα μέσα σε 1 ώρα επειδή 'δε μπορεί να το χρησιμοποιήσει έτσι'...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hannibal last edited by

                Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                Αναβάθμισα σήμερα το iphone4 (όχι S) μιας φίλης των γονιών μου που μέχρι πριν λίγους μήνες χρησιμοποιούσε ένα Motorola με κουμπιά, τύπου clamshell. Είχε μάθει σιγά-σιγά το iphone, παρότι τεχνοφοβική, μου ζήτησε (πριν λίγο καιρό) να της βάλω να βλέπει και το e-mail της, να έχει και facebook, και instagram, που όμως δεν έμπαινε διότι ήθελε πιο πρόσφατη έκδοση του iOS.

                Πέρασε λοιπόν από το iOS 4.3.X (δε θυμάμαι ακριβώς ποια υπο-έκδοση) στο 7.1.Χ

                Μεταφέρθηκαν κανονικά μέσω itunes επαφές, μηνύματα, οι λίγες εφαρμογές που είχαμε προσθέσει, ρυθμίστηκε email, κλπ.
                Ξεκινάει λοιπόν με iOS 7.1 και.... την πιάνει ΚΡΙΣΗ ΠΑΝΙΚΟΥ από τις ...'αλλαγές'!!!!!....

                '*Πώωωωω, δεν ήταν έτσι πριν τα εικονίδια, τι είναι αυτά τα κυκλάκια γύρω από τα νούμερα στο τηλέφωνο, γιατί έχει άσπρο φόντο και μαύρα γράμματα, πωπωπω... κρίμα, κρίμα, δεν έπρεπε να την είχαμε κάνει την αναβάθμιση.... Δε μπορώ, δε μπορώ, παίρνω τηλέφωνο κι από κάτω μου εμφανίζεται ένα 'φεησταημ' που δεν ξέρω τι είναι, θέλω να φύγει!!... *'

                Η τύπισσα πέρασε από κινητό τεχνολογίας 10 ετών και βάλε σε iphone4 μέσα σε λίγες μέρες και 'επιβίωσε', κι έχασε τ' αυγά και τα πασχάλια από τις βελτιώσεις στο λειτουργικό περνώντας από το iOS 4 στο 7! Με έχει πάρει 15 τηλέφωνα μέσα σε 1 ώρα επειδή 'δε μπορεί να το χρησιμοποιήσει έτσι'...

                Eτσι την επαθα με την μανα μου. Τωρα εχει γινει ξεφτερι βεβαια και με περνει και μεσω skype οπου παρατηρει τα παντα ειδικα στο γραφειο. Προχθες μου ελεγε για ενα φυτο πισω μου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  http://www.iphonehellas.gr/54016/iphone ... s-reviews/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hannibal last edited by

                    50 iOS 8 Tips and Tricks

                    http://www.maclife.com/article/features ... ks#slide-0

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      http://www.iphonehellas.gr/54068/iphone ... enchmarks/

                      όσο καλά και να δένει software me hardware, ούτε το νοτε 3 δεν κοιτάει, για το 4αρη ούτε λόγος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bayern7 last edited by

                        Το παράδοξο είναι ότι το 6άρι είναι πιο ψηλά χρονισμένο από το 6+.
                        Θα περίμενε κανείς το αντίστροφο, δεδομένης της μπαταρίας του 6αριού και της μεγαλύτερης οθόνης που έχει να 'κουμαντάρει' το 6+.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          γενικά δεν νομίζω να έχει διαφορά σε απόδοση από το 5ς...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bayern7 last edited by

                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                            γενικά δεν νομίζω να έχει διαφορά σε απόδοση από το 5ς...

                            Έχει. Όχι φοβερή όμως, όπως είχε το 5ς σε σχέση με το 5.
                            Τα κεφάλια μέσα όμως. Επανήρθε το άλλο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              insignia-fun last edited by

                              Εχω εδω και ενάμιση χρόνο ένα iMac και στο οποίο αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Οταν είμαι στο Ιντερνετ απο το safari κάτω στην οθόνη εμφανίζεται μια λωρίδα πίσω από το background. Δηλαδή ενώ έχει πατηθεί το πράσινο κουμπί (ας πούμε το maxsize) η οθόνη του Safari δεν κατεβαίνει μέχρι κάτω και εμφανίζεται από πίσω το φόντο της αρχικής οθόνης. Μάλιστα η λωρίδα αυτή δεν είναι ίσα από τα αριστερά μέχρι τα δεξιά αλλά κάπως 'στραβή' και ιδιαίτερα το φαινόμενο αυτό είναι έντονο από τη δεξιά πλευρά της οθόνης. Παραθέτω και σχετικές φωτογραφίες από prntscr που έχω πάρει και φαίνεται κάπως. Αντίθετα όταν πατήσω τέρμα πάνω δεξιά το κουμπί με τα δυο διαγώνια βελάκια και με το οποίο εξαφανίζεται η πάνω μπάρα της ημερομηνίας της ώρας κ.λπ. και εμφανίζεται μόνο όταν πάει το ποντίκι τέρμα πάνω για να αναδυθεί και την οθόνη καταλαμβάνει εξ ολοκλήρου η οθόνη του Safari αυτό το φαινόμενο εξαφανίζεται. Αν πάλι 'τσιμπήσω' με το ποντίκι μόνο την καρτέλα του Safari και τη μετακινήσω κάτω ώστε να εξαφανιστεί το background και το κενό που δημιουργείται πάνω το καλύψω πάλι τσιμπώντας με το ποντίκι και κολλώντας το μέχρι όπου πάει, όταν ξανανοίξω το Safari παίρνει πάλι τη θέση τη παλιά με το κενό από κάτω. Μια λύση είναι να κάνω αναδυόμενη την πάνω μπάρα με την ημερομηνία την ώρα κ.λπ. αλλά δε με βολεύει. Είναι κάποια μικρορύθμιση στην οθόνη, κάποια ρύθμιση από το Safari που δεν μπορώ να βρω?
                              Συγγνώμη για το μακροσκελές, προσπάθησα να γίνω όσο πιο αναλυτικός μπορούσα για να καταλάβετε το πρόβλημα.
                              Ευχαριστώ.

                              edit: παραθετω μια ακόμη φωτογραφία με μαύρη οθόνη στην οποία διακρίνεται καλύτερα από κάτω η οθόνη του φόντου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                224-v last edited by

                                εχω το ipad2 Και του εβαλα σιμ καρντ ωστε να δουλευει και με το δυκτιο εκτος του wi fi, απο τοτε τελειωνει η μπαταρια σε 3-4 ωρες και παραλληλα δεν μπαινει σε κατασταση υπνωσις.. τι να κοιταξω στις ρυθμισεις..???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • limited_one
                                  limited_one moderator last edited by

                                  Να ανοίγεις το 3g Όταν το χρειάζεσαι μόνο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-lappas last edited by

                                    Όχι βέβαια. Το δικό μου 2άρι βγάζει άνετα την μέρα.

                                    Ρυθμίσεις -> Γενικά -> Αυτόματο Κλείδωμα (βάλτο στα δυο λεπτά).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      224-v last edited by

                                      ναι ετσι μαλλον δουλευει πιο σωστα..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        teox last edited by

                                        Νέο μέλος σε αυτό το τοπικό μιας και αγόρασα σήμερα το mac mini i5.Γενικά πρώτη φορά γίνομαι κάτοχος apple οπότε οι απορίες πολλές.Για αρχή έχω 3:
                                        1:στο youtube δεν μπορώ να επιλέξω 1080p,μόνο μέχρι 720p,γιατί συμβαίνει αυτό και πώς μπορώ να βλέπω σε 1080?
                                        2:από που μπορώ να κατεβάζω ταινίες με ασφάλεια,τόσο καιρό χρησιμοποιώ τορρεντ,με τα + και τα - τους
                                        3:προσπάθησα να συνδέσω το galaxy s3 μου σήμερα αλλά τζίφος,τι μπορώ να κάνω?
                                        Σας ευχαριστώ προκαταβολικά

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • limited_one
                                          limited_one moderator last edited by

                                          Καλορίζικο! !!!!
                                          Για youtube δε γνωρίζω.
                                          Στο Mac μου κατέβασα torrents πολλές φορές χωρίς προβλήματα.
                                          Για το galaxy κατεβάζεις το kies απο το site της Samsung.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • limited_one
                                            limited_one moderator last edited by

                                            Η Apple παρουσιάζει τα νέα iPad και iMac σε ένα πολυαναμενόμενο event, μαζί με το νέο iOS 8.1, ενώ η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει 225 εκ. iPads σε όλο τον κόσμο.

                                            To νέο iPad Air 2 θα έχει πάχος που δεν θα ξεπερνά τα 6,1 χιλιοστά, με δεύτερης γενιάς επεξεργαστή Α8Χ στα 64 Bit, Touch ID για αναγνώριση δακτυλικού αποτυπώματος, νέες κάμερες iSight και FaceTime στα 8 Megapixels, με ικανότητα καταγραφής βίντεο ανάλυσης 1080p, με μπαταρία που του προσφέρει αυτονομία 10 ωρών. Η κάμερα θα έχει εμπλουτισμένες λειτουργίες όπως είναι η εγγραφή σε αργή κίνηση, ενώ θα υπάρχει και διπλό μικρόφωνο για stereo ηχογραφήσεις. Θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις 16 GB (499 δολάρια) και 64 GB (599 δολάρια). Χρωματικά, θα διατίθεται σε εκδόσεις ασημί, space gray και χρυσό. Από τη μεριά του, το iPad Mini 3 έχει οθόνη Retina διαγωνίου 7,9 ιντσών, είναι εξοπλισμένο με Touch ID, κάμερα 5 Megapixels, iSight, με δυνατότητα εγγραφής 1080p. Θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με 16,64 και 128 GB σε τιμές 399, 499 και 599 δολάρια αντίστοιχα.
                                            H Apple παρουσίασε τον νέο iMac με Retina οθόνη σε διαγώνιο 27 ιντσών και ανάλυσης 5K, ή αλλιώς 5120×2880 pixels. To λεπτό προφίλ των 5 χιλιοστών παραμένει, ενώ στο εσωτερικό του έχει έναν τετραπύρηνο επεξεργαστή Intel Core i7, ο οποίος φτάνει τα 4 GHz. Με επεξεργαστή Intel Core i5 φτάνει τα 3,5 GHz, ενώ το λειτουργικό του σύστημα είναι το OS X Yosemite. Έχει δίσκο Fusion Drive που φτάνει σε χωρητικότητα τα 3 ΤΒ και θύρα Thunderbolt που υποστηρίζει ταχύτητες έως και 20 Gbps. H τιμή έναρξής του είναι τα 2499 δολάρια ΗΠΑ.

                                            Η Apple ανακοίνωσε το iOS 8.1 το οποίο θα υποστηρίζει την υπηρεσία πληρωμών Apple Pay, με NFC, θα έχει ανανεωμένο iCloud Photo Library app. Ένα iPad που επικοινωνεί με ένα iPhone θα μπορεί να δέχεται μηνύματα και ειδοποιήσεις. Παράλληλα, η Apple παρουσίασε το OS X Yosemite το οποίο και προσφέρει δωρεάν προς downloading. Ανανεωμένο και δωρεάν θα είναι και το νέο iWork. Κλείνοντας, την αναφορά μας στο κομμάτι του software, η Apple θα δώσει στους developers το WatchKit, το software development kit για το smartwatch της τον Νοέμβριο, προκειμένου να ξεκινήσουν να δημιουργούν εφαρμογές για αυτό.

                                            πηγή

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 484
                                            • 485
                                            • 486
                                            • 487
                                            • 488
                                            • 501
                                            • 502
                                            • 486 / 502
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr