-
καλησπέρα συμφορουμίτες-ισσες!!
βρίσκομαι σε δίλημμα, είμαι κάτοχος ενός punto abarth 2009 μοντέλο (όταν το αγόρασα ήμουν πολύ κοντά στο να επιλέξω κανένα mx5 διετίας μετ/νο, αλλά μετά από ώριμη σκέψη επέλεξα σε κάτι πιο αυτοκίνητο όσον αφορά τους χώρους)
τώρα όντας παντρεμένος και έχοντας τη δυνατότητα να αλλάξω το abarth με ένα mondeo (άμα χρειαστεί : βλέπε παιδιά!!)
Η σύζυγος έχει ένα 207 1.6 2006 δίπορτο! οπότε λέω δεν δίνουμε το 207 όσο πάει (είναι σε σχετικά καλή κατάσταση για την ηλικία του!) και να πάρουμε και κανένα σοβαρό δίπορτο αυτ/το βλέπε : roadster πχ. mx5,mr2, & mg tf.Από πολλά που διάβασα βγαίνει το συμπέρασμα ότι το mg tf 160 είναι by far κατώτερο τον υπολοίπων!
Αλλά βλέποντας κάτι τιμές 4 - 5 χιλιάρικα για 2005 μοντέλο με 160 άλογα μου μπαίνουν σκέψεις λέτε να μην βλέπω καθαρά???Ευχαριστώ εκ τον προτέρων και sorry για το μακροσκελές ποστ !!
-
καλησπέρα συμφορουμίτες-ισσες!!
βρίσκομαι σε δίλημμα, είμαι κάτοχος ενός punto abarth 2009 μοντέλο (όταν το αγόρασα ήμουν πολύ κοντά στο να επιλέξω κανένα mx5 διετίας μετ/νο, αλλά μετά από ώριμη σκέψη επέλεξα σε κάτι πιο αυτοκίνητο όσον αφορά τους χώρους)
τώρα όντας παντρεμένος και έχοντας τη δυνατότητα να αλλάξω το abarth με ένα mondeo (άμα χρειαστεί : βλέπε παιδιά!!)
Η σύζυγος έχει ένα 207 1.6 2006 δίπορτο! οπότε λέω δεν δίνουμε το 207 όσο πάει (είναι σε σχετικά καλή κατάσταση για την ηλικία του!) και να πάρουμε και κανένα σοβαρό δίπορτο αυτ/το βλέπε : roadster πχ. mx5,mr2, & mg tf.Από πολλά που διάβασα βγαίνει το συμπέρασμα ότι το mg tf 160 είναι by far κατώτερο τον υπολοίπων!
Αλλά βλέποντας κάτι τιμές 4 - 5 χιλιάρικα για 2005 μοντέλο με 160 άλογα μου μπαίνουν σκέψεις λέτε να μην βλέπω καθαρά???Ευχαριστώ εκ τον προτέρων και sorry για το μακροσκελές ποστ !!
-
καλησπέρα συμφορουμίτες-ισσες!!
βρίσκομαι σε δίλημμα, είμαι κάτοχος ενός punto abarth 2009 μοντέλο (όταν το αγόρασα ήμουν πολύ κοντά στο να επιλέξω κανένα mx5 διετίας μετ/νο, αλλά μετά από ώριμη σκέψη επέλεξα σε κάτι πιο αυτοκίνητο όσον αφορά τους χώρους)
τώρα όντας παντρεμένος και έχοντας τη δυνατότητα να αλλάξω το abarth με ένα mondeo (άμα χρειαστεί : βλέπε παιδιά!!)
Η σύζυγος έχει ένα 207 1.6 2006 δίπορτο! οπότε λέω δεν δίνουμε το 207 όσο πάει (είναι σε σχετικά καλή κατάσταση για την ηλικία του!) και να πάρουμε και κανένα σοβαρό δίπορτο αυτ/το βλέπε : roadster πχ. mx5,mr2, & mg tf.Από πολλά που διάβασα βγαίνει το συμπέρασμα ότι το mg tf 160 είναι by far κατώτερο τον υπολοίπων!
Αλλά βλέποντας κάτι τιμές 4 - 5 χιλιάρικα για 2005 μοντέλο με 160 άλογα μου μπαίνουν σκέψεις λέτε να μην βλέπω καθαρά???Ευχαριστώ εκ τον προτέρων και sorry για το μακροσκελές ποστ !!
-
Καλησπέρα και καλώς ήρθες. Το MG είναι ενδιαφέρον οδηγικά, αν και νευρικό στο άφημα του γκαζιού πάνω στην στροφή. Όμως από αξιοπιστία είναι επίφοβο. Ο κινητήρας K Series είχε ένα σοβαρό σχεδιαστικό ελάττωμα και έκαιγε φλάντζες κεφαλής. Αν ο προηγούμενος έχει αντικαταστήσει την φλάντζα με μεταλλική όμως, το πρόβλημα λύθηκε. Προσωπικά θα ήμουν ανάμεσα σε MR2 και MX5. Υπόψιν ότι και το MR2 έχει θέματα με τον κινητήρα του...
-
Ποιά η γνώμη σας για τα MG? Για πιο λόγο ειναι τοσο φθηνα? Για παράδειγμα εδω: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3304832/
-
Ποιά η γνώμη σας για τα MG? Γιατι τοσο φθηνα? Παιζει κατι που δεν ξερω?
Δυο θέματα πιο κάτω υπάρχει το συγκεκριμένο θέμα που αφορά ανοιχτό 2θέσιο και περιλαμβάνει και το MG. Και λίγο πιο πάνω υπάρχει και απάντηση σχετική με το διπλό ερώτημα σου. Μην ανοίγεις νέο θέμα με κάθε ερώτηση. [mod]
-
Μακριά από το MG. Όλα βγάζουν πρόβλημα φλάντζας κάθε 40 με 50.000 το πολύ χλμ ειδικά το 1.8. Ο ίδιος κινητήρας βγαίνει σε 1.4, 1.6 και 1.8 λίτρα. Όσο περισσότερα τα κυβικά τόσο γρηγορότερα καίγεται η φλάντζα γιατί το νερό δεν ψύχει ικανοποιητικά το σώμα του ειδικά στα ανώτερα σημεία όπως το καπάκι με την φλάντζα μιας και η διαφορά των κυβικών δεν έχει να κάνει με την διάμετρο αλλά μόνο με τη διαδρομή των κυλίνδρων. Μύθος είναι επίσης η μεταλλική φλάντζα. Και από τιτάνιο φλάντζα να βάλεις δεν πρόκειται να μην την κάψεις. Μία λύση μόνο υπάρχει που μπορεί να δώσει κάποιες χιλιάδες χιλμ παραπάνω μέχρι να σου καεί η φλάντζα και πάλι. Αλλαγή ψυγείου με μεγαλύτερο και ρύθμιση του θερμοστάτη σε χαμηλότερο σημείο ενεργοποίησης. Ο κινητήρας Κ της Rover πάσχει εκ σχεδιασμού από το σύστημα λίπανσης και ψύξης του κινητήρα και μπορεί στα ψυχρά κλίματα να λειτουργεί καλύτερα αλλά στην Ελλάδα είναι καταδικασμένο να καίει συνεχώς φλάντζες. Και άντε θα το αγοράσεις με μία μέχρι τότε αλλαγή φλάντζας, μετά θα σου βγάλει τη δεύτερη που θα χρειάζεται και αναγκαστικά πλανάρισμα με ότι συνεπάγεται αυτό και τελικό κόστος κάνα 2.500. Και δεν υπάρχει μετά μέλλον γιατί τρίτη αλλαγή φλάντζας δεν γίνεται οπότε θέλεις νέο κινητήρα που καλύτερα μη σου πω πόσο κάνει. Για μεταχειρισμένο κινητήρα θα δώσεις κάνα 4άρι χιλιάρικα με την τοποθέτηση; Και αν σου βγάλει πάλι φλάντζα μετά από μία εβδομάδα; Μακριά λέμε και μιλώ με πείρα στα MG ROVER...
Πάρε ένα MAZDA ΜΧ5 1.8 με κάνα 8άρι - 10άρι χιλιάρικα και είσαι εντάξει.
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Μακριά από το MG. Όλα βγάζουν πρόβλημα φλάντζας κάθε 40 με 50.000 το πολύ χλμ ειδικά το 1.8. Ο ίδιος κινητήρας βγαίνει σε 1.4, 1.6 και 1.8 λίτρα. Όσο περισσότερα τα κυβικά τόσο γρηγορότερα καίγεται η φλάντζα γιατί το νερό δεν ψύχει ικανοποιητικά το σώμα του ειδικά στα ανώτερα σημεία όπως το καπάκι με την φλάντζα μιας και η διαφορά των κυβικών δεν έχει να κάνει με την διάμετρο αλλά μόνο με τη διαδρομή των κυλίνδρων. Μύθος είναι επίσης η μεταλλική φλάντζα. Και από τιτάνιο φλάντζα να βάλεις δεν πρόκειται να μην την κάψεις. Μία λύση μόνο υπάρχει που μπορεί να δώσει κάποιες χιλιάδες χιλμ παραπάνω μέχρι να σου καεί η φλάντζα και πάλι. Αλλαγή ψυγείου με μεγαλύτερο και ρύθμιση του θερμοστάτη σε χαμηλότερο σημείο ενεργοποίησης. Ο κινητήρας Κ της Rover πάσχει εκ σχεδιασμού από το σύστημα λίπανσης και ψύξης του κινητήρα και μπορεί στα ψυχρά κλίματα να λειτουργεί καλύτερα αλλά στην Ελλάδα είναι καταδικασμένο να καίει συνεχώς φλάντζες. Και άντε θα το αγοράσεις με μία μέχρι τότε αλλαγή φλάντζας, μετά θα σου βγάλει τη δεύτερη που θα χρειάζεται και αναγκαστικά πλανάρισμα με ότι συνεπάγεται αυτό και τελικό κόστος κάνα 2.500. Και δεν υπάρχει μετά μέλλον γιατί τρίτη αλλαγή φλάντζας δεν γίνεται οπότε θέλεις νέο κινητήρα που καλύτερα μη σου πω πόσο κάνει. Για μεταχειρισμένο κινητήρα θα δώσεις κάνα 4άρι χιλιάρικα με την τοποθέτηση; Και αν σου βγάλει πάλι φλάντζα μετά από μία εβδομάδα; Μακριά λέμε και μιλώ με πείρα στα MG ROVER...Πάρε ένα MAZDA ΜΧ5 1.8 με κάνα 8άρι - 10άρι χιλιάρικα και είσαι εντάξει.
φιλε ισως φταιει οτι ψαχνω μεταχειρισμενο αλλα εχω ξενερωσει τοσο πολυ με τα αυτοκινητα.. ολα προβληματικα. δεν ακουσα για κανενα καλο λογο! και αν καποιο δεν θα εχει τοσα προβληματα σιγουρα θα ειναι ασχημο ή πανακριβο ή θα υστερει καπου.. απαραδεκτο να μην εχουμε καταφερει να φτιαξουμε αυτοκινητα 'γερά' !!
Δεν ξερω αληθεια προς τα που να κατευθυνθω, τι αυτοκινητα να κοιταξω! -
Αν ψαχνεις οδηγικα κατι παραπανω απο ευχαριστο roadster και σκυλινα αξιοπιστο τοτε αυτο ονομαζεται ΜΧ5. Εχω το 3ο MX5 τωρα ενω ειχα και ΜR2. Kαι αυτο ειναι φοβερο στο δρομο αλλα εχει θεμα με το μοτερ που καιει λαδια ενω εχει και πολυ δυσευρετα ανταλλακτικα
Το ΜΧ5 εχει τα παντα απο ανταλλακτικα, ειναι εξισου καταπληκτικο σε στησιμο και συνηθως ζηταει μονο βενζινη. Καλυτερη επιλογη για μενα nb 1.8 με το μπλοκε του, τα παραπανω αλογα σε σχεση με το 1.6 και ιδανικα σε εκδοση sporty με 6αρι σασμαν, δεσιματα κλπ -
Ο χρήστης heras έγραψε:
Αν ψαχνεις οδηγικα κατι παραπανω απο ευχαριστο roadster και σκυλινα αξιοπιστο τοτε αυτο ονομαζεται ΜΧ5. Εχω το 3ο MX5 τωρα ενω ειχα και ΜR2. Kαι αυτο ειναι φοβερο στο δρομο αλλα εχει θεμα με το μοτερ που καιει λαδια ενω εχει και πολυ δυσευρετα ανταλλακτικα
Το ΜΧ5 εχει τα παντα απο ανταλλακτικα, ειναι εξισου καταπληκτικο σε στησιμο και συνηθως ζηταει μονο βενζινη. Καλυτερη επιλογη για μενα nb 1.8 με το μπλοκε του, τα παραπανω αλογα σε σχεση με το 1.6 και ιδανικα σε εκδοση sporty με 6αρι σασμαν, δεσιματα κλπ+1 για το mx5 πολλοι μου το προτεινουν αλλά θελω κατι παραπάνω απο ένα 'παιχνίδι', κάτι να έχει παραπάνω χώρους..
-
Σ' αυτη την κατηγορία 'παιχνίδι' θα δεις και μικρούς χώρους σχεδόν σε όλα. Ισως στα ακριβότερα τύπου SLK ή Z4 κάτι καλύτερο να υπάρχει αλλά με το ανάλογο αντίτιμο.
Το τρίτης γενιάς ΜΧ5 πάντως και εγώ από το λίγο που το ξέρω το θεωρώ να πλησιάζει τα ζητούμενα σου.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ισως στα ακριβότερα τύπου SLK ή Z4 κάτι καλύτερο να υπάρχει αλλά με το ανάλογο αντίτιμο.Το αντιτιμο δεν αφορα τους μεγαλυτερους (?) χωρους, αφορα αλλα πραγματα Σιγουρα παντως οχι το fun του θεματος
-
δηλαδη το μιατα ειναι μικρο και περιμενεις να βρεις roadster με χωρους?
............γιατι δε κοιτας για sl 350? αυτη μαλιστα εχει χωρους.
-
μπα! αν είναι να πάρω το sl350, δε παίρνω το M6 cabrio που έχει έχει και λίγο γκαζάκι!!
χωράει και η πεθερά μου.... -
Mx ή mr, μακρυα απο mg.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ούτε το MR. ΜΧ μόνο.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ούτε το MR. ΜΧ μόνο.+1000
-
Aκριβως !! Τωρα πια μονο mx5, αν μου λεγες πριν αρκετα χρονια θα σου λεγα και mr2 δαγκωτο. Τωρα απλα εχουν εξαφανιστει, το κλαμπ εκλεισε, μτχ ανταλλακτικα ουτε για δειγμα (εγω θυμαμαι εψαχνα 1 χρονο για μτχ κουκουλα το 2009, τελικα την εφτιαξα σε ταπετσιερη με κοστος 1,5 μτχ !!!) και τεχνικη υποστηριξη σχεδον ανυπαρκτη
Αντιθετα ολα τα παραπανω στο mx5 ειναι στον υπερθετικο βαθμο !!
Και οσο για την οδηγικη απολαυση, δεν χρειαζεται να πουμε κατι παραπανω -
Βασικά κακά τα ψέματα σε κατηγορία fun to drive οχήματος το μόνο προσιτό, πλέον, είναι το mx5. Μπορείς να δεις και BRZ-GT86 ή SLK,Z4 (που όμως δεν τα θεωρώ το ίδιο απολαυστικά) αλλά ξεφεύγεις σε συντήρηση και αναλώσιμα κατά πολύ. Δεν συζητάμε καν για το επόμενο σκαλοπάτι σε cayman-boxter manual στην Ελλάδα του '14, τουλάχιστον όχι για την πλειοψηφία.
Αγορά μετ/νου roadster 1.6-1.8