-
Eχει βαλει κανεις diesel ή βενζινη απο το πρατηριο BP του Μασουτη στην οδο Λαγκαδα,αν αντιμετωπισε καποιο προβλημα και γενικα αν εμπιστευόσασταν πρατηριο απο super market.
-
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
Eχει βαλει κανεις diesel ή βενζινη απο το πρατηριο BP του Μασουτη στην οδο Λαγκαδα,αν αντιμετωπισε καποιο προβλημα και γενικα αν εμπιστευόσασταν πρατηριο απο super market.Έχω βάλει από 1 μόνο πρατήριο σούπερμάρκετ και με έκλεψαν επιστημονικά. Ο τύπος είχε βάλει τη μάνικα να σκάει πιο νωρίς, κάτι πολύ δύσκολο μιας και πρέπει να αλλάξεις το μέταλλο της μάνικας για να το κάνεις. Οπότε χαιρόσουν που γέμισε με λίγα λίτρα, αλλά ενώ κανονικά έκανες 100χλμ. στο φουλ, σε αυτόν έκανες μόνο 40...
Είναι στην Αγία Παρασκευή, από την κάτω πλευρά στο δρόμο που βγάζει στην πλατεία, στο ρεύμα προς Μεσογείων-δε θυμάμαι το όνομα του μάρκετ.
Φαινόταν ψιλοανεξάρτητο από το σούπερμάρκετ πάντως (και εγώ που νόμιζα ότι το μάρκετ θα είχε καλό πρατήριο για κράχτη και για χάρη του ονοματός του... )edit: εννοείται πως σε έκλεβε κιόλας αλλά με τον τρόπο αυτό δεν το καταλάβαινες αμέσως στο γέμισμα μιας και έμπαιναν τα 'σωστά' λίτρα
-
Πως γινεται να σε κλεψει κανοντας τη μανικα να 'σκαει' νωριτερα στο γεμισμα;
Απλα, δε το γεμιζει λοιπον τελειως, δεν κλεβει εφοσον βλεπεις τα λιτρα που εβαλε και την τιμη... εκτος και αν πειραξε και αντλια. -
εννοείται πως σε έκλεβε κιόλας. έκανα edit
-
Πολλές διαφημίσεις στην τηλεόραση πάντως για βελτιωμένο diesel από τις εταιρίες...και η Jetoil αλλά και η BP......Η δεύτερη μάλιστα λέει extra 45 χιλιόμετρα με κάθε γέμισα...άντε να δούμε...Μόνο η ΕΚΟ έχει μείνει που μεταξύ μας από τις βενζίνες είναι η πιο καθαρή...αν και παίζει ρόλο και το πρατήριο εννοείται....για diesel δεν ξέρω
-
Πολλές διαφημίσεις στην τηλεόραση πάντως για βελτιωμένο diesel από τις εταιρίες...και η Jetoil αλλά και η BP......Η δεύτερη μάλιστα λέει extra 45 χιλιόμετρα με κάθε γέμισα...άντε να δούμε...Μόνο η ΕΚΟ έχει μείνει που μεταξύ μας από τις βενζίνες είναι η πιο καθαρή...αν και παίζει ρόλο και το πρατήριο εννοείται....για diesel δεν ξέρω
-
Γιατι ειναι πιο καθαρη η ΕΚΟ;
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Οι βενζινες βγαινουν απο τα ιδια διυλιστηρια και ειναι καθαρες.Απο κει και περα η καθε εταιρια βαζει τα δικα της προσθετα και καταληγουν στο βενζιναδικο.Οι κομπινες με τις νοθειες και τις βρωμιες γινονται πριν φτασουν εκει.
-
Ο χρήστης bakgat έγραψε:
Γνωρίζει κανείς ποιά είναι καλά βενζινάδικα στην Κλεισθένους στο Γερακα Αττικής?Το ΕΚΟ του Ασμάτογλου ειναι καλό?Γέρακα μένω και εγώ.
Κλεισθένους, βενζίνη απλή βάζω χρόνια στη Revoil, ανεβαίνοντας. Για τα άλλα του καύσιμα δεν ξέρω.
Για το συγκεκριμένο ΕΚΟ, όταν έβαλα 3-4 φορές πλήρες τεπόζιτο απλή και σούπερ αμόλυβδη στο 205 μου (με 13+ συμπίεση) απλά... δεν. Δεν ξαναπάτησα ποτέ.
Τώρα πια βάζω στην BP κατεβαίνοντας την Κλεισθένους από Αναπαύσεως και diesel και βενζίνη. -
Κοίτα....έχω βάλει και σε ΕΚΟ που ήταν τέρμα σάπιο κάυσιμο...αλλά εδώ και 2 χρόνια βάζω σε ένα άλλο ΕΚΟ που βρήκα απέναντι από το Νοσοκομείο Άγιος Παύλος στη καλαμαριά πριν τον Φοίνικα και είναι μια χαρά...
Δεν λέω έχω δοκιμάσει τα πάντα..από ΕΤΕΚΑ και Jetoil μέχρι Vpower racing και BP...αλλά η ΕΚΟ economy μου φαίνεται η πιο ''ειλικρινής'' βενζίνη....
Τώρα για Diesel που θα έχω στο νέο αμάξι ειλικρινά δεν ξέρω τι και που να βάλω...και μια χαρά καύσιμο η βενζίνη...αλλά όταν στο ίδιο αμάξι με σχεδόν ίδια κοιβικά...σε αυτό με την βενζίνη στη μεσαία γραμή σου βγάζει υπόλοιπο χιλιομέτρων 350 και στο ίδιο σε diesel 600χλμ...τα λόγια είναι περιττά...
Και αν βάλεις και τη διαφορά στη τιμή του καυσίμου....ειλικρινά δεν βρίσκεις λόγο ύπαρξης των αυτοκινήτων με βενζίνη πλέον.. -
Εντάξει, δικαιολογείται ο αρχικός ενθουσιασμός, αλλά κάποιο λόγο θα έχουνε που βγάζουνε και τις βενζίνες ακόμα Ε;
-
Ο χρήστης Jordan1986 έγραψε:
Κοίτα....έχω βάλει και σε ΕΚΟ που ήταν τέρμα σάπιο κάυσιμο...αλλά εδώ και 2 χρόνια βάζω σε ένα άλλο ΕΚΟ που βρήκα απέναντι από το Νοσοκομείο Άγιος Παύλος στη καλαμαριά πριν τον Φοίνικα και είναι μια χαρά...
Δεν λέω έχω δοκιμάσει τα πάντα..από ΕΤΕΚΑ και Jetoil μέχρι Vpower racing και BP...αλλά η ΕΚΟ economy μου φαίνεται η πιο ''ειλικρινής'' βενζίνη....
Τώρα για Diesel που θα έχω στο νέο αμάξι ειλικρινά δεν ξέρω τι και που να βάλω...και μια χαρά καύσιμο η βενζίνη...αλλά όταν στο ίδιο αμάξι με σχεδόν ίδια κοιβικά...σε αυτό με την βενζίνη στη μεσαία γραμή σου βγάζει υπόλοιπο χιλιομέτρων 350 και στο ίδιο σε diesel 600χλμ...τα λόγια είναι περιττά...
Και αν βάλεις και τη διαφορά στη τιμή του καυσίμου....ειλικρινά δεν βρίσκεις λόγο ύπαρξης των αυτοκινήτων με βενζίνη πλέον..Επιδόσεις, ποιότητα λειτουργίας κινητήρα, μεγαλύτερο ωφέλιμο φάσμα, λιγότερες εκπομπές καρκινογόνων ουσιών, μικρότερο βάρος. Πως σου φαίνονται αυτά για επιχειρήματα υπέρ της βενζίνης;
Όσο για τις βενζίνες, σχεδόν όλες στην Ελλάδα βγαίνουν από τα 3 διυλιστήρια που υπάρχουν. Οι διάφορες εταιρείες μετά βάζουν τα δικά τους πρόσθετα. Εξαιρούνται οι V-Power Racing και BP Ultimate που έρχονται από το εξωτερικό. Η νοθεία είναι θέμα βενζινάδικου καθαρά.
-
Κάτσε ρε συ....τα Diesel λόγω του τούρμπο και της ροπής είναι πολύ πιο γρήγορα...πχ ένα 1400 βενζίνη με ένα 1300 diesel οκ η βενζίνη έχει πιο μεγάλη τελική..αλλά μεταξύ μας ποιος νοιάζεται για την τελική..λες και κανείς περνά ποτέ τα 160 πχ...αλλά η διαφορά στη ροπή είναι πολύ μεγάλη...
Όσο για την λειτουργία του κινητήρα...ένας κινητήρας diesel έχει θεωρητικά χρόνο ζωής τα 1.000.000 χλμ ενώ η βενζίνη τα 500.000 χλμΜεταξύ μας...για τους ρύπους δεν μου καίγεται καρφί...ειλικρινά θεωρώ καθυστερημένο όποιον θεωρεί πως τα αυτοκίνητα ευθύνονται για φαινόμενα θερμοκηπίου και τέτοια χαζά...αλλά τεσπα πλέον τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τους ρύπους...ε και τα diesel πλέον δεν πληρώνουν τέλη...ενώ πχ ένα 1400+ βενζίνη πληρώνει 240ευρώ...τι άλλο να πω εγώ?
Τα αυτοκίνητα βενζίνης πλέον θα γίνουν κάτι σαν τα άλογα...θα τα έχουν μόνο τα supercar δηλαδή θα είναι για να τα θαυμάζεις αλλά και για αγώνες...για τη καθημερινότητα...με το αέριο και το diesel..σορρυ αλλά η βενζίνη δεν έχει πολύ νόημα...
Και για το βάρος που λες...ε ουσιαστικά επηρεάζει μόνο την κατανάλωση που στα diesel είναι πολύ μικρότερη της βενζίνης...
Τώρα αν θες να μ παίρνεις γρήγορα τις στροφές και θες να χεις ελαφρύ αμάξι οκ αλλά εγώ μιλάω για πρακτικότητα....για καθημερινότητα..Μόνο τα νέα 1000ρια βενζίνης έχουν πλέον κάποιο νόημα ύπαρξης αλλά αν θες να πας ταξίδι...ε είσαι δύσκολα με τπτ Seat Mii η VW Up! η κάνα Smart...καλά τα Smart είναι και σκοτώστρες..μακριά
-
Τα έχεις εντελώς μπερδεμένα στο μυαλό σου. Η ροπή είναι ένα μέγεθος εκπεφρασμένο στον στρόφαλο, που μεταφράζεται εντελώς διαφορετικά στον δρόμο ανάλογα με τις ΣΑΛ που έχεις εκείνη την στιγμή ο κινητήρας και φυσικά τις σχέσεις μετάδοσης και διαφορικού. Σε γενικές γραμμές ένα βενζινοκίνητο έχει περισσότερα άλογα από το αντίστοιχο ντίζελ και είναι ταχύτερο. Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις, αλλά ένα δίλιτρο τουρμποντίζελ με 170 άλογα θα είναι πολύ πιο αργό από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο των 250 ίππων και ας έχει περισσότερη ροπή το πετρέλαιο.
Το βάρος επηρεάζει εκτός από τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά.
-
Και αρκετα μεγαλυτερο βαρος στον εμπρος αξονα ενος μπροστοκινητου = 'προβληματακια' οταν θα πεταξει ουρα.
-
Και πολύ περισσότερη υποστροφή στην αρχή της στροφής.
-
Ρε συ μιλάω για καθημερινότητα....όταν θες ένα πρακτικό αμάξι ούτε 170 άλογα ούτε 2.000 κυβικά θα πάρεις...και οδηγική συμπεριφορά με τα ESP και τα TSC όλα μια χαρά πάνε...τώρα οκ αν θες να πηγαίνεις σε βουνά με φουρκέτες η σε τίποτα πίστες οκ θα πάρεις βενζίνη χαίρω πολύ....
Αλλά αμάξι για κάθε μέρα...είτε για πόλη είτε για ταξίδα..από όπου και αν το δεις...το Diesel συμφέρει...
Ακόμα ακόμα τα service στη βενζίνη είναι σε λιγότερα χιλιόμετρα από το Diesel...άρα θεωρητικά με τα ίδια χιλιόμετρα με την βενζίνη θες 2 service ενώ με το Diesel 1....
Βενζίνη θα πάρεις μόνο λόγω τιμής επειδή δεν μπορείς να δώσεις κάτι παραπάνω σαν κεφάλαιο για να πάρεις Diesel...η γιατί θες να τρέχεις σε πίστες και τέτοια....
Που και ακόμα όσοι έχουν βενζίνη το γυρνάνε σε αέριο που οκ είναι άλλη ιστορία...Δεν είναι τυχαίο πως στο εξωτερικό που το diesel είναι νόμιμο χρόνια....τα Diesel αυτοκίνητα είναι 70% του συνόλου όλων των ΙΧ... -
Κάνω κάθε μέρα 100 χλμ και από ιδεολογία δεν παίρνω ντίζελ. Οπότε ΔΕΝ είναι μονόδρομος για όλους.
Από εκεί και πέρα, στην Ευρώπη έχει τέτοια διάδοση το πετρέλαιο (για την ακρίβεια λίγο κάτω από το 50% στην ΕΕ). Στις αχανείς αγορές της Κίνας, ΗΠΑ, Ιαπωνίας, Ρωσίας κλπ ούτε να το φτύσουν το ντίζελ! Στην Ευρώπη παίζει θέμα προστατευτισμού της εγχώριας βιομηχανίας. Δεν είναι καμιά τεράστια ανακάλυψη ξέρεις... 100 χρόνια το γνωρίζουμε!
-
Άσε τις ιδεολογίες για τους Χριστιανούς και τους πολιτικούς...Εδώ μιλάμε με αριθμούς και γεγονότα...
Και εγώ κάνω κάθε μέρα 100χλμ και έδινα μέχρι τώρα 20 ευρώ για να κάνω 180χλμ και τώρα με το Diesel με 20 ευρώ κάνω 370χλμ....
Και επειδή δοκίμασα και ένα 1000ρι Seat Mii...με 20 ευρώ έκανα 280χλμ....και παραδόξως μια χάρα τραβούσε...
Είχα 1400 βενζίνη και τώρα έχω 1300 diesel και η διαφορά στις επιδόσεις είναι τεράστια..το diesel πετάει απλά....τώρα σε μεγαλύτερα κυβικά ούτε που με νοιάζει...εξάλου παραπάνω κυβικά τα θεωρώ ανούσια..όταν ακόμα ακόμα στην Formula 1 το γύρισαν σε 1.600 κυβικά κινητήρες....
Στη Κίνα ανακάλυψαν τα αμάξια πριν 10 χρόνια....εγώ μιλάω για Ευρώπη...Γερμανία Αγγλία Γαλλία κλπ...
Ακόμα και τα μεγάλα SUV αν τα πάρεις σε βενζίνη.....πρέπει να έχεις ένα βυτιοφόρο να σε ακολουθεί.... -
Αστειότητες. Τι 1400άρι είχες; Πόσα άλογα είχε; Πως οδηγούσες; Γνωρίζεις να χρησιμοποιείς λεβιέ και στροφές στον κόφτη; Τι 1300άρι ντίζελ έχεις; Μάλλον τον κινητήρα της ΦΙΑΤ, δεν μπορώ να σκεφτώ άλλον.
Στην Αγγλία ντίζελ παίρνουν καθαρά και μόνον για οικονομία. Αν θες να οδηγήσεις θα πάρεις βενζίνη! Το πρόβλημα είναι ότι οι Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις προστατεύουν τα ντιζελοκίνητα μέσω της φορολογίας CO2 γιατί οι εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επενδύσει στο ντίζελ, αν και αυτό το καύσιμο είναι σαφώς πιο επικίνδυνο για τον άνθρωπο. Ο Μπόρις Τζόνσον θέλει να το απαγορεύσει στο Λονδίνο, αν σου λέει κάτι αυτό.
Βενζίνη ώρα μηδέν!