-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Αν πάμε σε 30 εγώ θα προτιμούσα 0-30.
Sent from Corsair's brick
Βεβαια, γιατι ζουμε στο Ροβανιεμι κι εχουμε συχνα -10 C.
Αν μας διαβάζουν θα βγάλουν και ιξώδες -10 - 0 για ακόμα πιο νεράκι, θα φτιάξουν λάδι που θα καταργεί το Ο ιξώδες που είναι το νερό και που χρησιμοποιείται σαν standard στη χημική βιομηχανία.
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Διαγνωστικο η μονη λυση.
Εαν ηταν το EPC, σχετιζεται με πιο 'ασημαντες' βλαβες να το πω ετσι, ή κατι προσωρινο ή καποια παρατηρηση του συστηματος... που δεν επηρεαζει αμεσα τη λειτουργια και την ασφαλεια του κινητηρα. Τωρα, για το check με σηματακι τον κινητηρα, μπορει να ειναι οτιδηποτε σε τετοια αυτοκινητα επομενως συνεργειο και διαβασμα των κωδικων βλαβης.
ΙΣΧΥΕΙ οτι σε καποια μοντελα η βαλβιδα των φρενων ή η αντλια αναβει αυτο το λαμπακι, ομως οπως λες, δεν ειναι αυτο που φεγγει!Στο διαγνωστικό που το βάλαμε ο μάστορας που είπε ότι πρόκειται για κάποιο αισθητήρα φρένων, ο οποίος βρίσκεται μέσα στην αντλία των φρένων και δεν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα στο φρενάρισμα η κάτι παρεμφερές(δεν μπόρεσα να δω στο vagcom τι έγραφε), και το οποίο απαιτεί αλλαγή
καποιο αισθητηρα; ABS? Υπαρχει αντιστοιχη ενδειξη!
Αντλια η σταθμη υγρων φρενων; Επισης υπαρχει αντιστοιχη ενδειξη αν δεν κανω λαθος!Αν απο το vagcom ειδε κωδικο βλαβης τοτε τι σκατα εκανε και δεν ξερει ακριβως τι φταιει...;
Συνεργειο ειναι η χασαπης;Γνωμη μου, εαν ακομα δεν παρηγγειλες το καλωδιο ή με το διαγνωστικο δε μπορεις να βγαλεις ακρη, μην ξαναπας στο συγκεκριμενο συνεργειο.
Παραδόξως το έχω παραγγείλει το καλώδιο και το περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία.
Πάντως σήμερα μου άναψε και πάλι(λαμπάκι κινητήρα), και επειδή έτυχε το μάτι μου να βρίσκεται πάνω στο καντράν εκείνη την στιγμή, έχω την εντύπωση ότι έκανε σε ένα ψιλοσκορτσάρισμα πάνω σε αλλαγή απο 1η σε 2α.
Εκείνο πάντως που έχω παρατηρήσει γενικότερα στο αμάξι για πολλά χλμ, είναι ότι αν επιταχύνεις σταθερά με το γκάζι, δείχνει λες και κάνει κάτι σαν στιγμαίες διακοπές το στροφόμετρο σε όλο σχεδόν το φάσμα των στροφών.
Αν δε είναι ανοιχτός και ο κλιματισμός δεν πολυ πέρνει τα πόδια του.
Και έχω αλλάξει ένα κάρο πράγματα το κέρατό μου....Περαστικα φιλε, τι να πω ...
Ας ερθει το καλωδιο και επομενη κινηση καποιο αξιολογο εξουσιοδοτημενο.
Το καλώδιο κατέφθασε....
Στην αναζήτηση για βλάβες βρήκε τις παρακάτω:2 Faults Found:
18320 - Pressure Sensor for Brake Boost (G294)
P1912 - 001 - Short to Plus
17811 - EGR System
P1403 - 008 - Regulation Deviation
Readiness: 1110 0101 -
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Zητησε να προτεινεις μαρκες φουλ συνθετικου.
Εκτος του οτι προτεινεις ημισυνθετικο, χωρις καμια σοβαρη αιτιολογια, γραφεις στη συνεχεια ενα brain-fart κειμενο στο οποιο δε βγαζω ακρη.
Εν τελει, ΔΕΝ του προτεινεις ΟΥΤΕ καποια μαρκα λιπαντικου.Πηγαινε στη λαϊκη να πουλησεις καμια μπανανα ρε φιλε.
Το καλώδιο κατέφθασε....
Στην αναζήτηση για βλάβες βρήκε τις παρακάτω:2 Faults Found:
18320 - Pressure Sensor for Brake Boost (G294)
P1912 - 001 - Short to Plus
17811 - EGR System
P1403 - 008 - Regulation Deviation
Readiness: 1110 0101Για το πρωτο σφαλμα, ειτε ο αισθητηρας πιεσης για το σερβομηχανισμο των φρενων τα επαιξε είτε δεν κανει καλη επαφη.
Εαν καταπιανεσαι με αυτα, ο αισθητηρας βρισκεται κατω απο το τυμπανο του σερβομηχανισμου.Το δευτερο, ειναι η βαλβιδα της ανακυκλοφορίας καυσαεριων. Για καποιο λογο δε λειτουργει σωστα.
Ειτε μηχανικη ειτε υποπιεσης ειτε συνδυασμος αυτων, πρεπει να ελεγθει.Το λαμπακι EPC εκτιμω οτι αναψε απο το 1ο σφαλμα.
Υ.Γ. Antonis-team , 2 στα 2 ρε φιλε....? μπραβο! Φυγε απο το τοπικ σε παρακαλω. Το παλικαρι ελαβε το καλωδιο που περιμενε...
Ευχαριστώ φίλε Μorx για την απάντηση.
Τον αισθητήρα τον έχω εντοπίσει και μία απο τις επόμενες μέρες θα δοκιμάσω να δω εαν έχει ξεκουμπώσει τίποτα.Ξέρεις εαν η EGR σηκώνει καθάρισμα η όχι;
Σε κάποια φάση παλαιότερα την είχα αφαιρέσει αλλά μου φάνηκε πολύ 'κλειστή' κατασκευή. -
Κοιταξε να δεις, θα σεβαστω την ηλικια σου, η οποια αγγιζει απ'οσο καταλαβα τα 70.
Το μυαλο σου εγινε μαρμελαδα.
Γνωση και πειρα, δεν εισαι ο μονος που εχει. Δε θα μετρησουμε τα τσουτσουνια μας.
Στα σεβαστα 70 σου, πιανεσαι απο μια προταση ολοκληρης παραγραφου εξακολουθωντας να λες αερολογιες.Οι αναγνωστες σου τωρα... Ενας εκ των οποιων, τυγχανει να ειμαι εγω αυτη τη στιγμη.
ΗΜΟΥΝ και στο παρελθον, αρκετο καιρο πριν η ομαδα συντονιστων σε στειλει εκτος.
Ρωτησα για ενα σωληνακι βενζινης. Σαφη απαντηση ΔΕΝ πηρα, οσο και αν εξηγησα τι ακριβως χρειαζομαι.
Μετα απο διαφορα ποστ σου στα οποια δεν υπηρχε κανενα απολυτως νοημα, εκρινα λοιπον και αποφασισα οτι οι γνωσεις σου καπου σταματουν... και σταματουν στη δεκαετια του 90.12000 καρτελωσεις στον Η/Υ ?? Μπραβο θηριο!!
Ελευθερος επαγγελματιας ειμαι και 'γω, γι'αυτο ξαναλεω, δεν ειναι ωριμο (ειδικα στην ηλικια σου - διπλασιο της δικης μου) να καυχιεσαι για το πελατολογιο σου, ποσο μαλλον...
ΟΤΑΝ ΣΕ 2 ΠΟΣΤ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΣΧΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΛΥΣΗ/ΙΔΕΑ.Ο χρήστης piii έγραψε:
Ευχαριστώ φίλε Μorx για την απάντηση.
Τον αισθητήρα τον έχω εντοπίσει και μία απο τις επόμενες μέρες θα δοκιμάσω να δω εαν έχει ξεκουμπώσει τίποτα.Ξέρεις εαν η EGR σηκώνει καθάρισμα η όχι;
Σε κάποια φάση παλαιότερα την είχα αφαιρέσει αλλά μου φάνηκε πολύ 'κλειστή' κατασκευή.H βαλβιδα καυσαεριων, σαφως και καθαριζει. Ενα 'κλαπετο' ειναι.
Ο μηχανισμος που την ανοιγει, μπορει να ειναι ενα βηματικο μοτερ, ή υποπιεσης ή ηλεκτρομαγνήτης.
Δεν ξερω κατα ποσο επισκευαζεται ή μεχρι πιο σημειο λυνεται.
Μπορεις σιγουρα να τεσταρεις σε πρωτη φαση αν ανοιγει και κλεινει πληρως και ευκολα με το χερι.
Μετα, εαν ο μηχανισμος εκτελει την πληρη κινηση σωστα και με την ιδια ή αρκετη δυναμη.Octavia ειπες αν θυμαμαι καλα; Ποιος κινητηρας;
-
Σηκώνει
edit: με πρόλαβε ο φίλος
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Κοιταξε να δεις, θα σεβαστω την ηλικια σου, η οποια αγγιζει απ'οσο καταλαβα τα 70.
Το μυαλο σου εγινε μαρμελαδα.
Γνωση και πειρα, δεν εισαι ο μονος που εχει. Δε θα μετρησουμε τα τσουτσουνια μας.
Στα σεβαστα 70 σου, πιανεσαι απο μια προταση ολοκληρης παραγραφου εξακολουθωντας να λες αερολογιες.Οι αναγνωστες σου τωρα... Ενας εκ των οποιων, τυγχανει να ειμαι εγω αυτη τη στιγμη.
ΗΜΟΥΝ και στο παρελθον, αρκετο καιρο πριν η ομαδα συντονιστων σε στειλει εκτος.
Ρωτησα για ενα σωληνακι βενζινης. Σαφη απαντηση ΔΕΝ πηρα, οσο και αν εξηγησα τι ακριβως χρειαζομαι.
Μετα απο διαφορα ποστ σου στα οποια δεν υπηρχε κανενα απολυτως νοημα, εκρινα λοιπον και αποφασισα οτι οι γνωσεις σου καπου σταματουν... και σταματουν στη δεκαετια του 90.12000 καρτελωσεις στον Η/Υ ?? Μπραβο θηριο!!
Ελευθερος επαγγελματιας ειμαι και 'γω, γι'αυτο ξαναλεω, δεν ειναι ωριμο (ειδικα στην ηλικια σου - διπλασιο της δικης μου) να καυχιεσαι για το πελατολογιο σου, ποσο μαλλον...
ΟΤΑΝ ΣΕ 2 ΠΟΣΤ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΣΧΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΛΥΣΗ/ΙΔΕΑ.Ευχαριστώ φίλε Μorx για την απάντηση.
Τον αισθητήρα τον έχω εντοπίσει και μία απο τις επόμενες μέρες θα δοκιμάσω να δω εαν έχει ξεκουμπώσει τίποτα.Ξέρεις εαν η EGR σηκώνει καθάρισμα η όχι;
Σε κάποια φάση παλαιότερα την είχα αφαιρέσει αλλά μου φάνηκε πολύ 'κλειστή' κατασκευή.H βαλβιδα καυσαεριων, σαφως και καθαριζει. Ενα 'κλαπετο' ειναι.
Ο μηχανισμος που την ανοιγει, μπορει να ειναι ενα βηματικο μοτερ, ή υποπιεσης ή ηλεκτρομαγνήτης.
Δεν ξερω κατα ποσο επισκευαζεται ή μεχρι πιο σημειο λυνεται.
Μπορεις σιγουρα να τεσταρεις σε πρωτη φαση αν ανοιγει και κλεινει πληρως και ευκολα με το χερι.
Μετα, εαν ο μηχανισμος εκτελει την πληρη κινηση σωστα και με την ιδια ή αρκετη δυναμη.Octavia ειπες αν θυμαμαι καλα; Ποιος κινητηρας;
1.6 FSI. BLF ο κωδικός του κινητήρα.
-
Το ρωτησα για να ξερω τη τυπου EGR εχεις και εαν κατα το ανοιγμα χρειαστεις κατι, να βοηθησω οπως μπορω.
Λαμπακι κινητηρα παντως, σχετιζεται με την EGR (οπως ειχες εξηγησει στο ποστ που ρωτησα πριν καιρο).
Για τον αισθητηρα πιεσης, καθαρισε το σφαλμα για αρχη και δες εαν θα ξαναεμφανιστει.
Λογικα, θα πρεπει να ενεργοποιει το λαμπακι του EPC εαν η βλαβη ειναι μονιμη και οχι απλα ενα 'κακο σημα' ή κακη επαφη! -
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Το ρωτησα για να ξερω τη τυπου EGR εχεις και εαν κατα το ανοιγμα χρειαστεις κατι, να βοηθησω οπως μπορω.Λαμπακι κινητηρα παντως, σχετιζεται με την EGR (οπως ειχες εξηγησει στο ποστ που ρωτησα πριν καιρο).
Για τον αισθητηρα πιεσης, καθαρισε το σφαλμα για αρχη και δες εαν θα ξαναεμφανιστει.
Λογικα, θα πρεπει να ενεργοποιει το λαμπακι του EPC εαν η βλαβη ειναι μονιμη και οχι απλα ενα 'κακο σημα' ή κακη επαφη!Διόρθωση: Το λαμπάκι που ανάβει για τον ασιθητήρα φρένων είναι αυτό του κινητήρα και όχι το EPC.
Χθες καθάρισα τα σφάλματα και σήμερα το πρωί ερχόμενος στην δουλειά ξαναάναψε.
Θα του ρίξω μια ματιά το απόγευμα εαν το επιτρέψει ο καιρός. -
οκ κατανοητο τωρα!
keep us posted
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
οκ κατανοητο τωρα!keep us posted
Τελευταίο update.
Ανοιξα την βαλβίδα μιας και στα output test που κάνει το vag com μου έβγαζε error.
Ανακάλυψα λοιπόν την 'γερμανική ποιότητα' που λέει η Κλόντια στην διαφήμιση της opel, όπου
τα 2 απο τα 3 γρανάζια που υπάρχουν εκεί είναι πλαστικά και το ένα που ανοίγει την βαλβίδα είναι 'κουρεμένο'.
Τα πιάσαμε τα λεφτά μας. Πάφθηνο όπως πάντα ανταλλακτικό απο την VW.
Μάλλον για κανα μετάχειρο θα πάω.
Εκείνο που ήθελα να ρωτήσω είναι, εμπλέκεται πουθενά η egr με τα φρένα; -
Εκείνο που ήθελα να ρωτήσω είναι, εμπλέκεται πουθενά η egr με τα φρένα;
Μπα, απίθανο.
-
Oxι, γιατι;
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Oxι, γιατι;Χαζή σκέψη ομολογουμένως, απλά έλεγα μήπως τυχόν η egr δημιουργεί πρόβλημα και σε άλλο υποσύστημα(βλέπε τον άλλο αισθητήρα).
-
η υποβοηθηση φρενων λειτουργει στο δικο σου με υποπιεση απο την εισαγωγη ή με αντλια;
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
η υποβοηθηση φρενων λειτουργει στο δικο σου με υποπιεση απο την εισαγωγη ή με αντλια;Με πιάνεις αδιάβαστο εδώ οφείλω να ομολογήσω. Δεν ξέρω. Θα μάθω.
-
Ο χρήστης piii έγραψε:
η υποβοηθηση φρενων λειτουργει στο δικο σου με υποπιεση απο την εισαγωγη ή με αντλια;
Με πιάνεις αδιάβαστο εδώ οφείλω να ομολογήσω. Δεν ξέρω. Θα μάθω.
Εαν εχεις ηλεκτρικη αντλια υποπιεσης τοτε δεν μπορει να συστετιστει προβλημα με EGR + Brake booster.
Εαν ειναι υποπιεσης απο την εισαγωγη, τοτε αν η βαλβιδα ανακυκλοφοριας καυσαεριων δυσλειτουργει, ισως δινει ενδειξεις σφαλματος και στα φρενα με τον αισθητηρα που υπαρχει στο 'τυμπανο'.
Το σφαλμα ομως δε λεει κατι τετοιο...
-
Update για το προβλημα στο χειρόφρενο σελίδα 485 . Βρήκα τον χρόνο και ανοιξα το ταμπλό που είναι το χειρόφρενο ( στο focus ii θέλει δυο ισια κατσαβίδια και ανοίγει απο πάνω προς τα κάτω ... για οποιον θέλει να το επιχειρήσει ) με κατεβασμένο το χειρόφρενο φαίνεται η βίδα που τεντώνει το σύρμα για το χειρόφρενο διαμέτρου 13mm . Την έσφιξα αρκετά ετσι ώστε να σκληραίνει το χειρόφρενο οταν το τραβάμε στα 3-4 κλικ και το αποτέλεσμα ειναι μπάντες στο carefoor
-
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Update για το προβλημα στο χειρόφρενο σελίδα 485 . Βρήκα τον χρόνο και ανοιξα το ταμπλό που είναι το χειρόφρενο ( στο focus ii θέλει δυο ισια κατσαβίδια και ανοίγει απο πάνω προς τα κάτω ... για οποιον θέλει να το επιχειρήσει ) με κατεβασμένο το χειρόφρενο φαίνεται η βίδα που τεντώνει το σύρμα για το χειρόφρενο διαμέτρου 13mm . Την έσφιξα αρκετά ετσι ώστε να σκληραίνει το χειρόφρενο οταν το τραβάμε στα 3-4 κλικ και το αποτέλεσμα ειναι μπάντες στο carefoorαν δε βαριεσαι, σηκωσε πισω τροχους και δες αν γυρνανε ελευθερα με κατεβασμενο χειροφρενο, μηπως το εχεις παραξηλωσει.
Για την προσπαθεια -
Ωραιος, να προσεχεις μην παρεις αγκαλια καμια νησιδα και σε παει ο πατερας σου με τις μπαντες ...!!
-
Μπορεις να βαλεις 1 ταψι σε καθε πισω ροδα
το κανανε παλια στα λιμανακια
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........