Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
    • 1
    • 2
    • 282
    • 283
    • 284
    • 285
    • 286
    • 365
    • 366
    • 284 / 366
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    80
    7314
    174768
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cson last edited by

      Διπλο ποστ σορρυ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • O
        orestis-d last edited by

        Λόγω xds προφανώς. Μάλλον είμαι πιο επιθετικός στις αριστερες. Θα δούμε με το καινούργιο σετ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • M
          morx last edited by

          Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
          Λόγω xds προφανώς. Μάλλον είμαι πιο επιθετικός στις αριστερες. Θα δούμε με το καινούργιο σετ.

          Θυμασαι ποσα mm διαφορα ειχαν οι παστες απο τα τακακια;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • O
            orestis-d last edited by

            Οχι τρελή διαφορά, 2mm πες. Με το μάτι τα είδα. Δηλαδή τα δεξιά άντε να αντεχανε 2-3κ χλμ ακόμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              morx last edited by

              2-3000 χλμ φθορας δεν δικαιολογειται τοσο σε σπιναρισμα και λειτουργια esp Ορεστη!!
              Και να σκεφτεις, οτι το esp εξομοιωνοντας ενα διαφορικο περιορισμενης ολισθησης, δεν βαζει στα φρενα την ιδια δυναμη που θα εβαζες εσυ με το πεταλ...για να κανεις ενα 130-50χλμ/ω στο 'χαλαρο' φθειροντας την παστα.
              Επομενως μιλαμε για πολλα περισσοτερα χλμ 'παντιλικι' με τον ενα τροχο..

              Ριξε εναν ελεγχο σε εμβολα καλου κακου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                cson last edited by

                Morx σε αλλα αυτοκινητα λογο esp φθειρονται τα πισω στον ιδιο χρονο με τα μπροστα. Και εδω που τα λεμε οταν αλλαξε τακακια επρεπε να εχουν ελεγξει και τις γλιστρες στις δαγκανες οτι λειτουργουν. Αλλα δεν το κανει κανεις αν δε το ζητησεις, πετανε τα τακακια πανω και δρομο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  trident1971 last edited by

                  @orestis
                  Κοιτα τις γλιστρες... απο στροφιδια πολυ δυσκολο να εχεις μεγαλη διαφορα.

                  Τωρα που το λεμε, πρεπει να τσεκαρω τα δικα μου... ενα χρονο τωρα τα εβαλα, ας ειμαστε προσεκτικοι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    orestis-d last edited by

                    Μια πιστα με πολλα φρεναρισματα σε δεξιες καμπες θα μπορουσε να κανει διαφορα? Με ας πουμε 30 γρηγορους γυρους?
                    Γιατι εχω στο μυαλο μου κατι που ειχε φρεναρισμα σε δεξια καμπη απο 100 στα ~40 ολη την ωρα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      morx last edited by

                      Οχι δεν κανει διαφορα η στροφη, εκτος και αν ο ενας τροχος ειναι συνεχεια χωρις προσφυση με το ABS να μπαινει σε ολη τη διαρκεια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        orestis-d last edited by

                        Ο χρήστης Morx έγραψε:
                        Οχι δεν κανει διαφορα η στροφη, εκτος και αν ο ενας τροχος ειναι συνεχεια χωρις προσφυση με το ABS να μπαινει σε ολη τη διαρκεια.

                        Δε κανει διαφορα οτι ο εξωτερικος τροχος περιστρεφεται πιο γρηγορα απο τον εσωτερικο, αρα στην ιδια ταχυτητα το τακακι κανει πιο πολλες γυρες πανω στο δισκο?!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          morx last edited by

                          Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                          Οχι δεν κανει διαφορα η στροφη, εκτος και αν ο ενας τροχος ειναι συνεχεια χωρις προσφυση με το ABS να μπαινει σε ολη τη διαρκεια.

                          Δε κανει διαφορα οτι ο εξωτερικος τροχος περιστρεφεται πιο γρηγορα απο τον εσωτερικο, αρα στην ιδια ταχυτητα το τακακι κανει πιο πολλες γυρες πανω στο δισκο?!

                          Αμελητεα διαφορα για να δικαιολογησει διαφορετικη φθορα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                            Οχι δεν κανει διαφορα η στροφη, εκτος και αν ο ενας τροχος ειναι συνεχεια χωρις προσφυση με το ABS να μπαινει σε ολη τη διαρκεια.

                            Δε κανει διαφορα οτι ο εξωτερικος τροχος περιστρεφεται πιο γρηγορα απο τον εσωτερικο, αρα στην ιδια ταχυτητα το τακακι κανει πιο πολλες γυρες πανω στο δισκο?!

                            Απλα πραγματα:
                            Ησουν μπροστα τη διαδικασια? Αυτοι που αλλαξαν τακακια, καθαρισαν τις γλιστρες, λιπαναν τους πειρους/γλιστρες της δαγκανας? η απλα αλλαξαν τακακια με τα καινουρια και τελος??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • I
                              iroc last edited by

                              προς orestis.d..δεν ξερω για περι γλυστρες-δεστρες κλπα...απλα η σεατ και γενικα το γκρουπ στα λοου εντ αυτοκινητα εκανε τσιπιες στο να μην βαζει κιθαρες στις δισκοπλακες...ελενξε για στραβη δισκοπλακα αρχικα!δεν θελει και πολυ αν δεν προστατευονται οι δισκοπλακες απο νερα ενω αυτες εχουν θερμοκρασια.
                              ενδεικτικα.στο γκολφ μου 6αρι τσι εχω 57000 και ακομα τα τακακια ειναι στην μεση...μπροστα ατε πισω τεξταρ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • R
                                red_monster Banned last edited by

                                Ο χρήστης iROC έγραψε:
                                προς orestis.d..δεν ξερω για περι γλυστρες-δεστρες κλπα...απλα η σεατ και γενικα το γκρουπ στα λοου εντ αυτοκινητα εκανε τσιπιες στο να μην βαζει κιθαρες στις δισκοπλακες...ελενξε για στραβη δισκοπλακα αρχικα!δεν θελει και πολυ αν δεν προστατευονται οι δισκοπλακες απο νερα ενω αυτες εχουν θερμοκρασια.
                                ενδεικτικα.στο γκολφ μου 6αρι τσι εχω 57000 και ακομα τα τακακια ειναι στην μεση...μπροστα ατε πισω τεξταρ

                                τούτο το φίδι ποιος το πρωτοξεκίνησε? ειδικά όπως το έθεσες

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  orestis-d last edited by

                                  Στη διαδικασια μπροστα ημουν... Οχι απο κοντινη αποσταση... Δεν εβλεπα τι ακριβως εκαναν αλλα τους πηρε κανα 5λεπτο ο καθε τροχος.
                                  Οι δισκοι εχουν προστασια απο την μεσα μερια. Επισης 256 δισκοπλακα για να στραβωσει θεωρω οτι ειναι λιγο δυσκολο.
                                  Τωρα για το θεμα της φθορας, με το στυλ οδηγησης μου και τα βουνα καθε λιγο και λιγακι, 42,5κ χλμ για μαμα τακακια τα βρισκω πολυ καλη αντοχη. Δεν οδηγαω ηρεμα γενικα.. απο νευρικα εως σβελτα το λες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    trident1971 last edited by

                                    Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
                                    Στη διαδικασια μπροστα ημουν... Οχι απο κοντινη αποσταση... Δεν εβλεπα τι ακριβως εκαναν αλλα τους πηρε κανα 5λεπτο ο καθε τροχος.
                                    Οι δισκοι εχουν προστασια απο την μεσα μερια. Επισης 256 δισκοπλακα για να στραβωσει θεωρω οτι ειναι λιγο δυσκολο.
                                    Τωρα για το θεμα της φθορας, με το στυλ οδηγησης μου και τα βουνα καθε λιγο και λιγακι, 42,5κ χλμ για μαμα τακακια τα βρισκω πολυ καλη αντοχη. Δεν οδηγαω ηρεμα γενικα.. απο νευρικα εως σβελτα το λες...

                                    για τη διαφορα σε παχος παστας γινεται ο καυγας, οχι για το ποσο γρηγορα τα εφαγες.
                                    Τεσπα, στο επομενο σερβις πλεον.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      Ειναι νορμαλ τα χλμ που εβγαλες. Βαλτο σε ενα κυλινδρο διαδρομο και μετρα το για μονοπλευρο φρεναρισμα. Καινουριο αμαξι ειναι, δυσκολο να εχει μαγκωμενες δαγκανες, η στραβους δισκους ή κατι αλλο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • O
                                        orestis-d last edited by

                                        Δε θα τραβαγε απο τη μια μερια στο φρεναρισμα αν ειχε καποιο θεμα το αυτοκινητο? Δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Θα σου τραβαγε αριστερα σε δυνατο φρεναρισμα. Απλα προληπτικα τσεκαρε το ή αν περνας κτεο συντομα θα φανει εκει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • O
                                            orestis-d last edited by

                                            Ο χρήστης cson έγραψε:
                                            Θα σου τραβαγε αριστερα σε δυνατο φρεναρισμα. Απλα προληπτικα τσεκαρε το ή αν περνας κτεο συντομα θα φανει εκει.

                                            Περναω κτεο σε κανα χρονο λογικα. Κι οχι σε δυνατο φρεναρισμα αριστερα δε τραβαει. Μια φορα μονο μου χει τυχει να τραβηξει δεξια, αλλα το χρεωνω στην κλιση του δρομου.
                                            Τελος παντων ειδωμεν! Ευχαριστω για τις αποψεις! Θα γραψω εντυπωσεις απο τα νεα τακακια στο τοπικο των φρενων μολις πατησουν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 282
                                            • 283
                                            • 284
                                            • 285
                                            • 286
                                            • 365
                                            • 366
                                            • 284 / 366
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr