-
Έχουμε φτιάξει αυτό http://www.env.upatras.gr/announcements/id/428
Η σελίδα περιέχει γενικές και τεχνικές πληροφορίες, συνεντεύξεις, άρθρα, τα πάντα
Πως σας φαίνεται? Ακούω γνώμες ...
-
Έχουμε φτιάξει αυτό http://www.env.upatras.gr/announcements/id/428
Η σελίδα περιέχει γενικές και τεχνικές πληροφορίες, συνεντεύξεις, άρθρα, τα πάντα
Πως σας φαίνεται? Ακούω γνώμες ...
-
Έχουμε φτιάξει αυτό http://www.env.upatras.gr/announcements/id/428
Η σελίδα περιέχει γενικές και τεχνικές πληροφορίες, συνεντεύξεις, άρθρα, τα πάντα
Πως σας φαίνεται? Ακούω γνώμες ...
-
Kατ΄αρχή μπράβο σε όλη την ομάδα γιατί κερδίζετε γνώση και στην πράξη.
1ον) Αλλάξτε τα λάστιχα με δρομίσια, έχετε πολύ μεγάλη τριβή που σας κόβει χλμ αυτονομίας.
2ον) Ψάξτε άλλη διάταξη των πάνελ να είναι ανοιχτά και κατά την κίνηση, θα μεγαλώσει η αυτονομία σας.
3ον) Δεν γνωρίζω αν το σύστημα σας επιτρέπει ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα.
4ον) Δεν είδα πουθενά τον χρόνο φόρτισης ( ίσως μου διέφυγε )
5ον) Σχεδιάστε και φτιάξτε τον σκελετό από αλουμίνιο, νομίζω ότι αυτός τώρα είναι σιδερένιος κρίνοντας από το συνολικό βάρος και τη διάταξη και το μέγεθος των σωλήνων, είναι εύκολο με τις αλλαγές να περάσετε τα 50 χλμ αυτονομίας. -
Θα είμαι πολύ αυστηρός μαζί σας
Το project κατα τη γνώμη μου είναι λάθος απο πολλές απόψεις
Καταρχάς στο site σας τα αγγλικά είναι άθλια, καλύτερα γυρίστε το στα ελληνικά.
Έπειτα δέν υπάρχουν παρα μόνο πολύ επιγραμματικά κάποια στοιχεία σχετικα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού συστήματος, οπου και εκεί καταφέρατε να κάνετε λάθη, πχ αναφέρετε την ύπαρξη inverter στο σύστημα (δέν φαντάζομαι το hub motor να είναι AC?).Υπάρχει κάποιο σύστημα προστασίας των μπαταριών απο υπερβολική εκφόρτιση ή έλεγχος της θερμοκρασίας τους?
Τα ΦΒ δέν μπορούν να ανοίξουν κατα τη διάρκεια της χρήσης ωστε έστω να ανακτούν κάποια απο τη χαμένη ενέργεια. Οπότε μόνο όταν είναι σταματημένο θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Επομένως καλύτερα να φύγουν εντελώς ωστε να μειωθεί το βάρος και η φόρτιση να γίνεται αποκλειστικά απο την πρίζα.
Ένα λειτουργικό ηλιακό τρίκυκλο θα πρέπει να έχει κάποια πολύ ελαφρια σκεπή και πάνω της φωτοβολταικά τύπου thin film, όχι αυτά τα τέρατα που έχετε βάλει. Επίσης μεγάλη σημασία έχει και το συνολικό βάρος του τρίκυκλου, τώρα στα 60 κιλά είναι πολύ βαρύ, θα πρέπει να πέσει στα μισά. Η τάση του συστήματος θα πρέπει να αυξηθεί για να μειωθούν οι απώλειες και να χρησιμοποιηθούν μπαταρίες λιθίου αντί για μολύβδου οξέως.
Φυσικά όλα αυτά για να γίνουν ξεπερνούν κατα πολύ τις δυνατότητες και το budget προπτυχιακών φοιτητών. Απλά όπως είναι τώρα το τρίκυκλο δέν έχει κανένα νόημα. Καλύτερα να βγάλετε εντελώς τα ΦΒ και να το κάνετε plug-in ηλεκτρικό. Σε συνδυασμό με μείωση του βάρους θα έχει όντως κάποια χρησιμότητα.
-
Τι θα προσφέρει ένα ηλεκτρικό τρίκυκλο με έτοιμα εξαρτήματα; Ρωτά έχει περισσότερο ενδιαφέρον. Επικεντρωθείτε σε αυτά που πρέπει να βελτιώσετε, αλλά μην το αλλάξετε σε απλό ηλεκτρικό.
-
Μπραβο στην ομάδα!
Συνυπογράφω τα παραπάνω σχόλια.
Έχετε παρα πολύ δρόμο ακόμα.
Πρεπει να δείτε υλικά, εργονομία, αεροδυναμική, οικονομία ....Δεν τα έχετε αγγίξει ακόμα τα παραπάνω.
Στάλθηκε από το A0001 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Σας ευχαρισστούμε όλους για το ενδιαφέρον
Απαντούμε όσο πιο συνοπτικά γίνεται:
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
1ον) Αλλάξτε τα λάστιχα με δρομίσια, έχετε πολύ μεγάλη τριβή που σας κόβει χλμ αυτονομίας.Σωστό, το κάναμε ήδη (το video γυρίστηκε τον Ιούνιο)
2ον) Ψάξτε άλλη διάταξη των πάνελ να είναι ανοιχτά και κατά την κίνηση, θα μεγαλώσει η αυτονομία σας.
Όχι σημαντικά. Στην προηγούμενη version ήταν πάντα ανοιχτά και είδαμε ότι εν κινήσει μέσα στην πόλη η φόρτιση είναι αμελητέα σε σχέση με τη φόρτιση εν στάσει και με σωστό προσανατολισμό των panels. από την άλλη, το κάθε Φ/Β είναι 85Χ65, οπότε και με τα δυο ανοιχτα έχεις πολύ μεγάλη επιφάνεια, άρα δύσχρηστο στην πόλη...
3ον) Δεν γνωρίζω αν το σύστημα σας επιτρέπει ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα.
Πολύ σωστό. Είναι μια νέα διπλωματική στην ομάδα μας: ανάκτηση και από το φρενάρισμα (όχι και τόσο σημαντική διότι έχουμε μικρή μάζα και μικρές ταχύτητες) και από την κίνηση σε κατηφόρες κλπ
4ον) Δεν είδα πουθενά τον χρόνο φόρτισης ( ίσως μου διέφυγε )
Δεν σου διέφυγε, δεν τον έχουμε βάλει στο site διότι δεν έχει σημασία, αφού δεν αδειάζει πρακτικώς ποτέ. FYI είναι 4.5 ώρες με πλήρη ηλιοφάνεια και καλή γωνία.
5ον) Σχεδιάστε και φτιάξτε τον σκελετό από αλουμίνιο, νομίζω ότι αυτός τώρα είναι σιδερένιος κρίνοντας από το συνολικό βάρος και τη διάταξη και το μέγεθος των σωλήνων, είναι εύκολο με τις αλλαγές να περάσετε τα 50 χλμ αυτονομίας.
Είναι αλουμίνιο όλος εκτός από τα δυο πίσω ψαλίδια που είναι από γαλβανιζέ λαμαρίνα.
Θα είμαι πολύ αυστηρός μαζί σας
Έτσι πρέπει, μόνο τότε μπορεί να μας βελτιώσει η κριτική.
Καταρχάς στο site σας τα αγγλικά είναι άθλια, καλύτερα γυρίστε το στα ελληνικά.
Σωστό. Θα τα επιμεληθούμε από την αρχή άμεσα
Έπειτα δέν υπάρχουν παρα μόνο πολύ επιγραμματικά κάποια στοιχεία σχετικα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού συστήματος....
Σκοπίμως, για ευνόητους λόγους...
Υπάρχει κάποιο σύστημα προστασίας των μπαταριών απο υπερβολική εκφόρτιση ή έλεγχος της θερμοκρασίας τους?
Προστασία υπερφόρτισης, προστασία υπερβολικής εκφόρτισης (ρυθμισμένη στα 10.8 V) ναι, υπάρχουν. Έλεγχος θερμοκρασίας, όχι.
Ένα λειτουργικό ηλιακό τρίκυκλο θα πρέπει να έχει κάποια πολύ ελαφρια σκεπή και πάνω της φωτοβολταικά τύπου thin film, όχι αυτά τα τέρατα που έχετε βάλει. Επίσης μεγάλη σημασία έχει και το συνολικό βάρος του τρίκυκλου, τώρα στα 60 κιλά είναι πολύ βαρύ, θα πρέπει να πέσει στα μισά. Η τάση του συστήματος θα πρέπει να αυξηθεί για να μειωθούν οι απώλειες και να χρησιμοποιηθούν μπαταρίες λιθίου αντί για μολύβδου οξέως.
Απαντάς μόνος σου στη συνέχεια. Σωστα είναι όλα αυτά που λές, πλην όμως, χαμηλό budget = αβαρίες στο σχεδιασμό και την υλοποίηση. Μακάρι να βρεθεί χρηματοδότης να κάνουμε αυτά που λες κι ακόμα περισσότερα.
Το project κατα τη γνώμη μου είναι λάθος απο πολλές απόψεις
......
Τα ΦΒ ... καλύτερα να φύγουν εντελώς ωστε να μειωθεί το βάρος και η φόρτιση να γίνεται αποκλειστικά απο την πρίζα.
.......
Απλά όπως είναι τώρα το τρίκυκλο δέν έχει κανένα νόημα. Καλύτερα να βγάλετε εντελώς τα ΦΒ και να το κάνετε plug-in ηλεκτρικό. Σε συνδυασμό με μείωση του βάρους θα έχει όντως κάποια χρησιμότητα.Στα παραπάνω διαφωνούμε. Η ιδέα είναι να αποδείξουμε ότι ένα αμιγώς ηλιακό όχημα είναι τεχνολογικά και οικονομικά εφικτό. Δεν προσπαθούμε να φτιάξουμε άλλο ένα ηλεκτρικό όχημα που θα βρει μια θέση στην αγορά, τα Πανεπιστήμια δεν φτιάχνουν εμπορικά προϊόντα, γνώσεις παράγουν. Το πρότζεκτ λοιπόν είναι σωστό και επιτυχημένο διότι όντως λειτουργεί το όχημα σε συνθήκες αστικής μετακίνησης χωρίς να χρειάζεται δίκτυο ποτέ, κάτι που ήταν το μεγάλο μας ζητούμενο εξ αρχής.
Χονδρικά, αυτό λέει και ο φίλος στη συνέχεια:
Τι θα προσφέρει ένα ηλεκτρικό τρίκυκλο με έτοιμα εξαρτήματα; ...Επικεντρωθείτε σε αυτά που πρέπει να βελτιώσετε, αλλά μην το αλλάξετε σε απλό ηλεκτρικό.
-
Βασικά μόνο τη φωτογραφία και 15 sec είδα από το βίντεο. Αλλά είναι τίμια προσπάθεια!
Εάν σηκώσετε τα πανέλα, και κάτω από αυτά δημιουργήσετε ένα χώρο 100/200 lt αποσκευών, κάντε το και plug in (στα μουλωχτά όμως), ε βάλτε και ένα σχεδιαστή κάπου, έχουμε ένα χρηστικό ελαφρύ όχημα με δυνατότητα μεταφοράς που εάν κρατηθεί σε τιμή κάτω από 3000άρο σε μαζική παραγωγή, θα μπορούσε να πουληθεί σε δήμους, μεγάλες κτιριακές εγκαταστάσεις σαν όχημα ελαφρυ μεταφορών που θα το θέλανε και ας έχανε σε πρακτικότητα σε σχέση με πιο συμβατικές λύσεις, αφου θα αναβάθμιζε δραματικά το πράσινο προφίλ τους...
Ωραίοι πάντως, μην μείνετε εκεί όμως αναβαθμίστε γερά και προσπαθήστε να Π - Ο - Υ - Λ - Η - Σ - Τ - Ε ! ! !
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Ωραίοι πάντως, μην μείνετε εκεί όμως αναβαθμίστε γερά και προσπαθήστε να Π - Ο - Υ - Λ - Η - Σ - Τ - Ε ! ! !
- άπειρο!
Από το πληκτρολόγιό μου το πήρες!
-
Κάνας χρηματοδότης βρε παίδες να βρεθεί και όλα θα είναι μπόμπα.
-
Σιαφωνώ με το 'πουλήστε'. Δουλειά των Πανεπιστημίων δεν είναι να παράγουν προϊόντα και να τα πουλάνε, αλλά να παράγουν γνώση και να την μεταδίδουν. Το 'πουλήστε' αφορά άλλους δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς, με τους οποίους φυσικά και θα πρέπει να συμπράττουν τα Παν/μια.
Ηλιακό όχημα: Πως σας φαίνεται?