Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 37
    • Best 0
    • Groups 0

    papserg

    @papserg

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    37
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    papserg Unfollow Follow

    Latest posts made by papserg

    • ΚΛΟΠΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

      Χθες 3-10-2017 εκλάπη από τη Νέα Πεντέλη ένα λευκό TOYOTA YARIS active diesel, μοντ. 2014, με πινακίδα ΥΡΖ4065. Όποιος μάθει κάτι, ας ειδοποιήσει την αστυνομία ή ας ενημερώσει εδώ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      papserg
      papserg
    • RE: ΚΛΟΠΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

      Χθες 3-10-2017 εκλάπη από τη Νέα Πεντέλη ένα λευκό TOYOTA YARIS active diesel, μοντ. 2014, με πινακίδα ΥΡΖ4065. Όποιος μάθει κάτι, ας ειδοποιήσει την αστυνομία ή ας ενημερώσει εδώ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      papserg
      papserg
    • RE: Ανακατασκευή bwm e21

      Φίλε, ζω στο Αγρίνιο και έχω κάνει καμμιά 20αριά ανακατασκευές. Δεν είμαι επαγγελματίας στη δουλειά αυτή, χόμπυ τόχω!!! Αν θες, πάρε τηλ στο 6977235210 ή 2641074196 να μιλήσουμε

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      papserg
      papserg
    • RE: A/C με φρεον R12 (το παλιό)

      Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
      Με λίγη, καλή, προσπάθεια θα βρεις R12.

      Βρήκα, αλλά δεν υπάρχει μηχάνημα για να το βάλω στο κύκλωμα. Οι ψυκτικοί μου λένε πως πρέπει να έχουν ειδικό μηχάνημα, το οποίο 'ταπώνει' τις βαλβίδες ώστε να προστεθεί η απαιτούμενη ποσότητα. Δεν ξέρω, κουκιά τρώω, κουκιά μαρτυράω...

      Επίσης, υπάρχουν δυο μετατροπές: η φθηνή (περίπου 60Ε) όπου αλλάζουν βαλβίδες, λάδι και προσθέτουν φρέον μέχρι μια ποσότητα [λιγότερη από το κανονικό γιατί ανεβάζει μεγαλύτερη πίεση], και μια ακριβή (περίπου 250Ε), όπου εκτός των παραπάνω αλλάζουν τσιμουχάκια, κομπρεσέρ και πλαστικά σωληνάκια.

      Και δεν ξέρω τι να κάνω: η φθηνή μου φαίνεται τσαπατσουλιά, η ακριβή μου φαίνεται ...ακριβή, δεδομένου ότι έχω πολύ περιορισμένη χρήση του ιστορικού αυτοκινήτου. Και ψάχνω γνώμες

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      papserg
      papserg
    • A/C με φρεον R12 (το παλιό)

      Τι κάνετε με τα παλιά A/C?? Άπ ότι ειδα φρεον R12, το επιλεγμένο και παλιο, δεν υπάρχει πια. Μετατροπή για R134? Κάτι άλλο?

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      papserg
      papserg
    • RE: A/C με φρεον R12 (το παλιό)

      Τι κάνετε με τα παλιά A/C?? Άπ ότι ειδα φρεον R12, το επιλεγμένο και παλιο, δεν υπάρχει πια. Μετατροπή για R134? Κάτι άλλο?

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      papserg
      papserg
    • RE: ΑΓΟΡΑΠΩΛΗΣΙΕΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ 25 ΕΤΩΝ +

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τη βοήθεια σχετικά με τα κλιπς του Πεζώ.
      Τελικά, έβαλα από FIAT 125 και είναι μια χαρά...

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      papserg
      papserg
    • RE: ΑΓΟΡΑΠΩΛΗΣΙΕΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ 25 ΕΤΩΝ +

      Για το 204 μου, ψάχνω αυτά τα κλιπς που φαίνονται στην εικόνα. Καμμιά ιδέα που να τα βρω?

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      papserg
      papserg
    • ΠΕΡΙ ΛΕΣΧΩΝ

      Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί με προβληματίζει η λειτουργία της λέσχης μου, αλλά ο προβληματισμός είναι γενικότερος και αφορά στη λειτουργία όλων των λεσχών, που , απ' ότι μαθαίνω, είναι περίπου η ίδια.

      Είμαι μέλος της ΕΟ ΦΙΛΠΑ 3 χρόνια τώρα. Δεν είμαι ευχαριστημένος με τις παροχές της λέσχης μου και, απ' ότι μαθαίνω, περίπου τα ίδια ισχύουν με τις υπόλοιπες λέσχες.

      Εξηγούμαι:

      Κατ΄αρχήν, το να είναι κάποιος μέλος μιας λέσχης, στο δικό μου μυαλό συνεπάγεται το να είναι μέλος μιας κοινότητας. Σε ότι με αφορά, η ΦΙΛΠΑ επικοινωνεί μαζί μου 2 φορές το χρόνο: όταν λήγουν οι ασφάλειες και όταν λήγει η θητεία του ΔΣ, οπότε συγκαλείται Γενική Συνέλευση. That's all. Στην αρχή πίστευα στο ότι αυτό οφείλεται στην απόσταση (δεν ζω στην Αθήνα) αλλά δεν είναι έτσι. Αυτό δεν συνιστά κοινότητα, λέω εγώ.

      Αν ήμουν ένας απλός 'απατεώνας' που οι ιστορικές πινακίδες θα ισοδυναμούσαν με το να μην πληρώνω τέλη και κανονική ασφάλεια, ΟΚ, θα με κάλυπτε μια χαρά. Αλλά δεν είμαι, οπότε ...

      Οπότε, αλήθεια, τι θα περίμενα από μια λέσχη? Πολλά πράγματα:

      1. Βιβλιοθήκη (φυσική και ψηφιακή) με τεχνικά και γενικότερα βιβλία, ταινίες, άρθρα κλπ.
      2. Ένα φόρουμ συζητήσεων υπό την αιγίδα της λέσχης - όχι από άλλους σχετικούς ή άσχετους ιδιώτες
      3. Μια βοήθεια σε ότι αφορά την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και, γιατί όχι, και ανταλλακτικών - σε συνθήκες εμπιστοσύνης προφανώς.
      4. Ένα σοβαρό newsletter.
      5. Μια σειρά εκδόσεων.
      6. Μια σειρά εκδηλώσεων, όχι μόνο αγώνες-βόλτες-αλλά και ομιλίες, παρουσιάσεις σε σχολεία, πανεπιστήμια κλπ.
      7. Αντιπροσώπευση της λέσχης στις μεγάλες πόλεις, όχι μόνο Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
        Μπορώ να σκεφτώ και πολλά ακόμη, μέχρι έκδοση almanak με τα οχήματα που προσετέθησαν στο δυναμικό της λέσχης κάθε χρονιά.

      Αν είχα τέτειες παροχές, ας διπλασιαζόταν η συνδρομή. Αλλά τώρα τα 130 ευρώ μου φαίνονται χωρίς αντικρυσμα. Τα έδωσα βέβαια για φέτος, αλλά δεν ξέρω κατά πόσον αξίζει να το ξανακάνω...

      Θα ήθελα τις απόψεις σας για όλα αυτά.

      **ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Τα παραπάνω δεν συνιστούν επίθεση, πολεμική ή κάτι άλλο ανάλογο, ούτε υποκρίπτουν σκοπιμότητες. Απλώς, εκφράζω δημόσια ένα προβληματισμό μου... **

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      papserg
      papserg
    • RE: ΠΕΡΙ ΛΕΣΧΩΝ

      Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί με προβληματίζει η λειτουργία της λέσχης μου, αλλά ο προβληματισμός είναι γενικότερος και αφορά στη λειτουργία όλων των λεσχών, που , απ' ότι μαθαίνω, είναι περίπου η ίδια.

      Είμαι μέλος της ΕΟ ΦΙΛΠΑ 3 χρόνια τώρα. Δεν είμαι ευχαριστημένος με τις παροχές της λέσχης μου και, απ' ότι μαθαίνω, περίπου τα ίδια ισχύουν με τις υπόλοιπες λέσχες.

      Εξηγούμαι:

      Κατ΄αρχήν, το να είναι κάποιος μέλος μιας λέσχης, στο δικό μου μυαλό συνεπάγεται το να είναι μέλος μιας κοινότητας. Σε ότι με αφορά, η ΦΙΛΠΑ επικοινωνεί μαζί μου 2 φορές το χρόνο: όταν λήγουν οι ασφάλειες και όταν λήγει η θητεία του ΔΣ, οπότε συγκαλείται Γενική Συνέλευση. That's all. Στην αρχή πίστευα στο ότι αυτό οφείλεται στην απόσταση (δεν ζω στην Αθήνα) αλλά δεν είναι έτσι. Αυτό δεν συνιστά κοινότητα, λέω εγώ.

      Αν ήμουν ένας απλός 'απατεώνας' που οι ιστορικές πινακίδες θα ισοδυναμούσαν με το να μην πληρώνω τέλη και κανονική ασφάλεια, ΟΚ, θα με κάλυπτε μια χαρά. Αλλά δεν είμαι, οπότε ...

      Οπότε, αλήθεια, τι θα περίμενα από μια λέσχη? Πολλά πράγματα:

      1. Βιβλιοθήκη (φυσική και ψηφιακή) με τεχνικά και γενικότερα βιβλία, ταινίες, άρθρα κλπ.
      2. Ένα φόρουμ συζητήσεων υπό την αιγίδα της λέσχης - όχι από άλλους σχετικούς ή άσχετους ιδιώτες
      3. Μια βοήθεια σε ότι αφορά την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και, γιατί όχι, και ανταλλακτικών - σε συνθήκες εμπιστοσύνης προφανώς.
      4. Ένα σοβαρό newsletter.
      5. Μια σειρά εκδόσεων.
      6. Μια σειρά εκδηλώσεων, όχι μόνο αγώνες-βόλτες-αλλά και ομιλίες, παρουσιάσεις σε σχολεία, πανεπιστήμια κλπ.
      7. Αντιπροσώπευση της λέσχης στις μεγάλες πόλεις, όχι μόνο Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
        Μπορώ να σκεφτώ και πολλά ακόμη, μέχρι έκδοση almanak με τα οχήματα που προσετέθησαν στο δυναμικό της λέσχης κάθε χρονιά.

      Αν είχα τέτειες παροχές, ας διπλασιαζόταν η συνδρομή. Αλλά τώρα τα 130 ευρώ μου φαίνονται χωρίς αντικρυσμα. Τα έδωσα βέβαια για φέτος, αλλά δεν ξέρω κατά πόσον αξίζει να το ξανακάνω...

      Θα ήθελα τις απόψεις σας για όλα αυτά.

      **ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Τα παραπάνω δεν συνιστούν επίθεση, πολεμική ή κάτι άλλο ανάλογο, ούτε υποκρίπτουν σκοπιμότητες. Απλώς, εκφράζω δημόσια ένα προβληματισμό μου... **

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      papserg
      papserg
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr