-
αυτό Βασίλη!
Είσαι τσακάλι!edit: και να φανταστείς το έχω βάλει στο ευρετήριο της αυτοκίνησης
-
Ôï áõôüìáôï åßíáé ìéá áðáñ÷áéùìÝíç ëýóç.Åðßóçò äÝí õðÜñ÷åé ðéü óðáóôéêü ðñÜãìá áðï ôï óêïñôóÜñéóìá üôáí áëëÜæåé ç ôá÷ýôçôá óôï áõôüìáôï êéâþôéï.Áóå ðïõ êáôáíáëþíåé ðåñéóóüôåñï êáýóéìï. Ïìùò ôï CVT åßíáé Üëëï ðñÜãìá!!!Åðéôá÷ýíåéò ÷ùñßò íá áíåâáßíïõí ïé óôñ/ëåðôü óôï óôñïöüìåôñï...0
-
Τι ειδους αυτοματα εχεις οδηγησει. Εκτος αν το οδηγας σαν να ειναι διακοπτης. (η δεν ακουμπας το γκαζι η το εχεις στο τερμα πατημενο), ενα μοντερνο ηλεκρονικο αυτοματο με 5-6-7 ταχυτητες ειναι δυσκολο να καταλαβεις ποτε αλλαζουν οι ταχυτητες. Που τοτε δεν ειναι το αυτοματο που εχει το προβλημα αλλα η μηχανη τους αυτοκινητου δεν ειναι ισοροπημενη με τις σχεσεις, Αν περιμενουμε απο 1000 κυβικα με τριαρι αυτοματο να οδηγανε σαν BMW 745 η Merc S55 τοτε ονειρευομαστε. Τωρα βεβαια αν το θες να το οδηγας οπως σε Φορμουλα 1 η στο WRC τοτε καπου σκαλωνει το πραγμα.
Νικος
-
ÌéêñÜ üðùò ôï Polo 1.4.
-
Εδώ και 10 μέρες έχω πάρει ένα C2 αυτόματο για τη γυναίκα μου..
Οταν έχω δουλειά μέσα στη πόλη το παίρνω εγώ..
Μπορώ να πω ότι μου μένει ένα χαμόγελο κατά την οδήγησή του..
Δεν ζητώ επιδόσεις (έχω στο δικό μου) αλλά είναι το κάτι άλλο για μέσα στη πόλη..
Για δεύτερο αυτοκίνητο είναι ότι καλύτερο μπορείς να πάρεις.. -
Το πρόβλημα είναι οτι συμβατικά αυτόματα κιβώτια (όχι CVT) και μικροί κινητήρες (κάτω των 2 λίτρων) δεν συνδιάζονται καλά.
Έχω οδηγήσει ένα Punto 1.4 και ένα Golf 1.6 αυτόματα και δυστυχώς μου προκάλεσαν το άγχος που περιέγραψε ο onyx!. Και τα δύο αυτοκίνητα είχαν πολύ χαλαρούς μετατροπείς ροπής με αποτέλεσμα να κάνουν 10 ώρες μέχρι να ξεκινήσουν, κάτι αντίστοιχο με το να προσπαθείς να ξεκινήσεις ένα αυτοκίνητο με το συμπλέκτη μισοπατημένο. Επίσης και τα δύο έκαναν πολύ απότομες αλλαγές ταχύτητας και το αυτοκίνητο τραντάζοταν ολόκληρο.
Αντίθετα, στο Santa Fe το ξεκίνημα απο στάση είναι όσο γρήγορο και σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο, να μην πω γρηγορότερο. Επίσης σε full επιτάχυνση με το γκάζι πατημένο τέρμα, οι αλλαγές ταχυτήτων είναι πιό γρήγορες απ ότι σε ένα συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων (τουλάχιστον αυτή την αίσθηση δίνει).
Να σημειώσω επίσης οτι δεν είμαι ο Random!
-
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
Το αυτόματο είναι μια απαρχαιωμένη λύση.Επίσης δέν υπάρχει πιό σπαστικό πράγμα απο το σκορτσάρισμα όταν αλλάζει η ταχύτητα στο αυτόματο κιβώτιο.Ασε που καταναλώνει περισσότερο καύσιμο.Μικρά όπως το Polo 1.4.
Έτσι εξηγείται...
Από εμπειρία με το 5τάχυτο αυτόματο της Mercedes, δηλώνω λάτρης του είδους, αρκεί να έχει τουλάχιστον 5 ταχύτητες και να μην έχει εξελιχθεί τον καιρό που ο Νώε έπαιζε με βόλους...
Άμα δε μιλάμε για κανένα DSG, τότε άλλα κόλπα...
-
θα το σκεφτομουν πολυ πιο σοβαρα αν ηταν να αγορασω πετρελαιοκινητο και σε συνδιασμο βεβαια με καποιας συγχρονης τεχνολογιας κιβωτιο
-
Ειδικα για το Jazz ειχε πει πωλητης κατα τη διαρκεια του test drive (μηχανικο κιβώτιο)
** Αν δε δειχνουμε το μηχανικό πρωτα και ο πελατης μπει κατευθειαν στο CVT και οδηγησεις τότε δε θα πουλούσαμε κανενα μηχανικό!!!!**
Δε μπορειτε παιδια να Φανταστείτε τι κιβωτιο ειναι αυτό
Αφου μου ειπε ότι πουλανε σχεδόν μισά-μισά, που δε γινεται σε κανενα αλλο μοντελο στην Ελλαδα
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Åéäéêá ãéá ôï Jazz åé÷å ðåé ðùëçôçò êáôá ôç äéáñêåéá ôïõ test drive (ìç÷áíéêï êéâþôéï)** Áí äå äåé÷íïõìå ôï ìç÷áíéêü ðñùôá êáé ï ðåëáôçò ìðåé êáôåõèåéáí óôï CVT êáé ïäçãçóåéò ôüôå äå èá ðïõëïýóáìå êáíåíá ìç÷áíéêü!!!!**
Äå ìðïñåéôå ðáéäéá íá Öáíôáóôåßôå ôé êéâùôéï åéíáé áõôü
Áöïõ ìïõ åéðå üôé ðïõëáíå ó÷åäüí ìéóÜ-ìéóÜ, ðïõ äå ãéíåôáé óå êáíåíá áëëï ìïíôåëï óôçí Åëëáäá
Åãþ áðïñþ ðþò ç Honda äÝí äéáèÝôåé Civic ìå CVT.
Êáé Ýíá åñþôçìá: ÌÞðùò Ý÷åé ðåôý÷åé êáíåßò, êáôá ôçí åðéôÜ÷õíóç íá ìÞí áíåâáßíïõí ïé óôñïöÝò ôïõ êéíçôÞñá(CVT); Áí íáß óå ðïéÜ êëßìáêá;
-
ακρβως ετσι λεω και εγω. Αν οδηγησεις κατι που εχει βγεο πριν 2-3 χρονια με τουλαχιστον ενα ηλεκρονικο overdrive ειναι σαν μεταξι.
Εγω οδηγαω της γυναικας μου το Grand Cherokee που εχει 5αρι αυτοματο και δεν σταματαω να το απολαμβανω. Και ανετο στην πολυ κινηση και αν το ανοιξεις δεν δισταζει (βεβαια μην ξεχναμε οτι εχει και 4.7 λιτρα απο πισω με 265 αλογα) οποτε διευκολυνει τα πραγματα. Επισης τα αλλα αξιολογα αυτοματα που εχω οδηγησει ειναι 2000 Lexus GS430 (5αρι αυτοματο). 2001 BMW 740. 2005 Forester XT. 2005 Legacy GT (το καινουργιο 5αρι) και το BMW X3 3,0 και ολα ηταν και πολυ γρηγορα στις αλλαγες και δεν φαινοντουσαν να υστερουν πολυ απεναντι σε ενα χειροκινητο. Επισης εχω οδηγησει το Nissan Murano που εχει CVT και ηταν πολυ ανετο και επερνε ταχυτητα χωρις προβλημα.
Τοσο πολυ μου αρεσαν που θα το σκεφτομουνα πολυ σοβαρα να παρω αυτοματο την επομενη φορα.
Νικος
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Το αυτόματο είναι μια απαρχαιωμένη λύση.Επίσης δέν υπάρχει πιό σπαστικό πράγμα απο το σκορτσάρισμα όταν αλλάζει η ταχύτητα στο αυτόματο κιβώτιο.Ασε που καταναλώνει περισσότερο καύσιμο.
Μικρά όπως το Polo 1.4.
Έτσι εξηγείται...
Από εμπειρία με το 5τάχυτο αυτόματο της Mercedes, δηλώνω λάτρης του είδους, αρκεί να έχει τουλάχιστον 5 ταχύτητες και να μην έχει εξελιχθεί τον καιρό που ο Νώε έπαιζε με βόλους...
Άμα δε μιλάμε για κανένα DSG, τότε άλλα κόλπα...
-
Ο χρήστης jimded έγραψε:
θα το σκεφτομουν πολυ πιο σοβαρα αν ηταν να αγορασω πετρελαιοκινητο και σε συνδιασμο βεβαια με καποιας συγχρονης τεχνολογιας κιβωτιοΕχω μιλησει με πολλα ατομα που οδηγανε Golf η Jetta (το λενε Vento εκει;) με πετρελαιο και λενε το αυτοματο χανει πολλα στην καταναλωση με το αυτοματο.
Νικος
-
Το Vento δεν ήταν ίδιο με το Passat;
-
Vento είναι το τετράπορτο Golf III
Αυτόματο - γιατί όχι?