-
Κάπου είχα διαβάσει, δεν θυμάμαι που όμως, ότι αυτό το σύστημα της PSA (eolys) και όσοι χρησιμοποιούν τους κινητήρες της το κάνει γιατί οι μικροί κινητήρες diesel λειτουργούν με χαμηλές θερμοκρασίες οπότε δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να καθαρίσει το φίλτρο. Για αυτόν το λόγο σου λένε πλακωσέτο στην εθνική για να ανεβάσει θερμοκρασία και να γίνει ο αυτοκαθαρισμός. Πιθανώς στα πολλά κυβικά που αναφέρει ο φίλος παραπάνω με την mercedes, δεν τίθεται τέτοιο θέμα.
Επειδή γίνεται πολύς λόγος για τα ταξί κοιτάζω τι είδους αυτοκίνητα κυκλοφορούν στους δρόμους.Έχω δεί Vectra, Avensis πρώτης γενιάς, almera, oktavia 1900 κυβικά όμως, δηλ. δίλιτρα και με προδιαγραφές euro 4 που τότε δεν υπήρχε dpf. -
Το φιλτρο DPF καθε ποτε πρεπει να αλλαζεται ? και ποσο περιπου ειναι το
κοστος ? -
Ο χρήστης manos0013 έγραψε:
Το φιλτρο DPF καθε ποτε πρεπει να αλλαζεται ? και ποσο περιπου ειναι το
κοστος ?Αλλάζεται όταν δεν μπορούν πλέων οι «αναζωογονήσεις» που γίνονται να το καθαρίσουν. Μέσες άκρες θέλει πάνω από καμιά 80αριά χιλιάδες χλμ.
Ξεκινάνε από 1000€ η αλλαγή ανάλογα τα κυβικά. (αν τοποθετήσεις άλλο μετά που το βγάλεις). -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Το φιλτρο DPF καθε ποτε πρεπει να αλλαζεται ? και ποσο περιπου ειναι το
κοστος ?Αλλάζεται όταν δεν μπορούν πλέων οι «αναζωογονήσεις» που γίνονται να το καθαρίσουν. Μέσες άκρες θέλει πάνω από καμιά 80αριά χιλιάδες χλμ.
Ξεκινάνε από 1000€ η αλλαγή ανάλογα τα κυβικά. (αν τοποθετήσεις άλλο μετά που το βγάλεις).Ποια 80χιλιαδες, αμα κανεις συχνα αυτοκαθαρισμους ολοκληρωμενους, μπαινει καλο καυσιμο και με μερικους καθαρισμους. Μπορει να περασει τα 200.000. Αλλα εγω το βλεπω ως αλλο ενα μπελα για το χρηστη.
-
Ο χρήστης nEK έγραψε:
Το φιλτρο DPF καθε ποτε πρεπει να αλλαζεται ? και ποσο περιπου ειναι το
κοστος ?Αλλάζεται όταν δεν μπορούν πλέων οι «αναζωογονήσεις» που γίνονται να το καθαρίσουν. Μέσες άκρες θέλει πάνω από καμιά 80αριά χιλιάδες χλμ.
Ξεκινάνε από 1000€ η αλλαγή ανάλογα τα κυβικά. (αν τοποθετήσεις άλλο μετά που το βγάλεις).Ποια 80χιλιαδες, αμα κανεις συχνα αυτοκαθαρισμους ολοκληρωμενους, μπαινει καλο καυσιμο και με μερικους καθαρισμους. Μπορει να περασει τα 200.000. Αλλα εγω το βλεπω ως αλλο ενα μπελα για το χρηστη.
Γνωρίζω άτομα εδώ που ήδη είχαν προβλήματα σε αυτά τα χλμ που γράφω από άσχετους μέχρι και επαγγελματίες.
Ολοκληρωμένους δεν κάνουν όλοι προπαντός άμα οδηγάνε γυναίκες που δεν δίνουν σημασία ποτέ στα λαμπάκια του καντράν. Στα καύσιμα η νοθεία καλά κρατεί προπαντός στα συγκεκριμένα που το θειάφι δεν πρέπει να υπάρχει ούτε κατά διάνυα (μόνο το βιοντήζελ το καταφέρνει). Το κόστος του καθαρισμού είναι μικρότερο από την αφαίρεση του και έτσι ελάχιστοι το κάνουν. Στο μπελά που λες έχεις απόλυτο δίκιο. -
Στην περιοχή μου εχω 2 σχολές οδηγών με yaris diesel. Πως το παλεύουν αυτοί που το χρησιμοποιούν στις ποιο άσχημες συνθήκες οδήγησης; Εκτός απο ´´καλό´´ καύσιμο, αν δεν κανω λάθος θέλει κ καλο λάδι.
-
Ενας οδηγος λιγο πιο πανω απο τον μεσο...τα 80.000 τα κανει σε περιπου 4 χρονια..
Δηλ, θα χρειαστει 3.000 ευρω αμα κρατησει το αμαξι μια 12ετια (?) ή μπορει στις 80.000 να καθαρισει
το φιλτρο και να τον βγαλει αλλα τοσα ? -
Ο χρήστης manos0013 έγραψε:
Ενας οδηγος λιγο πιο πανω απο τον μεσο...τα 80.000 τα κανει σε περιπου 4 χρονια..
Δηλ, θα χρειαστει 3.000 ευρω αμα κρατησει το αμαξι μια 12ετια (?) ή μπορει στις 80.000 να καθαρισει
το φιλτρο και να τον βγαλει αλλα τοσα ?Μάνο υπάρχουν διάφοροι που τα καθαρίζουν. Ίσως αξίζει πρίν την απόρριψή του να το κάνει κάποιος. Αν ψάξεις στο νετ θα βρεις αρκετούς. Ρίξε τους ένα τηλ. να δεις τι κοστίζει και γενικά τι προτείνουν.
-
Ευχαριστω για την απαντηση.
-
Επίσης παίζει και η λογική να το καταργήσεις εντελώς ...
-
Μετά από ένα σχεδόν χρόνο και 13.000 χλμ αναφέρω οτι δε χρειάστηκε ούτε 1 φορά να γίνει παθητική αναγέννηση , ήτοι δεν άναψε ποτέ προειδοποιητικό λαμπάκι αναγέννησης σε yaris 2013 . Το αμάξι χρησιμοποιείται ελάχιστα μέσα στην πόλη ( αγαπάμε ποδήλατο) ενώ παρατήρησα από τη στιγμιαία κατανάλωση ( που αναβαίνει ) ότι για την ενεργητική αναγέννηση αρκούν 15 χιλιόμετρα απόστασης με λογικές ταχύτητες.
-
για fiat punto mjt 85ps που αγόρασα πρόσφατα ( 2500 km ) έχω κάνει ως τώρα με v power έχει ακουστεί κάτι για το dpf; εννοώ αν υπάρχει εμπειρία η πρόβλημα από κάτοχο punto panda ή 500. Αν και μου ειπαν ότι ο 85άρης mjt υπερέχει σε κάποια σημεία και από τον 75άρη του panta και από τον 95άρη του 500.όταν πριν αγοράσω ρωτησα και στην opel για το corsa μου είπαν ότι ο δικός τους mjt 1.3 πολύ μακρινή συγγένεια έχει με αυτον της fiat. Κάτι σαν μας έδωσε κάποια σχέδια κάποτε η fiat τα πήραμε και υλοποιήσαμε κάτι πολύκαλυτερο από αυτούς.Δεν τους πιστεψα και προτίμησα το pυnto. Τέλος πάντων γίνομαι κουραστικός. Να συμπληρώσω κάτι: πρώτα αγόρασα και μετά εκ των υστέρων άρχισα να ενημερώνομαι και να ανακαλύπτω ότι υπαρχουν dpf αναγεννήσεις κτλ.
-
Ποιο ειναι το προβλημα τωρα?
Ολα τα συνχρονα diesel εχουν φιλτρα, κανουν αναγεννησεις κτλ. Γιατι μετανιωνεις για την επιλογη σου?
Οδηγα σαν ανθρωπος και διαβασε τις οδηγιες του αυτοκινητου σου για το πως γινονται σωστα οι αναγεννησεις και δεν θα εχεις προβλημα για πολλα χρονια. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Μετά από ένα σχεδόν χρόνο και 13.000 χλμ αναφέρω οτι δε χρειάστηκε ούτε 1 φορά να γίνει παθητική αναγέννηση , ήτοι δεν άναψε ποτέ προειδοποιητικό λαμπάκι αναγέννησης σε yaris 2013 . Το αμάξι χρησιμοποιείται ελάχιστα μέσα στην πόλη ( αγαπάμε ποδήλατο) ενώ παρατήρησα από τη στιγμιαία κατανάλωση ( που αναβαίνει ) ότι για την ενεργητική αναγέννηση αρκούν 15 χιλιόμετρα απόστασης με λογικές ταχύτητες.Στα yaris μας δεν ανάβει λαμπακι. Κατι πρέπει να έχουν ρυθμίσει εργοστασιακα. Το καταλαβαίνεις απο το αυξημένο ρελαντί κ τον ήχο κινητήρα. Οντως η αναγέννηση σταματά μετα απο 15-20 λεπτά οδήγησης. Εχω την εντύπωση οτι ειναι ρυθμισμένο επίσης να κανει αναγέννηση κάθε 1000 χλμ άσχετα σε τι δρόμους κινείται.
Τι πετρέλαιο βάζεις; -
Σε πολλά το λαμπάκι ανάβει όταν υπάρχει πρόβλημα με το φίλτρο και πρέπει να πας συνεργείο. Όταν κάνει αναγέννηση μόνο του δεν ανάβει κάτι.
-
Στα PSA, σύμφωνα με το μανουάλι, ΑΝ ανάψει η ένδειξη πρέπει να το οδηγήσεις με τουλάχιστον 60χαω για κάποια ώρα μέχρι να σβήσει (στα γαλατικά φόρα, αναφέρουν 10-20 λεπτά κάποιοι χρήστες, μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη). Αν οδηγείς συχνά σε ΕΟ ή σε ανάλογες ταχύτητες και χρόνους (κατά το μανουάλι πάντα) δεν θα σου ανάψει σχεδόν ποτέ- από ότι καταλαβαίνω - παρά μόνο όταν κλείσει τον κύκλο ζωής του .
Επίσης αν για μεγάλο χρονικό χρονικό διάστημα δεν κινηθεί το αυτοκίνητο σε ανοιχτό δρόμο τότε θα κάνει μόνο του αναγέννηση και θα βγάζει υδρατμούς ή νερό από την εξάτμιση κατά την επιτάχυνση. -
Ο χρήστης dexter13 έγραψε:
Μετά από ένα σχεδόν χρόνο και 13.000 χλμ αναφέρω οτι δε χρειάστηκε ούτε 1 φορά να γίνει παθητική αναγέννηση , ήτοι δεν άναψε ποτέ προειδοποιητικό λαμπάκι αναγέννησης σε yaris 2013 . Το αμάξι χρησιμοποιείται ελάχιστα μέσα στην πόλη ( αγαπάμε ποδήλατο) ενώ παρατήρησα από τη στιγμιαία κατανάλωση ( που αναβαίνει ) ότι για την ενεργητική αναγέννηση αρκούν 15 χιλιόμετρα απόστασης με λογικές ταχύτητες.
Στα yaris μας δεν ανάβει λαμπακι. Κατι πρέπει να έχουν ρυθμίσει εργοστασιακα. Το καταλαβαίνεις απο το αυξημένο ρελαντί κ τον ήχο κινητήρα. Οντως η αναγέννηση σταματά μετα απο 15-20 λεπτά οδήγησης. Εχω την εντύπωση οτι ειναι ρυθμισμένο επίσης να κανει αναγέννηση κάθε 1000 χλμ άσχετα σε τι δρόμους κινείται.
Τι πετρέλαιο βάζεις;Λαμπάκι θα ανάψει αν έχει ξεκινήσει η αναγέννηση κάποιες φορές (2-3-4 ? δεν το γράφει κάπου ) και δεν ολοκληρωθεί επειδή τα χιλιόμετρα κίνησης ήταν λίγα. Με την πρώτη 'αποτυχία' δε θα σου ανάψει . Αν δε κοιτάς στιγμιαία κατανάλωση και τα συμπτώματα που αναφέρεις , δεν πρόκειται να το καταλάβεις , ούτε χρειάζεται εξάλλου να το καταλάβεις.
Πετρέλαιο βάζω από ένα Ελιν στο γειτονιά μου. Παρακολουθώ τις τιμές στο fuelprices.gr και οι δικές του είναι στο μέσο όρο .
Ένα στοιχείο που με κάνει να τον προτιμώ είναι οτι έχει κι αυτός ενα diesel pick-up και ίσως είναι περισσότερο ευαισθητοποιημένος σε θέματα diesel από κάποιους άλλους. -
Δηλαδή αν προσέχω τα σημαδια που δείχνουν οτι γίνεται θα μαι εντάξει ως προς την λειτουργια του ντηζελ μου ???? Κάποιο λαμπάκι ή συστημα δεν υπάρχει??
Μόνο την κατανάλωση βλέπω κάποιες φορές αλλά δεν είμαι σίγουρος...... -
Ο χρήστης Corsikos28 έγραψε:
Δηλαδή αν προσέχω τα σημαδια που δείχνουν οτι γίνεται θα μαι εντάξει ως προς την λειτουργια του ντηζελ μου ???? Κάποιο λαμπάκι ή συστημα δεν υπάρχει??
Μόνο την κατανάλωση βλέπω κάποιες φορές αλλά δεν είμαι σίγουρος......Καλωσόρισες.
Σε ορισμένα ανάβει λαμπάκι τη στιγμή εκείνη σε άλλα όχι. Όσον αφορά τη κατανάλωση έτσι είναι διότι χρειάζεται έξτρα καύσιμο τη στιγμή εκείνη. Είναι ένα από τα ελαττώματα του. Ίσως τη στιγμή αυτή να παρατηρήσεις ότι είναι αρκετά αυξημένο το ρελαντί. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το δουλέψεις λίγο παραπάνω στροφές από ότι συνήθως και το χειρότερο να το σβήσεις. Δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά «όσο αυτό υπάρχει». -
Σε σχέση με την αύξηση της στάθμης του λαδιού, λόγω της προσθήκης πετρελαίου: τελικά μπορούν κάποιοι από τους χρήστες να μας πουν αν έχουν παρατηρήσει σημαντική αύξηση και αν ναι σε πόσα χλμ και με τι αυτοκίνητο? Το έχετε συζητήσει με την αντιπροσωπεία? Τι λένε εκει?
Τέλος δεν κατάλαβα τι γίνεται με τα πρόσθετα: εκτός από κινητήρες PSA, υπάρχει άλλος κατασκευαστής που να τα προτείνει (γραπτώς) και να τα έχει τοποθετημένα από το εργοστάσιο?
Υποτίθεται ότι πέρνεις πετρέλαιο για οικονομία και μακροζωία, και πληρώνεις +2Κ τουλάχιστον σε σχέση με τη βενζίνα. Αν τελικά πρέπει να πηγαίνεις μια για ξεβούλωμα και μια για αλλαγή, τότε ...
Φίλτρο σωματιδίων diesel