-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πολύ ζέστη.Τωρα λες να του χαλάσει και το AC?
-
Τωρα με την Digea εκπεμπει και ψηφιακα ο Μπιλλ!!!
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Δεν είμαι σαββατογεννημένος
-
παραβλεποντας τα ποστ των γκαντεμηδων του φορουμ στο θεμα μας.
λοιπον σβηστο εκει που το ειχα παρατησει μετραω μπαταρια 13
το βαζω μπροστα σπιρτο , το μετραω ανναμενο 12,5
το φερνω γκαραζ , σβηνω και μετραω 10.94. προσπαθω να βαλω μπροστα τιποτα .
το βαζω με καλωδια μπροστα και μετραω ανναμενο 10,86
ανναμενο βγαζω τον πολο + και αμεσως εσβησε. ξαναμετραω σβηστο 10,86
τωρα το εχω βαλει στον φορτιστη.
καμμια ιδεα; -
Ενα στοιχειο μολυβδου τα εφτυσε. (κοπηκε)
Πας για καινουργια μπαταρια. -
Αυτή έχει ελπίδες λέτε?
Είναι και κάπου 3 ετών, από τα οποία το τελευταίο το πέρασε σε ακινησία και εκφόρτιση... -
Ο χρήστης otso έγραψε:
παραβλεποντας τα ποστ των γκαντεμηδων του φορουμ στο θεμα μας.
λοιπον σβηστο εκει που το ειχα παρατησει μετραω μπαταρια 13
το βαζω μπροστα σπιρτο , το μετραω ανναμενο 12,5
το φερνω γκαραζ , σβηνω και μετραω 10.94. προσπαθω να βαλω μπροστα τιποτα .
το βαζω με καλωδια μπροστα και μετραω ανναμενο 10,86
ανναμενο βγαζω τον πολο + και αμεσως εσβησε. ξαναμετραω σβηστο 10,86
τωρα το εχω βαλει στον φορτιστη.
καμμια ιδεα;Το αμάξι σου δε φορτίζει τη μπαταρία. Την ώρα που δουλεύει θα έπρεπε να έχει 13,7 και άνω.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Αυτή έχει ελπίδες λέτε?
Είναι και κάπου 3 ετών, από τα οποία το τελευταίο το πέρασε σε ακινησία και εκφόρτιση...Ξέχασέ την. Έχει πάθει θειίκωση των πλακών και δεν υπάρχει καθαρή επιφάνεια μολύβδου να έρχεται σε επαφή με το οξύ, άρα σίγουρα έχει πολύ μειωμένη χωρητικότητα.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
παραβλεποντας τα ποστ των γκαντεμηδων του φορουμ στο θεμα μας.
λοιπον σβηστο εκει που το ειχα παρατησει μετραω μπαταρια 13
το βαζω μπροστα σπιρτο , το μετραω ανναμενο 12,5
το φερνω γκαραζ , σβηνω και μετραω 10.94. προσπαθω να βαλω μπροστα τιποτα .
το βαζω με καλωδια μπροστα και μετραω ανναμενο 10,86
ανναμενο βγαζω τον πολο + και αμεσως εσβησε. ξαναμετραω σβηστο 10,86
τωρα το εχω βαλει στον φορτιστη.
καμμια ιδεα;Το αμάξι σου δε φορτίζει τη μπαταρία. Την ώρα που δουλεύει θα έπρεπε να έχει 13,7 και άνω.
ευχαριστω
-
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
παραβλεποντας τα ποστ των γκαντεμηδων του φορουμ στο θεμα μας.
λοιπον σβηστο εκει που το ειχα παρατησει μετραω μπαταρια 13
το βαζω μπροστα σπιρτο , το μετραω ανναμενο 12,5
το φερνω γκαραζ , σβηνω και μετραω 10.94. προσπαθω να βαλω μπροστα τιποτα .
το βαζω με καλωδια μπροστα και μετραω ανναμενο 10,86
ανναμενο βγαζω τον πολο + και αμεσως εσβησε. ξαναμετραω σβηστο 10,86
τωρα το εχω βαλει στον φορτιστη.
καμμια ιδεα;Το αμάξι σου δε φορτίζει τη μπαταρία. Την ώρα που δουλεύει θα έπρεπε να έχει 13,7 και άνω.
ευχαριστω
Μην το πας σε ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων ,σε παπά να το πας να το διαβάσει!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Αυτή έχει ελπίδες λέτε?
http://s7.postimg.org/56mk4m6hn/207_bat.jpg
Είναι και κάπου 3 ετών, από τα οποία το τελευταίο το πέρασε σε ακινησία και εκφόρτιση...Ξέχασέ την. Έχει πάθει θειίκωση των πλακών και δεν υπάρχει καθαρή επιφάνεια μολύβδου να έρχεται σε επαφή με το οξύ, άρα σίγουρα έχει πολύ μειωμένη χωρητικότητα.
Θα πάρω τηλ αύριο να μου φέρουν αυτή εδώ, να πάω να του τη βάλω:
http://www.automoto-eshop.gr/automoto-e ... CF%82.html -
Αν έχεις καλό φορτιστή, μπορείς να δοκιμάσεις μια αποθείωση. Εξαρτάται βέβαια πόσο καιρό έχει μείνει σε τέτοια κατάσταση.
-
Έχει μείνει έτσι κανένα χρόνο Κωνσταντίνε, δεν ξέρω τι ρεύμα τραβάει στο καθισιό το 207-1.4.... Πάντως η αλήθεια είναι ότι του βάζουν πολύ κτήνος μπαταρία (640CCA-60Ah)...
Τι φορτιστής χρειάζεται γι αυτό που λες?
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
παραβλεποντας τα ποστ των γκαντεμηδων του φορουμ στο θεμα μας.
λοιπον σβηστο εκει που το ειχα παρατησει μετραω μπαταρια 13
το βαζω μπροστα σπιρτο , το μετραω ανναμενο 12,5
το φερνω γκαραζ , σβηνω και μετραω 10.94. προσπαθω να βαλω μπροστα τιποτα .
το βαζω με καλωδια μπροστα και μετραω ανναμενο 10,86
ανναμενο βγαζω τον πολο + και αμεσως εσβησε. ξαναμετραω σβηστο 10,86
τωρα το εχω βαλει στον φορτιστη.
καμμια ιδεα;Το δυναμο δεν δουλευει. Ειχες και αναμμενο λαμπακι μπαταριας στο καντραν?
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Αυτή έχει ελπίδες λέτε?
http://s7.postimg.org/56mk4m6hn/207_bat.jpg
Είναι και κάπου 3 ετών, από τα οποία το τελευταίο το πέρασε σε ακινησία και εκφόρτιση...Ξέχασέ την. Έχει πάθει θειίκωση των πλακών και δεν υπάρχει καθαρή επιφάνεια μολύβδου να έρχεται σε επαφή με το οξύ, άρα σίγουρα έχει πολύ μειωμένη χωρητικότητα.
Θα πάρω τηλ αύριο να μου φέρουν αυτή εδώ, να πάω να του τη βάλω:
http://www.automoto-eshop.gr/automoto-e ... CF%82.htmlΗ παλιά (μαμίσια) VARTA 3 ετών αλλάχτηκε σήμερα με την παραπάνω EXIDE και το αμάξι παρότι είχε να πάρει μπροστά πάνω από 1 χρόνο πήρε με την πρώτη μιζιά. ΟΜΩΣ, η αντλία του δεν έδινε βενζίνη και έσβησε μετά από 6-7 δευτερόλεπτα και δεν ξανά έπαιρνε. Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με imobilizer/alarm (έχει το εργοστασιακό απ' ότι μου είπε ο φίλος, κι εγώ έχω το βοηθητικό κλειδί, χωρίς κουμπιά κλπ)... Ελπίζω να μην έχει κολλήσει η αντλία...
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
παραβλεποντας τα ποστ των γκαντεμηδων του φορουμ στο θεμα μας.
λοιπον σβηστο εκει που το ειχα παρατησει μετραω μπαταρια 13
το βαζω μπροστα σπιρτο , το μετραω ανναμενο 12,5
το φερνω γκαραζ , σβηνω και μετραω 10.94. προσπαθω να βαλω μπροστα τιποτα .
το βαζω με καλωδια μπροστα και μετραω ανναμενο 10,86
ανναμενο βγαζω τον πολο + και αμεσως εσβησε. ξαναμετραω σβηστο 10,86
τωρα το εχω βαλει στον φορτιστη.
καμμια ιδεα;Το δυναμο δεν δουλευει. Ειχες και αναμμενο λαμπακι μπαταριας στο καντραν?
το λαμπακι δεν αναβε , αλλα δεν αναβε ουτε οταν γυρναγες το κλειδι , για 2 μερες που το κυκλοφορουσα νυχτα και δουλευα και τα μεγαλα φωτα οποτε λογικα θα φορτωνε . μετα αρχισε να εξαντλει τις μπαταριες.
το μεγαλο προβλημα μου ειναι οτι ειχε προβληματα στο καντραν , το εβγαλα μηπως το διωρθωσω , δεν το διορθωσα και το εβαλα επανω επειδη το χρειαστηκα επειγωντως. τα προβληματα του ειναι οτι δεν εχει φυσα που δινει ρευμα στο κυκλωμα πισω απο τα οργανα , αλλα κολλημενα καλωδια πανω στο κυκλωμα , καποια εχουν κοπει και το κυκλωμα ειναι σε κακα χαλια . ολα αυτα τα παλευε κολλητος μου , που ηξερε πολλα πραγματα και ειχε εργαστηριο που επισκευαζε τα παντα για την πλακα του , εκει περναγαμε τις ωρες μας μεχρι που πεθανε. τωρα εχω μεινει ξεκρεμαστος απο ηλεκτρικα τουλαχιστον . χθες βρηκα το χαινες του αυτοκινητου και στα ηλεκτρικα κυκλωματα μου εχει αφησει χαρτι που λεει τι κανει καθε χρωμα καλωδιο απο αυτα που ειναι κολλημενα , οποτε για εναν καλο ηλεκτρολογο θα ειναι ευκολο φανταζομαι , συν οτι εχω και αλλο καντραν μεφυσα και σωστο τυπωμενο κυκλωμα .
απλα θελει χρονο και εγω το χρειαζομαι τωρα καμια βδομαδα.
θα ηθελα να ελεγξω το ιδιο το δυναμο αλλα ειναι κατω απο την εξατμηση και δεν μπαινει χερι οταν δουλευει το αμαξι. αν τραβηξω καλωδιο απο το δυναμο για να μην βαλω χερια και ελεγξω αν εχει ρευμα δεν ειναι σωστο;.
επισης κοιταξα στο λαμπακι στο καντραν αλλα και τα δυο μπιμπικια που πατανε στο κυκλωμα δειχνουν οτι εχει ρευμα (δεν θα επρεπε το ενα να δειχνει οτι εχει ρευμα και το αλλα αρνητικο τιποτα; -
Ο χρήστης otso έγραψε:
παραβλεποντας τα ποστ των γκαντεμηδων του φορουμ στο θεμα μας.
λοιπον σβηστο εκει που το ειχα παρατησει μετραω μπαταρια 13
το βαζω μπροστα σπιρτο , το μετραω ανναμενο 12,5
το φερνω γκαραζ , σβηνω και μετραω 10.94. προσπαθω να βαλω μπροστα τιποτα .
το βαζω με καλωδια μπροστα και μετραω ανναμενο 10,86
ανναμενο βγαζω τον πολο + και αμεσως εσβησε. ξαναμετραω σβηστο 10,86
τωρα το εχω βαλει στον φορτιστη.
καμμια ιδεα;Το δυναμο δεν δουλευει. Ειχες και αναμμενο λαμπακι μπαταριας στο καντραν?
το λαμπακι δεν αναβε , αλλα δεν αναβε ουτε οταν γυρναγες το κλειδι , για 2 μερες που το κυκλοφορουσα νυχτα και δουλευα και τα μεγαλα φωτα οποτε λογικα θα φορτωνε . μετα αρχισε να εξαντλει τις μπαταριες.
το μεγαλο προβλημα μου ειναι οτι ειχε προβληματα στο καντραν , το εβγαλα μηπως το διωρθωσω , δεν το διορθωσα και το εβαλα επανω επειδη το χρειαστηκα επειγωντως. τα προβληματα του ειναι οτι δεν εχει φυσα που δινει ρευμα στο κυκλωμα πισω απο τα οργανα , αλλα κολλημενα καλωδια πανω στο κυκλωμα , καποια εχουν κοπει και το κυκλωμα ειναι σε κακα χαλια . ολα αυτα τα παλευε κολλητος μου , που ηξερε πολλα πραγματα και ειχε εργαστηριο που επισκευαζε τα παντα για την πλακα του , εκει περναγαμε τις ωρες μας μεχρι που πεθανε. τωρα εχω μεινει ξεκρεμαστος απο ηλεκτρικα τουλαχιστον . χθες βρηκα το χαινες του αυτοκινητου και στα ηλεκτρικα κυκλωματα μου εχει αφησει χαρτι που λεει τι κανει καθε χρωμα καλωδιο απο αυτα που ειναι κολλημενα , οποτε για εναν καλο ηλεκτρολογο θα ειναι ευκολο φανταζομαι , συν οτι εχω και αλλο καντραν μεφυσα και σωστο τυπωμενο κυκλωμα .
απλα θελει χρονο και εγω το χρειαζομαι τωρα καμια βδομαδα.
θα ηθελα να ελεγξω το ιδιο το δυναμο αλλα ειναι κατω απο την εξατμηση και δεν μπαινει χερι οταν δουλευει το αμαξι. αν τραβηξω καλωδιο απο το δυναμο για να μην βαλω χερια και ελεγξω αν εχει ρευμα δεν ειναι σωστο;.
επισης κοιταξα στο λαμπακι στο καντραν αλλα και τα δυο μπιμπικια που πατανε στο κυκλωμα δειχνουν οτι εχει ρευμα (δεν θα επρεπε το ενα να δειχνει οτι εχει ρευμα και το αλλα αρνητικο τιποτα;Bάλε σε 1η φάση ένα πολύμετρο επάνω στους πόλους της μπαταρίας όταν δουλεύει στο ρελαντί να δείς αν φορτώνει, πρέπει να δείχνει πάνω από 13.8V, αν είναι σωστή η τάση μαρσάρισε το, αν είναι ΟΚ ο αυτόματος πρέπει να σταματήσει το φόρτωμα στα 14.4v, μετά άναψε όλες τις καταναλώσεις που έχεις, τα μεγάλα φώτα, τον ανεμιστήρα, το βεντιλατέρ όταν είναι ζεστό και πάρει μπροστά και δεν στο ρελαντί και στο μαρσάρισμα τι δείχνει.
Έτσι θα έχεις όλη την εικόνα του δυναμό, είναι τόσο απλό αυτό που λέω.
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
παραβλεποντας τα ποστ των γκαντεμηδων του φορουμ στο θεμα μας.
λοιπον σβηστο εκει που το ειχα παρατησει μετραω μπαταρια 13
το βαζω μπροστα σπιρτο , το μετραω ανναμενο 12,5
το φερνω γκαραζ , σβηνω και μετραω 10.94. προσπαθω να βαλω μπροστα τιποτα .
το βαζω με καλωδια μπροστα και μετραω ανναμενο 10,86
ανναμενο βγαζω τον πολο + και αμεσως εσβησε. ξαναμετραω σβηστο 10,86
τωρα το εχω βαλει στον φορτιστη.
καμμια ιδεα;Το δυναμο δεν δουλευει. Ειχες και αναμμενο λαμπακι μπαταριας στο καντραν?
το λαμπακι δεν αναβε , αλλα δεν αναβε ουτε οταν γυρναγες το κλειδι , για 2 μερες που το κυκλοφορουσα νυχτα και δουλευα και τα μεγαλα φωτα οποτε λογικα θα φορτωνε . μετα αρχισε να εξαντλει τις μπαταριες.
το μεγαλο προβλημα μου ειναι οτι ειχε προβληματα στο καντραν , το εβγαλα μηπως το διωρθωσω , δεν το διορθωσα και το εβαλα επανω επειδη το χρειαστηκα επειγωντως. τα προβληματα του ειναι οτι δεν εχει φυσα που δινει ρευμα στο κυκλωμα πισω απο τα οργανα , αλλα κολλημενα καλωδια πανω στο κυκλωμα , καποια εχουν κοπει και το κυκλωμα ειναι σε κακα χαλια . ολα αυτα τα παλευε κολλητος μου , που ηξερε πολλα πραγματα και ειχε εργαστηριο που επισκευαζε τα παντα για την πλακα του , εκει περναγαμε τις ωρες μας μεχρι που πεθανε. τωρα εχω μεινει ξεκρεμαστος απο ηλεκτρικα τουλαχιστον . χθες βρηκα το χαινες του αυτοκινητου και στα ηλεκτρικα κυκλωματα μου εχει αφησει χαρτι που λεει τι κανει καθε χρωμα καλωδιο απο αυτα που ειναι κολλημενα , οποτε για εναν καλο ηλεκτρολογο θα ειναι ευκολο φανταζομαι , συν οτι εχω και αλλο καντραν μεφυσα και σωστο τυπωμενο κυκλωμα .
απλα θελει χρονο και εγω το χρειαζομαι τωρα καμια βδομαδα.
θα ηθελα να ελεγξω το ιδιο το δυναμο αλλα ειναι κατω απο την εξατμηση και δεν μπαινει χερι οταν δουλευει το αμαξι. αν τραβηξω καλωδιο απο το δυναμο για να μην βαλω χερια και ελεγξω αν εχει ρευμα δεν ειναι σωστο;.
επισης κοιταξα στο λαμπακι στο καντραν αλλα και τα δυο μπιμπικια που πατανε στο κυκλωμα δειχνουν οτι εχει ρευμα (δεν θα επρεπε το ενα να δειχνει οτι εχει ρευμα και το αλλα αρνητικο τιποτα;Αφου δεν αναβε και οταν γυρναγες το κλειδι δεν δουλευει το λαμπακι ή το κυκλωμα του.Φτιάξε τα ηλεκτρολογικά και μετά βλέπεις αν ακόμα έχεις πρόβλημα.
-
λοιπον μαστορα
σβηστο 13.25
ανναμενο ρελαντι 12.90
αναμενο με γκαζι 12.87αναμενο ρελαντι με ολες τις καταναλωσεις 12.26
αναμενο με γκαζι με ολες τις καταναλωσεις 12.06και οσο εμμενε αναμενο με καταναλωσεις επεφτε ορατα δηλαδη φαινοταν να πεφτει στο πολυμετρο
οποτε ειναι φανερο οτι δεν φορτιζεται η μπαταρια
δεν φορτιζεται απο προβλημα του δυναμο η κατι τρεχει στο κυκλωμα απο δυναμο μεχρι μπαταρια;
Μπαταρία αυτοκινήτου...