Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπαταρία αυτοκινήτου...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπαταρία αυτοκινήτου...
    • 1
    • 2
    • 128
    • 129
    • 130
    • 131
    • 132
    • 189
    • 190
    • 130 / 190
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    38
    3788
    59925
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης drdino έγραψε:
      Πολύ ζέστη.

      Τωρα λες να του χαλάσει και το AC?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Τωρα με την Digea εκπεμπει και ψηφιακα ο Μπιλλ!!!

        Sent from my Neo V using Tapatalk.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Δεν είμαι σαββατογεννημένος

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            otso last edited by

            παραβλεποντας τα ποστ των γκαντεμηδων του φορουμ στο θεμα μας.
            λοιπον σβηστο εκει που το ειχα παρατησει μετραω μπαταρια 13
            το βαζω μπροστα σπιρτο , το μετραω ανναμενο 12,5
            το φερνω γκαραζ , σβηνω και μετραω 10.94. προσπαθω να βαλω μπροστα τιποτα .
            το βαζω με καλωδια μπροστα και μετραω ανναμενο 10,86
            ανναμενο βγαζω τον πολο + και αμεσως εσβησε. ξαναμετραω σβηστο 10,86
            τωρα το εχω βαλει στον φορτιστη.
            καμμια ιδεα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tiodor last edited by

              Ενα στοιχειο μολυβδου τα εφτυσε. (κοπηκε)
              Πας για καινουργια μπαταρια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nidosan last edited by

                Αυτή έχει ελπίδες λέτε?

                Είναι και κάπου 3 ετών, από τα οποία το τελευταίο το πέρασε σε ακινησία και εκφόρτιση...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexeft last edited by

                  Ο χρήστης otso έγραψε:
                  παραβλεποντας τα ποστ των γκαντεμηδων του φορουμ στο θεμα μας.
                  λοιπον σβηστο εκει που το ειχα παρατησει μετραω μπαταρια 13
                  το βαζω μπροστα σπιρτο , το μετραω ανναμενο 12,5
                  το φερνω γκαραζ , σβηνω και μετραω 10.94. προσπαθω να βαλω μπροστα τιποτα .
                  το βαζω με καλωδια μπροστα και μετραω ανναμενο 10,86
                  ανναμενο βγαζω τον πολο + και αμεσως εσβησε. ξαναμετραω σβηστο 10,86
                  τωρα το εχω βαλει στον φορτιστη.
                  καμμια ιδεα;

                  Το αμάξι σου δε φορτίζει τη μπαταρία. Την ώρα που δουλεύει θα έπρεπε να έχει 13,7 και άνω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexeft last edited by

                    Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                    Αυτή έχει ελπίδες λέτε?

                    Είναι και κάπου 3 ετών, από τα οποία το τελευταίο το πέρασε σε ακινησία και εκφόρτιση...

                    Ξέχασέ την. Έχει πάθει θειίκωση των πλακών και δεν υπάρχει καθαρή επιφάνεια μολύβδου να έρχεται σε επαφή με το οξύ, άρα σίγουρα έχει πολύ μειωμένη χωρητικότητα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      otso last edited by

                      Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                      παραβλεποντας τα ποστ των γκαντεμηδων του φορουμ στο θεμα μας.
                      λοιπον σβηστο εκει που το ειχα παρατησει μετραω μπαταρια 13
                      το βαζω μπροστα σπιρτο , το μετραω ανναμενο 12,5
                      το φερνω γκαραζ , σβηνω και μετραω 10.94. προσπαθω να βαλω μπροστα τιποτα .
                      το βαζω με καλωδια μπροστα και μετραω ανναμενο 10,86
                      ανναμενο βγαζω τον πολο + και αμεσως εσβησε. ξαναμετραω σβηστο 10,86
                      τωρα το εχω βαλει στον φορτιστη.
                      καμμια ιδεα;

                      Το αμάξι σου δε φορτίζει τη μπαταρία. Την ώρα που δουλεύει θα έπρεπε να έχει 13,7 και άνω.

                      ευχαριστω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexeft last edited by

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης otso έγραψε:

                          παραβλεποντας τα ποστ των γκαντεμηδων του φορουμ στο θεμα μας.
                          λοιπον σβηστο εκει που το ειχα παρατησει μετραω μπαταρια 13
                          το βαζω μπροστα σπιρτο , το μετραω ανναμενο 12,5
                          το φερνω γκαραζ , σβηνω και μετραω 10.94. προσπαθω να βαλω μπροστα τιποτα .
                          το βαζω με καλωδια μπροστα και μετραω ανναμενο 10,86
                          ανναμενο βγαζω τον πολο + και αμεσως εσβησε. ξαναμετραω σβηστο 10,86
                          τωρα το εχω βαλει στον φορτιστη.
                          καμμια ιδεα;

                          Το αμάξι σου δε φορτίζει τη μπαταρία. Την ώρα που δουλεύει θα έπρεπε να έχει 13,7 και άνω.

                          ευχαριστω

                          Μην το πας σε ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων ,σε παπά να το πας να το διαβάσει!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nidosan last edited by

                            Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                            Αυτή έχει ελπίδες λέτε?
                            http://s7.postimg.org/56mk4m6hn/207_bat.jpg
                            Είναι και κάπου 3 ετών, από τα οποία το τελευταίο το πέρασε σε ακινησία και εκφόρτιση...

                            Ξέχασέ την. Έχει πάθει θειίκωση των πλακών και δεν υπάρχει καθαρή επιφάνεια μολύβδου να έρχεται σε επαφή με το οξύ, άρα σίγουρα έχει πολύ μειωμένη χωρητικότητα.

                            Θα πάρω τηλ αύριο να μου φέρουν αυτή εδώ, να πάω να του τη βάλω:
                            http://www.automoto-eshop.gr/automoto-e ... CF%82.html

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Αν έχεις καλό φορτιστή, μπορείς να δοκιμάσεις μια αποθείωση. Εξαρτάται βέβαια πόσο καιρό έχει μείνει σε τέτοια κατάσταση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nidosan last edited by

                                Έχει μείνει έτσι κανένα χρόνο Κωνσταντίνε, δεν ξέρω τι ρεύμα τραβάει στο καθισιό το 207-1.4.... Πάντως η αλήθεια είναι ότι του βάζουν πολύ κτήνος μπαταρία (640CCA-60Ah)...

                                Τι φορτιστής χρειάζεται γι αυτό που λες?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cson last edited by

                                  Ο χρήστης otso έγραψε:
                                  παραβλεποντας τα ποστ των γκαντεμηδων του φορουμ στο θεμα μας.
                                  λοιπον σβηστο εκει που το ειχα παρατησει μετραω μπαταρια 13
                                  το βαζω μπροστα σπιρτο , το μετραω ανναμενο 12,5
                                  το φερνω γκαραζ , σβηνω και μετραω 10.94. προσπαθω να βαλω μπροστα τιποτα .
                                  το βαζω με καλωδια μπροστα και μετραω ανναμενο 10,86
                                  ανναμενο βγαζω τον πολο + και αμεσως εσβησε. ξαναμετραω σβηστο 10,86
                                  τωρα το εχω βαλει στον φορτιστη.
                                  καμμια ιδεα;

                                  Το δυναμο δεν δουλευει. Ειχες και αναμμενο λαμπακι μπαταριας στο καντραν?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nidosan last edited by

                                    Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                                    Αυτή έχει ελπίδες λέτε?
                                    http://s7.postimg.org/56mk4m6hn/207_bat.jpg
                                    Είναι και κάπου 3 ετών, από τα οποία το τελευταίο το πέρασε σε ακινησία και εκφόρτιση...

                                    Ξέχασέ την. Έχει πάθει θειίκωση των πλακών και δεν υπάρχει καθαρή επιφάνεια μολύβδου να έρχεται σε επαφή με το οξύ, άρα σίγουρα έχει πολύ μειωμένη χωρητικότητα.

                                    Θα πάρω τηλ αύριο να μου φέρουν αυτή εδώ, να πάω να του τη βάλω:
                                    http://www.automoto-eshop.gr/automoto-e ... CF%82.html

                                    Η παλιά (μαμίσια) VARTA 3 ετών αλλάχτηκε σήμερα με την παραπάνω EXIDE και το αμάξι παρότι είχε να πάρει μπροστά πάνω από 1 χρόνο πήρε με την πρώτη μιζιά. ΟΜΩΣ, η αντλία του δεν έδινε βενζίνη και έσβησε μετά από 6-7 δευτερόλεπτα και δεν ξανά έπαιρνε. Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με imobilizer/alarm (έχει το εργοστασιακό απ' ότι μου είπε ο φίλος, κι εγώ έχω το βοηθητικό κλειδί, χωρίς κουμπιά κλπ)... Ελπίζω να μην έχει κολλήσει η αντλία...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      otso last edited by

                                      Ο χρήστης cson έγραψε:

                                      παραβλεποντας τα ποστ των γκαντεμηδων του φορουμ στο θεμα μας.
                                      λοιπον σβηστο εκει που το ειχα παρατησει μετραω μπαταρια 13
                                      το βαζω μπροστα σπιρτο , το μετραω ανναμενο 12,5
                                      το φερνω γκαραζ , σβηνω και μετραω 10.94. προσπαθω να βαλω μπροστα τιποτα .
                                      το βαζω με καλωδια μπροστα και μετραω ανναμενο 10,86
                                      ανναμενο βγαζω τον πολο + και αμεσως εσβησε. ξαναμετραω σβηστο 10,86
                                      τωρα το εχω βαλει στον φορτιστη.
                                      καμμια ιδεα;

                                      Το δυναμο δεν δουλευει. Ειχες και αναμμενο λαμπακι μπαταριας στο καντραν?

                                      το λαμπακι δεν αναβε , αλλα δεν αναβε ουτε οταν γυρναγες το κλειδι , για 2 μερες που το κυκλοφορουσα νυχτα και δουλευα και τα μεγαλα φωτα οποτε λογικα θα φορτωνε . μετα αρχισε να εξαντλει τις μπαταριες.
                                      το μεγαλο προβλημα μου ειναι οτι ειχε προβληματα στο καντραν , το εβγαλα μηπως το διωρθωσω , δεν το διορθωσα και το εβαλα επανω επειδη το χρειαστηκα επειγωντως. τα προβληματα του ειναι οτι δεν εχει φυσα που δινει ρευμα στο κυκλωμα πισω απο τα οργανα , αλλα κολλημενα καλωδια πανω στο κυκλωμα , καποια εχουν κοπει και το κυκλωμα ειναι σε κακα χαλια . ολα αυτα τα παλευε κολλητος μου , που ηξερε πολλα πραγματα και ειχε εργαστηριο που επισκευαζε τα παντα για την πλακα του , εκει περναγαμε τις ωρες μας μεχρι που πεθανε. τωρα εχω μεινει ξεκρεμαστος απο ηλεκτρικα τουλαχιστον . χθες βρηκα το χαινες του αυτοκινητου και στα ηλεκτρικα κυκλωματα μου εχει αφησει χαρτι που λεει τι κανει καθε χρωμα καλωδιο απο αυτα που ειναι κολλημενα , οποτε για εναν καλο ηλεκτρολογο θα ειναι ευκολο φανταζομαι , συν οτι εχω και αλλο καντραν μεφυσα και σωστο τυπωμενο κυκλωμα .
                                      απλα θελει χρονο και εγω το χρειαζομαι τωρα καμια βδομαδα.
                                      θα ηθελα να ελεγξω το ιδιο το δυναμο αλλα ειναι κατω απο την εξατμηση και δεν μπαινει χερι οταν δουλευει το αμαξι. αν τραβηξω καλωδιο απο το δυναμο για να μην βαλω χερια και ελεγξω αν εχει ρευμα δεν ειναι σωστο;.
                                      επισης κοιταξα στο λαμπακι στο καντραν αλλα και τα δυο μπιμπικια που πατανε στο κυκλωμα δειχνουν οτι εχει ρευμα (δεν θα επρεπε το ενα να δειχνει οτι εχει ρευμα και το αλλα αρνητικο τιποτα;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Ο χρήστης otso έγραψε:

                                        παραβλεποντας τα ποστ των γκαντεμηδων του φορουμ στο θεμα μας.
                                        λοιπον σβηστο εκει που το ειχα παρατησει μετραω μπαταρια 13
                                        το βαζω μπροστα σπιρτο , το μετραω ανναμενο 12,5
                                        το φερνω γκαραζ , σβηνω και μετραω 10.94. προσπαθω να βαλω μπροστα τιποτα .
                                        το βαζω με καλωδια μπροστα και μετραω ανναμενο 10,86
                                        ανναμενο βγαζω τον πολο + και αμεσως εσβησε. ξαναμετραω σβηστο 10,86
                                        τωρα το εχω βαλει στον φορτιστη.
                                        καμμια ιδεα;

                                        Το δυναμο δεν δουλευει. Ειχες και αναμμενο λαμπακι μπαταριας στο καντραν?

                                        το λαμπακι δεν αναβε , αλλα δεν αναβε ουτε οταν γυρναγες το κλειδι , για 2 μερες που το κυκλοφορουσα νυχτα και δουλευα και τα μεγαλα φωτα οποτε λογικα θα φορτωνε . μετα αρχισε να εξαντλει τις μπαταριες.
                                        το μεγαλο προβλημα μου ειναι οτι ειχε προβληματα στο καντραν , το εβγαλα μηπως το διωρθωσω , δεν το διορθωσα και το εβαλα επανω επειδη το χρειαστηκα επειγωντως. τα προβληματα του ειναι οτι δεν εχει φυσα που δινει ρευμα στο κυκλωμα πισω απο τα οργανα , αλλα κολλημενα καλωδια πανω στο κυκλωμα , καποια εχουν κοπει και το κυκλωμα ειναι σε κακα χαλια . ολα αυτα τα παλευε κολλητος μου , που ηξερε πολλα πραγματα και ειχε εργαστηριο που επισκευαζε τα παντα για την πλακα του , εκει περναγαμε τις ωρες μας μεχρι που πεθανε. τωρα εχω μεινει ξεκρεμαστος απο ηλεκτρικα τουλαχιστον . χθες βρηκα το χαινες του αυτοκινητου και στα ηλεκτρικα κυκλωματα μου εχει αφησει χαρτι που λεει τι κανει καθε χρωμα καλωδιο απο αυτα που ειναι κολλημενα , οποτε για εναν καλο ηλεκτρολογο θα ειναι ευκολο φανταζομαι , συν οτι εχω και αλλο καντραν μεφυσα και σωστο τυπωμενο κυκλωμα .
                                        απλα θελει χρονο και εγω το χρειαζομαι τωρα καμια βδομαδα.
                                        θα ηθελα να ελεγξω το ιδιο το δυναμο αλλα ειναι κατω απο την εξατμηση και δεν μπαινει χερι οταν δουλευει το αμαξι. αν τραβηξω καλωδιο απο το δυναμο για να μην βαλω χερια και ελεγξω αν εχει ρευμα δεν ειναι σωστο;.
                                        επισης κοιταξα στο λαμπακι στο καντραν αλλα και τα δυο μπιμπικια που πατανε στο κυκλωμα δειχνουν οτι εχει ρευμα (δεν θα επρεπε το ενα να δειχνει οτι εχει ρευμα και το αλλα αρνητικο τιποτα;

                                        Bάλε σε 1η φάση ένα πολύμετρο επάνω στους πόλους της μπαταρίας όταν δουλεύει στο ρελαντί να δείς αν φορτώνει, πρέπει να δείχνει πάνω από 13.8V, αν είναι σωστή η τάση μαρσάρισε το, αν είναι ΟΚ ο αυτόματος πρέπει να σταματήσει το φόρτωμα στα 14.4v, μετά άναψε όλες τις καταναλώσεις που έχεις, τα μεγάλα φώτα, τον ανεμιστήρα, το βεντιλατέρ όταν είναι ζεστό και πάρει μπροστά και δεν στο ρελαντί και στο μαρσάρισμα τι δείχνει.

                                        Έτσι θα έχεις όλη την εικόνα του δυναμό, είναι τόσο απλό αυτό που λέω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης otso έγραψε:

                                          παραβλεποντας τα ποστ των γκαντεμηδων του φορουμ στο θεμα μας.
                                          λοιπον σβηστο εκει που το ειχα παρατησει μετραω μπαταρια 13
                                          το βαζω μπροστα σπιρτο , το μετραω ανναμενο 12,5
                                          το φερνω γκαραζ , σβηνω και μετραω 10.94. προσπαθω να βαλω μπροστα τιποτα .
                                          το βαζω με καλωδια μπροστα και μετραω ανναμενο 10,86
                                          ανναμενο βγαζω τον πολο + και αμεσως εσβησε. ξαναμετραω σβηστο 10,86
                                          τωρα το εχω βαλει στον φορτιστη.
                                          καμμια ιδεα;

                                          Το δυναμο δεν δουλευει. Ειχες και αναμμενο λαμπακι μπαταριας στο καντραν?

                                          το λαμπακι δεν αναβε , αλλα δεν αναβε ουτε οταν γυρναγες το κλειδι , για 2 μερες που το κυκλοφορουσα νυχτα και δουλευα και τα μεγαλα φωτα οποτε λογικα θα φορτωνε . μετα αρχισε να εξαντλει τις μπαταριες.
                                          το μεγαλο προβλημα μου ειναι οτι ειχε προβληματα στο καντραν , το εβγαλα μηπως το διωρθωσω , δεν το διορθωσα και το εβαλα επανω επειδη το χρειαστηκα επειγωντως. τα προβληματα του ειναι οτι δεν εχει φυσα που δινει ρευμα στο κυκλωμα πισω απο τα οργανα , αλλα κολλημενα καλωδια πανω στο κυκλωμα , καποια εχουν κοπει και το κυκλωμα ειναι σε κακα χαλια . ολα αυτα τα παλευε κολλητος μου , που ηξερε πολλα πραγματα και ειχε εργαστηριο που επισκευαζε τα παντα για την πλακα του , εκει περναγαμε τις ωρες μας μεχρι που πεθανε. τωρα εχω μεινει ξεκρεμαστος απο ηλεκτρικα τουλαχιστον . χθες βρηκα το χαινες του αυτοκινητου και στα ηλεκτρικα κυκλωματα μου εχει αφησει χαρτι που λεει τι κανει καθε χρωμα καλωδιο απο αυτα που ειναι κολλημενα , οποτε για εναν καλο ηλεκτρολογο θα ειναι ευκολο φανταζομαι , συν οτι εχω και αλλο καντραν μεφυσα και σωστο τυπωμενο κυκλωμα .
                                          απλα θελει χρονο και εγω το χρειαζομαι τωρα καμια βδομαδα.
                                          θα ηθελα να ελεγξω το ιδιο το δυναμο αλλα ειναι κατω απο την εξατμηση και δεν μπαινει χερι οταν δουλευει το αμαξι. αν τραβηξω καλωδιο απο το δυναμο για να μην βαλω χερια και ελεγξω αν εχει ρευμα δεν ειναι σωστο;.
                                          επισης κοιταξα στο λαμπακι στο καντραν αλλα και τα δυο μπιμπικια που πατανε στο κυκλωμα δειχνουν οτι εχει ρευμα (δεν θα επρεπε το ενα να δειχνει οτι εχει ρευμα και το αλλα αρνητικο τιποτα;

                                          Αφου δεν αναβε και οταν γυρναγες το κλειδι δεν δουλευει το λαμπακι ή το κυκλωμα του.Φτιάξε τα ηλεκτρολογικά και μετά βλέπεις αν ακόμα έχεις πρόβλημα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            otso last edited by

                                            λοιπον μαστορα
                                            σβηστο 13.25
                                            ανναμενο ρελαντι 12.90
                                            αναμενο με γκαζι 12.87

                                            αναμενο ρελαντι με ολες τις καταναλωσεις 12.26
                                            αναμενο με γκαζι με ολες τις καταναλωσεις 12.06

                                            και οσο εμμενε αναμενο με καταναλωσεις επεφτε ορατα δηλαδη φαινοταν να πεφτει στο πολυμετρο
                                            οποτε ειναι φανερο οτι δεν φορτιζεται η μπαταρια
                                            δεν φορτιζεται απο προβλημα του δυναμο η κατι τρεχει στο κυκλωμα απο δυναμο μεχρι μπαταρια;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 132
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 130 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr