Ο χρήστης Silberpfeil έγραψε:
Ο Αλόνσο όσο παρακολουθώ εγώ F1 μια φορά είχε άξιο teammate και ομάδα που δε του έδωσε το ν.1 και έχασε καθαρά, δίκαια και μπορείς να πεις κι εντυπωσιακά. Δε λέω ότι το μονοθέσιο του είχε διαφορά από του Μάσα όσο η W05 από την F 14T αλλά ότι οι ισορροπίες εντός ομάδας ήταν υπέρ του και ότι το μονοθέσιο σχεδιαζόταν κυρίως στις δικές του ανάγκες.
Πώς έχασε καθαρά ,δίκαια και εντυπωσιακά όταν τερμάτισε ισόβαθμός και με ίδιο αριθμό νικών με το Lewis;
Καλή η παραφιλολογία περί εύνοιας,Briatore και Botin,αλλά ασφαλέστερος και αδιάψευστος κριτής είναι η ιστορία .....που απέδειξε πόσο άξιζαν και τι καριέρα έκαναν οι διάφοροι Fisico,Trulli & co :
Ο Alo ό,τι έχει κερδίσει μέχρι σήμερα το έχει καταφέρει χωρίς κανένα σπόνσορα από πίσω του. Παγκόσμιο πρωτάθλημα στα kart το πήρε με ένα πατέρα φορτηγατζή....που δεν είχε λεφτά ούτε για τις βενζίνες,όταν ο άλλος γύρναγε στην Ευρώπη με τις πάνες ακόμα στον κώλο με σπόνσορα τη McLaren και λεφτά του Bernie.......για να μην κατακτήσει ποτέ τίτλο στα kart....ενώ από τo 2010 δεν κατάφερε να τον ξεπεράσει ποτέ στη βαθμολογία.
Όταν έκανε το πρώτο test στην F1 o Minardi δεν του ετοίμασε ειδικά το μονοθέσιο για να κάνει το σπουδαίο και τους τίτλους στη Renault τους κέρδισε χωρίς καμιά Santander από πίσω του (που τότε πλήρωνε το μισθό του Raikkonen....που δεν ήθελε να μείνει test driver ένα χρόνο στη sauber,όπως του είχε ζητήσει ο Todt, για να τον πάρει μετά στη ferrari....αλλά προτίμησε να γίνει Νο1 στη McLaren).
O Alo ουδέποτε απαίτησε καθεστώς Νο1 από τον Dennis....και στα καμώματα του Lewis στην Ουγγαρία κάποιος Senna θα είχε αντιδράσει αρχίζοντας τον πρώτα στα χαστουκια και μετά στέλνοντάς τον σπίτι του.
Ο Alo ούτε ως άνθρωπος ούτε ως πιλότος είναι αντιπαθής και απαιτητικός.Την κακή του φήμη την απέκτησε ως 'προϊόν',από τη στιγμή που του κόλλησε στρείδι η santander,την οποία η ferrari είδε ως μάννα εξ ουρανού, μετά τη μαύρη τρύπα που της άφησε στα οικονομικά ο Todt και γι αυτό και έκανε τα πάντα για να χτίσει την ομάδα αποκλειστικά γύρω του,προκειμένου να αποδώσει η επένδυση του σπόνσορα, κρατώντας ένα σκάρτο σαν το Massa (που του πλήρωνε το μισθό η petrobras),γεγονός που έκανε κακό τόσο στην ίδια όσο και στον ισπανό.
Το μονοθέσιο χτίζεται με βάση τις απαιτήσεις του ισπανού; αμέ πώς όχι;Τον ρωτάνε τι ανάρτηση θα χρησιμοποιήσουν ....γιατί μέχρι και αυτό ακουσαμε (οτι η pull-rod ήταν απαίτηση του ισπανού....ενώ είναι γεγονός ότι την υιοθέτησαν το 2012 για λόγους υπερβολικής φθοράς των ελαστικών)....οι απολύσεις και οι προσληψεις γίνονται κατόπιν αιτήσεως του ισπανού;......πώς όχι......τον Costa τον έφαγε η κλίκα Tompazis-Hughes οι οποίοι έκτοτε πήραν είκοσι κιλά ο καθένας και η καρατόμηση του γιορτάστηκε από team μηχανικών σε γνωστ;o ferraroστέκι του Maranello........ο Alo ζήτησε τον Symonds και του φέρανε αυτό τον άχρηστο το Fry......που παρατρίχα γλύτωσε τα μπουνίδια πέρσι στην Ινδία όταν τόλμησε να φορτώσει την κακή απόδοση των κατακτηρίων στους πιλοτους.......
Φέρανε το Raikkonen,του κάνανε ένα σωρό τροποποιήσεις στο μονοθέσιο.....από τις οποίες ευνοείται μόνο ο ισπανός και ο μεν φινλανδός ψάχνει μπαλκόνι να πηδήσει,οι δε οπαδοί του ψυχίατρο για group therapy........
Eίπαμε....ο Alo είναι ο Αντίχριστος,τρώει παιδιά,ισοπεδώνει τον αντίπαλο αγωνισιτικά και ψυχολογικά....αλλά ούτε προσλαμβάνει ούτε απολύει....