-
Πήρε κανείς το DRIVE;
Λέγει τίποτα συνταρακτικό ή κάνει μια σούμα των 'αποκλειστικών' του ότο εντιτσιόνε;
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Κρίνοντας απ την μέχρι τώρα πορεία της AR πολύ χλωμό για KERS RWD κλπ.Μακάρι βέβαια για έχει και κανα αμάξι ενδιαφέρον στη γκάμα.
θα σου βλαλω πιπέρι
-
Γιατί που έχω άδικο.
Μito που είναι ατσούμπαλη ελαφρώς χοντροκομένη και όχι κάτι ιδιαίτερο. (polo μου φαίνεται καλύτερη αγορά)
Giulietta η οποία όσο τη βλέπω τόσο αρχίζει να με χαλάει και είναι ενα hatch της σειράς.
Στη συγκεκριμένη φάση είναι ένα αστείο η Alfa. Βέβαια το Gruppo έχει και τη Lancia που είναι ακόμα μεγαλύτερο αστείο.
-
δεν διαφωνώ τελείως αλλά ... δεν είμαι και τόσο σιγουρος οτι το κοινο θέλει κάτι ριζοσπαστικό...
-
Γενικά το αυτοκίνητο (απο Laδα μέχρι mclaren) δεν αντικατοπτρίζει τον τεχνολογικό μας πολιτισμό. Σε σημεία ίσως αλλα συνολικά δεν. Τεσπα άλλη συζήτηση αυτό και κατά πόσο θα δεχόταν/ήθελε το κοινό κάτι ριζοσπαστικό.
Στα της Alfa τώρα εδώ και καιρό δεν έχει να παρουσιάσει -και έχω αμφιβολίες για το πόσο μπορεί- μια ολοκληρωμένη γκάμα. Θα έπρεπε να έχει ενα sedan και ενα SUV τουλάχιστον. Και αυτά να έχουν όλα όσα προσφέρει ο ανταγωνισμός και κάτι παραπάνω ίσως. Η ιταλική 'φινέτσα' της ξέφτισε.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Γενικά το αυτοκίνητο (απο Laδα μέχρι mclaren) δεν αντικατοπτρίζει τον τεχνολογικό μας πολιτισμό. Σε σημεία ίσως αλλα συνολικά δεν. Τεσπα άλλη συζήτηση αυτό και κατά πόσο θα δεχόταν/ήθελε το κοινό κάτι ριζοσπαστικό.Στα της Alfa τώρα εδώ και καιρό δεν έχει να παρουσιάσει -και έχω αμφιβολίες για το πόσο μπορεί- μια ολοκληρωμένη γκάμα. Θα έπρεπε να έχει ενα sedan και ενα SUV τουλάχιστον. Και αυτά να έχουν όλα όσα προσφέρει ο ανταγωνισμός και κάτι παραπάνω ίσως. Η ιταλική 'φινέτσα' της ξέφτισε.
φοβάμαι ότι δεν σε καταλαβαίνω...
συμφωνώ οτι η τζουλιέτα στα χαρτιά είναι νταουνγκρειντ για την αρ και η μίτο είναι ένα καθημερινό σουπερμίνι που λογικά θα περάσει αλλά δεν θα ακουμπήσει...
με βάση την σημερινή άγορα του αυτοκινήτου λοιπόν και τις ανάγκες των καταναλωτών , τι δεν κάνει καλά η αρ σε αυτές τις κατηγορίες (πέρα από το προφανή, οτι δεν έχει γκάμα) ? -
Ισως το οτι δεν προσπαθεί να διαφοροποιηθεί αρκετά και πάει να γίνει κάτι που δεν είναι. Δεν έχει να κάνει με spec τόσο.
Η giulieta πχ μου δίνει την αίσθηση οτι σχεδιάστηκε για να γίνει το anti-golf και οχι για να γίνει μια μικρομεσαία Alfa.
Χώρια η δυσκολία στο να φέρει τα μοντέλα της στην αγορά. Έπρεπε πχ να υπάρχει ηδη αντικαταστάτης της 159 στην αγορά και η giulietta άργησε. Δεν δίνει εικόνα εταιρίας που πατάει στα πόδια της.
-
http://releasedateauto.com/alfa-romeo-i ... -the-60th/
-
http://www.autocar.co.uk/car-news/new-c ... -says-boss
-
http://www.carscoops.com/2014/08/new-al ... offer.html
Και αλαφρωμένη Τσούλια λέν οι φήμες (αμα βγεί)
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
http://www.carscoops.com/2014/08/new-alfa-romeo-giulia-rumored-to-offer.htmlΚαι αλαφρωμένη Τσούλια λέν οι φήμες (αμα βγεί)
http://www.hanspeteraukenbeck.com/index ... l-recipes/
Το πόσταρα και στο Alfisti.
Νομίζω χρειάζεται και εδώ... -
Εδδιε οταν ολοκληρώσεις τη σπιταρόνα να κάνουμε ενα AR themed παρτυ με μπουφέ γλάρο κλπ γκουρμέ εδέσματα.
Μπάντα θα κανονίσω εγώ:
Θα το κάψουμε.
-
-
Να βγεί η Alba στο τηλέφωνο
-
πλατφόρμα 'giorgio'' (=D segm RWD,AWD)
τετρακύλινδρος κινητήρας
έξω από τις εγκαταστάσεις της CASE NEW HOLLAND στο San Matteo.......αν είναι η Giulia,υπομονή για τα πρώτα κομμάτια από OMR σε 9-14 μήνες και για παρουσιάση το 2016
-
-
http://www.autoblog.gr/2014/08/27/alfa-romeo-giulia-mule-first-spy-photos/
Βρε λέτε να τη φάμε τη γλαρόσουπα τελικά? Τι μαγκίες είναι αυτές? Και πισωκίνητη και βασισμένη σε Maserati.
-
Eχω την εντυπωση ότι το πατωμα είναι αμερικανικο απο Chrysler. Παντως αυτό το αμαξι περιμενω για αντικατασταση της 147 α και από ότι βλεπω θα παρει 2-3 χρονια ακομα....
-
δάπεδο LA της Chrysler,προερχόμενο από την πλατφόρμα full size LY των Chrysler 300/Dodge Charger.
θα χρησιμοποπιηθεί από όλα τα μοντέλα d segm του ομίλου
Όλες οι maserati πλέον χρησιμοποιούν to δάπεδο LY/LX της Chrysler -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
δάπεδο LA της Chrysler,προερχόμενο από την πλατφόρμα full size LY των Chrysler 300/Dodge Charger.
θα χρησιμοποπιηθεί από όλα τα μοντέλα d segm του ομίλου
Όλες οι maserati πλέον χρησιμοποιούν to δάπεδο LY/LX της ChryslerΤο οποιο βασιζεται στην προ-προ-προ- προηγουμενη Μερσεντες Ε κλας απο τοτε που η μερσεντες ειχε αγορασει τους Αμερικανους
ALFA ROMEO GIULIA