-
Ο χρήστης gto έγραψε:
Τελικά εσυ φταίς που όλο το μετανιώνω γι αυτό το αυτοκίνητο
Κάθε φορά λεω να πάω να το οδηγήσω για περισσότερα χιλιόμετρα και όλο το αναβάλλω.
Απο την μια η διαφορα τιμής με το ακατονόμαστο .... απο την άλλη η πίσω κίνηση ....Αν θέλεις αμάξι για στροφές και τιμόνι διαβήτης πάρε την GT
Αν θέλεις αμάξι για ατελείωτα drift πάρε το Z4 ή αν δεν έχεις τα λεφτά τότε το RX8 δαγκωτό! -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Τελικά εσυ φταίς που όλο το μετανιώνω γι αυτό το αυτοκίνητο
Κάθε φορά λεω να πάω να το οδηγήσω για περισσότερα χιλιόμετρα και όλο το αναβάλλω.
Απο την μια η διαφορα τιμής με το ακατονόμαστο .... απο την άλλη η πίσω κίνηση ....Αν θέλεις αμάξι για στροφές και τιμόνι διαβήτης πάρε την GT
Αν θέλεις αμάξι για ατελείωτα drift πάρε το Z4 ή αν δεν έχεις τα λεφτά τότε το RX8 δαγκωτό!Απλά έκανα βλακεία και έδωαα 25κ για το 6 (2λιτρο). Σε 4 μήνες βγήκε το rx-8 chanllenge με +4.000. Ε καταλαβαίνεις τώρα...
Οπότε μάλλον παω για δεύτερο -
Ο χρήστης gto έγραψε:
Σεβαστή η αποψή σου φίλε και ευχαριστώ για τον χρόνο σου. αυτό περι κατασκεύης του 8 με προβλημάτισε πάντως. (η εμφάνιση υποκειμενική και τα άλλα δεν τα οδήγησα).Αν δεν σε πειράζει η φτηνή και μάυρη πλαστικούρα μέσα και οτι σε σύγκριση με τα άλλα αμάξια φαίνεται 'ψιλόφλουδο' πάρ' το.
Οδήγησε το όμως πρώτα και σκέψου γιατί το θέλεις το αμάξι. -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Ναι 2 φορές!-
Citroen Xsara Coupe 1,4
To αμάξι είναι πιο αργό και απο την αργή κίνηση!! Απαράδεκτα ελαφρύ τιμόνι στις υψηλές ταχύτητες. -
Alfa Romeo GT 2.0
To μετάνιωσα γιατί το φινίρισμα του είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
και γιατί δεν δεν είχαν το 3,2λτ test drive και πήρα το 2λτ, με αποτέλεσμα όταν έτυχε να οδηγήσω τον 3,2 έβριζα τον ευατό μου που δεν πήρα τον 3,2!
To ερώτημα όμως Sado είναι: τί μπορείς να κάνει ςένα 3.2 Lt αμάξι μέσα στην Αθήνα; Και εγώ θα ήθελα ένα cupra R όταν όμως είδα στην πίστα των Μεγάρων τι μπορεί να κάνει ένα τέτοιο αμάξι παραδέχτηκα ότι είναι πολύ για 'μένα. Πιστέυω ότι το GT 2.0 Lt είναι ένα καλό αμάξι και το 3.2 είναι υπερβολή για εμάς του θνητούς.
-
-
Ο χρήστης gto έγραψε:
Απλά έκανα βλακεία και έδωαα 25κ για το 6 (2λιτρο). Σε 4 μήνες βγήκε το rx-8 chanllenge με +4.000. Ε καταλαβαίνεις τώρα...
Οπότε μάλλον παω για δεύτεροΚατάλαβα.. Εγώ μόλις οδήγησα την 3,2 GT βάραγα το κεφάλι μου στον τοίχο. Αλλά η 3,2 έχει +12.000
-
Ο χρήστης YELLOW_LEON έγραψε:
To ερώτημα όμως Sado είναι: τί μπορείς να κάνει ςένα 3.2 Lt αμάξι μέσα στην Αθήνα; Και εγώ θα ήθελα ένα cupra R όταν όμως είδα στην πίστα των Μεγάρων τι μπορεί να κάνει ένα τέτοιο αμάξι παραδέχτηκα ότι είναι πολύ για 'μένα. Πιστέυω ότι το GT 2.0 Lt είναι ένα καλό αμάξι και το 3.2 είναι υπερβολή για εμάς του θνητούς.Κοίταξε σωστό αυτό που λες αλλά συνήθως με την GT τρέχω στο Σούνιο και οπουδήποτε υπάρχουν έρημες στροφές. Στο κέντρο πολύ σπάνια να την πάρω. Οπότε καταλαβαίνεις...
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
To ερώτημα όμως Sado είναι: τί μπορείς να κάνει ςένα 3.2 Lt αμάξι μέσα στην Αθήνα; Και εγώ θα ήθελα ένα cupra R όταν όμως είδα στην πίστα των Μεγάρων τι μπορεί να κάνει ένα τέτοιο αμάξι παραδέχτηκα ότι είναι πολύ για 'μένα. Πιστέυω ότι το GT 2.0 Lt είναι ένα καλό αμάξι και το 3.2 είναι υπερβολή για εμάς του θνητούς.
Κοίταξε σωστό αυτό που λες αλλά συνήθως με την GT τρέχω στο Σούνιο και οπουδήποτε υπάρχουν έρημες στροφές. Στο κέντρο πολύ σπάνια να την πάρω. Οπότε καταλαβαίνεις...
Και πάλι το ερώτημα είναι αν την τρέχεις σαν GT.
-
Ο χρήστης YELLOW_LEON έγραψε:
Και πάλι το ερώτημα είναι αν την τρέχεις σαν GT.Στην ευθεία δεν πάω πάνω απο 160-180 Αλλά την δύναμη δεν την θέλω για να πηγαίνω γρήγορα στην ευθεία.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Και πάλι το ερώτημα είναι αν την τρέχεις σαν GT.
Στην ευθεία δεν πάω πάνω απο 160-180 Αλλά την δύναμη δεν την θέλω για να πηγαίνω γρήγορα στην ευθεία.
Για στροφές μιλάω. Πως τα πας με τις στροφές;
-
Ο χρήστης YELLOW_LEON έγραψε:
Και πάλι το ερώτημα είναι αν την τρέχεις σαν GT.
Στην ευθεία δεν πάω πάνω απο 160-180 Αλλά την δύναμη δεν την θέλω για να πηγαίνω γρήγορα στην ευθεία.
Για στροφές μιλάω. Πως τα πας με τις στροφές;
Μα εξαρτάται απο την στροφή!
Η αλήθεια πάντως είναι οτι δεν κοιτάω ποτέ το ταχύμετρο στην στροφή διότι δεν υπάρχει χρόνος για να πάρω τα μάτια μου απο την στροφή και να 'ψάξω' την ένδειξη του κοντέρ. -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Και πάλι το ερώτημα είναι αν την τρέχεις σαν GT.
Στην ευθεία δεν πάω πάνω απο 160-180 Αλλά την δύναμη δεν την θέλω για να πηγαίνω γρήγορα στην ευθεία.
Για στροφές μιλάω. Πως τα πας με τις στροφές;
Μα εξαρτάται απο την στροφή!
Η αλήθεια πάντως είναι οτι δεν κοιτάω ποτέ το ταχύμετρο στην στροφή διότι δεν υπάρχει χρόνος για να πάρω τα μάτια μου απο την στροφή και να 'ψάξω' την ένδειξη του κοντέρ.Τις στροφές τις περνάς ή τις αφήνεις να περάσουν μόνες τους;
-
Συμπέρασμα:
Η GT έχει πρόβλημα εργονομίας! Δεν φαίνεται η ένδειξη στο ταχύμετρο, όταν έχεις το τιμόνι στριμμένο!
Ή πάλι, ο sado έχει πρόβλημα με τις στροφές! Προσπαθεί να τις ισιώσει όλες!!!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Τελικά εσυ φταίς που όλο το μετανιώνω γι αυτό το αυτοκίνητο
Κάθε φορά λεω να πάω να το οδηγήσω για περισσότερα χιλιόμετρα και όλο το αναβάλλω.
Απο την μια η διαφορα τιμής με το ακατονόμαστο .... απο την άλλη η πίσω κίνηση ....Αν θέλεις αμάξι για στροφές και τιμόνι διαβήτης πάρε την GT
Αν θέλεις αμάξι για ατελείωτα drift πάρε το Z4 ή αν δεν έχεις τα λεφτά τότε το RX8 δαγκωτό!Όπου νάναι βγαίνει και το νέο ΜΧ5 πάντως αν σε ενδιαφέρει ως εναλλακτική για Ζ4, RX8...
-
Ο χρήστης YELLOW_LEON έγραψε:
Και πάλι το ερώτημα είναι αν την τρέχεις σαν GT.
Στην ευθεία δεν πάω πάνω απο 160-180 Αλλά την δύναμη δεν την θέλω για να πηγαίνω γρήγορα στην ευθεία.
Για στροφές μιλάω. Πως τα πας με τις στροφές;
Μα εξαρτάται απο την στροφή!
Η αλήθεια πάντως είναι οτι δεν κοιτάω ποτέ το ταχύμετρο στην στροφή διότι δεν υπάρχει χρόνος για να πάρω τα μάτια μου απο την στροφή και να 'ψάξω' την ένδειξη του κοντέρ.Τις στροφές τις περνάς ή τις αφήνεις να περάσουν μόνες τους;
Μιχαλάκι κάνουμε και πλακίτσα;
-
Παντος το τεστ drive δεν λεει και πολλά αν δεν το οδηγήσεις σε στροφές. Παλι καλα που το πριλοεστριψα σε γλυστερο δρομο (στριβοντας δεξια, προς το παλαιο αεροδρομιο, στην βουλιαγμένης) και ευτυχως ειδα οτι το c2 vts υπερστρεφει οταν το θες,οπως επίσης οτι το ESP ενεργοποιειται αφου πρώτα εχεις χαμογελάσει, αλλα δυστυχως δεν μπορεσα να καταλάβω τι γίνεται στα πολλα και πως συμπεριφέρεται σε ανωμαλίες του δρομου. Μαλλον θα βγω στην γυρα να πωτήσω καποιον να με παει βολτα η να το οδηγήσω!
-
Ελα ρε φίλε με κατάλαβες !!!!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Επισης ειχα οδηγήσει και το RX-8,οπως ακριβως ήθελα.Ο πωλητης μου ειπε:
'Κανε σαν να μην υπάρχω'.Ειχε ομως κινηση και δεν το ευχαριστήθηκα πολυ.Φανταστικό αυτοκίνητο παντως,συνδιάζει πολλά πράγματα με πολυ πετυχημένο τρόπο.Ωραιος!
Για πες μας και που εγινε αυτο!ΒΑΣΙΛΗ ακους????
Mazda Γλυφάδας,είχαν για Χ μέρες ένα RX-8,την προηγούμενη το είχε οδηγήσει η Σκλεναρίκοβα.Η αγάπη αργησε μια μέρα..
-
Ο χρήστης YELLOW_LEON έγραψε:
Ελα ρε φίλε με κατάλαβες !!!!Ναι βρε ξέρω το Nick name σου και λέω ο φούστης δεν μπορεί, κάποια στιγμή θα την 'πει'
Να περνάς καλά ρεεεε!!!
-
Ο χρήστης gto έγραψε:
Δεν το επέλεξα εγώ, και ό,τι και να έλεγε το τεστ ντράιβ θα το παίρναμε, αλλά ΝΑΙ...
Γι αυτό δεν το έχουν για τεστ. Επειδή μας θεωρούν σίγουρα κορόιδα.
** Αλλά με τόσο λίγα δεν το περίμενα να φύγει!!!**
Σίγουρα έφταιγε το αυτοκίνητο ; Μήπως έφταιγε ο δρόμος ; μου φαίνονται υπερβολικά λίγα τα χιλιόμετρα για οποιοδήποτε σύγχρονο αυτοκίνητο.
Μάλλον παρανόησες την δημοσίευσή μου...
Δεν έφυγε στο ΤΕΣΤ ΝΤΡΑΙΒ, ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή ήμουν σχεδόν παρκαρισμένος με τέτοιες ταχύτητες!!! Πού να το στρίψω; Στην δωνία πίσω από την αντιπροσωπεία και με τον πωλητή μέσα;;Μετά, ΑΦΟΥ το πήραμε πηγαίνοντας για Άγιο Πέτρο όπου και μπορούσα να στρίψω τα είδα ΟΛΑ...
Και μιλάω για διαδρομή που έκανα για να πάω στη δουλειά κάθε πρωί στις 6:30 επί ένα χρόνο ΤΕΖΑ!!! Την ήξερα σαν την παλάμη μου, την είχα κάνει με διάφορα αμάξια, με άλλα πέρναγε λίγο παραπάνω, με άλλα λίγο παρακάτω, με το γκολφ πέρασα ΑΚΟΜΑ παρακάτω μιας και δεν το ήξερα, ούτε και ήθελα να το ζορίσω και έγινα φακίρης... -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Και εμένα μου αρέσει πολύ η Ιταλική σχολή και είναι η αγαπημένη μου (μετά την Σουηδική φυσικά ) αλλά η αλήθειες πρέπει να λέγονται...
Δεν ξέρω για τίς άλλες GT αλλά στην δικιά μου το επίπεδο φινιρίσματος είναι επίπεδο Lada και Skoda.gto: Αγαπητέ όταν αποφάσισα οτι θα δώσω κάποια λεφτά για να πάρω κάτι καλύτερο στην Ελλάδα οδήγησα τα εξής αυτοκίνητα (φίλων μου που βρεθήκαμε παραμονή Χριστουγέννων) στον δρόμο Λιμανάκια - Σούνιο: Mercedes SLK, BMW Z4, Mazda RX8 & Alfa Romeo GT.
- Το SLK είναι το 'απόλυτο όπλο' για 'γαμπρούς' και πουρέιντζερ, δεν στρίβει, δεν τραβάει ήχος μηδέν, δεν δεν δεν αλλά όταν σε δουν λένε οτι έχεις λεφτά.
- Η Ζ4 μου άρεσε πολύ σαν εμφάνιση και ποιότητα αλλά οδηγικά και ο 2,2 δεν μου λένε τίποτα και δυστηχώς ο 3.0 είναι πάρα πολύ ακριβός. Κάνει φανταστικά μπατιλίκια!
- Το RX8 δεν μου άρεσε η ποιότητα κατασκευής και η εξωτερική εμφάνιση. Μου θυμίζει βάτραχο και το Citroen DS μπροστά. Του φίλου μου, πίνει τα άντερα του σε βενζίνη και λάδι. Είναι οτι καλύτερο για να κάνει κανείς φοβερά drift και πλατείες.
- Η GT ήταν η πιο όμορφη απ' όλα, πολλές κλάσεις καλύτερη σε οδική συμπεριφορά απο όλα τα παραπάνω και το τιμόνι απίστευτο. Δεν είχε όμως την ποιότητα κατασκευής της Ζ4 αλλά ήταν πολύ πιο πλούσιο και φτηνό.
**Αυτές οι απόψεις είναι δικιές μου και με βάση τα δικά μου κριτήρια, μην αρχίσει κανείς να μου λέει οτι το ένα στρίβει, το άλλο κάνει και ράνει.... **
ευτυχώς που έχεις εσύ αυτές τις απόψεις
Εχετε "μετανιωσει" για αγορα αυτοκινητου επειδη δε