-
Σήμερα βγήκε και το κοστούμι από την Honda. Γύρω στα 10000 ευρώ η ζημιά!!!!
-
Ο χρήστης steeven461 έγραψε:
Σήμερα βγήκε και το κοστούμι από την Honda. Γύρω στα 10000 ευρώ η ζημιά!!!!Aουτς... αξιζει?
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Σήμερα βγήκε και το κοστούμι από την Honda. Γύρω στα 10000 ευρώ η ζημιά!!!!
Aουτς... αξιζει?
Νομιζω πως ναι γιατι ειναι οι αεροσακοι που κοστιζουν πολυ. 5 θελουν αλλαγη!
-
Επισης, θα ξαναγινει αυτοκινητο ή θα ειναι ενα στραβωμενο και ξαναισιωμενο 'πραγμα' που στο επομενο ατυχημα θα σκορπισει τελειως και θα πατε ολοι ακλαφτοι?
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Τι ειπε αυτος για το στοπ? -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Επισης, θα ξαναγινει αυτοκινητο ή θα ειναι ενα στραβωμενο και ξαναισιωμενο 'πραγμα' που στο επομενο ατυχημα θα σκορπισει τελειως και θα πατε ολοι ακλαφτοι?Τι ειπε αυτος για το στοπ?
Γι αυτο ρωτησα αν αξιζει...
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Επισης, θα ξαναγινει αυτοκινητο ή θα ειναι ενα στραβωμενο και ξαναισιωμενο 'πραγμα' που στο επομενο ατυχημα θα σκορπισει τελειως και θα πατε ολοι ακλαφτοι?Τι ειπε αυτος για το στοπ?
Η ζημια ειναι υπερεκτιμημενη, φυσιολογικα λογω αντιπροσωπειας και ειδικα honda. Απο την περιγραφη δεν φενεται να εχει στραβωσει παντως το αμαξι. Συνηθως οι δυνατες μετωπικες στουκες ειναι που κανουν αδιορθωτο το αυτοκινητο.
Οσο για το στοπ υποθετω κλασικη απαντηση, 'δεν το ειδα'.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Επισης, θα ξαναγινει αυτοκινητο ή θα ειναι ενα στραβωμενο και ξαναισιωμενο 'πραγμα' που στο επομενο ατυχημα θα σκορπισει τελειως και θα πατε ολοι ακλαφτοι?
Τι ειπε αυτος για το στοπ?
Η ζημια ειναι υπερεκτιμημενη, φυσιολογικα λογω αντιπροσωπειας και ειδικα honda. Απο την περιγραφη δεν φενεται να εχει στραβωσει παντως το αμαξι. Συνηθως οι δυνατες μετωπικες στουκες ειναι που κανουν αδιορθωτο το αυτοκινητο.
Οσο για το στοπ υποθετω κλασικη απαντηση, 'δεν το ειδα'.
Ακριβως ετσι. Δεν το ειδε. Οσο για το αμαξι θελει μονο δυο πορτες τον πισω αξονα με το ψαλιδι και τους αεροσακους οροφης και τον πλευρικο του οδηγου.Δηλαδη δεν εχει στραβωσει πουθενα. Η πορτα του συνοδυγου εχει την μεγαλυτερη ζημια και
δεν ανοιγει ενω η πισω που εχει ζημια ανοιγει και κλεινει κανονικα. -
αυτα τα 'δεν εχει στραβωσει πουθενα' δεν τα ελεγχουν με το ματι, υποθετω το καταλαβαινεις αυτο ε? οχι τιποτα αλλο, μη ξεκινησετε να το φτιαχνετε και στη πορεια βγει οτι εχει στραβωσει ελαχιστα μεν, ολο το αμαξι δε...Αυτα τα 'θελει αλλαγη ο πισω αξονας' μπορει να κρυβουνπολλα δυσαρεστα πραγμτα...
-
χωρις να ξερουμε ποιο jazz ειναι , με μερικα κλικ
οποτε με αλλα λογια, δεν υπαρχει κανενας λογος να το φτιαξετε.
-
συν ένα
-
Τωρα που ερχομουν γραφειο εκει στο υψος του Ζεππελιν (?) στα τουρκοβουνια ειχε βγει ενα μπλεδακι opc και το μαζευε γερανος..
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Τωρα που ερχομουν γραφειο εκει στο υψος του Ζεππελιν (?) στα τουρκοβουνια ειχε βγει ενα μπλεδακι opc και το μαζευε γερανος..γειτονια μου, πρωην Ζεπελιν νυν Ζαφιρο ...υπεροχες στροφες
-
***Σοβαρό τροχαίο δυστύχημα με ένα νεκρό άτομο και τρεις τραυματίες ***
http://www.firefighters.gr/2014/08/15/s ... ravmaties/
-
Σχετικά με το ατύχημα με το φορτηγό πέτυχα αντίστοιχο ατύχημα με λεωφορείο:
Πηγή: Ferrari τρακάρει με λεωφορείο και το σηκώνει στον αέρα [εικόνες]
-
Για 26 χιλ οδηγουσε στο αντιθετο ρευμα.
Αναρωτιεμαι, δεν του προξενησε καποιο ενδιαφερον το οτι στην ΕΟ εβλεπε αυτοκινητα απο απεναντι να ερχονται πανω του;;;αυτο ομως που με τρομαξε πραγματικα ειναι τα στοιχεια της Α.Α. που μιλανε για 1270 !!! παρομοια συμβαντα στα τελευταια 6 χρονια
'Κλειστος αυτοκινητοδρομος' σου λέει μετα και πληρωνε 4€ διοδια...εντωμεταξυ ο παππους τη 'γλυτωσε' με ενα προστιμο.
Κανονικα επρεπε να του παρουν το διπλωμα για το υπολοιπο της ζωης του και να μην τον αφηνουν να καθεται ουτε στο καθισμα του συνοδηγου.
ΠΙΣΩ !ΕΣΠΑΣΕ ΚΑΘΕ ΡΕΚΟΡ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Για 26 χλμ. οδηγούσε στο αντίθετο ρεύμα της ΠΑΘΕ!«Άγιο» είχε 80χρονος οδηγός που, χωρίς να το συνειδητοποιήσει εισήλθε στο αντίθετο ρεύμα της ΠΑΘΕ και έχοντας μάλιστα την ψευδαίσθηση πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση, διήνυσε 26 ολόκληρα χιλιόμετρα, «σπάζοντας» κάθε ρεκόρ.
«Άγιο» είχαν και όσοι οδηγοί διασταυρώθηκαν με το Ι.Χ. του ηλικιωμένου οδηγού αφού δεν προκλήθηκε κανένα ατύχημα, από τον κόμβο του Βελεστίνου έως τα διόδια του Μοσχοχωρίου, όπου «αναχαιτίστηκε» τελικά η πορεία του επιβατικού αυτοκινήτου, με το όλο συμβάν να ολοκληρώνεται με μια... απλή βεβαίωση παράβασης στον εν λόγω οδηγό .
Ωστόσο δεν είναι η πρώτη φορά που οδηγός, χωρίς να προσέξει τη σήμανση, μπαίνει στο αντίθετο ρεύμα.** Σύμφωνα με στοιχεία του Κέντρου Διαχείρισης της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» και, στα 230 χλμ. της νέας εθνικής (από τις Ράχες Φθιώτιδας έως το Κλειδί Ημαθίας) που διαχειρίζεται η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», από τον Μάρτιο του 2008 έως και σήμερα «έχουν καταγραφεί 1.270 συμβάντα με αντίθετα κινούμενο όχημα»(!)** όπως τονίζει στην «Ε» η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της εταιρίας Ειρήνη Ζαβρίδου η οποία εφιστά την προσοχή των οδηγών, δίνοντας οδηγίες για το τι πρέπει να πράξουν σε μια τέτοια περίπτωση. Μέγεθος ανησυχητικό με την εταιρία να επισημαίνει ωστόσο πως «η σήμανση στην είσοδο των κόμβων είναι υπαρκτή».
ΑΝΤΙΘΕΤΑ
Είναι νωρίς το απόγευμα Σαββάτου και ο ηλικιωμένος οδηγός, κινούμενος με προορισμό τη Λάρισα, εισέρχεται στην ΠΑΘΕ από τον ανισόπεδο κόμβο του Βελεστίνου. Μόνο που, χωρίς να το έχει αντιληφθεί, κατευθύνεται όντως προς τη Λάρισα έχοντας ωστόσο εισέλθει στο αντίθετο ρεύμα, που οδηγεί προς Αθήνα.
Κινούμενος, σύμφωνα με μαρτυρίες οδηγών, με κανονική ταχύτητα καταλαμβάνει μάλιστα τη δεξιά λωρίδα μόνο που για όλους όσοι κινούνται κανονικά, πρόκειται για τη λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας στο δικό τους ρεύμα και ο κίνδυνος πρόκλησης μετωπικής σύγκρουσης, είναι κάτι παραπάνω από ορατός.
Πρώτος το αντιλαμβάνεται διερχόμενος οδηγός που έκπληκτος ενημερώνει την άμεσο δράση Μαγνησίας, που με τη σειρά της ενημερώνει την άμεσο δράση της Λάρισας για να ενεργοποιηθούν, η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» και Τροχαία Αυτοκινητοδρόμων Λάρισας.
Το περιστατικό επιβεβαιώνεται και από τις κάμερες του Κέντρου Διαχείρισης, με το αυτοκίνητο να συνεχίζει στον κόμβο του Μεγ. Μοναστηρίου να κινείται σε αντίθετη πορεία στο ρεύμα προς Αθήνα. Το ίδιο επιβεβαιώνεται και στον κόμβο του Κιλελέρ και η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» υποχρεώνεται να διακόψει την κυκλοφορία των οχημάτων, του ρεύματος προς Αθήνα, στο ύψος των διοδίων του Μοσχοχωρίου.
Παράλληλα, περιπολικό της ΕΛ.ΑΣ. εντοπίζει το αυτοκίνητο και το συνοδεύει έως τα διόδια όπου, αφενός το όχημα κατευθύνεται στο σωστό ρεύμα προς Λάρισα και αφετέρου **από την Τροχαία, βεβαιώνεται η σχετική παράβαση. Παράβαση που αντιστοιχεί σε χρηματικό ποσό καθώς δεν προκλήθηκε κάποια ατύχημα και προπαντός δυστύχημα.
**
Είτε λόγω της ώρας είτε επειδή αρκετοί οδηγοί επιλέγουν να κινούνται από παράπλευρες οδούς λόγω και του υψηλού αντιτίμου στα διόδια, η κίνηση στην ΠΑΘΕ εκείνη την ημέρα δεν ήταν ιδιαίτερη και τα 20 λεπτά, όσο διήρκησε δηλαδή η κίνηση του επίμαχου Ι.Χ. στο αντίθετο ρεύμα, ευτυχώς για τον ίδιο τον οδηγό αλλά και για όλους όσοι κινούνταν στη σωστή κατεύθυνση, καταγράφηκε ως ένα ακόμη συμβάν με αίσιο τέλος.ΟΔΗΓΙΕΣ
Αντίθετα με το πρόσφατο συμβάν, σε άλλες δύο περιπτώσεις, τον Φεβρουάριου και τον Ιούλιο του 2009, προκλήθηκαν τροχαία δυστυχήματα με επιβαίνοντες σε οχήματα να χάνουν τη ζωή τους.
Με την κ. Ζαβρίδου να σημειώνει πως «το Κέντρο Διαχείρισης του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου επιβεβαιώνει την καταγραφή συμβάντος κίνησης οχήματος στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας» από «ώρα 17:40 που το όχημα εισήλθε από τον Κόμβο Βελεστίνου προς Αθήνα και κατευθύνθηκε προς Λάρισα όπου και αναχαιτίστηκε περίπου στις 18:00 στα διόδια Μοσχοχωρίου».
Για να προσθέσει ωστόσο πως «αυτό είναι ένα από τα 1.270 συμβάντα με αντίθετα κινούμενο όχημα που έχουν καταγραφεί στο Κέντρο Διαχείρισης του Αυτοκινητόδρομου από τις 20/3/2008 όπου ανέλαβε η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου την διαχείριση του τμήματος της ΠΑΘΕ μήκους 230 χλμ. από τις Ράχες Φθιώτιδας έως το Κλειδί Ημαθίας.
Από τα 1.270 αυτά συμβάντα ένα που σημειώθηκε στις 8/2/2009 στον Ανισόπεδο Κόμβο Ευαγγελισμού και το δεύτερο που σημειώθηκε την 1/7/2009 στον Ανισόπεδο Κόμβο Νίκαιας είχαν σαν αποτέλεσμα τροχαίο δυστύχημα με απώλειες ζωής.
Οι οδηγοί θα πρέπει να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί με τη σήμανση κατά την κίνησή τους στον αυτοκινητόδρομο και κατά την είσοδο και έξοδό τους στους κόμβους. Αν, από λάθος κάποιος εισέλθει στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας θα πρέπει αμέσως να ανάψει τα αλάρμ και να σταματήσει στη Λ.Ε.Α. (Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης), να καλέσει το 1075 τον Αριθμό Έκτακτης Ανάγκης της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου και να περιμένει ακινητοποιημένος έως ότου έρθει βοήθεια» καταλήγει η κ. Ζαβρίδου.
http://www.eleftheria.gr/index.asp?cat= ... _QypKPPYzI
-
Στην Θησεως το πρωι παπακι πέρασε με κόκκινο και σκοτώθηκε ο οδηγός.
Send from my 4.4.2 Note 3
-
Τα παπάκια είναι ειδική κατηγορία από μόνα τους, αλλά ειδικά Αύγουστο, δεν υπάρχει τίποτα! Ούτε φανάρι, ούτε τίποτα! Κρίμα στον οδηγό που χτύπησε το μαλακισμένο και θα τρέχει..
-
Το τροχαίο που έκοψε το νήμα της ζωής του 19χρονου συνέβη λίγα λεπτά πριν τις 7.00 το πρωί. Ο νεαρός που οδηγούσε μηχανάκι παραβίασε το κόκκινο φανάρι στη Θησέως στην Καλλιθέα και συγκρούστηκε με αυτοκίνητο. Σε κατάσταση σοκ η γυναίκα οδηγός.
Ήταν απροσεξία; Ήταν η βιασύνη του νεαρού που τον οδήγησε να παραβιάσει τον ερυρθρό σηματοδότη; Ήταν η κακιά η ώρα; Ότι και αν ήταν το αποτέλεσμα είναι οτι ένα νεαρό αγόρι μόλις 19 ετών έχασε τη ζωή του και βύθισε στο πένθος την οικογένειά του και τους φίλους τους.Πως συνέβη το κακό
Σύμφωνα με τις καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων λίγα λεπτά πριν τις επτά το πρωί ένα “παπάκι” πέρασε με κόκκινο τη διασταύρωση με τη λεωφόρο Θησέως.
Η γυναίκα που οδηγούσε το αυτοκίνητο επί της λεωφόρου Θησέως δεν πρόλαβε να αντιδράσει, έπεσε πάνω στη μηχανή και εκτόξευσε τον δικυκλιστή στον αέρα.
Οταν προσγειώθηκε ο νεαρός στην άσφαλτο έφερε πολλπλά τραύματα σε όλο του το σώμα. Κλήθηκε αμέσως η τροχαίο και ασθενοφόρο το οποίο μετέφερε τον 19χρονο στο νοσοκομείο.
Εκεί παίχτηκε η τελευταία πράξη του δράματος καθώς ο νεαρός κατέληξε.
Η γυναίκα οδηγός που ενεπλάκη στο τροχαίο βρίσκεται σε κατάσταση σοκ
-
Πρώτος το αντιλαμβάνεται διερχόμενος οδηγός που έκπληκτος ενημερώνει την άμεσο δράση Μαγνησίας, που με τη σειρά της ενημερώνει την άμεσο δράση της Λάρισας για να ενεργοποιηθούν, η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» και Τροχαία Αυτοκινητοδρόμων Λάρισας.
Το περιστατικό επιβεβαιώνεται και από τις κάμερες του Κέντρου Διαχείρισης, με το αυτοκίνητο να συνεχίζει στον κόμβο του Μεγ. Μοναστηρίου να κινείται σε αντίθετη πορεία στο ρεύμα προς Αθήνα. Το ίδιο επιβεβαιώνεται και στον κόμβο του Κιλελέρ και η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» υποχρεώνεται να διακόψει την κυκλοφορία των οχημάτων, του ρεύματος προς Αθήνα, στο ύψος των διοδίων του Μοσχοχωρίου.
Παράλληλα, περιπολικό της ΕΛ.ΑΣ. εντοπίζει το αυτοκίνητο και το συνοδεύει έως τα διόδια όπου, αφενός το όχημα κατευθύνεται στο σωστό ρεύμα προς Λάρισα και αφετέρου **από την Τροχαία, βεβαιώνεται η σχετική παράβαση. Παράβαση που αντιστοιχεί σε χρηματικό ποσό καθώς δεν προκλήθηκε κάποια ατύχημα και προπαντός δυστύχημα.
**Ο χρήστης bebes έγραψε:
'Κλειστος αυτοκινητοδρομος' σου λέει μετα και πληρωνε 4€ διοδια...
Υποψιάζομαι ότι θα ήταν πολύ πιο πιθανό να είχε γίνει δυστύχημα αν δεν υπήρχε το κέντρο κυκλοφορίας με τις κάμερες ώστε να ξέρουν που ακριβώς βρίσκεται, και τα διόδια που επέτρεψαν να αποκλειστεί εύκολα ο δρόμος.
-
Φαντάζομαι η γυναίκα, θα πάει αυτόφωρο
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#