-
-
ξέρουμε ποιος είναι ο προμηθευτής της bmw για τα τακάκια και τις δισκόπλακες?
τακάκια και δισκόπλακες bosch να επιλέξω?
Είμαι στις 77.000 χλμ κ μου είπαν ότι πάνε για αλλαγή... βέβαια μου κάνει εντύπωση πως τα τακάκια δεν έχουν χτυπήσει ειδοποίηση στο idrive.
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
ξέρουμε ποιος είναι ο προμηθευτής της bmw για τα τακάκια και τις δισκόπλακες?τακάκια και δισκόπλακες bosch να επιλέξω?
Είμαι στις 77.000 χλμ κ μου είπαν ότι πάνε για αλλαγή... βέβαια μου κάνει εντύπωση πως τα τακάκια δεν έχουν χτυπήσει ειδοποίηση στο idrive.
Για τα τακάκια μου έχουν πει ότι είναι η textar.
Αυτά φοράω στο δικό μου, πολύ ικανοποιημένος.
-
εγώ κ με της bmw είμαι πολύ ικανοποιημένος...
Για το σέρβις που του κάνω αγόρασα τα ανταλλακτικά (φίλτρα κτλ) από bmw ... Έχω κ τις περσινές τιμές, κ βλέπω ότι τα ανέβασαν +22% περίπου, πχ φίλτρο πετρελαίου από 41 στα 52€ κτλ...
Ρώτησα για αλλαγή τακακιών μπρος-πίσω κ δισκόπλακες μπροστά κ η bmw δίνει τιμή 535€ και η bosch 250€. Τιμή υπερδιπλάσια Μόνο για ανταλλακτικά μιλώ...
Εν τω μεταξύ οι δισκόπλακες έχουν νύχι 1-2 χιλιοστά, δεν καταλαβαίνω πως ο τύπος στο tüv δεν τις δέχεται...
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
εγώ κ με της bmw είμαι πολύ ικανοποιημένος...Για το σέρβις που του κάνω αγόρασα τα ανταλλακτικά (φίλτρα κτλ) από bmw ... Έχω κ τις περσινές τιμές, κ βλέπω ότι τα ανέβασαν +22% περίπου, πχ φίλτρο πετρελαίου από 41 στα 52€ κτλ...
Ρώτησα για αλλαγή τακακιών μπρος-πίσω κ δισκόπλακες μπροστά κ η bmw δίνει τιμή 535€ και η bosch 250€. Τιμή υπερδιπλάσια Μόνο για ανταλλακτικά μιλώ...
Εν τω μεταξύ οι δισκόπλακες έχουν νύχι 1-2 χιλιοστά, δεν καταλαβαίνω πως ο τύπος στο tüv δεν τις δέχεται...
Πόσα χιλιόμετρα έχεις και θέλεις δισκόπλακες?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
εγώ κ με της bmw είμαι πολύ ικανοποιημένος...
Για το σέρβις που του κάνω αγόρασα τα ανταλλακτικά (φίλτρα κτλ) από bmw ... Έχω κ τις περσινές τιμές, κ βλέπω ότι τα ανέβασαν +22% περίπου, πχ φίλτρο πετρελαίου από 41 στα 52€ κτλ...
Ρώτησα για αλλαγή τακακιών μπρος-πίσω κ δισκόπλακες μπροστά κ η bmw δίνει τιμή 535€ και η bosch 250€. Τιμή υπερδιπλάσια Μόνο για ανταλλακτικά μιλώ...
Εν τω μεταξύ οι δισκόπλακες έχουν νύχι 1-2 χιλιοστά, δεν καταλαβαίνω πως ο τύπος στο tüv δεν τις δέχεται...
Πόσα χιλιόμετρα έχεις και θέλεις δισκόπλακες?
77.000
-
Νωρίς μου φαίνεται...
-
για βάλε καμιά φωτο, είμαι περίεργος
-
ρε σεις ο τύπος δεν πάει καλά...
γράφει πως δεν έχω γιλέκο κ κουτί πρώτων βοηθειών...
άφησα το αμάξι στη bosch και έφυγα, κ όταν το παρέλαβα δεν ήταν να τον στολίσω...
αυτά τα έχω στο πορτ παγκάζ σε μια τσάντα στερεωμένη (μία έχει όλο κι όλο) με ένα λάστιχο... κ δεν τα είδε καν... απορώ πως βρήκε τις δισκόπλακες φθαρμένες... τις έβγαλε 21,2 mm. όριο είναι το 21,6mm , αν κ αυτό μου κάνει εντύπωση. από τη νομοθεσία που βρήκα, στις αεριζόμενες είναι το όριον μείον 3 χιλ από την καινούρια κ στις μη αεριζόμενες είναι μείον 2 χιλ. αυτός το 21,6 χιλ που το βρήκε δεν ξέρω... -
Όλα τα αμάξια έχουν τα ίδια όρια?
-
φαντάζομαι πως όχι...
θα έχει να κάνει με τις ταχύτητες που πιάνει κτλ φαντάζομαι... αν υπολογίσεις, με καινούρια τα 24 χιλ, τα 21,6 χιλ είναι φθορά 10%... Εκεί ίσως πατούν... -
Κάθε δισκόπλακα λέει πόσο το ελάχιστο όριο πάχους της.
-
Από κατασκευής αναφέρει το όριό της. Και ναι είσαι εκτός ορίων και θέλεις δίσκους. Τα 3 χιλιοστά που αναφέρεις είναι υπερβολικό (μήπως αναφέρεται σε βάθος πέλματος ελαστικών;).
Σε διάφορα sites φρένων αναφέρουν το μαμά σύστημα. Για το δικό μου λένε πως είναι της ATE. Όχι ότι έχει σημασία, ανταλλακτικά βγαίνουν από πολλές μάρκες.Χθες πέρασα ΚΤΕΟ και μου είπαν ότι έχει παραμόρφωση ο πίσω δεξιός δίσκος..... ευτυχώς τίποτα άλλο (για τον μικρό τζόγο στο ημίμπαρο το ήξερα).
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Από κατασκευής αναφέρει το όριό της. Και ναι είσαι εκτός ορίων και θέλεις δίσκους. Τα 3 χιλιοστά που αναφέρεις είναι υπερβολικό (μήπως αναφέρεται σε βάθος πέλματος ελαστικών;).
Σε διάφορα sites φρένων αναφέρουν το μαμά σύστημα. Για το δικό μου λένε πως είναι της ATE. Όχι ότι έχει σημασία, ανταλλακτικά βγαίνουν από πολλές μάρκες.Χθες πέρασα ΚΤΕΟ και μου είπαν ότι έχει παραμόρφωση ο πίσω δεξιός δίσκος..... ευτυχώς τίποτα άλλο (για τον μικρό τζόγο στο ημίμπαρο το ήξερα).
είχα πάντα την υποψία, το έγραψα κ εδώ μέσα, πως όταν έκανα την αλλαγή στο σετ ζαντών χειμερινά-καλοκαιρινά κ τούμπαλιν, πως για τα πρώτα 50 χλμ ζεσταίνονταν πολύ οι δίσκοι... αισθανόμουν σαν να πατούσε το τακάκι στη δισκόπλακα. σε δρόμο με μικρή κλίση κ νεκρό, δε τσουλούσε προς τα πίσω όπως συνήθως... ρώτησα εδώ μέσα αν γίνεται κάτι τέτοιο αλλά ήταν αδύνατο μου είπαν... τώρα αυτό με τις δισκόπλακες με ξαναβάζει σε σκέψεις...
βέβαια το αμάξι έχει το σύστημα brake energy regeneration και είναι αυτόματο...
τέλος πάντων, μάλλον θα τα αλλάξω με bosch να τελειώνω... Κόστος κάτι κάτω από 500€ περιμένω... -
Η αναγέννηση ενέργειας δεν έχει σχέση με τα φρένα απλά συμβαίνει κατά το φρενάρισμα.
Πιο πιθανό είναι τα συστήματα antispin, ESP, ηλεκτρονικό 'διαφορικό' να σου έχουν φθείρει πολύ τα πίσω φρένα. Ίσως τα τακάκια να ήταν σχετικά άγρια και οι δίσκοι ήμεροι. -
Η αναγέννηση ενέργειας δεν έχει σχέση με τα φρένα απλά συμβαίνει κατά το φρενάρισμα.
Πιο πιθανό είναι τα συστήματα antispin, ESP, ηλεκτρονικό 'διαφορικό' να σου έχουν φθείρει πολύ τα πίσω φρένα. Ίσως τα τακάκια να ήταν σχετικά άγρια και οι δίσκοι ήμεροι. -
Έψαξα λίγο την ΑΤΕ και σκέφτομαι να βάλω από αυτή. Να προτιμήσω τα κεραμικά? Τα συν τους είναι λιγότερη μαυρίλα, καλύτερη απόδοση σε υψηλές θερμοκρασίες, λιγότερη φθορά στα τακάκια? Είναι πιο σκληρά? Εν τέλει φθείρουν τη δισκόπλακα περισσότερο? Από θόρυβο, τριξίματα είναι καλύτερα?
-
Κατι παει να γινει... Θα ξερω τελη του μήνα... Για να δουμε
-
Σε γκομενακι στο Facebook μάλλον πήγαινε το μηνυμα
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Σε γκομενακι στο Facebook μάλλον πήγαινε το μηνυμαΌχι όχι στο σωστό τοπικ πήγε...
Εκει δεν έχουμε καλα νεα
BMW FORUM