Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγη εξατμισης L200
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγη εξατμισης L200
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    58
    671
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      deathstrokegr last edited by

      Γεια σας παιδια εχω ενα mitsubishi l200 του 2000 και θελω να βαλω εξατμιση αλλη να ακουγεται το σφυριγμα του τουρμπο.
      Πρεπει να μπει εξατμιση straight through οπως γραφει στο βιντεο για να το κανει;
      Θελω να κανει σαν το βιντεο παρακατω

      Youtube Video

      Θα εχω προβλημα μετα με το κτεο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        deathstrokegr last edited by

        Γεια σας παιδια εχω ενα mitsubishi l200 του 2000 και θελω να βαλω εξατμιση αλλη να ακουγεται το σφυριγμα του τουρμπο.
        Πρεπει να μπει εξατμιση straight through οπως γραφει στο βιντεο για να το κανει;
        Θελω να κανει σαν το βιντεο παρακατω

        Youtube Video

        Θα εχω προβλημα μετα με το κτεο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          deathstrokegr last edited by

          Γεια σας παιδια εχω ενα mitsubishi l200 του 2000 και θελω να βαλω εξατμιση αλλη να ακουγεται το σφυριγμα του τουρμπο.
          Πρεπει να μπει εξατμιση straight through οπως γραφει στο βιντεο για να το κανει;
          Θελω να κανει σαν το βιντεο παρακατω

          Youtube Video

          Θα εχω προβλημα μετα με το κτεο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Σκαστρα μήπως;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              deathstrokegr last edited by

              Με αλλαγη της εξατμισης σε straight through θα το κανει σαν το βιντεο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                deathstrokegr last edited by

                Κανενας;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Το σφυριγμα ή το τσαφ τσουφ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    deathstrokegr last edited by

                    και τα δυο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      megane98hp last edited by

                      Επικοινωνία με αυτόν που ανέβασε το βιντεάκι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        deathstrokegr last edited by

                        Του έχω στείλει φίλε αλλά τίποτα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • M
                          morx last edited by

                          Θυμιζει νταλικα ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostas-chania last edited by

                            Το τσάφ είναι η σκάστρα ανοικτού τύπου. Το υπόλοιπο σφύριγμα ακούγεται από την εισαγωγή του κινητήρα. Αν του βάλεις ένα φίλτρο ελευθέρας θα το ακούς λίγο παραπάνω από ότι τώρα. Στην straight through που είπες κερδίζεις σχεδόν πάντα σε απόδοση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              morx last edited by

                              και ενα φιλτρο dpf ή κατι τελοσπαντων για τα ρουθουνια μας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                trident1971 last edited by

                                Ο χρήστης DeathStrokeGR έγραψε:
                                και τα δυο

                                2000 χλμ μετα την αλλαγη, θα πρεπει να αλλαξεις Nickname σε DeafStrokeGR
                                γιατι θελεις να ακουγεται σαν το σαραντατριο?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  deathstrokegr last edited by

                                  Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
                                  Το τσάφ είναι η σκάστρα ανοικτού τύπου. Το υπόλοιπο σφύριγμα ακούγεται από την εισαγωγή του κινητήρα. Αν του βάλεις ένα φίλτρο ελευθέρας θα το ακούς λίγο παραπάνω από ότι τώρα. Στην straight through που είπες κερδίζεις σχεδόν πάντα σε απόδοση.

                                  Αρα θελω μια σκαστρα ανοιχτου τυπου για το τσαφ και ενα φιλτρο ελευθερας
                                  με την straight through τι εννοεις οτι κερδιζω σε αποδοση;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης DeathStrokeGR έγραψε:

                                    Το τσάφ είναι η σκάστρα ανοικτού τύπου. Το υπόλοιπο σφύριγμα ακούγεται από την εισαγωγή του κινητήρα. Αν του βάλεις ένα φίλτρο ελευθέρας θα το ακούς λίγο παραπάνω από ότι τώρα. Στην straight through που είπες κερδίζεις σχεδόν πάντα σε απόδοση.

                                    Αρα θελω μια σκαστρα ανοιχτου τυπου για το τσαφ και ενα φιλτρο ελευθερας
                                    με την straight through τι εννοεις οτι κερδιζω σε αποδοση;

                                    Και γιατί να τα κανεις όλα αυτά σε ενα αγροτικό;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                      Το τσάφ είναι η σκάστρα ανοικτού τύπου. Το υπόλοιπο σφύριγμα ακούγεται από την εισαγωγή του κινητήρα. Αν του βάλεις ένα φίλτρο ελευθέρας θα το ακούς λίγο παραπάνω από ότι τώρα. Στην straight through που είπες κερδίζεις σχεδόν πάντα σε απόδοση.

                                      Αρα θελω μια σκαστρα ανοιχτου τυπου για το τσαφ και ενα φιλτρο ελευθερας
                                      με την straight through τι εννοεις οτι κερδιζω σε αποδοση;

                                      Και γιατί να τα κανεις όλα αυτά σε ενα αγροτικό;

                                      Για μοστρα φυσικα, οπως οι περισσοτεροι βοσκοι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        deathstrokegr last edited by

                                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                        Το τσάφ είναι η σκάστρα ανοικτού τύπου. Το υπόλοιπο σφύριγμα ακούγεται από την εισαγωγή του κινητήρα. Αν του βάλεις ένα φίλτρο ελευθέρας θα το ακούς λίγο παραπάνω από ότι τώρα. Στην straight through που είπες κερδίζεις σχεδόν πάντα σε απόδοση.

                                        Αρα θελω μια σκαστρα ανοιχτου τυπου για το τσαφ και ενα φιλτρο ελευθερας
                                        με την straight through τι εννοεις οτι κερδιζω σε αποδοση;

                                        Και γιατί να τα κανεις όλα αυτά σε ενα αγροτικό;

                                        Γιατι μου αρεσει ο ηχος των turbo diesel και επειδη εχω αναγκαστηκα αυτο το αμαξι λογο διαφορων εργασιων τα κανω αυτα σε αυτο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cyberguy last edited by

                                          Ο χρήστης Morx έγραψε:
                                          και ενα φιλτρο dpf ή κατι τελοσπαντων για τα ρουθουνια μας.

                                          Diesel του 2000 δεν εχει dpf, μονο θορυβο θα αυξησει οχι ρυπους

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            deathstrokegr last edited by

                                            Ο χρήστης cson έγραψε:

                                            Το τσάφ είναι η σκάστρα ανοικτού τύπου. Το υπόλοιπο σφύριγμα ακούγεται από την εισαγωγή του κινητήρα. Αν του βάλεις ένα φίλτρο ελευθέρας θα το ακούς λίγο παραπάνω από ότι τώρα. Στην straight through που είπες κερδίζεις σχεδόν πάντα σε απόδοση.

                                            Αρα θελω μια σκαστρα ανοιχτου τυπου για το τσαφ και ενα φιλτρο ελευθερας
                                            με την straight through τι εννοεις οτι κερδιζω σε αποδοση;

                                            Και γιατί να τα κανεις όλα αυτά σε ενα αγροτικό;

                                            Για μοστρα φυσικα, οπως οι περισσοτεροι βοσκοι.

                                            και απο που και ως που ειμαι βοσκος επειδη εχω αγροτικο;
                                            Το αγροτικο το εχω επειδη εχω ελιες απο τον παππου μου με τις οποιες βγαζω το λαδι που χρειαζομαι για την χρονια και επισης εχω και ενα αμπελι για να βγαζω το κρασι και την ρακι που χρειαζομαι για την χρονια αν δεν τα ειχα αυτα φυσικα και δεν θα ειχα αγροτικο αλλα αν δεν το ειχα με τι θα κουβαλουσα τα τσουβαλια;;;
                                            και για να μπορω να σερνω το σκαφος επισης
                                            αν δεν ξερεις να λυσεις την απορια μου μην σχολιαζεις ειρωνικα δεν εισαι καλυτερος απο μενα για να με σχολιασεις
                                            ειμαι δεν ειμαι βοσκος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr