-
Τα νεα απο τις ΗΠΑ για το σειρα 1 ειναι:
--Θα βασιστει σε ενα κοντιτερο δαπεδο της τωρινης σειρας 3.
--Θα ειναι διαθεσιμο σε 3πορτο hatchback, τετραπορτ σενταν, wagon, κουπε αλλα και ροουνστερ
--Αυτην την στιγμη η εταιρια δεν σκευθετε σοβαρα την δημιουγρια ενος τετραπορτου καμπριο σαν το CS1 που ειδαμε στις εκθεσεις, αλλα δεν εχει αποκλησει την περιπτωση να κατασκευαστει κατι τετοιο.
--Θα φτασει στις ΗΠΑ το Φθινοπωρο του 2004. Το σενταν τον Μαρτιο του 2005.
--Ολα τα μοντελα θα φορανε 4κυλινδρους κινητηρες 'κατα-μηκος' δυνοντας κινηση τους πισω τροχους. Μοναδικο στην κατηγορια του.
--Ο βασικος κινητηρας θα ειναι ενας 1.6 λιτρων και 90 ιππων. Ο πιο δυνατος κινητηρας θα ειναι ενας 2λιτρος με 225 ιππους (θα ειναι η εκδοση 'Μ').
--Η εταιρια εχει προγραματισει να κατασκευασει 150,000 σειρα 1 στο Regensburg της Γερμανιας
-- Το βασικο μοντελο θα αρχιζει απο τα $16,000.
--Πολλα εξαρτηματα θα μοιραστουν με το καινουργιο σειρα 3 που θα εμφανιστει το ιδιο χρονικο διαστημα.
Προσωπικο σχολιο: Οταν πολλοι με ρωτουσαν, 'γιατι η VW παει προς τα πανω σε κατηγοριες με τα W8 Passat, κτλ?', η απαντηση μου ηταν 'επηδει η BMW παει προς τα κατω με τα σειρα 1 και 2'.
-
Τα νεα απο τις ΗΠΑ για το σειρα 1 ειναι:
--Θα βασιστει σε ενα κοντιτερο δαπεδο της τωρινης σειρας 3.
--Θα ειναι διαθεσιμο σε 3πορτο hatchback, τετραπορτ σενταν, wagon, κουπε αλλα και ροουνστερ
--Αυτην την στιγμη η εταιρια δεν σκευθετε σοβαρα την δημιουγρια ενος τετραπορτου καμπριο σαν το CS1 που ειδαμε στις εκθεσεις, αλλα δεν εχει αποκλησει την περιπτωση να κατασκευαστει κατι τετοιο.
--Θα φτασει στις ΗΠΑ το Φθινοπωρο του 2004. Το σενταν τον Μαρτιο του 2005.
--Ολα τα μοντελα θα φορανε 4κυλινδρους κινητηρες 'κατα-μηκος' δυνοντας κινηση τους πισω τροχους. Μοναδικο στην κατηγορια του.
--Ο βασικος κινητηρας θα ειναι ενας 1.6 λιτρων και 90 ιππων. Ο πιο δυνατος κινητηρας θα ειναι ενας 2λιτρος με 225 ιππους (θα ειναι η εκδοση 'Μ').
--Η εταιρια εχει προγραματισει να κατασκευασει 150,000 σειρα 1 στο Regensburg της Γερμανιας
-- Το βασικο μοντελο θα αρχιζει απο τα $16,000.
--Πολλα εξαρτηματα θα μοιραστουν με το καινουργιο σειρα 3 που θα εμφανιστει το ιδιο χρονικο διαστημα.
Προσωπικο σχολιο: Οταν πολλοι με ρωτουσαν, 'γιατι η VW παει προς τα πανω σε κατηγοριες με τα W8 Passat, κτλ?', η απαντηση μου ηταν 'επηδει η BMW παει προς τα κατω με τα σειρα 1 και 2'.
-
Τα νεα απο τις ΗΠΑ για το σειρα 1 ειναι:
--Θα βασιστει σε ενα κοντιτερο δαπεδο της τωρινης σειρας 3.
--Θα ειναι διαθεσιμο σε 3πορτο hatchback, τετραπορτ σενταν, wagon, κουπε αλλα και ροουνστερ
--Αυτην την στιγμη η εταιρια δεν σκευθετε σοβαρα την δημιουγρια ενος τετραπορτου καμπριο σαν το CS1 που ειδαμε στις εκθεσεις, αλλα δεν εχει αποκλησει την περιπτωση να κατασκευαστει κατι τετοιο.
--Θα φτασει στις ΗΠΑ το Φθινοπωρο του 2004. Το σενταν τον Μαρτιο του 2005.
--Ολα τα μοντελα θα φορανε 4κυλινδρους κινητηρες 'κατα-μηκος' δυνοντας κινηση τους πισω τροχους. Μοναδικο στην κατηγορια του.
--Ο βασικος κινητηρας θα ειναι ενας 1.6 λιτρων και 90 ιππων. Ο πιο δυνατος κινητηρας θα ειναι ενας 2λιτρος με 225 ιππους (θα ειναι η εκδοση 'Μ').
--Η εταιρια εχει προγραματισει να κατασκευασει 150,000 σειρα 1 στο Regensburg της Γερμανιας
-- Το βασικο μοντελο θα αρχιζει απο τα $16,000.
--Πολλα εξαρτηματα θα μοιραστουν με το καινουργιο σειρα 3 που θα εμφανιστει το ιδιο χρονικο διαστημα.
Προσωπικο σχολιο: Οταν πολλοι με ρωτουσαν, 'γιατι η VW παει προς τα πανω σε κατηγοριες με τα W8 Passat, κτλ?', η απαντηση μου ηταν 'επηδει η BMW παει προς τα κατω με τα σειρα 1 και 2'.
-
Για 1.6 θα ειναι λίγο ακριβό (16.000 Euro+)!
Γαβριήλ,ποιά σειρά 2? -
Ακριβό δε λες τίποτα! Όντως ποιά σειρά 2?
Σαν το Astra μοιάζει από πίσω -
Στοχεύει την ακριβή κατηγορία (C) των μικρομεσσαίων (Audi A3, Alfa 147) ή θα είναι πιο μικρό? Δεν θα είναι ανταγωνιστική της compact?
-
Ο 1.6 που κυκλοφορεί στην Ελλάδα βγάζει ήδη 115 άλογα. Δεν υπάρχει λόγο να χρησιμοποιήσουν τον κινητήρα του ΜΙΝΙ.
Ναι, θα είναι ανταγωνιστικός προς την Compact. Είτε η Compact θα
καταργηθεί το 2005 (η πιο βραχύβια BMW) είτε θα φάει ένα γερό facelift και θα πωλείται μόνο με εξακίλυνδρους.Η BMW αλλάζει τα ονόματα στις σειρές. Πλέον τα τετράθυρα θα έχουν μονό αριθμό και τα δίθυρα ζυγό. Άρα η Σειρά 1 Coupe θα λέγεται Σειρά 2, Η Σειρά 3 Coupe θα λέγεται Σειρά 4, κ.ο.κ..
Το μήκος της Σειράς 1 θα είναι 4,10 μέτρα και το βάρος 1100 κιλά (Compact 4,25 και 1350 αντίστοιχα). Και η τιμή της θα είναι χαμηλότερη.
Η νέα Σειρά 3+4 θα είναι αρκετά μεγαλύτερη από την τωρινή 3, οπότε εκεί έχει απόλυτο νόημα μια νέα Compact στο μέγεθος του τουλάχιστον του 3θυρου 307. Εξάλλου και το νέο Golf θα φτάσει τα 4,30.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Ο 1.6 που κυκλοφορεί στην Ελλάδα βγάζει ήδη 115 άλογα. Δεν υπάρχει λόγο να χρησιμοποιήσουν τον κινητήρα του ΜΙΝΙ.Ναι, θα είναι ανταγωνιστικός προς την Compact. Είτε η Compact θα
καταργηθεί το 2005 (η πιο βραχύβια BMW) είτε θα φάει ένα γερό facelift και θα πωλείται μόνο με εξακίλυνδρους.Η BMW αλλάζει τα ονόματα στις σειρές. Πλέον τα τετράθυρα θα έχουν μονό αριθμό και τα δίθυρα ζυγό. Άρα η Σειρά 1 Coupe θα λέγεται Σειρά 2, Η Σειρά 3 Coupe θα λέγεται Σειρά 4, κ.ο.κ..
Το μήκος της Σειράς 1 θα είναι 4,10 μέτρα και το βάρος 1100 κιλά (Compact 4,25 και 1350 αντίστοιχα). Και η τιμή της θα είναι χαμηλότερη.
Η νέα Σειρά 3+4 θα είναι αρκετά μεγαλύτερη από την τωρινή 3, οπότε εκεί έχει απόλυτο νόημα μια νέα Compact στο μέγεθος του τουλάχιστον του 3θυρου 307. Εξάλλου και το νέο Golf θα φτάσει τα 4,30.
Ο χαμός στο ίσιωμα..με σήμα την αρκούδα!!!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ο χαμός στο ίσιωμα..με σήμα την αρκούδα!!!!!Με σήμα την προπέλλα, παρακαλώ
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Δεν θα είναι ανταγωνιστική της compact?Οι φήμες λένε ότι θα σταματήσει η παραγωγή της compact.
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Οι φήμες λένε ότι θα σταματήσει η παραγωγή της compact.Άρα θα γίνει συλλεκτικό το αμάξι μου
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Για 1.6 θα ειναι λίγο ακριβό (16.000 Euro+)!
Γαβριήλ,ποιά σειρά 2?Θα υπαρξει και σειρα 2. Η πιθανοτητα ειναι για ολα τα δυπορτα του 'σειρα 1' να ονομαστουν 'σειρα 2'. Και αυτο διοτι η BMW εχει αποφασισει να παει σε ζυγα νουμερα για ολα τα κουπε της. Ετσι το επομενο διπορτο 'σειρα 3' θα ονομαστει σειρα 4. Υπαρχουν εντονες φημες για Z2 και ισως τελικα ειναι το ροουντστερ του σειρα 1. Θα δουμε σε 6-9 μηνες.
-
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Στοχεύει την ακριβή κατηγορία (C) των μικρομεσσαίων (Audi A3, Alfa 147) ή θα είναι πιο μικρό? Δεν θα είναι ανταγωνιστική της compact?Το Α3 θα ειναι ο πιο direct ανταγωνιστης του σειρα 1.
Το compact θα ειναι πιο μεγαλο και με μεγαλυτερους κινητηρες. Αρα οχι.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ο 1.6 που κυκλοφορεί στην Ελλάδα βγάζει ήδη 115 άλογα. Δεν υπάρχει λόγο να χρησιμοποιήσουν τον κινητήρα του ΜΙΝΙ.
Ναι, θα είναι ανταγωνιστικός προς την Compact. Είτε η Compact θα
καταργηθεί το 2005 (η πιο βραχύβια BMW) είτε θα φάει ένα γερό facelift και θα πωλείται μόνο με εξακίλυνδρους.Η BMW αλλάζει τα ονόματα στις σειρές. Πλέον τα τετράθυρα θα έχουν μονό αριθμό και τα δίθυρα ζυγό. Άρα η Σειρά 1 Coupe θα λέγεται Σειρά 2, Η Σειρά 3 Coupe θα λέγεται Σειρά 4, κ.ο.κ..
Το μήκος της Σειράς 1 θα είναι 4,10 μέτρα και το βάρος 1100 κιλά (Compact 4,25 και 1350 αντίστοιχα). Και η τιμή της θα είναι χαμηλότερη.
Η νέα Σειρά 3+4 θα είναι αρκετά μεγαλύτερη από την τωρινή 3, οπότε εκεί έχει απόλυτο νόημα μια νέα Compact στο μέγεθος του τουλάχιστον του 3θυρου 307. Εξάλλου και το νέο Golf θα φτάσει τα 4,30.
Ο χαμός στο ίσιωμα..με σήμα την αρκούδα!!!!!
Και δεν εχουμε δει τιποτε ακομη. Να δεις οταν θα ερθει το Α3 στις ΗΠΑ του χρονου και μπει στο παιχνιδι η GM (για τις ΗΠΑ) και τραβηξει και Λεξους και Ινφινιτι (η Ακιουρα ειναι ηδη μεσα).
-
Οπότε να περιμένουμε κωδικούς τύπου Ε102 ετσι? Γιατι οι διψήφιοι κωδικοί της BMW σύντομα θα ..τελειώσουν!!!
Τωρα εγω σκέφτομαι τι να κανω με την δικιά μου Ε36!!!
Μπα θα την κρατήσω,εχει και λίγα ηλεκτρονικά οπότε δεν θα μπερδεύομαι κιόλας (αστειεύομαι) -
τουλάχιστον θα είναι RWD!!!
Επιστροφή επιτέλους στο σωστό άξονα!
-
Οι πληροφορίες λένε ότι η Νέα Σειρά 3 θα βγει τέλη του 2005. Θα έχει:
- εξατάχυτο κιβώτιο
- χειριστήρια στο τιμόνι για αλλαγή ταχυτήτων
- iDrive [τώρα αυτό είναι καλό ή κακό;]
- την πιο συντηρητική σχεδίαση από τα νέα BMW [τώρα αυτό είναι καλό ή κακό;]
- η επόμενη 330 θα είναι μάλλον 350 και εφάμιλλη της σημερινής Μ3
- το κάμπριο θα έχει σκληρή οροφή [μεταλλική ή θα έχουμε έκλπηξη με πλαστικά υλικά;]
- θα έχει πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό [φθηνότερη όπως ελπίζουν οι αμερικάνοι αποκλείεται -το πολύ πολύ να ξαναδούν 323]
Νεα για το ΒΜW σειρα 1