Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Τα προβληματα του Κιμι ειναι οντως τα παραπανω. Δυστυχως οσο ο καιρος περνα οχι μονο δεν κλεινει τη διαφορα με τον Αλονσο αλλα την αφηνει να μεγαλωνει.
Ξαναλεω ομως και κλεινω. Ξερεις που ποναει ο πιλοτος σου και αυτος κανει ενα γυρο που επιβεβαιωνει τα ηδη γνωστα. Εσυ σαν ομαδα τι κανεις; Ποιος ο λογος να κρατησεις αλλο ενα φρεσκο σετ για το ενδεχομενο Q3, εφοσον στο κρισιμο Q2 θα εχεις ετσι και αλλιως ενα φρεσκο σετ; Ακομα και ολοκαινουρια λαστιχα να ειχε (αν περνουσε) στο Q3 το πολυ να επαιζε μεχρι 8ος. Αξιζε το κερδος δυο το πολυ θεσεων (8ος αντι 10ος λογω φρεσκου σετ) το εμφανεστατο ρισκο να μεινει 17ος;
Δυστυχώς συνεχίζεις να ψάχνεις άλλοθι και να μην ασχολείσαι με την ουσία.....την οποία λες ότι αντιλαμβάνεσαι.Η ομάδα δεν μπορεί (και δεν έχει και σημασία) να ψάχνει να τον βοηθήσει,δίνοντας του....... ασπιρίνες, για ένα τόσο χοντρό πρόβλημα, το οποίο είναι αποκλειστικά δικό του, το έχει εμφανίσει ήδη στη Lotus, δεν πρόκειται να το λύσει ποτέ και αποτελεί βασική αιτία της θλιβερής του εικόνας.Δεν μπορεί να φέρει σε ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας τα λάστιχα = δεν μπορεί να εναρμονιστεί με τα δυναμικά χαρακτηριστικά του μονοθεσίου και να παλέψει το πρόβλημά του με ανάλογη προσαρμογή set up + στυλ οδήγησης. Αυτά δεν μπορει να στα λύσει καμιά ομάδα........ούτε και είναι υποχρεωμένη,ιδιαίτερα από τη στιγμή που θεωρείσαι ένας πεπειραμένος παγκόσμιος πρωταθλητής, που προσελήφθη για να βοηθήσει την ομάδα (και όχι το αντίστροφο).
Συνεχίστε να ψάχνετε την αιτία της κακοδαιμονίας του στις στρατηγικές της ferrari.....και εις το επανιδείν το 2015....που αν μείνει δίπλα του ο Alonso..........θα τον ξανακλάψουν οι φινλανδικές ρέγγες.............
Bonus:
Grosjean:
'O Alonso μέσα σε ένα μόνο γύρο έχει την ικανότητα να υιοθετεί 3 διαφορετικά στυλ οδήγησης........ σε 3 διαφορετικά σημεία της πίστας'.
Alba μη βγαζεις αυθερετα συμπερασματα και μην παραποιεις τα γραφομενα μου.
Ο Κιμι εχει τεραστια προβληματα και η αποδοση του ειναι τραγικη. Λεω ομως οτι με αυτη την αποδοση θα μπορουσε να βγει κοντα στη δεκαδα, λιγο κατω, λιγο πανω. Οταν βγαινει 17ος γιατι δεν το εβγαλαν με τα κιτρινα φταιει και η ομαδα που δεν παιρνει το μεγιστο απο τον προβληματικο πιλοτο της.
Η ομαδα δεν εχει καμια υποχρεωση να τον κρατησει μετα τη φετινη αποδοση, δεν θα ηθελα να οδηγει γι'αυτη το 2015 (εκτος αν γινει οδηγικο θαυμα που δεν το βλεπω). Για οσο ομως ειναι ντυμενος στα κοκκινα πρεπει η Φερραρι για το δικο της καλο να παιρνει το μεγιστο που μπορει απο αυτον.
Εχουμε λοιπον δυο σημεια στην κουβεντα.
- Πως κρινεται η αποδοση του Κιμι σε σχεση με τον Αλονσο; Τραγικη κτλ κτλ κτλ...
- Κανει η Φερραρι αυτα που πρεπει ωστε ο προβληματικος πιλοτος της να της δωσει το μεγιστο που μπορει; Οχι γιατι η στρατηγικη αυτη θα πετυχαινε σε καλυτερο πιλοτο.
Ειναι εντελως παιδικη η αντιληψη 'ο Κιμι θα επρεπε να καταφερνει τοσα, παροτι δεν τα καταφερνει εμεις συνεχιζουμε να τα ζηταμε και αφου δεν μπορει ας ξεκινα και σχεδον τελευταιος'. Αφου δε μπορει διωξ' τον, οσο ομως ειναι στην ομαδα κανε το καλυτερο γι'αυτον, αν δεν το κανεις εχεις και εσυ ευθυνη.