-
Παλικάρι μου ακόμα δεν κατάλαβες ότι δεν φορτώνω διπλάσιο φορτίο; Σε πιο απλά λόγια δεν γίνεται.
Προς το προηγούμενο τρολ:
Αν έχεις φαντασιώσεις ρουφιάνου αυτό δεν απασχολεί τους νόμιμους.
Βρες κανένα αυθαίρετο να καταγγείλεις. -
Χωρίς να θέλω να γίνω είρων, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση στον φίλτατο Tzabara.
Πόσο κοστολογείς την ζωή σου;
Δηλαδή τι εννοώ.
Πόσο είσαι, οικογένεια έχεις, παιδιά, σύντροφο, γονείς ;
Αν θες, απάντησε μου σε αυτά και επαναλαμβάνω κάνω την ερώτηση χωρίς κανένα μα κανένα ίχνος ειρωνείας!Edit: Ρουφιάνος δεν είμαι και ούτε για γίνω ποτέ.
-
Ευχαριστώ. Την κοστολογώ ακριβά και γι αυτό άνοιξα ένα τόπικ με σκοπό να βρω σωστό μάστορα. Τυχόν συμβουλές εκτός θέματος σε προτάσεις για οικονομία είναι ευπρόσδεκτες αν είναι καλοπροαίρετες.
-
Κάνε το εξής:
Οδήγησε το αυτοκίνητο άδειο σε έναν γνωστό σε σένα δρόμο και αξιολόγησε το πως επιταχύνει, φρενάρει και στρίβει. Μετά φόρτωσέ το στο μέγιστο ωφέλιμο που ορίζει ο κατασκευαστής και κάνε πάλι την ίδια διαδρομή. Θα καταλάβεις αμέσως γιατί δεν πρέπει να σκεφτείς να το υπερφορτώσεις. Το πρώτο που θα συμβεί δεν είναι να σπάσει η ανάρτηση, αλλά το αυτοκίνητο να πηγαίνει βάρκα-γιαλό! Ειδικά αν το κέντρο βάρους είναι πολύ υψηλό, το τουμπάρισμα είναι κοντά!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κάνε το εξής:Οδήγησε το αυτοκίνητο άδειο σε έναν γνωστό σε σένα δρόμο και αξιολόγησε το πως επιταχύνει, φρενάρει και στρίβει. Μετά φόρτωσέ το στο μέγιστο ωφέλιμο που ορίζει ο κατασκευαστής και κάνε πάλι την ίδια διαδρομή. Θα καταλάβεις αμέσως γιατί δεν πρέπει να σκεφτείς να το υπερφορτώσεις. Το πρώτο που θα συμβεί δεν είναι να σπάσει η ανάρτηση, αλλά το αυτοκίνητο να πηγαίνει βάρκα-γιαλό! Ειδικά αν το κέντρο βάρους είναι πολύ υψηλό, το τουμπάρισμα είναι κοντά!
Μήπως αυτό είναι δουλειά του σουστά να το κρίνει;
Εγώ τη δοκιμή μου πάντως την έκανα, όπως έγραψα και παραπάνω, με 37% υπέρβαρο, δεν παρατήρησα τίποτα. Το φορτίο είναι χαμηλού κέντρου βάρους πάντως.
-
Το έκρινε ο κατασκευαστής που κάτι παραπάνω ξέρει από όλους εμάς! Όλα τα υποσυστήματα είναι φτιαγμένα για το συγκεκριμένο βάρος. Ειδικά τα φρένα θα βράσουν με την πρώτη κατηφόρα.
-
Θέλεις να μας πεις πως το Mitsubishi αλλαζε το ιδιο ευκολα πορεία και φρεναρε το ιδιο, ειτε αδειο ειτε με 1600κιλα φορτιο;
Αν πραγματι δεν παρατηρησες τίποτα, δεν υπάρχει λογος να το συζηταμε.
Στάλθηκε από το LG-P700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Ο χρήστης kobulis έγραψε:
Θέλεις να μας πεις πως το Mitsubishi αλλαζε το ιδιο ευκολα πορεία και φρεναρε το ιδιο, ειτε αδειο ειτε με 1600κιλα φορτιο;Όχι, συγκρίνουμε τα 1650 κιλά με τα εγκεκριμένα 1200 κιλά. Για την ακρίβεια 1150 μαζί με τον οδηγό. Βάρκα γυαλό δεν πάει, τα φρένα άριστα, η μηχανή τραβάει. Φυσικά δεν είναι όλα ίδια, αυτά που μας ενδιαφέρουν ως πιθανός κίνδυνος δεν τα κάνει.
-
Ο χρήστης Tzabaras έγραψε:
Θέλεις να μας πεις πως το Mitsubishi αλλαζε το ιδιο ευκολα πορεία και φρεναρε το ιδιο, ειτε αδειο ειτε με 1600κιλα φορτιο;
Όχι, συγκρίνουμε τα 1650 κιλά με τα εγκεκριμένα 1200 κιλά. Για την ακρίβεια 1150 μαζί με τον οδηγό. Βάρκα γυαλό δεν πάει, τα φρένα άριστα, η μηχανή τραβάει. Φυσικά δεν είναι όλα ίδια, αυτά που μας ενδιαφέρουν ως πιθανός κίνδυνος δεν τα κάνει.
θελω να σου κανω μια ερωτηση, νιωθεις απο οδηγημα ή νομιζεις οτι νιωθεις?
και στα ορια του μεσα να εισουν τα 500 κιλα την δειχνουν την διαφορα τους εντονα. -
Σταματήστε να γράφετε και να του απαντάτε, μας τρολλάρει γερά εδώ και μέρες και γελάει με την παρέα του στο καφενείο μέσα από το λαπιτόπι του.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
θελω να σου κανω μια ερωτηση, νιωθεις απο οδηγημα ή νομιζεις οτι νιωθεις?
και στα ορια του μεσα να εισουν τα 500 κιλα την δειχνουν την διαφορα τους εντονα.Κι εγώ τι είπα; Διαφορά φυσικά και είναι αισθητή, βάρκα-γυαλό όμως δεν πάει και αυτό είναι που προτάθηκε παραπάνω. Αυτό και τα φρένα μας ενδιαφέρουν πρώτα κατάλαβα εγώ, και τα φρένα είναι άριστα.
-
ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΒΑΡΚΑ ΓΥΑΛΟ ΡΕ ΜΑΣΤΟΡΑ ?!!?!?
4 ατομα με αποσκευες βαζω στο station wagon και απο τα πρωτα δευτερολεπτα που κουμπωνω 1η να ξεκινησω, καταλαβαινω τη διαφορα. Ποσο μαλλον οταν παω να στριψω ή να φρεναρω....
Εσυ τωρα μας λες οτι ενα χρεπι αρχαιο L200 φορτωμενο με 500kg δεν παει βαρκα γυαλο;; Ποσο μαλλον αν το φορτωσεις οπως λες και 2 τονους ;;
Τι ναρκωτικα παιρνεις ;;
-
Θυμίσου πως πάει η βάρκα. Γέρνει πολύ και δεν επανέρχεται στα ίσια αμέσως. Αυτό το βάρκα-γυαλό λέμε εδώ. Και μη συγκρίνεις το ιχ με το φορτηγό, η ανάρτηση στο δεύτερο δεν είναι για την άνεση των επιβατών. Επίσης οι ταχύτητες σε αυτό το φορτηγό είναι πολύ πιο αργές, πάνω από 90 χιλιόμετρα την ώρα δεν πάει ούτε άδειο.
-
Πάντα μα πάντα φρενάρουμε με ταχύτητα ειδικά σε φορτηγά και ακόμα ειδικότερα με φορτίο. Ακόμα πιο πολύ όταν μιλάμε για παλιό φορτηγό όπου τα φρένα σίγουρα έχουν διαφορετική κατανομή μεταξύ τους και τα λάστιχα είναι ότι κιοτι.... Η οικονομία αν και θελητή , στα φορτηγά με φορτίο δεν είναι ευκολο να επιτευχθεί και ειδικά σε αυτά με καρμπυρατερ. Αν θες οικονομία θα πρέπει να κάνεις ένα καλό σερβις και ρυθμισμα στο καρμπυρατερ .
Τελοσπάντων , αν πρόκειται να το κάνεις , φρόντισε να βάλεις καινουργιες σιαγόνες και σέρβις στα ταμπούρα , καλά λάστιχα και για βαρύ φορτίο και όχι για επιβατικά και σαν τελευταίο μέτρο καλή και δυνατή κόρνα .
( Γενικός άγραφός κανόνας , ειδικά στα φορτηγα, με ότι ταχύτητα ανεβαίνεις μια ανηφόρα , με αυτήν την κατεβαίνεις.)
-
Τι γίνεται αν μπει ηλεκτροβάνα ή κάτι παρόμοιο που να σταματάει τη βενζίνη τελείως ώστε να μηδενίζει την κατανάλωση στις κατηφόρες σε αυτοκίνητο με καρμπυρατέρ;
Για να μη το κάνουν κάποιο μειονέκτημα θα έχει, αλλά τι; -
Ο χρήστης Tzabaras έγραψε:
Τι γίνεται αν μπει ηλεκτροβάνα ή κάτι παρόμοιο που να σταματάει τη βενζίνη τελείως ώστε να μηδενίζει την κατανάλωση στις κατηφόρες σε αυτοκίνητο με καρμπυρατέρ;
Για να μη το κάνουν κάποιο μειονέκτημα θα έχει, αλλά τι;Και θα την ανοίγω κλεινεις εσυ κατά βούληση;
Sent from outer space ★☆★
-
Ξέρω εγώ, εσύ θα μου πεις - πως γίνεται, αν γίνεται.
-
Πας καλα? Θα σβήσει ο κινητήρας αρα παπαλα φρένα και για να πάρει μπροστά θέλει χρόνο μέχρι να γεμίσει το καρμπυρατερ οπότε θα πάρει μπροστά όταν εσύ θα είσαι στο πάτο του γκρεμου...
-
Όσο περνάνε οι σελίδες γίνεται όλο και πιο επικό αυτό το thread.
-
Τα σημερινά πως βγάζουν 0.0 κατανάλωση χωρίς να επηρεάζονται τα φρένα;
Δυνατότερη σούστα και ελαστικά σε Mitsubishi L200