-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Ε, ναι.
Άλλωστε όλοι πήραν τα VTi και τα TypeR για να πηγαίνουν αργά και χαλαρά.
Αντίστοιχα όλες οι BMW που πετυχαινω στο δρόμο πάνε πάντα με το πλάι στους κόφτες.
Το Corolla μας πάντως μετά απο 3 άτομα που έμαθαν να οδηγούν πάνω του και 310.000χλμ το πουλήσαμε χωρίς ζημιά....προφανως και δεν γνωριζεις για τους δισκους -φρενων- στα VTI των 90's που στραβωναν για πλακα...
Το δε προσωπικο παραδειγμα με την Corolla αποτελει (NOT) ποιοτικοτατο στατιστικο δειγμα...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ή να πατάει το κουμπί του παρθυρου πιο νευρικά και να σπάει ο γρύλος.
Δηλαδη θεωρεις οτι δεν ισχυει σε καμμια περιπτωση ο παραπανω παραγοντας που ανεφερα...Τα προφιλ και η χρηση απο τους εκαστοτε αγοραστες, ειτε ψωνιζουν ενα κλασσικο οικογενειακο, ειτε ενα σπορτιφ κουπε, ειναι ολοιδια...
Πρέπει να προβλέπεται.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ό,τι αυτοκίνητο κι αν πάρεις, μετά από 2 χρόνια θα σου πούνε κόψε το λαιμό σου...
Η άλλη λύση είναι το λεωφορείο...
Πόσες φορές σου χάλασε?
Υπαρχουν αυτοκινητα με μεγαλυτερη εγγυηση.
Εδω η audi δινει πλεον 5 χρονια. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τις ίδιες προδιαγραφές εχει το μεν και τις ίδιες το δε ;...εαν ειναι περιπου στα ιδια λεφτα, για τον εκαστοτε υποψηφιο αγοραστη αυτο αρκει...
Εν πασει περιπτωση, δεν συγκρινα Bentley με Dacia...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ή να πατάει το κουμπί του παρθυρου πιο νευρικά και να σπάει ο γρύλος.
Δηλαδη θεωρεις οτι δεν ισχυει σε καμμια περιπτωση ο παραπανω παραγοντας που ανεφερα...Τα προφιλ και η χρηση απο τους εκαστοτε αγοραστες, ειτε ψωνιζουν ενα κλασσικο οικογενειακο, ειτε ενα σπορτιφ κουπε, ειναι ολοιδια...
Πρέπει να προβλέπεται.
...και εγω αυτο πιστευω. Το θεμα ομως ειναι εαν οντως προβλεπεται, απο τον καθε κατασκευαστη ή εαν αυτο συμβαινει σε επομενη -ανωτερη- κατηγορια σε επιπεδο budget...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
...Εχει ανταγωνιστικές τιμές η BMW ;Σε σχεση με τους δυο μεγαλυτερους ανταγωνιστες του, την Merc και Audi, ναι, εχει. Συγκεκριμενα ειναι σχεδον παντα λιγο πιο
οικονομικη απο τα αντιστοιχα μοντελα της Merc, και 'παιζει' αναλογως το μοντελο, με την Audi. Ειναι πολυ κοντα ομως οι τιμες τους στα περισσοτερα μοντελα... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ε, ναι.
Άλλωστε όλοι πήραν τα VTi και τα TypeR για να πηγαίνουν αργά και χαλαρά.
Αντίστοιχα όλες οι BMW που πετυχαινω στο δρόμο πάνε πάντα με το πλάι στους κόφτες.
Το Corolla μας πάντως μετά απο 3 άτομα που έμαθαν να οδηγούν πάνω του και 310.000χλμ το πουλήσαμε χωρίς ζημιά....προφανως και δεν γνωριζεις για τους δισκους -φρενων- στα VTI των 90's που στραβωναν για πλακα...
Το δε προσωπικο παραδειγμα με την Corolla αποτελει (NOT) ποιοτικοτατο στατιστικο δειγμα...
Πόσο πλάκα? Στατιστικά έχεις?
Βέβαια οι δίσκοι είναι αναλωσιμα και με την πρώτη αλλαγή έβαζες καλύτερους ---> πρόβλημα τέλος.
Τα TypeR, τα S2000, τα MX5 και διάφορα αλλά τέτοιου τύπου αυτοκίνητα απο τη χώρα του ανατελλοντος ηλίου χαλάνε και αυτά ή τα πάνε χάλαρα?
Τη συντήρηση τη βάζουμε μέσα? Ποιο είναι άραγε πιθανότερο να έχει πιο συχνή συντήρηση? Μια σπορτιφ BMW ή μια Corolla που την αγοράζει ο καθένας?Είπα πουθενά πως αποτελεί ποιοτικοτατο στατιστικό δείγμα?
Άλλωστε υπάρχουν και τέτοια για όποιον θέλει. Και τελευταία φορά που τα είδα δεν είχαν τις BMW, Audi και λοιπές ίδια θέση με τη Honda για παράδειγμα ή με τη Hyundai. -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ναι, αλλά ΕΓΩ δεν την αγοράζω, όσο καλή και να είναι.
Άλλο μου άρεσε κι άλλο τελικά την αγοράζω...
Σήμερα ειδικά, ούτε που θα το σκεφτόμουν να δώσω τέτοιο ποσό για αυτοκίνητο με εγγύηση 2 χρόνια και μετά το πέρας της, να μου πουν tough luck, κόψε το λαιμό σου!
Ωραία τα... πάθη μας όχι όμως και τα λάθη μας! Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού κλπ κλπ.Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ό,τι αυτοκίνητο κι αν πάρεις, μετά από 2 χρόνια θα σου πούνε κόψε το λαιμό σου...
Η άλλη λύση είναι το λεωφορείο...
Πόσες φορές σου χάλασε?
Σχεδόν 8 χρόνια είχα την Lancia, και δεν φορτώθηκε ποτέ σε οδική. Κι αυτή χάλασε δικό μου λάθος (έκαψε φλάντζα επειδή ξέχασα να φτιάξω μια μικρή διαρροή στο ψυγείο και να ελέγξω το υγρό), ενώ η 1 φορτώθηκε σε οδική 3 ετών αμάξι και με κόστος 800 ευρώ για τα μπεκ.
Άλλες δύο φορές πήγε συνεργείο ασθμαίνοντας για πολλαπλασιαστές (αλλά 200 ευρώ εκεί...), κι άλλη μία φορά πριν μερικούς μήνες με άφησε σύξυλο στην Βουλιαγμένης για μια αντλία στο λάδι (άλλα 170 ευρώ...).
Και δεν έχει ούτε 100Κ χλμ ακόμη, η Lancia συνεχίζει ακάθεκτη στα χέρια συμφορουμίτη και έχει κλείσει 15 χρόνια στην Αθήνα, ενώ η 1 έχει την συντριπτική πλειοψηφία των χιλιομέτρων σε ταξίδια.
Ωραίο αυτοκίνητο η 1, αλλά αναξιόπιστο.
Και ξαναλέω, το χειρότερο είναι η συμπεριφορά της BMW Hellas στην όλη ιστορία.
Αν εσένα δεν σε ενοχλούν αυτά, δεν έχω να πω κάτι, εμένα με ενοχλούν.
Φυσικά, όταν το αυτοκίνητο δουλεύει, είναι εξαιρετικό, αλλά έχεις πάντα στο μυαλό σου, ότι σε ενδεχόμενη στραβή, θα σε μαδήσουν και θα σου πουν ας πρόσεχες!Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Είναι προφανές ότι την χρησιμοποιείς (ή ο προηγούμενος χρήστης) εκτός προδιαγραφών.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Ε, ναι.
Άλλωστε όλοι πήραν τα VTi και τα TypeR για να πηγαίνουν αργά και χαλαρά.
Αντίστοιχα όλες οι BMW που πετυχαινω στο δρόμο πάνε πάντα με το πλάι στους κόφτες.
Το Corolla μας πάντως μετά απο 3 άτομα που έμαθαν να οδηγούν πάνω του και 310.000χλμ το πουλήσαμε χωρίς ζημιά....προφανως και δεν γνωριζεις για τους δισκους -φρενων- στα VTI των 90's που στραβωναν για πλακα...
Το δε προσωπικο παραδειγμα με την Corolla αποτελει (NOT) ποιοτικοτατο στατιστικο δειγμα...
Πόσο πλάκα? Στατιστικά έχεις?
Βέβαια οι δίσκοι είναι αναλωσιμα και με την πρώτη αλλαγή έβαζες καλύτερους ---> πρόβλημα τέλος.Πολυ πλακα, αλλα δεν ειναι της παρουσης. Στατιστικα? Απο τα περισσοτερα 'Ελληνικα' VTI τουλαχιστον που εχουν περασει σε γνωστα συνεργεια, του Σιδερατου, και Κορακα πχ, καθοτι ηταν γνωστη η 'φαρμακευτικη' πολιτικη του Σαρακακη.
Αυτο με τους καλυτερους, -after market προφανως θα εννοεις, γιατι OEM καλυτεροι ΔΕΝ υπηρχαν- δεν αποτελει σοβαρη απαντηση, για το θεμα που συζηταμε...Κατα την ιδια εννοια δηλαδη θα απαντουσε καποιος για τους γρυλους στα Golf MK IV...?
Τα TypeR, τα S2000, τα MX5 και διάφορα αλλά τέτοιου τύπου αυτοκίνητα απο τη χώρα του ανατελλοντος ηλίου χαλάνε και αυτά ή τα πάνε χάλαρα?
Τη συντήρηση τη βάζουμε μέσα? Ποιο είναι άραγε πιθανότερο να έχει πιο συχνή συντήρηση? Μια σπορτιφ BMW ή μια Corolla που την αγοράζει ο καθένας?Για αυτα τα 3 μοντελα, δεν γνωριζω, δεν εχω καποια συγκεκριμενα ποιοτικα στατιστικα δειγματα.
Στο δευτερο που λες, κανονικα θα πρεπει το πιο σπορτιφ να απαιτει συχνοτερη συντηρηση, εδω παλι ομως μπορει να βρισκουν τροπους/δικαιολογιες ή -υποτιθεται?- ανθεκτικοτερα αναλωσιμα (πχ πιο σπορ, ανθεκτικα τακακια κτλ), οποτε παλι παιζουν αρκετοι παραγοντες, για την διεξαγωγη ασφαλων συμπερασματων.Είπα πουθενά πως αποτελεί ποιοτικοτατο στατιστικό δείγμα?
Άλλωστε υπάρχουν και τέτοια για όποιον θέλει. Και τελευταία φορά που τα είδα δεν είχαν τις BMW, Audi και λοιπές ίδια θέση με τη Honda για παράδειγμα ή με τη Hyundai.Οχι αλλα οταν το αναφερεις ως απαντηση, στην συγκεκριμενη χρονικη στιγμη, καπως ετσι το αντιληφθηκα...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αυτο με τους καλυτερους, -after market προφανως θα εννοεις, γιατι OEM καλυτεροι ΔΕΝ υπηρχαν- δεν αποτελει σοβαρη απαντηση, για το θεμα που συζηταμε...Κατα την ιδια εννοια δηλαδη θα απαντουσε καποιος για τους γρυλους στα Golf MK IV...?
Όντως.
Το σοβαρότερο πρόβλημα σε αυτά τα Golf οι γρύλοι ήταν.
Στους δίσκους έχεις την επιλογή να βάλεις aftermarket. Δεν έχεις πάντα αυτή την πολυτέλεια.
Φυσικά και όταν μιλάμε για τέτοιου τύπου μοντέλα είναι σοβαρότατη απάντηση.Τώρα αν εξισώνουμε στραβωμένους δίσκους με αυτοκίνητα που σε αφήνουν στο δρόμο ή την αποδεδειγμένη αξιοπιστία συγκεκριμένων εταιρειών με τη γνωστή έλλειψη αυτής σε άλλες τότε δεν έχω κάτι άλλο να πω.
Πολυ πλακα, αλλα δεν ειναι της παρουσης. Στατιστικα? Απο τα περισσοτερα 'Ελληνικα' VTI τουλαχιστον που εχουν περασει σε γνωστα συνεργεια, του Σιδερατου, και Κορακα πχ, καθοτι ηταν γνωστη η 'φαρμακευτικη' πολιτικη του Σαρακακη.
Σοβαρά στατιστικά δηλαδή. JD Power και πάνω.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ναι, αλλά ΕΓΩ δεν την αγοράζω, όσο καλή και να είναι.
Άλλο μου άρεσε κι άλλο τελικά την αγοράζω...
Σήμερα ειδικά, ούτε που θα το σκεφτόμουν να δώσω τέτοιο ποσό για αυτοκίνητο με εγγύηση 2 χρόνια και μετά το πέρας της, να μου πουν tough luck, κόψε το λαιμό σου!
Ωραία τα... πάθη μας όχι όμως και τα λάθη μας! Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού κλπ κλπ.Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ό,τι αυτοκίνητο κι αν πάρεις, μετά από 2 χρόνια θα σου πούνε κόψε το λαιμό σου...
Η άλλη λύση είναι το λεωφορείο...
Πόσες φορές σου χάλασε?
Σχεδόν 8 χρόνια είχα την Lancia, και δεν φορτώθηκε ποτέ σε οδική. Κι αυτή χάλασε δικό μου λάθος (έκαψε φλάντζα επειδή ξέχασα να φτιάξω μια μικρή διαρροή στο ψυγείο και να ελέγξω το υγρό), ενώ η 1 φορτώθηκε σε οδική 3 ετών αμάξι και με κόστος 800 ευρώ για τα μπεκ.
Άλλες δύο φορές πήγε συνεργείο ασθμαίνοντας για πολλαπλασιαστές (αλλά 200 ευρώ εκεί...), κι άλλη μία φορά πριν μερικούς μήνες με άφησε σύξυλο στην Βουλιαγμένης για μια αντλία στο λάδι (άλλα 170 ευρώ...).
Και δεν έχει ούτε 100Κ χλμ ακόμη, η Lancia συνεχίζει ακάθεκτη στα χέρια συμφορουμίτη και έχει κλείσει 15 χρόνια στην Αθήνα, ενώ η 1 έχει την συντριπτική πλειοψηφία των χιλιομέτρων σε ταξίδια.
Ωραίο αυτοκίνητο η 1, αλλά αναξιόπιστο.
Και ξαναλέω, το χειρότερο είναι η συμπεριφορά της BMW Hellas στην όλη ιστορία.
Αν εσένα δεν σε ενοχλούν αυτά, δεν έχω να πω κάτι, εμένα με ενοχλούν.
Φυσικά, όταν το αυτοκίνητο δουλεύει, είναι εξαιρετικό, αλλά έχεις πάντα στο μυαλό σου, ότι σε ενδεχόμενη στραβή, θα σε μαδήσουν και θα σου πουν ας πρόσεχες!Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εμένα γιατί να με ενοχλούν?
Όταν είχε χαλάσει ο NOX σένσορας στην 1 και ήταν εκτός εγγύησης, μου το πέρασαν goodwill.
Επίσης, συνάδελφος με 116i με αυτοκίνητο εκτός εγγύησης, μια φορά είχε πληρώσει...μετά τίποτα.
Μήπως πας στη λάθος αντιπροσωπεία?
Η 3άρα δεν έχει πάθει κάτι...
Ό,τι αυτοκίνητο κι αν πάρεις, μετά από 2 χρόνια θα σου πούνε κόψε το λαιμό σου...
Η άλλη λύση είναι το λεωφορείο...
Πόσες φορές σου χάλασε?
Υπαρχουν αυτοκινητα με μεγαλυτερη εγγυηση.
Εδω η audi δινει πλεον 5 χρονια.Νομίζω και η BMW δίνει επέκταση εγγύησης, όπως και πολλοί άλλοι...
Αν και τώρα που το σκέφτομαι κάπου πήρε το μάτι μου διαφήμιση της 3άρας με 5 χρόνια εγγύηση....
-
Διαβαζω παλι για την 1 απο τον Γρηγορη ,συμπληρωνει και ο Νικος.. εχω γραψει και εμπειριες φιλων σε αλλο θεμα.. διαβαζω και το bmw forum καμια φορα.. τι περιπτωση...ουτε στον εχθρο μου..
-
δε ξέρω αν υπάρχουν ανάλογες εταιρίες στην Ελλάδα για εγγύηση, αλλά εταιρίες σαν αυτές εδώ είναι καλή λύση για αυτοκίνητα 6ετίας με ~50κ μίλια??
http://www.money.co.uk/warranty-insuran ... rranty.htm -
Not really
Sent from Corsair's brick
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
δε ξέρω αν υπάρχουν ανάλογες εταιρίες στην Ελλάδα για εγγύηση, αλλά εταιρίες σαν αυτές εδώ είναι καλή λύση για αυτοκίνητα 6ετίας με ~50κ μίλια??
http://www.money.co.uk/warranty-insuran ... rranty.htmΕίχα κάνει επέκταση για ένα διάστημα στη 3άρα...πεταμένα λεφτά, τίποτα δε χάλασε
-
Της Audi τα 5 χρόνια είναι κανονική εγγύηση πλέον οχι επέκταση.Για τη BMW 5 χρόνια δωρεάν service έδινε νομίζω.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
δε ξέρω αν υπάρχουν ανάλογες εταιρίες στην Ελλάδα για εγγύηση, αλλά εταιρίες σαν αυτές εδώ είναι καλή λύση για αυτοκίνητα 6ετίας με ~50κ μίλια??
http://www.money.co.uk/warranty-insuran ... rranty.htmΕίχα κάνει επέκταση για ένα διάστημα στη 3άρα...πεταμένα λεφτά, τίποτα δε χάλασε
εγώ για αυτό που θέλω διαβάζω καλά λόγια στα περισσότερα φόρουμ, αλλά λέω να είμαι ήσυχος με 350λιρόνια το χρόνο(να το ψιλοσκίζω άφοβα )
αλλά κάπου κάπου διαβάζω για προ facelift(2003-2006) θέματα με το σύστημα τιμονιού(αν θυμαμαι είδα αντικατάσταση με 4κ( ) για αντικατασταση του Vanos με 1κ(νταξ φτηνό αυτό ) -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
δε ξέρω αν υπάρχουν ανάλογες εταιρίες στην Ελλάδα για εγγύηση, αλλά εταιρίες σαν αυτές εδώ είναι καλή λύση για αυτοκίνητα 6ετίας με ~50κ μίλια??
http://www.money.co.uk/warranty-insuran ... rranty.htmΕίχα κάνει επέκταση για ένα διάστημα στη 3άρα...πεταμένα λεφτά, τίποτα δε χάλασε
εγώ για αυτό που θέλω διαβάζω καλά λόγια στα περισσότερα φόρουμ, αλλά λέω να είμαι ήσυχος με 350λιρόνια το χρόνο(να το ψιλοσκίζω άφοβα )
αλλά κάπου κάπου διαβάζω για προ facelift(2003-2006) θέματα με το σύστημα τιμονιού(αν θυμαμαι είδα αντικατάσταση με 4κ( ) για αντικατασταση του Vanos με 1κ(νταξ φτηνό αυτό )Το έγραψα και πριν...σε φόρουμ θα διαβάσεις μόνο προβλήματα...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ναι, αλλά ΕΓΩ δεν την αγοράζω, όσο καλή και να είναι.
Άλλο μου άρεσε κι άλλο τελικά την αγοράζω...
Σήμερα ειδικά, ούτε που θα το σκεφτόμουν να δώσω τέτοιο ποσό για αυτοκίνητο με εγγύηση 2 χρόνια και μετά το πέρας της, να μου πουν tough luck, κόψε το λαιμό σου!
Ωραία τα... πάθη μας όχι όμως και τα λάθη μας! Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού κλπ κλπ.Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ό,τι αυτοκίνητο κι αν πάρεις, μετά από 2 χρόνια θα σου πούνε κόψε το λαιμό σου...
Η άλλη λύση είναι το λεωφορείο...
Πόσες φορές σου χάλασε?
Σχεδόν 8 χρόνια είχα την Lancia, και δεν φορτώθηκε ποτέ σε οδική. Κι αυτή χάλασε δικό μου λάθος (έκαψε φλάντζα επειδή ξέχασα να φτιάξω μια μικρή διαρροή στο ψυγείο και να ελέγξω το υγρό), ενώ η 1 φορτώθηκε σε οδική 3 ετών αμάξι και με κόστος 800 ευρώ για τα μπεκ.
Άλλες δύο φορές πήγε συνεργείο ασθμαίνοντας για πολλαπλασιαστές (αλλά 200 ευρώ εκεί...), κι άλλη μία φορά πριν μερικούς μήνες με άφησε σύξυλο στην Βουλιαγμένης για μια αντλία στο λάδι (άλλα 170 ευρώ...).
Και δεν έχει ούτε 100Κ χλμ ακόμη, η Lancia συνεχίζει ακάθεκτη στα χέρια συμφορουμίτη και έχει κλείσει 15 χρόνια στην Αθήνα, ενώ η 1 έχει την συντριπτική πλειοψηφία των χιλιομέτρων σε ταξίδια.
Ωραίο αυτοκίνητο η 1, αλλά αναξιόπιστο.
Και ξαναλέω, το χειρότερο είναι η συμπεριφορά της BMW Hellas στην όλη ιστορία.
Αν εσένα δεν σε ενοχλούν αυτά, δεν έχω να πω κάτι, εμένα με ενοχλούν.
Φυσικά, όταν το αυτοκίνητο δουλεύει, είναι εξαιρετικό, αλλά έχεις πάντα στο μυαλό σου, ότι σε ενδεχόμενη στραβή, θα σε μαδήσουν και θα σου πουν ας πρόσεχες!Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εμένα γιατί να με ενοχλούν?
Όταν είχε χαλάσει ο NOX σένσορας στην 1 και ήταν εκτός εγγύησης, μου το πέρασαν goodwill.
Επίσης, συνάδελφος με 116i με αυτοκίνητο εκτός εγγύησης, μια φορά είχε πληρώσει...μετά τίποτα.
Μήπως πας στη λάθος αντιπροσωπεία?
Η 3άρα δεν έχει πάθει κάτι...
Ό,τι αυτοκίνητο κι αν πάρεις, μετά από 2 χρόνια θα σου πούνε κόψε το λαιμό σου...
Η άλλη λύση είναι το λεωφορείο...
Πόσες φορές σου χάλασε?
Υπαρχουν αυτοκινητα με μεγαλυτερη εγγυηση.
Εδω η audi δινει πλεον 5 χρονια.Νομίζω και η BMW δίνει επέκταση εγγύησης, όπως και πολλοί άλλοι...
Αν και τώρα που το σκέφτομαι κάπου πήρε το μάτι μου διαφήμιση της 3άρας με 5 χρόνια εγγύηση....
H Audi δίνει εργοστασιακή για 5 χρόνια. Η αντιπροσωπεία που το πάω είναι ο Σπανός στην Καλλιθέα.
Εκεί πήγε και την τελευταία φορά με την αντλία.
Για τα μπεκ, πήγε στην αντιπροσωπεία των Ιωαννίνων, προσπάθησε ο αντιπρόσωπος, προσπάθησα και εγώ ο ίδιος, με πήραν και τηλέφωνο και μου είπαν πως είναι εκτός εγγύησης.
Όλα αυτά δεν τα βγάζω από το μυαλό μου, ΟΚ;
Ούτε κάποιοι είμαστε πιο χαζοί από κάποιους άλλους. Απλώς κάποιοι πάθαμε και πληρώσαμε και ευτυχώς πλέον κάποια πράγματα φαίνεται να βελτιώθηκαν.
Η Audi έκανε τα ίδια και πλέον άλλαξε στρατηγική όπως φαίνεται...Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
BMW FORUM