Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    1ος ΑΓΩΝΑΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ 2014 αυτοκινητοδρομιο Μεγαρων
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. 1ος ΑΓΩΝΑΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ 2014 αυτοκινητοδρομιο Μεγαρων
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 6 / 7
    Ελληνικοί Αγώνες
    21
    136
    564
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fokion_sportage last edited by

      Ο χρήστης scn έγραψε:
      Ένας θεσμός χωρίς το πακέτο 'roll-cage-ζώνες-καθίσματα-βάσεις καθισμάτων' έχει εκ φύσεως μια ουσιώδη διαφορά από έναν θεσμό όπου αυτά είναι υποχρεωτικά. Στον πρώτο οι κίνδυνοι είναι στατιστικά πολύ μικρότεροι από τον δεύτερο και αυτό δημιουργεί εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση και τρόπο διαχείρισης από τον συμμετέχοντα.

      Στο 'χωρις το πακετο' οι κίνδυνοι ειναι λιγότεροι?? κατι δε καταλαβα....
      (Ερώτηση απλά για διευκόλυνση στην παρακολούθηση της κουβέντας)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kampas last edited by

        Εξακολουθείτε να προσπαθείτε να μου εξηγήσετε τις διαφορές στην οδήγηση, μεταξύ του 'Κάνω έναν γρήγορο γύρο' και του 'Τρέχω αγώνα'. Έχω γράψει 2-3 φορές απο μόνος μου τις διαφορές και τις γνωρίζω πολύ καλά, για ποιό λόγο επαναλαμβανόμαστε ;

        Ξέρω να κάνω έναν γρήγορο γύρο και θέλω να μάθω πως να τρέχω αγώνα. Απλά θεωρώ οτι το να γνωρίζω να κάνω έναν πολύ γρήγορο γύρο θα αποτελέσει σίγουρα ένα εφόδιο και θα με βοηθήσει σε συνθήκες αγώνα. Δεν καταλαβαίνω που διαφωνούμε, δεν καταλαβαίνω γιατί αναπαράγουμε τα ίδια και τα ίδια ...

        @scn Εδώ δεν θα αναλύσουμε αν η πίστα ή το βουνό είναι καλύτερο, υπάρχουν άλλα τόπικ γι'αυτό. Για σένα (όπως γράφεις) το βασικότερο στοιχείο του αγώνα είναι ο φόβος και μετά έρχεται η ικανότητα, η προετοιμασία κτλ. Για κάποιους άλλους η σειρά είναι διαφορετική ή ίσως απλά αυτή η σειρά αλλάζει ανάλογα με το που τρέχεις. Μπορεί η πίστα να αναδεικνύει περισσότερο την ικανότητα ενώ το βουνό την 'τρέλα', ποιοι είμαστε εμείς όμως που θα καθορίσουμε ποιό είναι σημαντικότερο ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lambis last edited by

          Τώρα, μετά από τόσες σελίδες απόψεων, επιτρέψτε μου να παρέμβω κανονικά και να δώσω μία άποψη, όση σημασία και αν έχει, αλλά μην την προσπεράσετε αμαχητί. Λοιπόν, μην υποτιμάτε τα παιδιά που συμμετέχουν σε αυτού του είδους τις 'παιδειές' και φυσικά μην υποτιμάτε και αναφέρεστε σε 'γρήγορη' σε αντιδιαστολή με την 'αγωνιστική' οδήγηση. Και όμως, τα παιδιά των time attack και λοιπών αντιστοίχων ονομασιών, κάνουν αγωνιστική οδήγηση ψάχνοντας τις γραμμές τους, το στήσιμό τους, την απόλυτη ταχύτητα με βάση το αυτοκίνητό τους, ΑΛΛΑ: αυτό που κάνουν δεν εχει σχέση με αγώνα πίστας. Έχει σχέση (είναι) προπόνηση για ειδική διαδρομή σε ράλι κύριοι συνομιλητές. Τι κάνουν; Δεν έρχονται σε απ΄ευθείας αντιπαράθεση με τον συναθλητή τους, απλά προσπαθούν να κινηθούν όσο γρήγορα μπορούν (και το ψάχνουν καλά) σε μία ειδική. Ο ουσιαστικός κριτής τους είναι το χρονόμετρο. Έ,τώρα αν χρησιμοποιούν μόνο ένα συγκεκριμένο χώρο για την εξέλιξή τους, τι να κάνουμε,.... κανείς δεν είναι τέλειος! Ο συνομιλητής AGIS το έθεσε καλά το θέμα γράφοντας για οδηγούς - δοκιμαστές. Ναι, σωστά, αλλά για ράλι. Ένας οδηγός αγώνων ράλι δεν κάνει κάτι παραπάνω σε ότι αφορά στο στήσιμο και στην προπόνησή του, εκτός του ότι πάει σε διαφορετικές ειδικές και χρησιμοποιεί συνοδηγό. Αλλά η οδήγηση είναι αυτή και μόνον αυτή. Αλήθεια, σε τι διαφέρει η πίστα στα Μέγαρα ή στο καρτόδρομο ή όπου αλλού γίνονται τέτοιες εκδηλώσεις, από την σούπερ ειδική του φετεινού Ακρόπολις στην Κόρινθο; Ή σε τι διαφέρουν αυτές οι εκδηλώσεις από αυτές που διοργανώναμε μέχρι το 2010 στο 'Παραλληλοδρόμιο'- 'rallyschool.gr', όταν λειτουργούσαμε σαν πίστα; Από τις εκδηλώσεις μας πάντως βγήκαν πολλοί οδηγοί αγώνων ράλι ( κυρίως στο χώμα) αν και είμαι σίγουρος ότι και από τις αντίστοιχες ασφάλτινες εκδηλώσεις έχουν βγει αρκετοί rallymen. Θυμάμαι σίγουρα τον Γεράσιμο Κυπραίο, που τώρα διακρίνεται στα χαμάτινα ράλι, αν και παιδί της 'ασφάλτου'. Φυσικά και έχει δίκιο ο Χρίστος APR και οι λοιποί συνομιλητές που φωνάζετε ότι αυτά που κάνουν δεν είναι αγώνες, αναφερόμενοι στην πίστα. Επ ' ουδενί κύριοι των αντιστοίχων 'παιδειών' δεν προετοιμάζεστε για πίστα. Μάλλον είσαστε έτοιμοι για τον μαγικό και απαιτητικό (με διαφορετικό τρόπο από την πίστα) κόσμο των ράλι.
          Με εκτίμηση
          Λάμπης Κουρτέσης

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
            Οδηγάω το αυτοκίνητο όπως μπορώ, όπως έχω μάθει, όσο με παίρνει, κάνω έναν χρόνο και μετά για να κατεβάσω αυτό τον χρόνο, το βελτιώνω για να πηγαίνει πιο γρήγορα. Η πραγματικότητα βέβαια για τον μέσo χομπίστα έχει ως εξής: Αφού αγοράσω την βάση μου, αρχικά κάνω 2-3 κινήσεις στο αυτοκίνητο μου έτσι ώστε να διατηρεί μεν τον καθημερινό του χαρακτήρα, αλλά να μου κάνει τα χατήρια και να στέκεται αξιοπρεπώς μέσα στην πίστα.

            Νομίζω αυτή είναι η ουσιώδης διαφορά και το σημείο καμπής: όσο έχεις ένα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ αυτοκίνητο, ΧΩΡΙΣ cage (τα υπόλοιπα, καθίσματα, ζώνες κτλ. είναι εύκολα προσθαφαιρούμενα, το cage κάνει τη διαφορά), που πας στις δουλειές σου όλη την εβδομάδα και στην πίστα το ΣΚ, είναι ξεκάθαρο ότι είσαι 'μέσος χομπίστας', που ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον κτλ. Μέχρι εκείνο το σημείο συνήθως τα κοστολόγια είναι κάτω από αντίστοιχα για συμμετοχή σε αγώνες. Μέχρι εκεί όλα καλά.

            Οταν το καθημερινό αυτοκίνητο πάψει να είναι καθημερινό, τότε ΙΜΗΟ αν δεν συμμετέχεις σε αγώνες έχεις πάρει λάθος δρόμο. Και σίγουρα τα κοστολόγια έχουν εκτοξευθεί.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kampas last edited by

              Ο χρήστης nass έγραψε:
              Οταν το καθημερινό αυτοκίνητο πάψει να είναι καθημερινό, τότε ΙΜΗΟ αν δεν συμμετέχεις σε αγώνες έχεις πάρει λάθος δρόμο. Και σίγουρα τα κοστολόγια έχουν εκτοξευθεί.

              Δεν είναι ακριβώς έτσι, τα πράγματα φίλε nass. Eμένα το αυτοκίνητο μου για παράδειγμα ήταν μέχρι πρόσφατα με το σαλόνι του και τα δερμάτινα του κανονικά + ένα halfcage φτιαγμένο στον herby για την ασφάλεια μου. Μπορούσε - αν το ήθελα - να με μετακινέι καθημερινά, απλώς έτυχε να έχω και άλλο αυτοκίνητο για τις καθημερινές μου μετακινήσεις.

              Όταν λοιπόν εγώ τον Γενάρη αποφάσισα να το ξυλώσω όλο και να αφήσω μέσα μονάχα ένα μπάκετ και το ταμπλό, το αυτοκίνητο σύμφωνούμε πως έχασε την ιδιότητα του καθημερινού, αλλά απο που και ως που εκτοξεύθηκαν τα κοστολόγια ; Επειδή πήρα ενα κλειδί και άρχισα να λύνω τα καθίσματα στο γκαράζ μου ;

              Παιδιά ας μην κοροιδευόμαστε, το ξέρω και συμφωνώ μαζί σας πως υπάρχουν άνθρωποι που στα trackdays έχουν δώσει τεράστια ποσά για να φτιάξουν τα αυτοκίνητα τους. Συνήθως τέτοιοι άνθρωποι προσπάθησαν να φέρουν ένα καλύτερο αποτέλεσμα, χρησιμοποιώντας τα χρήματα και τις βελτιώσεις αντί για τα χέρια και το μυαλό τους. Μήπως δεν υπάρχουν και στους αγώνες τέτοιες νοοτροπίες ;

              Γι'αυτό σας λέω, 200 νοματαίοι είμαστε όλοι κι όλοι που ασχολούμαστε με το σπορ έχοντας μια καλοπροαίρετη και αγνή διάθεση, δεν κερδίζουμε κάτι με το να βάζουμε ταμπέλες μεταξύ μας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pskarm last edited by

                Ειναι λαθος να λέτε συνέχεια ότι δεν έχουν βγεί αγωνιζόμενοι απο τον χώρο των θεατης ραλλυ-drift-gtcc-trackday-κοντρες-λιμανακια οι οποιοι αφου περασαν απο το σταδιο 'παω πιστα-κοντρες με οτι εχω και λιωνω' περασαν στο επομενο σταδιο 'τρεχω αγωνες, εστω και εναν το χρονο...'

                ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ειναι αριθμητικα ελαχιστοι (10-15-20?) σε σχεση με αυτους που επρεπε να ειναι, καθως τα τελευταια 2 χρονια εχουν αυξηθει θεαματικα τα trackday cars που ειναι πλεον μονο για πιστα (και τα οποια δεν ειναι στατικα μοντελα αλλα τα βλεπεις να γυριζουν ολη μερα Σερρες σε 25αρια και 27αρια)

                Δε θα κατσω να τους απαριθμησω αυτους τους λιγους αλλα σιγουρα ειναι ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ απο τους νεους αγωνιζομενους που ηρθαν στο χωρο των αγωνων ταχυτητας (αραγε ποσοι??????) τα τελευταια χρονια απο τα καρτ ή με τη λογικη τη δικια σας 'βλεπω αγωνες σα θεατης και παω κατευθειαν να τρεξω'.

                Μη ξεχνατε οτι μιλαμε για ατομα που εχουν παθος τον απολυτο χρονο και δεν τους ενδιαφερουν σπριντακια ραλλυ...

                Ειναι σα να εισαι σε ενα μπαρ εσυ και ο μπαρμαν και να μπαινει ενας πελατης και να λες... μπα γαμησε τον που να τρεχω να σερβιρω τωρα. με ενα πελατη δε σωζομαι. ενας ισον κανενας. Αν αντιμετωπιζετε ετσι εστω και αυτο τον ενα γαμημενο πελατη μετα απο ολα αυτα που εχουν γινει ...

                μετα απο τοσες σελ. αντι να καταλαβετε οτι ολοι βραζουν στο ιδιο καζανι και θελουν τα ιδια πραγματα περιπου συνεχιζετε να ειστε χωρισμενοι σε στρατοπεδα, θεωριες, φιλοσοφιες...

                υ.γ.1 για το πετρο το τσιρωνη που καποιος αναφερθηκε ειρωνικα πριν, σας διαβεβαιωνω οτι αν ποτε ξαναγινουν αγωνες πιστας θα δειτε πολλους τσιρωνηδες να τρεχουν. οταν δε μπορειτε να μαζεψετε συμμετοχες απο τους ηδη υπαρχοντες αγωνιζομενους πως περιμενετε να ερθει καποιος νεος να βαλει λεφτα σε μια μπαχαλο 'επιχειρηση' ?
                πρωτα εχεις προιον ή εστω προσπαθεις να εχεις κατι και ας ειναι και λιγο λαθος και μετα το πουλας.

                υ.γ.2 εχουν χαλασει τα πληκτρα μου να γραφω κειμενα σε ατομα προσπαθωντας να τους πεισω να αφησουν τα trackday και να ασχοληθουν με τη ταχυτητα και να τους εξηγω γιατι δεν ειμαι γραφικος-λεφτας που πουλαω το mr2 για να παρω Ν2, αλλα πραγματικα δεν τους αδικω οταν βλεπω τετοια νοοτροπια και αντιμετωπιση απο καποιους εδω μεσα.

                υ.γ.3 ποιον ακριβως νομιζετε οτι κοροιδευετε μερικοι οταν συγκρινετε το πανελληνιο πρωταθλημα ταχυτητας, με τα βιντεακια του hanibal απο το ντουμπαι που γινεται η σφαγη του δραμαλη?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  scn last edited by

                  Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
                  Για σένα (όπως γράφεις) το βασικότερο στοιχείο του αγώνα είναι ο φόβος και μετά έρχεται η ικανότητα, η προετοιμασία κτλ. Για κάποιους άλλους η σειρά είναι διαφορετική ή ίσως απλά αυτή η σειρά αλλάζει ανάλογα με το που τρέχεις. Μπορεί η πίστα να αναδεικνύει περισσότερο την ικανότητα ενώ το βουνό την 'τρέλα', ποιοι είμαστε εμείς όμως που θα καθορίσουμε ποιό είναι σημαντικότερο ;

                  Η λέξη 'βασικότερο' που χρησιμοποίησα δεν έχει την ίδια σημασία με τη λέξη 'σημαντικότερο' που χρησιμοποιείς. Επίσης, ο όρος 'διαχείριση κινδύνου' που χρησιμοποίησα δεν έχει την ίδια σημασία με τη λέξη 'φόβος' που χρησιμοποιείς. Ας σιγουρευτούμε πρώτα ότι γίνονται κατανοητές αυτές οι διαφορές και μετά ας συνεχίσουμε την κουβέντα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hannibal last edited by

                    Ο χρήστης pskarm έγραψε:

                    υ.γ.1 για το πετρο το τσιρωνη που καποιος αναφερθηκε ειρωνικα πριν, σας διαβεβαιωνω οτι αν ποτε ξαναγινουν αγωνες πιστας θα δειτε πολλους τσιρωνηδες να τρεχουν. οταν δε μπορειτε να μαζεψετε συμμετοχες απο τους ηδη υπαρχοντες αγωνιζομενους πως περιμενετε να ερθει καποιος νεος να βαλει λεφτα σε μια μπαχαλο 'επιχειρηση' ?
                    πρωτα εχεις προιον ή εστω προσπαθεις να εχεις κατι και ας ειναι και λιγο λαθος και μετα το πουλας.

                    Δεν νομιζω να αναφερθηκε κανεις ειρωνικα στον Πετρο. Απλα μαλλον τον φερανε ως παραδειγμα οτι εχει ριξει αρκετα λεφτα. Απλα δεν γνωριζουν μαλλον το παθος του Πετρου για το συγκεκριμενο αμαξι και το ποσες ωρες/μερς/μηνες προσωπικης δουλειας εχει ριξει στο αυτοκινητο του.

                    υ.γ.3 ποιον ακριβως νομιζετε οτι κοροιδευετε μερικοι οταν συγκρινετε το πανελληνιο πρωταθλημα ταχυτητας, με τα βιντεακια του hannibal απο το ντουμπαι που γινεται η σφαγη του δραμαλη?

                    Δεν συγκρινε κανεις τους εδω αγωνες με του αγωνες στην Ελλαδα, αλλα διστυχως και εδω οδευουμε προς την καταστροφη, οχι επειδη δεν υπαρχουνε λεφτα κλπ αλλα επειδη δεν υπαρχουν συμμετοχες επειδη ακριβως δεν μπορουνε να καταλαβουνε την νοοτροπια των κανονισμων και του συναγωνισμου. Παρολο της σχολη, παρολο των σεμηναριων για νεους κλπ κλπ το mentality που εχουν ορισμενοι δεν μπορω να καθομαι να μα8αινω να οδηγω τα 180 αλογα του Clio και για να γινω γρηγορος θελω 260 σαν το SEAT και μολις δουνε οτι με το Clio παλι τον περνανε τα παρατανε και απο εκει πανε και οι αλλοι.

                    Τα βιντεακια τα εβαλα εγω για να δειξω τα λαθη που κανουμε λογο της πιεσης σε εναν αγωνα ειτε εχουμε καποια εμπηρεια ειτε οχι και οτι δεν παιζει ρολο ο απολυτος χρονος.

                    Υ.Γ. Johan, Διστυχως δεν ξερετε τι εστι Dubai. Ολοι ερχονται με την ιδια λανθασμενη εντυπωση και φευγοουνε μετα αρων αρων επειδη ακουσον ακουσον τους ζητανε να δουλεψουνε και δεν τους δινουν τους παχυλους μισθους ετσι....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      @Καμπάς

                      Μιλάω γενικά και ξέρεις ότι υπάρχουν δεκάδες χομπίστες track day που έχουν ξοδέψει δεκάδες χιλιάδες ευρώ (πλέον του αρχικού κόστους του αυτοκινήτου τους) για να έχουν ένα track-only αυτοκίνητο (χώρια κάτι radical, x-bow και φόρμουλες που κυκλοφορούν)

                      Και συ ακόμα ουσιαστικά λες ότι είχες την ευκολία ενός άλλου αυτοκινήτου για καθημερινή μετακίνηση. Οταν όμως ο κύριος φόβος είναι μη 'σε κοπανήσουν' (που όπως είπε και ο Hannibal δεν υπάρχει αγώνας ταχύτητας χωρίς τζαρτζαρίσματα, εννοείται βέβαια ότι δολοφονικά χτυπήματα είναι εκτός θέματος) και δεν έχεις να πας την άλλη μέρα στη δουλειά σου, τότε αναγκαστικά δε συμμετέχεις.

                      Οπως το βλέπω εγώ, το track-day / time attack είναι μονοδιάστατο διότι ενώ έχει (πιο ενισχυμένη από τον αγώνα αλλά μην τρελλαθούμε ότι στους αγώνες πάνε αργά...) τη διάσταση της ταχύτητας, στερείται παντελώς τη διάσταση του ανταγωνισμού. Σα να λέμε: TD = 10 ταχύτητα + 0 ανταγωνισμός Μ.Ο = 5 ενώ αγώνας = 8 ταχύτητα + 8 ανταγωνισμός Μ.Ο. = 8. Αν για κάποιον δεν πειράζει η έλλειψη ανταγωνισμού ΟΚ, γούστα είναι αυτά.

                      @pskarm
                      Επειδή έχω δει από κοντά τους αγώνες, που συμμετέχει ο φίλος μας ο Hannibal (και ας μου επιτρέψει), φυσικά από πίστες δεν το συζητάμε είμαστε αιώνες πίσω αλλά από ανταγωνισμό δεν έχουν καμία σχέση με ό,τι είδαμε στην Τρίπολη τη δεκαετία του 90. Και από θεατές, ας μην τα συζητάμε καλύτερα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mad-max-13 last edited by

                        καλα γιαννη δεν ειναι καλυτεροι και οι αλλοι αγωνιζομενοι.....ας παρουμε παραδειγμα απο τις δημοσιευσεις του συγκεκριμενου φορουμ και του FB ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Απ' οσο εχω καταλαβςι δεν υπαρχει ουσιαστικη διαφωνια σε ολα αυτα που λεγονται. Απ' οτι καταλαβα το θεμα ειναι το ποιος θα παει σε ποιον...
                          Ποιος θα προσεγγισει ποιον εννοω και ποιος οφειλει να κανει την πρωτη κινηση...ξερω γω...? Κατι τετοιο επιασα πριν.
                          Απλα να μην ξεχναμε οτι το θεμα ειναι να πανε οι TDαδες στην ταχυτητα. Οχι το αναποδο. Το αναποδο δεν εχει να πει κατι, οποιος θελει να κανει προπονηση κανει, οποιος δεν θελει....

                          Alex τα μαθαινουμε και για το Dubai τωρα. !@#$%^&* με τα νοικια που εχετε εκει κατω...!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            @MAD-MAX-13
                            Δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε οι αγωνιζόμενοι και οι time attackers να είναι 'καλύτεροι' ή 'χειρότεροι' από το μέσο όρο της κοινωνίας.

                            @timkoul
                            Είναι δουλειά των 'αγώνων' (= ΟΜΑΕ) να προσεγγίσουν το χώρο των TD. Και δουλειά των TD είναι να αντιμετωπίσουν το θέμα καλόπιστα και αντικειμενικά και όχι υπεκφεύγοντας σε φάση όποιος-δε-θέλει-να-ζυμώσει κτλ. Μην ξεχνάμε ότι έχουν αλλάξει κάποια πράγματα στην ΟΜΑΕ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hannibal last edited by

                              Ο χρήστης johanndelta έγραψε:

                              Υ.Γ. Johan, Διστυχως δεν ξερετε τι εστι Dubai. Ολοι ερχονται με την ιδια λανθασμενη εντυπωση και φευγοουνε μετα αρων αρων επειδη ακουσον ακουσον τους ζητανε να δουλεψουνε και δεν τους δινουν τους παχυλους μισθους ετσι....

                              Ρε Αλεξ, παντου ετσι είναι που θα πας μετανάστης. Ειπε κανεις ότι όταν πας μετανάστης σε μια άλλη χωρα και θα πληρωνεσαι για να καθεσαι; Μιλαω γενικα ότι στα UAE υπαρχει πλουτος και γι' αυτό τα grid είναι ποιοτικοτερα από την Ελλαδα και φυσικα φτιαχτηκε πρωτα η yas marina οποτε υπαρχει γενικως κινητρο να ασχοληθεί κανεις με το motorsport+υπαρχει σαφως μεγαλυτερο ετησιο εισοδημα για περισσοτερους ανθρώπους, οποτε όλα δειχνουν τουλάχιστον ευκολοτερα.

                              Πρωτα φτιαχθηκε το Dubai Autodrome το 2004 αλλα anyway. Μεγαλυτερο εισοδημα ναι. Αλλα κοστος ζωης χεσε μεσα. Anyway. That is another story. Στο θεμα μας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mad-max-13 last edited by

                                τα TDs ξεκινησαν για να μπορει να γνωρισει ο καθενας την πιστα και να μαθει 5-10 χρησιμα πραγματα
                                οσο τα πραγματα ηταν απλα και αγνα οι συμμετοχες ηταν πολλες
                                πλεον η αξια βελτιωσης και χρησης ενος TD car φτανει να διπλαρωνει την αξια ενος αγωνιστικου
                                το αποτελεσμα το βλεπουμε ολοι...
                                απο 100-150 συμμετοχες στα GTCC στις 30 πλεον και αυτες στις καλες ημερες...οπου τα ιδια ατομα τρεχουν πλεον και σε 2 κατηγοριες.

                                πλεον οι κανονισμοι στα TDs προσαρμοζοντε καθε χρονο στο να ικανοποιουν τις αναγκες και τις βελτιωσεις οσων καταλαμβανουν τις πρωτες θεσεις...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mad-max-13 last edited by

                                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                                  @MAD-MAX-13
                                  Δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε οι αγωνιζόμενοι και οι time attackers να είναι 'καλύτεροι' ή 'χειρότεροι' από το μέσο όρο της κοινωνίας.

                                  η αναφορα μου ηταν προς τον γιαννη και το σχολιο του χαμηλου επιπεδου συμπεριφορας των τοπ TD οδηγων. ηθελα να θιξω οτι και η αλλη πλευρα τα ιδια χαλια δειχνει

                                  οι αγωνιζόμενοι και οι time attackers **ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ** να είναι 'καλύτεροι' **ΚΑΙ ΟΧΙ **'χειρότεροι' από το μέσο όρο της κοινωνίας.

                                  δεν νομιζω οτι χρειαζεται αναλυση ....

                                  το οτι ΔΕΝ ειναι οπως πρεπει και ειναι οπως ο μεσος ορος (αν και πιστευω οτι ειναι και χειροτεροι) ειναι ο λογος της απαξιωσης της μιζεριας και της λαμογιας ΚΑΙ σε αυτον το χορο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Κι ενα αλλο θεμα που ενδεχομενως θα πρεπει να σκεφτειτε:
                                    Οι περισσοτεροι θελουν/θα θελουν να τρεξουν με το δικο τους αυτοκινητο. Ο Καμπας πχ θα θελε να τρεξει με το MR2, οχι να το πουλησει και να παρει κατι αλλο. Αντιστοιχα καποια αλλα παιδια με MX5, S2000, Civic κι ουτε ξερω τι αλλο μπορει να εχει εμφανιστει τωρα.
                                    Αυτο μπορει να σταθει σε καποιο πλαισιο?
                                    Δεν ειμαστε Αμερικη με ενα τεραστιο SCCA που στηνει τα δεκαδες πρωταθληματα και τα εκατονταδες events για τους ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ (και μονο, δεν μιλαμε για επαγγελματιες που θα καταληξουν NASCAR, INDY κλπ).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:

                                      η αναφορα μου ηταν προς τον γιαννη και το σχολιο του χαμηλου επιπεδου συμπεριφορας των τοπ TD οδηγων. ηθελα να θιξω οτι και η αλλη πλευρα τα ιδια χαλια δειχνει

                                      Δεν ειναι καθολου χαλια αυτα που ειδαμε, κακως παει να περασει ετσι!
                                      Δυο (ή περισσοτεροι, δεν ξερω...) ανθρωποι κανανε παιχνιδι στην πιστα καρτ και συνεχιζουν, σε προφανως πειρακτικο αλλα χαβαλετζιδικο τονο, το παιχνιδι τους. Καθολου χαλια δεν ειναι, η αντιπαραθεση μετα ειναι το αλατοπιπερο της ολης ιστοριας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mad-max-13 last edited by

                                        Ο χρήστης timkoul έγραψε:

                                        η αναφορα μου ηταν προς τον γιαννη και το σχολιο του χαμηλου επιπεδου συμπεριφορας των τοπ TD οδηγων. ηθελα να θιξω οτι και η αλλη πλευρα τα ιδια χαλια δειχνει

                                        Δεν ειναι καθολου χαλια αυτα που ειδαμε, κακως παει να περασει ετσι!
                                        Δυο (ή περισσοτεροι, δεν ξερω...) ανθρωποι κανανε παιχνιδι στην πιστα καρτ και συνεχιζουν, σε προφανως πειρακτικο αλλα χαβαλετζιδικο τονο, το παιχνιδι τους. Καθολου χαλια δεν ειναι, η αντιπαραθεση μετα ειναι το αλατοπιπερο της ολης ιστοριας.

                                        δηλαδη θες να πεις οτι ολα ειναι μελι γαλα στις σχεσεις των TD και ολοι συμπεριφεροντε καθως πρεπει...?

                                        αλλο αλατοπιπερο και αλλο μπαρουτι...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hannibal last edited by

                                          Ξεφευγουμε απο το θεμα....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kampas last edited by

                                            Νάσο, ανέφερες οτι το να γίνει ένα όχημα 'μη καθημερινό' προυποθέτει τεράστια κόστη και σου εξήγησα οτι στην δική μου περίπτωση (και πολλών άλλων) δεν κοστίζει σχεδόν τίποτα. Δεν είπα πουθενά οτι δεν υπάρχουν άλλοι που έχουν ξοδέψει περιουσίες, το έχω παραδεχτεί μόνος μου εδώ μέσα 3-4 φορές. Γιατί χρειάζεται να επαναλαμβάνομαι ; Έκανα απλά μια 'διόρθωση' σε κάτι που μάλλον έγραψες βιαστικά

                                            Johan, σε παρακαλώ ... έχω γράψει και έχω σβήσει πολλές φορές γιατί προσπαθώ να μην μιλήσω για διαφορές μεγεθών, τόσο σε κόστη αυτοκινήτων, όσο και σε βελτιώσεις, αναλόσιμα κτλ. Προσπαθώ να το αποφύγω καθώς το μόνο που θα καταφέρω θα είναι να προκαλέσω αντιδράσεις και θα συνεχίσουμε να χωριζόμαστε σε στρατόπεδα, λέγοντας 'εμείς' και 'εσείς' ενώ θέλουμε να πετύχουμε το ακριβώς αντίθετο.

                                            Παρακαλώ να μην το συνεχίσουμε αυτό το debate όταν για αυτοκίνητα που γυρνάνε στα ίδια γυρολόγια, τα σασμάν μόνο έχουν κόστη αρκετά για να φτιάξω άλλο ένα MR2 ίδιο και καλύτερο. Καλώς ή κακώς, κάποια αυτοκίνητα που φτιάχτηκαν απ'το μηδέν για να αποδίδουν και κάποτε έκαναν 30-40-50 χιλιάρικα, πλέον τα αγοράζεις με ένα τάληρο ! Αυτά τα οχήματα αποτελούν καλύτερη βάση και με πολύ πολύ πολύ λιγότερα χρήματα φέρνουν το ίδιο αποτέλεσμα. Δεν θέλω να επεκταθώ, γιατί δεν έχει νόημα, αλλά επειδή δεν είμαι κι εγώ χθεσινός, ξέρω πολύ καλά τις διαφορές και δεν είναι όσο απλά όσο τα περιγράφεις τα πράγματα.

                                            Ας μην το συνεχίσουμε γενικότερα, εγώ πήρα τις απαντήσεις μου και σας ευχαριστώ όλους για τις απόψεις σας. Νομίζω πως έχω δίκιο όταν λέω οτι είναι λάθος οι πράξεις λίγων, να χαρακτηρίζουν το σύνολο και με χαροποιεί ιδιαίτερα που υπάρχει αμοιβαίος σεβασμός απο μια έστω μικρή μερίδα αγωνιζόμενων, μιας και αγαπάμε όλοι το ίδιο πράγμα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 6 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr