Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 315
    • 316
    • 317
    • 318
    • 319
    • 488
    • 489
    • 317 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219348
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panosft last edited by

      Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:

      Τελικά εκείνος ο σωλήνας στην φωτο ξέρουμε τι κάνει ?

      Καλα ειναι, μη τον πειραζεις

      Παρε και προταση για πιο 'διακριτικη' ιδεα καθαρισμου (αντι για seafoam που κανει μεγαλο ντουμανι και θα σε παρουν χαμπαρι οι γονεις και θα σε δειρουν) μια που θελεις να φας το χαρτζηλικι σου σε επισκευες του αυτοκινητου της οικογενειας ενω δεν εχει προβλημα.

      Youtube Video

      Καλυτερα με ψεκαστηρι, οχι χυμα οπως ο τυπος στο βιντεο, ο Θεος μαζί σου.

      Σοβαρα τωρα, ασε τα seafoam και παρε ενα ενα τα βιντεο του τυπου χρονολογικα, εχει μπολικα πραγματα για να μαθεις.

      Ωραίος ο τυπάς . Ναι όντως μόλις έδειξα στον πατέρα μου τον καπνό που θα βγεί έγινε . Θα δώ τελικά τι θα κάνω ... μάλλον σε κανα μήνα γιατι τώρα τα μαθήματα με εχουν δεμένο . Αλλή μια ερώτηση πιθανώς offtopic Το wash and wax της το βρήκα 8 ευρώ το λίτρο ... Το ξέρει κανενας να μου πει απόψεις ?

      Καλό είναι. Για εμένα όμως αν και λίγο τσιμπημένο προτίμησε κάποιο από τη Meguiar's ή της 3Μ που τις θεωρώ από τις καλύτερες τους είδους με την Armor All και τη Sonax για κάτι σε πιο προσιτό από άποψης τιμής. Για ταμπλό Wurth. Δες και μερικά για τη φροντίδα του χρώματος, το πλύσιμο το εξωτερικό κλπ. Και απέφυγε δύο προϊόντα σε ένα. Πάρε σαμπουάν πλυσίματος και κερί ξεχωριστά για να κάνεις ολοκληρωμένη δουλειά. Γνώμη μου.
      http://www.meguiars.gr/knowledge-centre

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ενα σαμπουάν απλό είναι ,σιγά το κερί που έχει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros-foivos last edited by

          Μετά απο ψάξιμο για το seafoam βρήκα αυτό ... τα συμπεράσματα δικά σας https://www.youtube.com/watch?v=FO_UIVRT7uM

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            trident1971 last edited by

            Δε θελαμε να βαλουμε εμεις Seafoam, εσυ ηθελες να βαλεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              greek last edited by

              Αν αυτός βάζει νερό για καθάρισμα θεωρητικά τότε και η γεννήτρια ΗΗΟ μπορει να κάνει το ίδιο πράγμα......

              (αντε πάλι να ανάψουν τα αίματα...)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros-foivos last edited by

                Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                Δε θελαμε να βαλουμε εμεις Seafoam, εσυ ηθελες να βαλεις.

                Ναι δίκαιο έχεις

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cson last edited by

                  Πως γινεται βαζοντας προγραμμα αυξησης ιπποδυναμης σε ενα αυτοκινητο να εχουμε ταυτοχρονα και μειωση στη καταναλωση?
                  Τα παραδειγματα που εχω ειναι απο civic type-r και ενα polo 1.2 tsi φιλου. Και τα δυο ειναι ΦΠΕ, τιποτα αλλο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trident1971 last edited by

                    Ο χρήστης cson έγραψε:
                    Πως γινεται βαζοντας προγραμμα αυξησης ιπποδυναμης σε ενα αυτοκινητο να εχουμε ταυτοχρονα και μειωση στη καταναλωση?
                    Τα παραδειγματα που εχω ειναι απο civic type-r και ενα polo 1.2 tsi φιλου. Και τα δυο ειναι ΦΠΕ, τιποτα αλλο.

                    Μετρημενα σωστα ολα και πριν και μετα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dim63 last edited by

                      παντα!!!!!!!!
                      αφου ετσι λει το προσπεκτους του βελτιωτικου οποιο και να ειναι αυτο.

                      και ειναι και ABW για τα εξοδα εγκαταστασης

                      abw = approved by wife.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Ο χρήστης cson έγραψε:
                        Πως γινεται βαζοντας προγραμμα αυξησης ιπποδυναμης σε ενα αυτοκινητο να εχουμε ταυτοχρονα και μειωση στη καταναλωση?
                        Τα παραδειγματα που εχω ειναι απο civic type-r και ενα polo 1.2 tsi φιλου. Και τα δυο ειναι ΦΠΕ, τιποτα αλλο.

                        Kυρίως από τη ρύθμιση του αβάνς, οι εγοστασιακές ρυθμίσεις είναι πολύ safe, μια ρύθμιση περισσότερο επιθετική χωρίς όμως να φτάνει σε επικίνδυνα όρια, αυξάνει τη ροπή στην κορύφωση της και μετατοπίζει τα άκρα της ανοίγοντας την καμπύλη της, αυτό βοηθάει τον οδηγό να πατάει λιγότερο γκάζι για την απόδοση που θέλει εκείνη τη στιγμή, έτσι προκύπτει η οικονομία.

                        Γιατί στο άνω όριο των στροφών με τέρμα γκάζι δεν μπορεί να ξεπεραστεί η απόδοση του θαλάμου καύσης την οποία ορίζει το σχήμα του, και όχι η όποια ροϊκή γίνει στο καπάκι, ή αλλαγή εκκεντροφόρων, το βύθισμα των βαλβίδων κλπ.

                        Ο κάθε συγκεκριμένος τύπος θαλάμου καύσης έχει όρια κατανάλωσης, τόσα γραμμάρια ανά ίππο ανά ώρα, αυτό το νούμερο δεν αλλάζει με τίποτα αν δεν αλλάξει το σχήμα του θαλάμου καύσης.

                        Ξέρεις πόσα μοτέρ έχουν καταστραφεί γιατί κατάβασε ο μάστορας το καπάκι και άλλαξαν οι squish band και οι σροβιλισμοί του θαλάμου καύσης και τα πειράκια ( αυταναφλέξεις ) κάνανε πάρτι με τα τρύπια έμβολα ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cson last edited by

                          Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                          Πως γινεται βαζοντας προγραμμα αυξησης ιπποδυναμης σε ενα αυτοκινητο να εχουμε ταυτοχρονα και μειωση στη καταναλωση?
                          Τα παραδειγματα που εχω ειναι απο civic type-r και ενα polo 1.2 tsi φιλου. Και τα δυο ειναι ΦΠΕ, τιποτα αλλο.

                          Μετρημενα σωστα ολα και πριν και μετα?

                          Εννοειται, απο φουλαρισμα σε φουλαρισμα. Η διαφορα στο πολο μικροτερη σε σχεση με το civic που ειναι μεγαλη!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            Οταν λεμε safe τι εννουμε? Πλημμυρα στη βενζινη να δροσιζεται?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Ο χρήστης cson έγραψε:
                              Οταν λεμε safe τι εννουμε? Πλημμυρα στη βενζινη να δροσιζεται?

                              Όχι, αυτό που λες γίνεται με την αλλαγή των παλμών των μπέκ, ( duty cycle ) εγώ λέγοντας safe εννοώ αργοπορεία ανάφλεξης, η επιθετική ρύθμιση γίνεται αυξάνοντας την προπορεία από την εργοστασιακή ρύθμιση.

                              Δίνοντας τον σπινθήρα αργότερα μερικές έως αρκετές μοίρες όταν το έμβολο είναι πιο κοντά στο Α.Ν.Σ, αυξάνεις την πίεση στο θάλαμο καύσης και η πιστονιά είναι πιο ισχυρή, αυτό αυξάνει τη ροπή στρέψης ως προς τον άξονα.

                              Υπάρχουν βέβαια όρια, καιροφυλακτούςν οι αυταναφλέξεις, αν είναι ευαίσθητος ο knock sensor μειώνει την προπορεία κλπ, πάλι όα εξαρτώνται από το σχήμα του θαλάμου καύσης, υπάρχουν σχήματα θαλάμων που είναι αναίσθητα στις αυταναφλέξεις και το αντίθετο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cson last edited by

                                Για αυτο και συνηθως η χρηση προγραμματος επιβαλλει βενζινη 98+ οκτανιων? Επισης παρουσιαζει υψηλοτερες θερμοκρασιες καυσεριων η προπορεια?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Ο χρήστης cson έγραψε:
                                  Για αυτο και συνηθως η χρηση προγραμματος επιβαλλει βενζινη 98+ οκτανιων? Επισης παρουσιαζει υψηλοτερες θερμοκρασιες καυσεριων η προπορεια?

                                  Ναί γιατί ανεβαίνει η δυναμική συμπίεση ( όχι η στατική )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lemon3 last edited by

                                    Ερώτηση: (ακολουθεί βαρετό background)

                                    Στο Subaru που φοράει αντεστραμμένα αμορτισέρ, εμφανίζεται ένα πολύ ενοχλητικό πρόβλημα. Στεγνώνει το γράσσο που βρίσκεται ανάμεσα σε εξωτερικό σώμα-έδρανο? και μπουκάλα του αμορτισέρ, με αποτέλεσμα να κολλάει, να κάνει θόρυβο και να χοροπηδάει. Οι λύσεις 2: ή λύσιμο και γρασσάρισμα (μπελαλίδικο) ή 300 κιλά στο πορτ μπαγκάζ και βόλτα σε σαμαράκια (βάρβαρο). Η πιό απλή λύση είναι η τοπική λίπανση (...) με λαδάκι και επανάληψη επί συμπτωμάτων.

                                    Επειδή βαριέμαι το σήκωνε-κατέβαζε το αυτοκίνητο και θέλει κάθε βδομάδα, ψάχνω μία λύση για να αραιώσει το μεσοδιάστημα ανάμεσα στα λαδώματα. Έχω δοκιμάσει τα πάντα, atf, μηχανέλαιο, 30άρι απλό, όλα το ίδιο κρατάνε πάνω-κάτω.

                                    Μήπως υπάρχει τίποτα σε moly για να κάνει το λάδι πιο 'γλυστερό'; Θυμάμαι σε κάτι service manual να λένε για δέσιμο μηχανής με assembly lube, moly paste και κάτι τέτοια. Υπάρχει στο εμπόριο τέτοιο πράγμα; Πώς χρησιμοποιείται;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mad_max_geo last edited by

                                      Καλησπέρα!

                                      Τελικά κατάφερα και έβαλα το torque στο αμάξι μου, αλλά παρατήρησα κάτι περίεργο. Βλέπω τη θερμοκρασία του ψυκτικού, ξεπερνάει τους 90 βαθμούς και φτάνει ώρες ώρες στους 100, χωρίς όμως να κουνιέται ο δείκτης η να παρατηρώ κάτι διαφορετικό στο αμάξι. Μήπως έχω κάποιο πρόβλημα? Παραφλου στο αμάξι έχω αλλάξει πριν 2 χρόνια. Επίσης πράγματα όπως οι στιγμιαίες καταναλώσεις κλπ να τα εμπιστεύομαι από το torque? Πάνω κάτω η μέση κατανάλωση συμπίπτει με τους υπολογισμούς που κάνω.

                                      Στάλθηκε από το LG-E975 μου

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Νορμάλ είναι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          morx last edited by

                                          Το ταμπλω, εχει εξομαλυνση σε καποιες απο τις ενδειξεις του για προφανεις λογους.
                                          Δε θες να βλεπεις τη θερμοκρασια να ανεβοκατεβαινει οπως ειναι φυσιολογικο απο τους 55 στους 90 στους 95 στους 100 (τυχαια νουμερα) και παλι κατω, αναλογα τις στροφες της αντλιας ή το ανοιγμα του θερμοστατη/βεντιλατερ.
                                          Εαν για παραπανω απο καποια δευτερολεπτα ή λεπτα η θερμοκρασια παραμεινει σταθερη πιο πανω η πιο κατω, τοτε θα παει η ενδειξη εκει που πρεπει. Το ιδιο ισχυει και για το δεικτη βενζινης.

                                          Απο την OBD οι ενδειξεις μπορει να μην εχουν παρομοιο smoothness ... ή και καθολου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Δεν έχουν όλοι οι πίνακες οργάνων βέβαια τέτοια συμπεριφορά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 318
                                            • 319
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 317 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr